quote:Op donderdag 28 september 2006 10:46 schreef Neuk het volgende:
In Neede wil ik ook wel wonen! Maar het mooist blijft de Achterhoek.
Alle alarmbellen gaan hier af. Ik ga even bellen of die bij mijn mans werk in de buurt ook die aanbieding heeft. Hebben dringend een Romer autostoel nodig.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat morgen, vrijdag, zaterdag en zondag er 20% korting op het hele assortiment is bij Prenatal.
Dit geldt voor de gehele collectie behalve de merken Bugaboo, Stokke, Avent, Medela, Zwitsal en alle boeken. Ook niet in combinatie met andere kortingen.
Nou wilde ik toch een nieuwe maxi-cosi.. Morgen maar even heen dus![]()
Ja, gelukkig wel. Ik kan me nog steeds bescheuren om het feit dat ze er Neebergen of Haaksde van wilden maken. Hoe durven ze die verschrikkelijke achterhoekers met ons tukkers samen te nemenquote:
Ow? EIbergen nl niet! ofzo...quote:
Tja, ik ken zat mensen die weg zijn van de hollebol, maar je moet er inderdaad wel van houden.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:39 schreef jessie het volgende:
Nou ik ben dinsdag naar zo'n party geweest Troel. Echt, ik ging omdat een vriendin van een vriendin het voor t eerst ging doen en wat mensen nodig had als opvulling. Ik heb niks gekocht. Als het aan tupperware moet je nog wat kastjes aanschaffen voor alle doosjes enzo, want alle doosjes zijn handig.
Er zaten best handige dingen bij (magnetron/stoombord bv) Maar die prijzenen nu zie ik dat je ze ook bij ikea hebt
Ok dan zal het geen leven lang meegaan, dan nog kan je het tig keer vervangen voordat je aan die prijs zit.
Kwa kinderdingen vond ik er niet veel bijzonders bijzitten.
Nou ja, er staat niets bij over garantie. Volgens Schanulleke heb je in Nederland altijd 2 jaar garantie op aankopen maar daar weet ik dan ook weer niets van. De prijs is echt heel mooi en wij kunnen hier wel een extra laadbak gebruiken (we hebben maar 1 auto en een hele kleine supermarkt, voor boodschappen moeten we wat verder), maar het is nu ook weer niet zo goedkoop dat het niet uitmaakt als het een miskoop is...Moeilijk, moeilijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef bixister het volgende:
ik geloof dat het een prima fiets is sjak, maar ik ben geen expert. ben de aanbieding al op verschillende plekken tegengekomen, en het ziet er erg aantrekkelijk uit, maar ja, wij hebben er hier geen plaats voor dus is 't geen optie. hoezo zit er geen garantie op, weet je dat zeker?
check je mail en je msnquote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef melonovy het volgende:
lama
Dat was of een badeendje of een paar schoentjes waar ze niet van af kwamenquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:17 schreef PM-girl het volgende:
Ik krijg dus net een mailtje van de mamma mazzel dagen van Prenatal! Daarin staat nu met extra verrassing, op=op. Ik heb gisteren wat gekocht, maar geen verrassing gehad? Wie weet wat dat is/was?
En die slofjes.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:09 schreef Neuk het volgende:
Goeie tip JeLief! Ik zou er nooit zo naar binnen lopen. Dat babyfleece-setje
Leentje gaat dus morgen ff snuffelen bij de Wibraquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
En die slofjes.....![]()
![]()
Nu maar hopen dat het niet allemaal al is uitverkocht.
*Opschieten gaat.
Tnx voor de tip Jelief!
Is de moeite waard hoor!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:07 schreef leentje2907 het volgende:
[..]
Leentje gaat dus morgen ff snuffelen bij de Wibra![]()
Ik ga inderdaad even voor die boxkleden en ik zag leuke truitjes en en en...... ! ga meteen zodra ze open zijn want als je een dag later gaat is het vaak al weg ook!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Is de moeite waard hoor!
Ik heb goed gescoord en het kost nauwelijks iets.
-boxkleed
-2 badcapes
-2 kruikenzakken
-fleecedekentje
-2 paar slofjes... Cuuuute!
-6 paar sokjes (die kun je niet genoeg hebben)
-2 aankleedkussenhoezen (lekker zacht)
Het is dat de maten van ons matrasje afwijkend zijn, maar ze hebben ook goedkope hoeslakentjes. Mooie kleuren hoor!
En nog wat onderbroeken voor mijn lief, maar da's hier niet zo relevant.![]()
Dus nogmaals, tnx Jelief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |