dat schreef herkauwerquote:op maandag 31 juli 2006 09:48 schreef klipper het volgende:
[..]
als je er inderdaad 7 jaar over zou doen, dan moet je uitkijken naar een beter betaalde baan.![]()
nee daar moet je nooit heengaan, zit je er gelijk 30 jaar aan vast.quote:op maandag 31 juli 2006 10:17 schreef dromer het volgende:
voor ts: ik denk dat je niet bij becam/lenen.nl/frisia dinges.
lol , een dk kun altijd boetvrij aflossen, waar en wanneer je maar wilt. al los je het de dag erna al helemaal af.quote:op maandag 31 juli 2006 10:33 schreef klipper het volgende:
nee daar moet je nooit heengaan, zit je er gelijk 30 jaar aan vast.
frisia probeert het standaard op een hypothecaire lening af te sluiten, gemiddeld 30 jaar.quote:op maandag 31 juli 2006 10:40 schreef roderik2288 het volgende:
[..]
lol , een dk kun altijd boetvrij aflossen, waar en wanneer je maar wilt. al los je het de dag erna al helemaal af.
ik zal aan je denken goser, als ik over het water spring en jij thuis achter je 2de hands pc zit
maarghoed, ik heb de abn gebeld en ik kan komen met een paar salarisstroken en m'n laatste afschrift waar loon gestort is. kan direkt geregeld wordenniemand die mij van m'n beslissing af kan houden
quote:
hoe kom je erbij dat er reply's weggehaald zijnquote:op zondag 30 juli 2006 23:58 schreef irisvrede het volgende:
[..]
dacht dat fok stond voor vrijheid enzo binnen de fatsoensnormen natuurlijk
en niet voor censuur
dus om reply's weg te halen (pffff)
hmm ik miste iets wat ik getypt had (of ik moet het alleen gedacht hebben dat kan ook nog)quote:op maandag 31 juli 2006 12:55 schreef sjeen het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat er reply's weggehaald zijn![]()
ik vraag alleen maar of er ontopic gereageerd kan worden...
hoi!quote:op maandag 31 juli 2006 13:06 schreef irisvrede het volgende:
[..]
hmm ik miste iets wat ik getypt had (of ik moet het alleen gedacht hebben dat kan ook nog)
zou je dat wel doen? de 2007 uitvoering gaat nogquote:op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef roderik2288 het volgende:
dat is ie inderdaad.........oooooh die 2006 uitvoering moet ik hebben, al kost het morgen opeens 5000 euro, ik koop
![]()
hoezo bij de buurjongen?quote:op maandag 31 juli 2006 17:08 schreef roderik2288 het volgende:
de plank ligt nu bij de buurjoinghen ind e schap.........., helemaal gek toen hij het zag. alleen het zeil krijg ik vrijdag.
hij heeft het geld bij de abn geleend hoor en niet bij de maffiaquote:op maandag 31 juli 2006 18:02 schreef rihago het volgende:
de bank zal blij met je zijn... uiteindelijk betaal je niet 3000 euro voor die plank... maar minimaal 3x zoveel
quote:op maandag 31 juli 2006 18:04 schreef klipper het volgende:
[..]
hij heeft het geld bij de abn geleend hoor en niet bij de maffia![]()
![]()
quote:op maandag 31 juli 2006 18:02 schreef rihago het volgende:
de bank zal blij met je zijn... uiteindelijk betaal je niet 3000 euro voor die plank... maar minimaal 3x zoveel
quote:op maandag 31 juli 2006 18:04 schreef klipper het volgende:
[..]
hij heeft het geld bij de abn geleend hoor en niet bij de maffia![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |