abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40327969
heb een mooie surfplank gezien die ik perse wil hebben. ik wil het dan ook liefst morgen kopen maar heb geen geld. wel een baan en vast dienstverband. mensen verklaren me voor gek om zoveel te betalen voor plank + zeil maar ik wil dat perse hebben.

probleem is dat ik niet bij m'nh eigen bank waar ik m'n lopende rekening heb lopen wil gaan voor een lening. (rabo)

vraag is: kan ik morgen bij abn of fortis binnenlopen en met 3000 euro de weer naar buiten gaan of iemand andere idee.

eerst sparen en dan kopen is beter, maar voor dit maak ik een uitzondering
geen
pi_40327982
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_40328020
nier verstandig maar dat weet je al.
meestal vraagt de bank dat je salaris ook word gestort bij ze dan.
de rabobank zal dus makkelijker gaan dan een andere bank. maar misschien trappen ze er in.
pi_40328050
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:11 schreef roderik2288 het volgende:
heb een mooie surfplank gezien die ik perse wil hebben. ik wil het dan ook liefst morgen kopen maar heb geen geld. wel een baan en vast dienstverband. mensen verklaren me voor gek om zoveel te betalen voor plank + zeil maar ik wil dat perse hebben.

probleem is dat ik niet bij m'nh eigen bank waar ik m'n lopende rekening heb lopen wil gaan voor een lening. (rabo)

vraag is: kan ik morgen bij abn of fortis binnenlopen en met 3000 euro de weer naar buiten gaan of iemand andere idee.

eerst sparen en dan kopen is beter, maar voor dit maak ik een uitzondering
allo het is een plank >>> en daarvoor wil je in de schulden komen (hartstikke gek )

kleuter ga sparen en dan pas kopen >> dan geniet je er langer van en weet je dat het iets is wat je echt wil en niet voor de heb...
  zondag 30 juli 2006 @ 18:14:46 #5
122022 gottegottegott
Een heer van stand
pi_40328056
ik hoop voor je dat je door die bank een beetje tegen jezelf beschermd wordt.

in ieder geval ze zullen eerst je gegeven moeten natrekken, of je nog andere schulden hebt en of er geen failissementsaanvragen e.d. lopen voor je die 3000 in je handen hebt.
pi_40328103
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:14 schreef gottegottegott het volgende:
ik hoop voor je dat je door die bank een beetje tegen jezelf beschermd wordt.

in ieder geval ze zullen eerst je gegeven moeten natrekken, of je nog andere schulden hebt en of er geen failissementsaanvragen e.d. lopen voor je die 3000 in je handen hebt.
dat is een kwestie van secondes voor een bank.
gegevens invoeren en sturen richting bkr.
binnen enkele seconde hebben ze antwoord.

ik blijf het ook niet verstandig vinden overigens.
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 18:18:14 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40328159
ach, slim of niet, je leeft maar één keer en we doen allemaal wel eens iets geks.

een persoonlijke lening is vrij simpel af te sluiten bij alle grote banken, of je daar nu wel of niet je salaris laat storten. salarisstrookje mee, verklaring op je werk halen dat je daar echt een vaste baan hebt en gaan met die banaan. ik denk niet dat ze je ter plekke dat geld meegeven, maar het is dan hooguit een kwestie van dagen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:18:45 #8
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40328175
een echte surfdude hier op fok!
pi_40328186
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:16 schreef godlike02 het volgende:

dat is een kwestie van secondes voor een bank.
gegevens invoeren en sturen richting bkr.
binnen enkele seconde hebben ze antwoord.

ik blijf het ook niet verstandig vinden overigens.
dat geeft niet, want ik moet dat ding hebben. ik betaal het binnen 4 maanden terug 4 x 750 + een paar tientjes rente denk ik.

de vraag is of ik bijv. bij abn een lening kan openen, en die dan gelijk opneem of telefonisch laat overmaken naar mijn betaalrekeing bij de rabobank.

ik heb verder nergens schulden

wat denk je ? (behalve dat ik gek ben)
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 18:19:13 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40328189
oh boy.. puike actie hoor

vooral doen man

nee echt, doen man!
Huilen dan.
pi_40329028
gewoon doen, laat je niet gek maken door de reacties hier. let wel op of je voldoende aflossingscapaciteit hebt. ga voor een doorlopend krediet, kun je vrij aflossen en opnemen tot het afgesproken maximum.

de meeste fokkers zijn je voorgegaan door met geleend geld auto's te kopen, of computers, of homecinemasets
Quinn Dexter
pi_40329406
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:49 schreef quinn_dexter het volgende:
gewoon doen, laat je niet gek maken door de reacties hier. let wel op of je voldoende aflossingscapaciteit hebt. ga voor een doorlopend krediet, kun je vrij aflossen en opnemen tot het afgesproken maximum.

de meeste fokkers zijn je voorgegaan door met geleend geld auto's te kopen, of computers, of homecinemasets
ik ga het ook zeker proberen. die plank gaat trouwens bijna harder dan een gemiddelde auto

maar ik ben benieuw of iemand weet of mijn plannetje gaat lukken. dus, kan ik direkt het geld van zo'n doorlopend krediet opnemen. liefst sta ik morgenmiddag al op die plank namelijk en het is bovendien de laatste die ze hebben. al;s een ander hem koopt baal ik goed
geen
pi_40329412
doen doen

maar strax niet klagen dat je 'n bkr hebt of in de schulden zit enzo....

pfff sukkel (ik heb nog wel een strijkplank voor je)
  zondag 30 juli 2006 @ 19:05:01 #14
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40329496
dat gaat niet want je heb daar geen rekening open staan

dus wordt het toch de rabo
miss_schaapje
  zondag 30 juli 2006 @ 19:07:07 #15
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_40329567
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:18 schreef cynix ® het volgende:
ach, slim of niet, je leeft maar één keer en we doen allemaal wel eens iets geks.

een persoonlijke lening is vrij simpel af te sluiten bij alle grote banken, of je daar nu wel of niet je salaris laat storten. salarisstrookje mee, verklaring op je werk halen dat je daar echt een vaste baan hebt en gaan met die banaan. ik denk niet dat ze je ter plekke dat geld meegeven, maar het is dan hooguit een kwestie van dagen.
pcies, en je betaald het op je gemakkie in 5 jaar af. gaan met die banaan!
  zondag 30 juli 2006 @ 19:08:39 #16
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_40329603
leen van frisia lalalalala
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_40329613
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef irisvrede het volgende:
doen doen

maar strax niet klagen dat je 'n bkr hebt of in de schulden zit enzo....
jawel, ik ga overmogen op dit forum klagen dat ik schulden heb, oke

post dan niks als je geen antwoord kunt geven op mijn vraag. ik ben bereid om 100 of 150 euro aan rente te betalen ........... dat heb ik toch gezegd. dat geld gun ik de bank van harte.
geen
pi_40329692
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:07 schreef snakey het volgende:

pcies, en je betaald het op je gemakkie in 5 jaar af. gaan met die banaan!
hahah 5 jaar
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:14:10 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_40329726
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:12 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

hahah 5 jaar
kan veel sneller natuurlijk, maar waarom zou je? over 5 jaar wil je waarschijnlijk een nieuwe plank.
pi_40329788
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:18 schreef cynix ® het volgende:

hier heb ik tenminste iets aan. maar denk je dan niet dat ze het even direkt op mijn rekening kunnen overboeken. of zou ik daar een rekeningetje kunnen openen waar het heen kan en dat ik het dan gelijk aan de balie afhaal
geen
pi_40329883
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:09 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

post dan niks als je geen antwoord kunt geven op mijn vraag. ik ben bereid om 100 of 150 euro aan rente te betalen ........... dat heb ik toch gezegd. dat geld gun ik de bank van harte.
tsja domme vragen bestaan niet domme antwoorden wel
dus dat laat ik maar achterwege
btw ik ga niet iemand in de schulden helpen
mijn advies blijft eigenlijk gewoon>>>> sparen kreng!!
en als je die plank nog steeds wil hebben dan heb je het verdiend!!! en dan gun ik je het van harte!
pi_40329912
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:14 schreef snakey het volgende:

kan veel sneller natuurlijk, maar waarom zou je?
omdat ik maar over 4 maanden rente wil betalen natuurlijk. dan betaal ik dus iets van 75 euro rente in totaal, dat is 1 avondje stappen. waar hebben we het over. en deze plank is for life, die gaat nooit meer weg.

het enige wat waar ik achter probeer te komen is of ik die centen direkt mee kan nemen om daarna na de surfshop te gaan. gewoon advies over hoe en wat ik het beste kan doen om dit te verwezelijken.
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:22:53 #23
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40329944
met een vaste baan zal lenen.nl of iets anders van onze vriend uit wognum vast geen probleem zijn.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 19:24:53 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40329986
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:16 schreef roderik2288 het volgende:
hier heb ik tenminste iets aan. maar denk je dan niet dat ze het even direkt op mijn rekening kunnen overboeken. of zou ik daar een rekeningetje kunnen openen waar het heen kan en dat ik het dan gelijk aan de balie afhaal
ach, ik heb ook wel eens een dk-tje of een pl-etje afgesloten in mijn leven en ik herinner me dat dat nooit een probleem was. die "snelle" jongens (frisia, postkrediet, vola, waar ik overigens zelf geen zaken mee zou doen) adverteren vaak dat je het geld binnen 24 uur in huis kunt hebben of dat ze het desgewenst zelfs cash komen brengen. dan moet een gewone bank het, na een snelle check bij de bkr, toch ook snel kunnen leveren zou je denken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zondag 30 juli 2006 @ 19:25:46 #25
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40330011
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:09 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

dan ook niej klagen als je schulden heb jij wil ff 3.000 euro hebben
nou als je dat voor een plank over hebt met zeil

dan ben je echt knetter gek !!
miss_schaapje
pi_40330016
dirk scheringa beheer is je graag van dienst!
pi_40330022
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:22 schreef sungamsunitram het volgende:
met een vaste baan zal lenen.nl of iets anders van onze vriend uit wognum vast geen probleem zijn.
het lenen is absuluut niet het probleem, ik kan onderhand het 10-voudige lenen mocht ik dat willen. het gaat nu even om de snelheid waarmee ik het moet hebben. online aanvragen en de papieren heen en weer sturen duurt veel te lang. ik wil ergens binnenlopen bij een bank, dat moet toch te regelen zijn dezelfde dag
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:27:12 #28
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40330039
ik zou anar de rabo stappen voor een doorlopend kredietje.
pi_40330122
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:24 schreef cynix ® het volgende:

[..]

ach, ik heb ook wel eens een dk-tje of een pl-etje afgesloten in mijn leven en ik herinner me dat dat nooit een probleem was. die "snelle" jongens (frisia, postkrediet, vola, waar ik overigens zelf geen zaken mee zou doen) adverteren vaak dat je het geld binnen 24 uur in huis kunt hebben of dat ze het desgewenst zelfs cash komen brengen. dan moet een gewone bank het, na een snelle check bij de bkr, toch ook snel kunnen leveren zou je denken.
ik hoop het.....................iets heel anders jij bent toch admin he? zou je me een plezier kunnen doen en al die onzin reacties dat het dom is weg kunnen halen. ik ben dom, wat kan mij dat schelen........als ik die plank maar heb. ik zal er m'n hele leven voor moeten pleoteren om het terug te betalen, tja jammer voor mij
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:31:28 #30
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40330153
voor reacties die alleen in jouw straatje vallen moet je ergens anders een topic openen ben ik bang
pi_40330330
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:31 schreef plae@ het volgende:

voor reacties die alleen in jouw straatje vallen moet je ergens anders een topic openen ben ik bang
ben ik inmiddels ook achter er komt vast wel een reactie die mij definief het antwoord kan geven, dan ben ik een beetje voorbereid hoe ik het morgen kan aanpakken. misschien is een van de users bankmedewerker (geweest) en weet hoe het in elkaar steekt
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:41:20 #32
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40330373
doorlopend krediet bij de rabo....waarom wil je dat niet?
pi_40330466
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:41 schreef plae@ het volgende:

doorlopend krediet bij de rabo....waarom wil je dat niet?
heeft te maken met een ex die daar bij de afdeling klantenadvies werkt. zij behandelt ook van dit soort dingen, straks zit ik tegenoor haar, of de balie ernaast, daar pas ik voor. en om eerst te bellen en te vragen of e.s dienst heeft is ook zo wat
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:53:06 #34
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_40330657
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:39 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

ben ik inmiddels ook achter er komt vast wel een reactie die mij definief het antwoord kan geven, dan ben ik een beetje voorbereid hoe ik het morgen kan aanpakken. misschien is een van de users bankmedewerker (geweest) en weet hoe het in elkaar steekt
tadaa, een bankmedewerker

alleen ben ik een vakantiekracht en kan ik het je ook niet met 100% zekerheid zeggen
wanneer je een krediet afsluit is het eigenlijk al binnen een paar uur gereed voor gebruik. het wordt ingevoerd, een tweede medewerker keurt het goed en het is klaar! de rest wordt gewoon ter administratie opgestuurd, hoef je niet op te wachten.

ik weet het alleen niet zeker vraag het morgen en je zult het weten waarom wil je eigenlijk niet bij je eigen bank een krediet aanvragen? niet dat ik je niet bij de abn wil hebben hoor
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_40330738
wat een gezeik hier. lenen is niet verstandig maar in principe kan de ts zelf bepalen of hij verstandig kan lenen. tis maar 3000 euro hoor. je moet gewoon van jezelf weten dat je het ding netjes gaat af betalen en niet volgende week weer 2000 voor een lcd tv.
Jupiler is goed
  zondag 30 juli 2006 @ 19:57:21 #36
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_40330794
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:53 schreef i_are_rudeboy het volgende:

tadaa, een bankmedewerker

alleen ben ik een vakantiekracht en kan ik het je ook niet met 100% zekerheid zeggen
wanneer je een krediet afsluit is het eigenlijk al binnen een paar uur gereed voor gebruik. het wordt ingevoerd, een tweede medewerker keurt het goed en het is klaar! de rest wordt gewoon ter administratie opgestuurd, hoef je niet op te wachten.

ik weet het alleen niet zeker vraag het morgen en je zult het weten waarom wil je eigenlijk niet bij je eigen bank een krediet aanvragen? niet dat ik je niet bij de abn wil hebben hoor
dat zou super zijn. bedankt voor je antwoord. post hierboven heb ik verteld waarom ik niet graag het rabo filiaal meer binnenwandel maar om nu m'n betaalrekeing daar weg te halen vind ik nogal ver gaan, dan moet ik ook weer allerlei instanties m'n nieuwe rekeningnummer doorgeven enzo. tgaat maar om een kleine tijdelijke lening die ik zsm weer terug betaal.

nogmaals thanks, ik vertrouw er op
geen
pi_40331063
ik had een rekening bij de rabo; nadat mijn eerste salaris op die rekening was binnengekomen bij het filiaal langsgegaan en een dk (krediet op betaalrekening) afgesloten voor nlg. 20.000. dat geld stond meteen op de rekening, en was ook meteen opneembaar. als je langsgaat bij jouw bank moet dat dus ook wel lukken. 3000 euro is peanuts als je een normaal, vast inkomen hebt.

op zich ben ik het wel eens met sommige mensen hier dan sparen wellicht beter is, maar inderdaad, je leeft maar 1x, en als je dit heel graag wil en het een lifetime opportunity is... go for it!
surf dude, surf!
pi_40331109
quote:
op zondag 30 juli 2006 20:08 schreef tja... het volgende:

surf dude, surf!
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 20:11:26 #40
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_40331149
graag gedaan hoor

al weet ik dus niet zeker of je wel of niet een rekening moet hebben bij de betreffende bank voordat je een krediet daar aanvraagt...

ben eigenlijk bang van wel... maar daar zul je morgen vanzelf achterkomen
Fingerbang... BANG! BANG!
  zondag 30 juli 2006 @ 20:28:14 #41
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40331628
postkrediet, frisia, becam..................etc.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40332250
had je niet beter 4 maanden gelden kunnen beginnen met sparen?
  zondag 30 juli 2006 @ 20:48:04 #43
152266 Poedel
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_40332335
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:45 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

heeft te maken met een ex die daar bij de afdeling klantenadvies werkt. zij behandelt ook van dit soort dingen, straks zit ik tegenoor haar, of de balie ernaast, daar pas ik voor. en om eerst te bellen en te vragen of e.s dienst heeft is ook zo wat
dan is je wil om die lening af te sluiten zodat je een surfplank kunt kopen niet zo groot. wat is nou belangrijker? die surfplank waar je over droomt of een half uurtje met tegenzin babbelen?
"..Wat Moet Je Niet Doen Voor Een Stoplicht?..
..De Tv In Elkaar Trappen En Kletspraat Verkopen Aan De Postbode!!.."
  zondag 30 juli 2006 @ 20:50:26 #44
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_40332413
net geld geleend, snel t water op en dan...............

thedeeh thedeeh teddetedetedtetdtetetdtetetedtetdtdteeeee

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_40332477
inderdaad ja, wil je die plank of niet? en als ze je geen lening geeft om een of andere flutreden, dan kun je toch gewoon een andere werknemer daarop aanspreken.
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 22:40:19 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40336151
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:30 schreef roderik2288 het volgende:
ik hoop het.....................iets heel anders jij bent toch admin he? zou je me een plezier kunnen doen en al die onzin reacties dat het dom is weg kunnen halen. ik ben dom, wat kan mij dat schelen........als ik die plank maar heb.
ik ben tegenwoordig mod en we passen geen reacties aan omdat ze iemand niet aanstaan. ik begrijp je wel, maar je vraagt tips en daar horen nu eenmaal ook waarschuwingen bij dat lenen voor iets luxe als een surfplank volgens sommigen niet verstandig is. als je écht voor iets gaat en het zeker weet, moet je daar boven kunnen staan.
  Licht Ontvlambaar zondag 30 juli 2006 @ 22:42:09 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40336236
ts heeft vrij duidelijk gevraagd of en hoe snel een flex krediet of een pl geregeld kan worden. en niet of jullie 'm even allemaal willen vertellen hoe dom jullie 'm vinden... je hoeft niet te reageren
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_40336656
wat voor plank en zeil wil je kopen?
pi_40338152
quote:
op zondag 30 juli 2006 22:53 schreef velocita het volgende:
wat voor plank en zeil wil je kopen?
mistral beast 75 liter voor 1349 euro, met zeil + alle accessoires komt er zo'n 1000 bij. eind september gaat ie mee het vliegtuig in naar bonaire
geen
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 23:36:56 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40338264

pi_40338419
dat is ie inderdaad .........oooooh die 2006 uitvoering moet ik hebben, al kost het morgen opeens 5000 euro, ik koop
geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')