ik begrijp je frustratie best, maar jij kunt de komende maanden niet eens een broek meer kopen omdat je gaat aflossen. en wat als er iets stuk gaat?quote:op maandag 31 juli 2006 17:08 schreef roderik2288 het volgende:
hebbes hebbes hebbes...................................dat vrouwtje zei dat het morgen pas op m'n rekening zou staan..........ik llop de abn uit, direkt richting de pin-bak en zie m'n saldso met 3000 geuploadde plank ligt nu bij de buurjoinghen ind e schap.........., helemaal gek toen hij het zag
. alleen het zeil krijg ik vrijdag.
bedankt voor alle reacties en tips, en ook in het bijzonder alle zielenknijpers die nu met 35*c binnen hun spaarcentjes aan het tellen zijn voor een nieuwe broek. spaarze zou ik zeggen, ik vouw een hoedje van m'n bankafschriften en ga de oceaan in
![]()
voor mij is het klaar...............slotje mag maar hoeft niet![]()
[afbeelding]
ja de bank leent vast iemand 3000 euro die niet eens een broek kan kopen de volgende maand.quote:op maandag 31 juli 2006 18:31 schreef s1nn3rz het volgende:
[..]
ik begrijp je frustratie best, maar jij kunt de komende maanden niet eens een broek meer kopen omdat je gaat aflossen. en wat als er iets stuk gaat?
ga je dan weer lenen?![]()
je wilt niet weten hoe vaak banken mensen te veel geld geeft.quote:op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef dementor het volgende:
[..]
ja de bank leent vast iemand 3000 euro die niet eens een broek kan kopen de volgende maand.
het lijkt me opgelost inmiddels! waarom gaat ie niet dicht dan? offtopic werk je zo in de hand lijkt me.quote:op maandag 31 juli 2006 22:15 schreef sjeen het volgende:
hoi... de discussie of het verstandig is om te lenen voor consumptieve artikelen hoort niet in dit topic. wil je het er graag over hebben, neem dan de vrijheid een eigen topic te openen![]()
omdat we in principe niet met slotjes gooien, topic zakt vanzelf weg na verloop van tijd. maar kan dan wel door iemand anders die het nodig zou kunnen hebben, weer gekickt wordenquote:op maandag 31 juli 2006 22:20 schreef s1nn3rz het volgende:
[..]
het lijkt me opgelost inmiddels! waarom gaat ie niet dicht dan? offtopic werk je zo in de hand lijkt me.![]()
..of anders mensen die zich in de schulden steken voor een vacantie.....lekker ontspannend...quote:op zondag 30 juli 2006 18:14 schreef irisvrede het volgende:
[..]
allo het is een plank >>> en daarvoor wil je in de schulden komen(hartstikke gek
)
kleuter ga sparen en dan pas kopen >> dan geniet je er langer van en weet je dat het iets is wat je echt wil en niet voor de heb...![]()
zoals ts!quote:op dinsdag 1 augustus 2006 13:04 schreef make-yourself het volgende:
[..]
..of anders mensen die zich in de schulden steken voor een vacantie.....lekker ontspannend...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |