Nee hoor. Je hebt wel gelijk. Maar vertel je er ook even bij wat je betaald voor die MRI-scan in die prive kliniek?quote:
Het is geen prive-kliniek. Het is een huisartsenpost waarbij je wordt doorverwezen naar een ziekenhuis voor een MRI. Die ziekenhuizen zijn tot in de puntjes georganiseerd. Wachttijden zijn minimaal en de interpretatie van een MRI is goed afgestemd met de MRI sessie zelf. Ik heb een co-pay voor dit soort zaken van $40. Maar als het om leven-of-dood gaat, dan maal ik er niet om om het zelf te betalen. En dat is het grote verschil met Nederland. Zelfs als je het geld hebt, dan moet in de rij wachten op het resultaat. Uitzonderingen worden alleen gemaakt voor voetballers en bekende Nederlanders.quote:Op maandag 6 november 2006 09:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt wel gelijk. Maar vertel je er ook even bij wat je betaaldt voor die MRI-scan in die prive kliniek?
Allicht, maar het Amerikaanse systeem is ook verre van zaligmakend.quote:Op maandag 6 november 2006 17:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het is geen prive-kliniek. Het is een huisartsenpost waarbij je wordt doorverwezen naar een ziekenhuis voor een MRI. Die ziekenhuizen zijn tot in de puntjes georganiseerd. Wachttijden zijn minimaal en de interpretatie van een MRI is goed afgestemd met de MRI sessie zelf. Ik heb een co-pay voor dit soort zaken van $40. Maar als het om leven-of-dood gaat, dan maal ik er niet om om het zelf te betalen. En dat is het grote verschil met Nederland. Zelfs als je het geld hebt, dan moet in de rij wachten op het resultaat. Uitzonderingen worden alleen gemaakt voor voetballers en bekende Nederlanders.
Krijg jij dan ook van die neptelefoontjes?quote:Op maandag 6 november 2006 16:33 schreef maartena het volgende:
Ik word helemaal gek van de telefoontjes..... gisteren al een stuk of 8 keer ofzo, allemaal geautomatiseerde berichten over politieke standpunten. Telemarketeers kun je hier blokkeren door een do-not-call list, maar dat geld voor politici.
Zal wel weer komen omdat ik me onlangs registreerde als kiezer, dat was in 2004 nog niet....
Wat is er dan mis mee?quote:Op maandag 6 november 2006 17:43 schreef Seneca het volgende:
[..]
Allicht, maar het Amerikaanse systeem is ook verre van zaligmakend.
Bijvoorbeeld omdat veel mensen niet eens verzekerd zijn....en vooral voor gezinnen met kinderen is dat een ramp. Ik wacht liever een paar dagen op een MRI dan dat ik vanwege medische kosten mijn huis moet verkopen.quote:
Je bent toch niet helemaal blind he....quote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef Lyrebird het volgende:
Wat is er dan mis mee?
Dat is allerminst zeker. Het punt is alleen dat er verkeerd naar de peilingen wordt gekeken: als de Republikeinen meer stemmen krijgen, betekent het niet echt dat ze populairder zijn, maar dat hun base, die onzeker was, toch gewoon bij de partij blijft. Het is dus helemaal niet raar dat het beter lijkt te gaan voor de Republikeinen, maar hoe dan ook, vooralsnog lijken alle peilingen uit te wijzen dat de Democraten de meerderheid zullen halen in het Huis van Afgevaardigden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:27 schreef -skippybal- het volgende:
Spannend!! Republikeinen gaan gewoon weer winnen
Veel lui beslissen pas in het stemhok. En als je altijd tegen de Republikeinen hebt aangeleund ga je denk ik niet zo snel op een Democraat stemmen omdat een oorlogje niet helemaal geweldig gaat. Beetje het probleem dat je eigenlijk maar twee partijen hebt daar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:43 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Dat is allerminst zeker. Het punt is alleen dat er verkeerd naar de peilingen wordt gekeken: als de Republikeinen meer stemmen krijgen, betekent het niet echt dat ze populairder zijn, maar dat hun base, die onzeker was, toch gewoon bij de partij blijft. Het is dus helemaal niet raar dat het beter lijkt te gaan voor de Republikeinen, maar hoe dan ook, vooralsnog lijken alle peilingen uit te wijzen dat de Democraten de meerderheid zullen halen in het Huis van Afgevaardigden.
Nou is dat niet het enige probleem dat speelt voor de Republikeinen. Corruptie- en/of seksschandaaltjes her en der doen het ook goed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Veel lui beslissen pas in het stemhok. En als je altijd tegen de Republikeinen hebt aangeleund ga je denk ik niet zo snel op een Democraat stemmen omdat een oorlogje niet helemaal geweldig gaat.
Ik wordt ook helemaal leip van sales calls. Alles wat op het display als Out of area wordt aangeven neem ik niet op.quote:Op maandag 6 november 2006 16:33 schreef maartena het volgende:
Ik word helemaal gek van de telefoontjes..... gisteren al een stuk of 8 keer ofzo, allemaal geautomatiseerde berichten over politieke standpunten. Telemarketeers kun je hier blokkeren door een do-not-call list, maar dat geld voor politici.
Zal wel weer komen omdat ik me onlangs registreerde als kiezer, dat was in 2004 nog niet....
Openingstijden kan ik je niet aan helpen, de eerste zullen al wel open zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:41 schreef -skippybal- het volgende:
Wanneer gaan de eerste stembussen open en de laatste dicht??
Voor gezinnen met kinderen is dat inderdaad een ramp. Waarom hadden die ouders daar niet aan gedacht voordat ze kinderen kregen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:10 schreef druze_eddy het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat veel mensen niet eens verzekerd zijn....en vooral voor gezinnen met kinderen is dat een ramp. Ik wacht liever een paar dagen op een MRI dan dat ik vanwege medische kosten mijn huis moet verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |