het lenen is absuluut niet het probleem, ik kan onderhand het 10-voudige lenen mocht ik dat willen. het gaat nu even om de snelheid waarmee ik het moet hebben. online aanvragen en de papieren heen en weer sturen duurt veel te lang. ik wil ergens binnenlopen bij een bank, dat moet toch te regelen zijn dezelfde dagquote:op zondag 30 juli 2006 19:22 schreef sungamsunitram het volgende:
met een vaste baan zal lenen.nl of iets anders van onze vriend uit wognum vast geen probleem zijn.
ik hoop het.....................iets heel anders jij bent toch admin he? zou je me een plezier kunnen doen en al die onzin reacties dat het dom is weg kunnen halen. ik ben dom, wat kan mij dat schelen........als ik die plank maar heb. ik zal er m'n hele leven voor moeten pleoteren om het terug te betalen, tja jammer voor mijquote:op zondag 30 juli 2006 19:24 schreef cynix ® het volgende:
[..]
ach, ik heb ook wel eens een dk-tje of een pl-etje afgesloten in mijn leven en ik herinner me dat dat nooit een probleem was. die "snelle" jongens (frisia, postkrediet, vola, waar ik overigens zelf geen zaken mee zou doen) adverteren vaak dat je het geld binnen 24 uur in huis kunt hebben of dat ze het desgewenst zelfs cash komen brengen. dan moet een gewone bank het, na een snelle check bij de bkr, toch ook snel kunnen leveren zou je denken.
ben ik inmiddels ook achterquote:op zondag 30 juli 2006 19:31 schreef plae@ het volgende:
voor reacties die alleen in jouw straatje vallen moet je ergens anders een topic openen ben ik bang![]()
heeft te maken met een ex die daar bij de afdeling klantenadvies werkt. zij behandelt ook van dit soort dingen, straks zit ik tegenoor haar, of de balie ernaast, daar pas ik voor. en om eerst te bellen en te vragen of e.s dienst heeft is ook zo watquote:op zondag 30 juli 2006 19:41 schreef plae@ het volgende:
doorlopend krediet bij de rabo....waarom wil je dat niet?
tadaa, een bankmedewerkerquote:op zondag 30 juli 2006 19:39 schreef roderik2288 het volgende:
[..]
ben ik inmiddels ook achterer komt vast wel een reactie die mij definief het antwoord kan geven, dan ben ik een beetje voorbereid hoe ik het morgen kan aanpakken. misschien is een van de users bankmedewerker (geweest) en weet hoe het in elkaar steekt
![]()
quote:op zondag 30 juli 2006 19:53 schreef i_are_rudeboy het volgende:
tadaa, een bankmedewerker
alleen ben ik een vakantiekracht en kan ik het je ook niet met 100% zekerheid zeggen
wanneer je een krediet afsluit is het eigenlijk al binnen een paar uur gereed voor gebruik. het wordt ingevoerd, een tweede medewerker keurt het goed en het is klaar! de rest wordt gewoon ter administratie opgestuurd, hoef je niet op te wachten.
ik weet het alleen niet zekervraag het morgen en je zult het weten
waarom wil je eigenlijk niet bij je eigen bank een krediet aanvragen? niet dat ik je niet bij de abn wil hebben hoor
dan is je wil om die lening af te sluiten zodat je een surfplank kunt kopen niet zo groot. wat is nou belangrijker? die surfplank waar je over droomt of een half uurtje met tegenzin babbelen?quote:op zondag 30 juli 2006 19:45 schreef roderik2288 het volgende:
[..]
heeft te maken met een ex die daar bij de afdeling klantenadvies werkt. zij behandelt ook van dit soort dingen, straks zit ik tegenoor haar, of de balie ernaast, daar pas ik voor. en om eerst te bellen en te vragen of e.s dienst heeft is ook zo wat![]()
ik ben tegenwoordig mod en we passen geen reacties aan omdat ze iemand niet aanstaan. ik begrijp je wel, maar je vraagt tips en daar horen nu eenmaal ook waarschuwingen bij dat lenen voor iets luxe als een surfplank volgens sommigen niet verstandig is. als je écht voor iets gaat en het zeker weet, moet je daar boven kunnen staan.quote:op zondag 30 juli 2006 19:30 schreef roderik2288 het volgende:
ik hoop het.....................iets heel anders jij bent toch admin he? zou je me een plezier kunnen doen en al die onzin reacties dat het dom is weg kunnen halen. ik ben dom, wat kan mij dat schelen........als ik die plank maar heb.
mistral beast 75 liter voor 1349 euro, met zeil + alle accessoires komt er zo'n 1000 bij. eind september gaat ie mee het vliegtuig in naar bonairequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |