abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40327969
heb een mooie surfplank gezien die ik perse wil hebben. ik wil het dan ook liefst morgen kopen maar heb geen geld. wel een baan en vast dienstverband. mensen verklaren me voor gek om zoveel te betalen voor plank + zeil maar ik wil dat perse hebben.

probleem is dat ik niet bij m'nh eigen bank waar ik m'n lopende rekening heb lopen wil gaan voor een lening. (rabo)

vraag is: kan ik morgen bij abn of fortis binnenlopen en met 3000 euro de weer naar buiten gaan of iemand andere idee.

eerst sparen en dan kopen is beter, maar voor dit maak ik een uitzondering
geen
pi_40327982
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_40328020
nier verstandig maar dat weet je al.
meestal vraagt de bank dat je salaris ook word gestort bij ze dan.
de rabobank zal dus makkelijker gaan dan een andere bank. maar misschien trappen ze er in.
pi_40328050
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:11 schreef roderik2288 het volgende:
heb een mooie surfplank gezien die ik perse wil hebben. ik wil het dan ook liefst morgen kopen maar heb geen geld. wel een baan en vast dienstverband. mensen verklaren me voor gek om zoveel te betalen voor plank + zeil maar ik wil dat perse hebben.

probleem is dat ik niet bij m'nh eigen bank waar ik m'n lopende rekening heb lopen wil gaan voor een lening. (rabo)

vraag is: kan ik morgen bij abn of fortis binnenlopen en met 3000 euro de weer naar buiten gaan of iemand andere idee.

allo het is een plank >>> en daarvoor wil je in de schulden komen (hartstikke gek )

kleuter ga sparen en dan pas kopen >> dan geniet je er langer van en weet je dat het iets is wat je echt wil en niet voor de heb...
  zondag 30 juli 2006 @ 18:14:46 #5
122022 gottegottegott
Een heer van stand
pi_40328056
ik hoop voor je dat je door die bank een beetje tegen jezelf beschermd wordt.

in ieder geval ze zullen eerst je gegeven moeten natrekken, of je nog andere schulden hebt en of er geen failissementsaanvragen e.d. lopen voor je die 3000 in je handen hebt.
pi_40328103
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:14 schreef gottegottegott het volgende:
ik hoop voor je dat je door die bank een beetje tegen jezelf beschermd wordt.

in ieder geval ze zullen eerst je gegeven moeten natrekken, of je nog andere schulden hebt en of er geen failissementsaanvragen e.d. lopen voor je die 3000 in je handen hebt.
dat is een kwestie van secondes voor een bank.
gegevens invoeren en sturen richting bkr.
binnen enkele seconde hebben ze antwoord.

ik blijf het ook niet verstandig vinden overigens.
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 18:18:14 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40328159
ach, slim of niet, je leeft maar één keer en we doen allemaal wel eens iets geks.

een persoonlijke lening is vrij simpel af te sluiten bij alle grote banken, of je daar nu wel of niet je salaris laat storten. salarisstrookje mee, verklaring op je werk halen dat je daar echt een vaste baan hebt en gaan met die banaan. ik denk niet dat ze je ter plekke dat geld meegeven, maar het is dan hooguit een kwestie van dagen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:18:45 #8
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40328175
een echte surfdude hier op fok!
pi_40328186
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:16 schreef godlike02 het volgende:

dat is een kwestie van secondes voor een bank.
gegevens invoeren en sturen richting bkr.
binnen enkele seconde hebben ze antwoord.

ik blijf het ook niet verstandig vinden overigens.
dat geeft niet, want ik moet dat ding hebben. ik betaal het binnen 4 maanden terug 4 x 750 + een paar tientjes rente denk ik.

de vraag is of ik bijv. bij abn een lening kan openen, en die dan gelijk opneem of telefonisch laat overmaken naar mijn betaalrekeing bij de rabobank.

ik heb verder nergens schulden

wat denk je ? (behalve dat ik gek ben)
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 18:19:13 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40328189
oh boy.. puike actie hoor

vooral doen man

nee echt, doen man!
Huilen dan.
pi_40329028
gewoon doen, laat je niet gek maken door de reacties hier. let wel op of je voldoende aflossingscapaciteit hebt. ga voor een doorlopend krediet, kun je vrij aflossen en opnemen tot het afgesproken maximum.

de meeste fokkers zijn je voorgegaan door met geleend geld auto's te kopen, of computers, of homecinemasets
Quinn Dexter
pi_40329406
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:49 schreef quinn_dexter het volgende:
gewoon doen, laat je niet gek maken door de reacties hier. let wel op of je voldoende aflossingscapaciteit hebt. ga voor een doorlopend krediet, kun je vrij aflossen en opnemen tot het afgesproken maximum.

de meeste fokkers zijn je voorgegaan door met geleend geld auto's te kopen, of computers, of homecinemasets
ik ga het ook zeker proberen. die plank gaat trouwens bijna harder dan een gemiddelde auto

maar ik ben benieuw of iemand weet of mijn plannetje gaat lukken. dus, kan ik direkt het geld van zo'n doorlopend krediet opnemen. liefst sta ik morgenmiddag al op die plank namelijk en het is bovendien de laatste die ze hebben. al;s een ander hem koopt baal ik goed
geen
pi_40329412
doen doen

maar strax niet klagen dat je 'n bkr hebt of in de schulden zit enzo....

pfff sukkel (ik heb nog wel een strijkplank voor je)
  zondag 30 juli 2006 @ 19:05:01 #14
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40329496
dat gaat niet want je heb daar geen rekening open staan

dus wordt het toch de rabo
miss_schaapje
  zondag 30 juli 2006 @ 19:07:07 #15
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_40329567
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:18 schreef cynix ® het volgende:
ach, slim of niet, je leeft maar één keer en we doen allemaal wel eens iets geks.

een persoonlijke lening is vrij simpel af te sluiten bij alle grote banken, of je daar nu wel of niet je salaris laat storten. salarisstrookje mee, verklaring op je werk halen dat je daar echt een vaste baan hebt en gaan met die banaan. ik denk niet dat ze je ter plekke dat geld meegeven, maar het is dan hooguit een kwestie van dagen.
pcies, en je betaald het op je gemakkie in 5 jaar af. gaan met die banaan!
  zondag 30 juli 2006 @ 19:08:39 #16
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_40329603
leen van frisia lalalalala
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_40329613
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef irisvrede het volgende:
doen doen

maar strax niet klagen dat je 'n bkr hebt of in de schulden zit enzo....
jawel, ik ga overmogen op dit forum klagen dat ik schulden heb, oke

post dan niks als je geen antwoord kunt geven op mijn vraag. ik ben bereid om 100 of 150 euro aan rente te betalen ........... dat heb ik toch gezegd. dat geld gun ik de bank van harte.
geen
pi_40329692
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:07 schreef snakey het volgende:

pcies, en je betaald het op je gemakkie in 5 jaar af. gaan met die banaan!
hahah 5 jaar
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:14:10 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_40329726
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:12 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

hahah 5 jaar
kan veel sneller natuurlijk, maar waarom zou je? over 5 jaar wil je waarschijnlijk een nieuwe plank.
pi_40329788
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:18 schreef cynix ® het volgende:

hier heb ik tenminste iets aan. maar denk je dan niet dat ze het even direkt op mijn rekening kunnen overboeken. of zou ik daar een rekeningetje kunnen openen waar het heen kan en dat ik het dan gelijk aan de balie afhaal
geen
pi_40329883
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:09 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

post dan niks als je geen antwoord kunt geven op mijn vraag. ik ben bereid om 100 of 150 euro aan rente te betalen ........... dat heb ik toch gezegd. dat geld gun ik de bank van harte.
tsja domme vragen bestaan niet domme antwoorden wel
dus dat laat ik maar achterwege
btw ik ga niet iemand in de schulden helpen
mijn advies blijft eigenlijk gewoon>>>> sparen kreng!!
en als je die plank nog steeds wil hebben dan heb je het verdiend!!! en dan gun ik je het van harte!
pi_40329912
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:14 schreef snakey het volgende:

kan veel sneller natuurlijk, maar waarom zou je?
omdat ik maar over 4 maanden rente wil betalen natuurlijk. dan betaal ik dus iets van 75 euro rente in totaal, dat is 1 avondje stappen. waar hebben we het over. en deze plank is for life, die gaat nooit meer weg.

het enige wat waar ik achter probeer te komen is of ik die centen direkt mee kan nemen om daarna na de surfshop te gaan. gewoon advies over hoe en wat ik het beste kan doen om dit te verwezelijken.
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:22:53 #23
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40329944
met een vaste baan zal lenen.nl of iets anders van onze vriend uit wognum vast geen probleem zijn.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 19:24:53 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40329986
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:16 schreef roderik2288 het volgende:
hier heb ik tenminste iets aan. maar denk je dan niet dat ze het even direkt op mijn rekening kunnen overboeken. of zou ik daar een rekeningetje kunnen openen waar het heen kan en dat ik het dan gelijk aan de balie afhaal
ach, ik heb ook wel eens een dk-tje of een pl-etje afgesloten in mijn leven en ik herinner me dat dat nooit een probleem was. die "snelle" jongens (frisia, postkrediet, vola, waar ik overigens zelf geen zaken mee zou doen) adverteren vaak dat je het geld binnen 24 uur in huis kunt hebben of dat ze het desgewenst zelfs cash komen brengen. dan moet een gewone bank het, na een snelle check bij de bkr, toch ook snel kunnen leveren zou je denken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zondag 30 juli 2006 @ 19:25:46 #25
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40330011
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:09 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

dan ook niej klagen als je schulden heb jij wil ff 3.000 euro hebben
nou als je dat voor een plank over hebt met zeil

dan ben je echt knetter gek !!
miss_schaapje
pi_40330016
dirk scheringa beheer is je graag van dienst!
pi_40330022
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:22 schreef sungamsunitram het volgende:
met een vaste baan zal lenen.nl of iets anders van onze vriend uit wognum vast geen probleem zijn.
het lenen is absuluut niet het probleem, ik kan onderhand het 10-voudige lenen mocht ik dat willen. het gaat nu even om de snelheid waarmee ik het moet hebben. online aanvragen en de papieren heen en weer sturen duurt veel te lang. ik wil ergens binnenlopen bij een bank, dat moet toch te regelen zijn dezelfde dag
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:27:12 #28
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40330039
ik zou anar de rabo stappen voor een doorlopend kredietje.
pi_40330122
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:24 schreef cynix ® het volgende:

[..]

ach, ik heb ook wel eens een dk-tje of een pl-etje afgesloten in mijn leven en ik herinner me dat dat nooit een probleem was. die "snelle" jongens (frisia, postkrediet, vola, waar ik overigens zelf geen zaken mee zou doen) adverteren vaak dat je het geld binnen 24 uur in huis kunt hebben of dat ze het desgewenst zelfs cash komen brengen. dan moet een gewone bank het, na een snelle check bij de bkr, toch ook snel kunnen leveren zou je denken.
ik hoop het.....................iets heel anders jij bent toch admin he? zou je me een plezier kunnen doen en al die onzin reacties dat het dom is weg kunnen halen. ik ben dom, wat kan mij dat schelen........als ik die plank maar heb. ik zal er m'n hele leven voor moeten pleoteren om het terug te betalen, tja jammer voor mij
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:31:28 #30
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40330153
voor reacties die alleen in jouw straatje vallen moet je ergens anders een topic openen ben ik bang
pi_40330330
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:31 schreef plae@ het volgende:

voor reacties die alleen in jouw straatje vallen moet je ergens anders een topic openen ben ik bang
ben ik inmiddels ook achter er komt vast wel een reactie die mij definief het antwoord kan geven, dan ben ik een beetje voorbereid hoe ik het morgen kan aanpakken. misschien is een van de users bankmedewerker (geweest) en weet hoe het in elkaar steekt
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:41:20 #32
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40330373
doorlopend krediet bij de rabo....waarom wil je dat niet?
pi_40330466
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:41 schreef plae@ het volgende:

doorlopend krediet bij de rabo....waarom wil je dat niet?
heeft te maken met een ex die daar bij de afdeling klantenadvies werkt. zij behandelt ook van dit soort dingen, straks zit ik tegenoor haar, of de balie ernaast, daar pas ik voor. en om eerst te bellen en te vragen of e.s dienst heeft is ook zo wat
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:53:06 #34
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_40330657
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:39 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

ben ik inmiddels ook achter er komt vast wel een reactie die mij definief het antwoord kan geven, dan ben ik een beetje voorbereid hoe ik het morgen kan aanpakken. misschien is een van de users bankmedewerker (geweest) en weet hoe het in elkaar steekt
tadaa, een bankmedewerker

alleen ben ik een vakantiekracht en kan ik het je ook niet met 100% zekerheid zeggen
wanneer je een krediet afsluit is het eigenlijk al binnen een paar uur gereed voor gebruik. het wordt ingevoerd, een tweede medewerker keurt het goed en het is klaar! de rest wordt gewoon ter administratie opgestuurd, hoef je niet op te wachten.

ik weet het alleen niet zeker vraag het morgen en je zult het weten waarom wil je eigenlijk niet bij je eigen bank een krediet aanvragen? niet dat ik je niet bij de abn wil hebben hoor
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_40330738
wat een gezeik hier. lenen is niet verstandig maar in principe kan de ts zelf bepalen of hij verstandig kan lenen. tis maar 3000 euro hoor. je moet gewoon van jezelf weten dat je het ding netjes gaat af betalen en niet volgende week weer 2000 voor een lcd tv.
Jupiler is goed
  zondag 30 juli 2006 @ 19:57:21 #36
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_40330794
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:53 schreef i_are_rudeboy het volgende:

tadaa, een bankmedewerker

alleen ben ik een vakantiekracht en kan ik het je ook niet met 100% zekerheid zeggen
wanneer je een krediet afsluit is het eigenlijk al binnen een paar uur gereed voor gebruik. het wordt ingevoerd, een tweede medewerker keurt het goed en het is klaar! de rest wordt gewoon ter administratie opgestuurd, hoef je niet op te wachten.

ik weet het alleen niet zeker vraag het morgen en je zult het weten waarom wil je eigenlijk niet bij je eigen bank een krediet aanvragen? niet dat ik je niet bij de abn wil hebben hoor
dat zou super zijn. bedankt voor je antwoord. post hierboven heb ik verteld waarom ik niet graag het rabo filiaal meer binnenwandel maar om nu m'n betaalrekeing daar weg te halen vind ik nogal ver gaan, dan moet ik ook weer allerlei instanties m'n nieuwe rekeningnummer doorgeven enzo. tgaat maar om een kleine tijdelijke lening die ik zsm weer terug betaal.

nogmaals thanks, ik vertrouw er op
geen
pi_40331063
ik had een rekening bij de rabo; nadat mijn eerste salaris op die rekening was binnengekomen bij het filiaal langsgegaan en een dk (krediet op betaalrekening) afgesloten voor nlg. 20.000. dat geld stond meteen op de rekening, en was ook meteen opneembaar. als je langsgaat bij jouw bank moet dat dus ook wel lukken. 3000 euro is peanuts als je een normaal, vast inkomen hebt.

op zich ben ik het wel eens met sommige mensen hier dan sparen wellicht beter is, maar inderdaad, je leeft maar 1x, en als je dit heel graag wil en het een lifetime opportunity is... go for it!
surf dude, surf!
pi_40331109
quote:
op zondag 30 juli 2006 20:08 schreef tja... het volgende:

surf dude, surf!
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 20:11:26 #40
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_40331149
graag gedaan hoor

al weet ik dus niet zeker of je wel of niet een rekening moet hebben bij de betreffende bank voordat je een krediet daar aanvraagt...

ben eigenlijk bang van wel... maar daar zul je morgen vanzelf achterkomen
  zondag 30 juli 2006 @ 20:28:14 #41
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40331628
postkrediet, frisia, becam..................etc.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40332250
had je niet beter 4 maanden gelden kunnen beginnen met sparen?
  zondag 30 juli 2006 @ 20:48:04 #43
152266 Poedel
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_40332335
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:45 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

heeft te maken met een ex die daar bij de afdeling klantenadvies werkt. zij behandelt ook van dit soort dingen, straks zit ik tegenoor haar, of de balie ernaast, daar pas ik voor. en om eerst te bellen en te vragen of e.s dienst heeft is ook zo wat
dan is je wil om die lening af te sluiten zodat je een surfplank kunt kopen niet zo groot. wat is nou belangrijker? die surfplank waar je over droomt of een half uurtje met tegenzin babbelen?
"..Wat Moet Je Niet Doen Voor Een Stoplicht?..
..De Tv In Elkaar Trappen En Kletspraat Verkopen Aan De Postbode!!.."
  zondag 30 juli 2006 @ 20:50:26 #44
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_40332413
net geld geleend, snel t water op en dan...............

thedeeh thedeeh teddetedetedtetdtetetdtetetedtetdtdteeeee

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_40332477
inderdaad ja, wil je die plank of niet? en als ze je geen lening geeft om een of andere flutreden, dan kun je toch gewoon een andere werknemer daarop aanspreken.
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 22:40:19 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40336151
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:30 schreef roderik2288 het volgende:
ik hoop het.....................iets heel anders jij bent toch admin he? zou je me een plezier kunnen doen en al die onzin reacties dat het dom is weg kunnen halen. ik ben dom, wat kan mij dat schelen........als ik die plank maar heb.
ik ben tegenwoordig mod en we passen geen reacties aan omdat ze iemand niet aanstaan. ik begrijp je wel, maar je vraagt tips en daar horen nu eenmaal ook waarschuwingen bij dat lenen voor iets luxe als een surfplank volgens sommigen niet verstandig is. als je écht voor iets gaat en het zeker weet, moet je daar boven kunnen staan.
  Licht Ontvlambaar zondag 30 juli 2006 @ 22:42:09 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40336236
ts heeft vrij duidelijk gevraagd of en hoe snel een flex krediet of een pl geregeld kan worden. en niet of jullie 'm even allemaal willen vertellen hoe dom jullie 'm vinden... je hoeft niet te reageren
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_40336656
wat voor plank en zeil wil je kopen?
pi_40338152
quote:
op zondag 30 juli 2006 22:53 schreef velocita het volgende:
wat voor plank en zeil wil je kopen?
mistral beast 75 liter voor 1349 euro, met zeil + alle accessoires komt er zo'n 1000 bij. eind september gaat ie mee het vliegtuig in naar bonaire
geen
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 23:36:56 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40338264

pi_40338419
dat is ie inderdaad .........oooooh die 2006 uitvoering moet ik hebben, al kost het morgen opeens 5000 euro, ik koop
geen
pi_40338590
ach ja als je zo graag dat wil hebben dan moet je het doen inderdaad. als je een vast dienstverband hebt (en wat normaal betaald krijgt) dan moet dat ook wel kunnen.

personen die echter uitspraken hebben zoals 'ik moet dat hebben' en er een schuld voor aangaan hebben denk ik wel een grotere kans om in de schulden te blijven... hoop dat dat niet voor jou opgaat.
pi_40338984
quote:
op zondag 30 juli 2006 22:42 schreef sjeen het volgende:
ts heeft vrij duidelijk gevraagd of en hoe snel een flex krediet of een pl geregeld kan worden. en niet of jullie 'm even allemaal willen vertellen hoe dom jullie 'm vinden... je hoeft niet te reageren
dacht dat fok stond voor vrijheid enzo binnen de fatsoensnormen natuurlijk
en niet voor censuur

dus om reply's weg te halen (pffff)
pi_40339331
quote:

heb je al aan leen gedacht van de tv?
maar persoonlijk en velen met mij verklaren je voor gek dat je je voor zoiets in de schulden steekt.
nu is het een surfplank, morgen een tv, overmorgen een computer en voor je het weet werk je alleen nog maar om de rente op je schulden te betalen.

als je spaart, dan krijg je er nog rente op ook en dat is beter dan rente te betalen.

voorbeeldje:
3000 euro lenen
looptijd 24 maanden
rente 6,5 %
aflossing per maand 134 euro
totaal betaald na 2 jaar 3216 euro
meerprijs 216 euro + misgelopen rentevergoeding op u spaarrekening.
na 2 jaar afbetaald en met een beetje pech is je plank kapot en ben je nog aan het afbetalen.
pi_40339684
quote:
op maandag 31 juli 2006 00:11 schreef klipper het volgende:

[..]

heb je al aan leen gedacht van de tv?
maar persoonlijk en velen met mij verklaren je voor gek dat je je voor zoiets in de schulden steekt.
nu is het een surfplank, morgen een tv, overmorgen een computer en voor je het weet werk je alleen nog maar om de rente op je schulden te betalen.

als je spaart, dan krijg je er nog rente op ook en dat is beter dan rente te betalen.

voorbeeldje:
3000 euro lenen
looptijd 24 maanden
rente 6,5 %
aflossing per maand 134 euro
totaal betaald na 2 jaar 3216 euro
meerprijs 216 euro + misgelopen rentevergoeding op u spaarrekening.
na 2 jaar afbetaald en met een beetje pech is je plank kapot en ben je nog aan het afbetalen.
hij wilt het geloof ik binnen 4 a 5 maanden aflossen>>>dussuh dan zal die rente nog wel loslopen
alleen volgens mij vallen een aantal leenvormen al af omdat hij het zo snel wil aflossen.
verder blijft wel het probleem dat bij zo'n snelle aflossing de aflosbedragen vrij hoog zijn dus niet de 134 die jij uitgerekend hebt. zou dan eerder boven de 600 komen>>>>> alleen bij een hoog bedrag als dat vraag ik mezelf af waarom ie dan wil lenen >>> als ik 600 euro elke maand overhad dan had ik dus allang een vette spaarrekening..... en is lenen dus overbodig.
pi_40339763
quote:
op maandag 31 juli 2006 00:25 schreef irisvrede het volgende:

[..]

hij wilt het geloof ik binnen 4 a 5 maanden aflossen>>>dussuh dan zal die rente nog wel loslopen
alleen volgens mij vallen een aantal leenvormen al af omdat hij het zo snel wil aflossen.
verder blijft wel het probleem dat bij zo'n snelle aflossing de aflosbedragen vrij hoog zijn dus niet de 134 die jij uitgerekend hebt. zou dan eerder boven de 600 komen>>>>> alleen bij een hoog bedrag als dat vraag ik mezelf af waarom ie dan wil lenen >>> als ik 600 euro elke maand overhad dan had ik dus allang een vette spaarrekening..... en is lenen dus overbodig.
dan had hij inderdaad beter in het verleden al met sparen begonnen.
voor dit soort dingen is een spaarpot altijd handig.
pi_40339854
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

liefst sta ik morgenmiddag al op die plank namelijk en het is bovendien de laatste die ze hebben. al;s een ander hem koopt baal ik goed
ach morgen ligt er weer een betere plank in de winkel en wat dan?, weer een nieuwe lening?
je moet de dingen leren te relativeren.
  maandag 31 juli 2006 @ 01:18:16 #58
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_40340886
quote:
op zondag 30 juli 2006 20:50 schreef mrspliffy het volgende:
net geld geleend, snel t water op en dan...............

thedeeh thedeeh teddetedetedtetdtetetdtetetedtetdtdteeeee

[afbeelding]
hahaha, ik moest lachen
  maandag 31 juli 2006 @ 01:30:01 #59
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_40341102
quote:
op maandag 31 juli 2006 00:33 schreef klipper het volgende:

[..]

ach morgen ligt er weer een betere plank in de winkel en wat dan?, weer een nieuwe lening?
je moet de dingen leren te relativeren.
ach, laat die jongen toch!

hij weet zelf gerust dat het niet slim is om hiervoor een lening af te sluiten. en als hij dat wil om zijn schijnbaar allergrootste droom in vervulling te laten gaan, so be it. hij lost het binnen een paar maanden af en de rente die hij moet betalen maakt hem ook helemaal niets uit, hij wil desnoods het dubbele betalen lekker lenen en genieten van je bord kerel

en als het mis gaat, tsja.... dan heeft hij er van kunnen leren maar ik denk niet dat ts over een week voor een plasma-tv een lening af gaat sluiten enzo
  maandag 31 juli 2006 @ 02:16:51 #60
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40341773
een flexibel krediet openen bij abn amro bank duurt minstens enige dagen. net zelf gedaan twee weken geleden ivm schuldrest op woning. ik denk dat het ook niet versnelt dat je nog geen klant bent daar. kun je niet naar een ander filiaal van de rabo gaan?
Ik heb al een boek.
pi_40341812
ga anders auto's wassen
pi_40341988
kun je niet eerst 1 week ermee wachten? even goed erover nadenken, dan raak je misschien uit je 'roes' over die ene plank.
  maandag 31 juli 2006 @ 06:52:07 #63
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_40342918
wat later in v&a: 'ivm omstandigheden moet ik afstand doen van deze prachtige plank, 2000 euro incl. alle accessoires!'

trouwens, gewoon doen man, sommige mensen doen het voor een dikke bak, is ook niet nodig, 1000 euro is genoeg, gewoon genieten!
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_40343564
eeeeuh, voor de helft van de prijs koop je board, zeil en accesoires in duitsland, je bent echt gek als je dat board in nl koopt!! de prijs wordt hier kunstmatig hooggehouden!

en anders heb je alijd nog leen, he!
you can waste a whole lifetime, trying to be,
what you think is expected of you, but you'll never be free
  maandag 31 juli 2006 @ 09:09:03 #65
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_40343689
vraagje heh, kan je niet bij je ouders aankloppen om te lenen?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  maandag 31 juli 2006 @ 09:13:13 #66
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_40343741
wat een bullsiht reacties omdat iemand ¤3000 wil lenen zeg

ik heb op die manier ook een motor gekocht, kostte mij toen ¤2500. ik had deze of voor moeten sparen en dan kopen (zou winter worden) of lenen en meteen kopen en dan in de winter afbetaald hebben.... die tweede optie dus gedaan. dus de hele zomer genoten van mijn motor!

maar verder duurt het meestal wel een paar dagen, in ieder geval bij de postbank. aanvragen, formulier ontvangen, opsturen en dan pas geld
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  maandag 31 juli 2006 @ 09:18:31 #67
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40343808
mag ik vragen wat er zou leuk is aan een surfplank?
  maandag 31 juli 2006 @ 09:25:58 #68
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40343920
quote:

je zegt het zelf al, eerst sparen, dan kopen.
lenen = niet slim en al helemaal niet voor zo'n luxe artikel als dit wat ook nog eens best aan de prijs is.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 31 juli 2006 @ 09:29:53 #69
47047 Herkauwer
pi_40343985
quote:
op maandag 31 juli 2006 09:25 schreef metro2005 het volgende:

[..]

je zegt het zelf al, eerst sparen, dan kopen.
lenen = niet slim en al helemaal niet voor zo'n luxe artikel als dit wat ook nog eens best aan de prijs is.
zeg het zelf al? niets mis mee hoor lenen, je moet je alleen realiseren dat je nog blijft betalen voor iets wat kapot kan gaan maar dat heb je met sparen ook.... het blijft 1 pot nat, je moet alleen even goed kijken of je de maandlasten kan dragen en niet alles op afbetaling/lening kopen. eén lening moet makkelijk kunnen hoor, vooral als het maar een bedrag van ¤3000 is (is ¤40 tot ¤60 per maand aflossen, wel voor heel lang, maar toch...)
pi_40343998
quote:
op maandag 31 juli 2006 09:18 schreef gluckskafer het volgende:
mag ik vragen wat er zou leuk is aan een surfplank?
ach ieder zijn hobby cq sport.
misschien ben jij gek op tennis, en kan hem dat weer niet bekoren, dus om iemand af te kraken op zijn hobby cq sport gaat wat ver.
je moet er toch niet aan denken dat we allemaal dezelfde sport bedrijven, dan sta je uren te wachten voordat je eindelijk mag.
pi_40343999
heb je in plaats van lenen wel eens aan huren gedacht.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_40344014
quote:
op maandag 31 juli 2006 09:29 schreef herkauwer het volgende:

[..]

zeg het zelf al? niets mis mee hoor lenen, je moet je alleen realiseren dat je nog blijft betalen voor iets wat kapot kan gaan maar dat heb je met sparen ook.... het blijft 1 pot nat, je moet alleen even goed kijken of je de maandlasten kan dragen en niet alles op afbetaling/lening kopen. eén lening moet makkelijk kunnen hoor, vooral als het maar een bedrag van ¤3000 is (is ¤40 tot ¤60 per maand aflossen, wel voor heel lang, maar toch...)
hij wilde het aflossen in 4 maanden, vrij kort dus.
  maandag 31 juli 2006 @ 09:33:20 #73
47047 Herkauwer
pi_40344035
quote:
op maandag 31 juli 2006 09:31 schreef klipper het volgende:

[..]

hij wilde het aflossen in 4 maanden, vrij kort dus.
pfff... dat is alles? als hij zo snel die ¤3000 kan ophoesten dan moet hij het meteen doen! koop die plank
  maandag 31 juli 2006 @ 09:33:33 #74
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40344042
waarom doet iedereen hier alsof 3000 euro zo weinig geld is
of ben ik nou zo'n arme sloeber ik vind 3000 euro een hoop geld.

40 euro per maand aflossen betekent dat je over 7 jaar pas afgelost hebt. lijkt me niet helemaal de bedoeling

ik heb ook een dure hobby (auto) maar als ik ergens geen geld voor heb koop ik het ook niet.
ga het er zeker niet voor lenen.
ben blij dat ik geen schulden heb en dat wil ik graag zo houden.

aan de andere kant kan ik niet in de zakken van de ts kijken, als hij een goed salaris heeft kan een lening weinig kwaad denk ik.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40344307
quote:
op maandag 31 juli 2006 09:33 schreef metro2005 het volgende:
waarom doet iedereen hier alsof 3000 euro zo weinig geld is
of ben ik nou zo'n arme sloeber ik vind 3000 euro een hoop geld.

40 euro per maand aflossen betekent dat je over 7 jaar pas afgelost hebt. lijkt me niet helemaal de bedoeling

ik heb ook een dure hobby (auto) maar als ik ergens geen geld voor heb koop ik het ook niet.
ga het er zeker niet voor lenen.
ben blij dat ik geen schulden heb en dat wil ik graag zo houden.

aan de andere kant kan ik niet in de zakken van de ts kijken, als hij een goed salaris heeft kan een lening weinig kwaad denk ik.
als je er inderdaad 7 jaar over zou doen, dan moet je uitkijken naar een beter betaalde baan.
  maandag 31 juli 2006 @ 09:53:17 #76
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40344395
quote:
op maandag 31 juli 2006 09:48 schreef klipper het volgende:

[..]

als je er inderdaad 7 jaar over zou doen, dan moet je uitkijken naar een beter betaalde baan.
dat schreef herkauwer
  maandag 31 juli 2006 @ 10:17:44 #77
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_40344900
er wordt geleend voor 'gekkere' zaken, hoor. als dit de eerste en enige lening betreft voor ts (die aangeeft een vaste baan/inkomen te hebben), vind ik het erg kort door de bocht hem daar zo op af te kraken als hier nu gebeurt.
als hij nou al zwaar in het rood zou staan met diverse leningen/kredieten... okay

voor ts: ik denk dat je wel bij een 'gewone' bank moet gaan en niet bij becam/lenen.nl/frisia dinges. als je niet bij je eigen bank gaat heb je misschien wel een werkgeversverklaring oid nodig om aan te tonen dat je voldoende inkomen hebt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_40345261
quote:
op maandag 31 juli 2006 10:17 schreef dromer het volgende:

voor ts: ik denk dat je niet bij becam/lenen.nl/frisia dinges.
nee daar moet je nooit heengaan, zit je er gelijk 30 jaar aan vast.
pi_40345475
quote:
op maandag 31 juli 2006 10:33 schreef klipper het volgende:

nee daar moet je nooit heengaan, zit je er gelijk 30 jaar aan vast.
lol , een dk kun altijd boetvrij aflossen, waar en wanneer je maar wilt. al los je het de dag erna al helemaal af.

ik zal aan je denken goser, als ik over het water spring en jij thuis achter je 2de hands pc zit

maarghoed, ik heb de abn gebeld en ik kan komen met een paar salarisstroken en m'n laatste afschrift waar loon gestort is. kan direkt geregeld worden niemand die mij van m'n beslissing af kan houden
geen
pi_40345954
quote:
op maandag 31 juli 2006 10:40 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

lol , een dk kun altijd boetvrij aflossen, waar en wanneer je maar wilt. al los je het de dag erna al helemaal af.

ik zal aan je denken goser, als ik over het water spring en jij thuis achter je 2de hands pc zit

maarghoed, ik heb de abn gebeld en ik kan komen met een paar salarisstroken en m'n laatste afschrift waar loon gestort is. kan direkt geregeld worden niemand die mij van m'n beslissing af kan houden
frisia probeert het standaard op een hypothecaire lening af te sluiten, gemiddeld 30 jaar.
voor frisia is een dk niet interressant genoeg.
veel mensen trappen hierin omdat de rente zo lekker laag is, maar dat had je natuurlijk allang uitgezocht.
ps ik hoef niet te lenen, ik haal gewoon gelijk een nieuwe pc, die ik standaard om de 3 jaar vervangt, en de oudste gaat er dan uit.

er zijn namelijk ook mensen die meer dan genoeg op hun spaarrekeningen hebben staan.

ps hier is niemand die jouw van je beslissing afhoud hoor, wel slim trouwens om voor de abn te kiezen.

en aangezien je hier al voor moet lenen, zal dat voor je pc ook wel zo zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:56:43 #81
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40345989
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:11 schreef _-rally-_ het volgende:
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_40346468
ik heb ooit in een ver verleden (1995 oid) tijdens mijn studie een studenkrediet bij de rabo afgesloten....bank binnen.. 30 minuten later buiten..en geld stond al op de rekening.
maar betreft studenten krediet dus werkt qua doorlooptijd wellicht iets anders dan een pl
death is just another state of mind
  Licht Ontvlambaar maandag 31 juli 2006 @ 12:55:09 #83
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40349423
quote:
op zondag 30 juli 2006 23:58 schreef irisvrede het volgende:

[..]

dacht dat fok stond voor vrijheid enzo binnen de fatsoensnormen natuurlijk
en niet voor censuur

dus om reply's weg te halen (pffff)
hoe kom je erbij dat er reply's weggehaald zijn

ik vraag alleen maar of er ontopic gereageerd kan worden...
pi_40349770
quote:
op maandag 31 juli 2006 12:55 schreef sjeen het volgende:

[..]

hoe kom je erbij dat er reply's weggehaald zijn

ik vraag alleen maar of er ontopic gereageerd kan worden...
hmm ik miste iets wat ik getypt had (of ik moet het alleen gedacht hebben dat kan ook nog)
  maandag 31 juli 2006 @ 13:08:32 #85
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_40349826
quote:
op maandag 31 juli 2006 13:06 schreef irisvrede het volgende:

[..]

hmm ik miste iets wat ik getypt had (of ik moet het alleen gedacht hebben dat kan ook nog)
hoi!
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  maandag 31 juli 2006 @ 13:14:24 #86
150341 Mr_Ban
Ban for the money
pi_40350011
wel ff berichtje posten als je em hebt he? wat spannend allemaaaaaaaaaal
Ik wou dat ik hier niks getypt had...
pi_40350144
quote:
op maandag 31 juli 2006 13:08 schreef _flash_ het volgende:

[..]

hoi!
hoihoi !!!
pi_40350386
quote:
op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef roderik2288 het volgende:
dat is ie inderdaad .........oooooh die 2006 uitvoering moet ik hebben, al kost het morgen opeens 5000 euro, ik koop
zou je dat wel doen? de 2007 uitvoering gaat nog -der worden...
ik zou zelf nooit lenen om iets te kunnen kopen, teminste niet voor een plank o.i.d.
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
pi_40356856
hebbes hebbes hebbes...................................dat vrouwtje zei dat het morgen pas op m'n rekening zou staan..........ik llop de abn uit, direkt richting de pin-bak en zie m'n saldso met 3000 geupload de plank ligt nu bij de buurjoinghen ind e schap.........., helemaal gek toen hij het zag . alleen het zeil krijg ik vrijdag.

bedankt voor alle reacties en tips, en ook in het bijzonder alle zielenknijpers die nu met 35*c binnen hun spaarcentjes aan het tellen zijn voor een nieuwe broek . spaarze zou ik zeggen, ik vouw een hoedje van m'n bankafschriften en ga de oceaan in

voor mij is het klaar...............slotje mag maar hoeft niet
geen
pi_40356977
roderik, veel boardfun
je bent toch geen kakker hè...
pi_40356983
nou van harte dan en veel surfplezier ermee.
pi_40357463
gefeli..
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 17:33:35 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40357493
quote:
op maandag 31 juli 2006 17:08 schreef roderik2288 het volgende:
de plank ligt nu bij de buurjoinghen ind e schap.........., helemaal gek toen hij het zag . alleen het zeil krijg ik vrijdag.
hoezo bij de buurjongen?
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 17:33:49 #94
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40357505
oh ja, gefeliciteerd!
  maandag 31 juli 2006 @ 17:54:43 #95
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_40358165
de bank zal blij met je zijn... uiteindelijk betaal je niet 3000 euro voor die plank... maar minimaal 3x zoveel
In de ban van de mods.
pi_40358201
quote:
op maandag 31 juli 2006 18:02 schreef rihago het volgende:
de bank zal blij met je zijn... uiteindelijk betaal je niet 3000 euro voor die plank... maar minimaal 3x zoveel
hij heeft het geld bij de abn geleend hoor en niet bij de maffia
pi_40358496
quote:
op maandag 31 juli 2006 18:04 schreef klipper het volgende:

[..]

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  maandag 31 juli 2006 @ 18:25:04 #99
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_40358649
quote:
op maandag 31 juli 2006 18:02 schreef rihago het volgende:

looptijd van 300 jaar ofzo?

ot, gefeliciteerd jongen, de abn is blij om je van dienst te zijn
  maandag 31 juli 2006 @ 18:27:30 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40358716
quote:
op maandag 31 juli 2006 18:04 schreef klipper het volgende:

[..]

Huilen dan.
pi_40358761
hit the waves roderick!
  maandag 31 juli 2006 @ 18:31:46 #102
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_40358819
quote:
op maandag 31 juli 2006 17:08 schreef roderik2288 het volgende:
hebbes hebbes hebbes...................................dat vrouwtje zei dat het morgen pas op m'n rekening zou staan..........ik llop de abn uit, direkt richting de pin-bak en zie m'n saldso met 3000 geupload de plank ligt nu bij de buurjoinghen ind e schap.........., helemaal gek toen hij het zag . alleen het zeil krijg ik vrijdag.

bedankt voor alle reacties en tips, en ook in het bijzonder alle zielenknijpers die nu met 35*c binnen hun spaarcentjes aan het tellen zijn voor een nieuwe broek . spaarze zou ik zeggen, ik vouw een hoedje van m'n bankafschriften en ga de oceaan in

voor mij is het klaar...............slotje mag maar hoeft niet
[afbeelding]
ik begrijp je frustratie best, maar jij kunt de komende maanden niet eens een broek meer kopen omdat je gaat aflossen. en wat als er iets stuk gaat?
ga je dan weer lenen?
From feudal serf to spender.
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 21:29:40 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40365106
hij reageert hier niet meer nu-ie zijn plank binnen heeft.
pi_40365684
quote:
op maandag 31 juli 2006 18:31 schreef s1nn3rz het volgende:

[..]

ik begrijp je frustratie best, maar jij kunt de komende maanden niet eens een broek meer kopen omdat je gaat aflossen. en wat als er iets stuk gaat?
ga je dan weer lenen?
ja de bank leent vast iemand 3000 euro die niet eens een broek kan kopen de volgende maand.
pi_40365816
is de zomer net voorbij koopt ts een surfplank
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 21:51:58 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40365887
hij gaat ermee naar bonaire en daar is het altijd zomer.
  maandag 31 juli 2006 @ 22:11:28 #107
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_40366646
quote:
op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef dementor het volgende:

[..]

ja de bank leent vast iemand 3000 euro die niet eens een broek kan kopen de volgende maand.
je wilt niet weten hoe vaak banken mensen te veel geld geeft.
  Licht Ontvlambaar maandag 31 juli 2006 @ 22:15:10 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40366794
hoi... de discussie of het verstandig is om te lenen voor consumptieve artikelen hoort niet in dit topic. wil je het er graag over hebben, neem dan de vrijheid een eigen topic te openen
  maandag 31 juli 2006 @ 22:20:12 #109
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_40366997
quote:
op maandag 31 juli 2006 22:15 schreef sjeen het volgende:
hoi... de discussie of het verstandig is om te lenen voor consumptieve artikelen hoort niet in dit topic. wil je het er graag over hebben, neem dan de vrijheid een eigen topic te openen
het lijkt me opgelost inmiddels! waarom gaat ie niet dicht dan? offtopic werk je zo in de hand lijkt me.
  Licht Ontvlambaar maandag 31 juli 2006 @ 22:22:41 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40367089
quote:
op maandag 31 juli 2006 22:20 schreef s1nn3rz het volgende:

[..]

het lijkt me opgelost inmiddels! waarom gaat ie niet dicht dan? offtopic werk je zo in de hand lijkt me.
omdat we in principe niet met slotjes gooien, topic zakt vanzelf weg na verloop van tijd. maar kan dan wel door iemand anders die het nodig zou kunnen hebben, weer gekickt worden
pi_40377825
heb je nog wel geld om in bonaire geld uit te geven?

ik vind het niet verstandig om op die manier geld uit te geven; maar dat komt vooral omdat het nogal klinkt als een impulsaankoop. als het je leven lang een droom is zo'n ding te hebben is het wel een ander verhaal. (maar dan had je misschien gespaard).

hoe dan ook veel plezier ermee! tenslotte lijkt het mij op zich ook best leuk om te doen

en een discussie over de zin van het lenen is gewoon inherent aan het onderwerp zelf; dat daar een discussie over ontstaat staat ook wel bekend als normale conversatie.

laten we wel wezen: een discussie over de zin van het lenen staat nog altijd tig keer dichter bij het onderwerp dan de discussie over het on topic blijven; neem dan de vrijheid een eigen topic te openen
pi_40378995
wat een doedelzak is ts! en wel om de volgende redenen:

- dat board kost in duitsland maar de helft van wat het hier kost!
- na 1 keer varen is de waarde gehalveerd
- de maat van dat board is niet bepaald geschikt voor bonaire (of ts moet 40 kilo wegen...)
- het board is niet eens mooi en goed, koop dan een tabou of een ricci...
you can waste a whole lifetime, trying to be,
what you think is expected of you, but you'll never be free
pi_40382636
pfff... wat een gezeur hier! roderick: gefeliciteerd en geniet ervan! en aln heb je het gled nu geleend, je kunt "het" toch best verdiend hebben? de surfboard dus.

enjoy it!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:04:58 #114
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40382672
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:14 schreef irisvrede het volgende:

[..]

allo het is een plank >>> en daarvoor wil je in de schulden komen (hartstikke gek )

kleuter ga sparen en dan pas kopen >> dan geniet je er langer van en weet je dat het iets is wat je echt wil en niet voor de heb...
..of anders mensen die zich in de schulden steken voor een vacantie.....lekker ontspannend...
Causaliteit....dat is 't.
pi_40383120
quote:
op dinsdag 1 augustus 2006 13:04 schreef make-yourself het volgende:

[..]

..of anders mensen die zich in de schulden steken voor een vacantie.....lekker ontspannend...
zoals ts!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:45:05 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40385763
blijkbaar toch nodig om het topic op slot te gooien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')