Kan niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef KaMo het volgende:
Kan iemand mij helpen met Ipod dingen?
Custom Games Op Ipod
*update*quote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Een iPod Shuffle is blijkbaar niet opgewassen tegen een wasmachine..![]()
hier heb ik dus ook last van..met pc draait hij als een tierelier maar op de mac heb ik het idee dat er inderdaad poorten open moeten ofzo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:28 schreef super-muffin het volgende:
Waar kan ik instellen dat de torrents iets sneller gaan?
Ik moest daar voor een poort open zetten of?
a. je zet een poort ergens tussen de 50000 en de 60000 open op je router naar jouw computerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:20 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
hier heb ik dus ook last van..met pc draait hij als een tierelier maar op de mac heb ik het idee dat er inderdaad poorten open moeten ofzo.
De audio-uitgang van de Mac Mini (aangenomen dat je het over de nieuwe hebt, en geen tweedehands model wilt aanschaffen) is zowel analoog als digitaal. Je hebt er een speciaal kabeltje voor nodig dat van een 3,5 mm plugje naar een optische aansluiting gaat. Als je speakerset zo'n aansluiting heeft, dan kun je ze aansturen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:48 schreef classpc het volgende:
Goedenavond
Ik heb een Apple vraag, en ik dacht dat ik die misschien hier het beste zou kunnen stellen.
Via de search kon ik verder geen Apple topics vinden om vragen in te stellen.
Even een stukje achtergrond:
Ik heb al een tijdje erover nagedacht om een Mac te kopen. In principe is het enige wat ik met mijn pc doe, een beetje internetten en films kijken. Dat lukt dus ook prima op een ander systeem.
Omdat ik weinig ervaring met Apple heb, leek het me het verstandigste om niet meteen een heel duur model te nemen.
Zelf zat ik te denken aan de Mac Mini. Die is niet groot, dus past prima op mijn bureau, en ik kan mijn eigen beeldscherm, toetsenbord en muis blijven gebruiken.
Waar ik alleen nog wel mee zit, ondersteunt de Mac Mini surround speakers?
En is het handig om ook een Apple Protection Plan aan te schaffen?
Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, classpc.
Dit wil ik ook ff doen. Je krijgt dan een pop-up venstertje waar je de volgende zaken moet invullen:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:26 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
a. je zet een poort ergens tussen de 50000 en de 60000 open op je router naar jouw computer
b. je zet je firewall in os x op die poort open
c. je zet je client zodanig dat ie op die poort luistert.
Oke bedanktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De audio-uitgang van de Mac Mini (aangenomen dat je het over de nieuwe hebt, en geen tweedehands model wilt aanschaffen) is zowel analoog als digitaal. Je hebt er een speciaal kabeltje voor nodig dat van een 3,5 mm plugje naar een optische aansluiting gaat. Als je speakerset zo'n aansluiting heeft, dan kun je ze aansturen.
Of dat protection plan nuttig is kan ik je niet zeggen. Ik heb het niet gedaan, maar iedereen heeft zo zijn eigen redenen om al dan niet garantie bij te kopen.
Het lijkt me dat die collega (dan wel zijn verzekering) voor de schade opdraait?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:54 schreef XL het volgende:
Bah! Bijna WWDC.... netjes 2000 euro gespaard voor een 20" macje....
Rijdt een collega mijn auto in de prak, total loss.....
Nu moet ik maar zien of ik het geld vrij kan houden voor de mac
Verzekerd neem ik aan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:54 schreef XL het volgende:
Bah! Bijna WWDC.... netjes 2000 euro gespaard voor een 20" macje....
Rijdt een collega mijn auto in de prak, total loss.....
Nu moet ik maar zien of ik het geld vrij kan houden voor de mac
Nee, hij reed in mijn auto toen hij hem afschreef en hij was schuldig. Mooi mijn verzekering die mag dokken dus.....want die is niet aan de persoon gebonden, maar aan de auto. Blijkt.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het lijkt me dat die collega (dan wel zijn verzekering) voor de schade opdraait?
G4 40g iPod ook niet...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Een iPod Shuffle is blijkbaar niet opgewassen tegen een wasmachine..![]()
gebruik ik maar volgens mij moeten er eerst routerpoorten opgengegooid worden. snelheden van 0,1 kb/s zit ik niet op te wachten.quote:
Is daar al wat informatie over bekend wanneer het uitkomt bijvoorbeeld ? (ik weet dat Bootcamp er standaard in zitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:18 schreef Q. het volgende:
Ik ben alleen maar benieuwd naar 10.5
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:59 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
G4 40g iPod ook niet...
Resultaat
[afbeelding]
Ik heb alvast een 5G besteld
Begin 2007 gok ik ergens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is daar al wat informatie over bekend wanneer het uitkomt bijvoorbeeld ? (ik weet dat Bootcamp er standaard in zit)
Inderdaad. Ik heb 5 ports geforward, downloads gaan op z'n snelst rond de 100 kb/s.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:01 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
gebruik ik maar volgens mij moeten er eerst routerpoorten opgengegooid worden. snelheden van 0,1 kb/s zit ik niet op te wachten.
ff over dat laatste, dan kan je iedere keer wel wachten tot er wat moois op de markt komt. Dat is ICT wat je nu koopt, is morgen verouderd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef Pheno het volgende:
TVP met vraag:
Ik twijfel tussen een MacBook en een iMac. Moet ik sowieso wachten op die conferentie om te zien wat er nog voor moois binnenkort gaat komen?
Dat weet ik, maar niets is irritanter dan nu halen en morgen zien dat er een duidelijk nieuwe versie of concept op te proppen komt. Ik wacht nooit langer dan een maand als ik iets wil. Nou ja, als budget het toe laat, that is. 1300 euro voor de lagere modellen, al denk ik dat 1Gb geheugen wel een vereiste is?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ff over dat laatste, dan kan je iedere keer wel wachten tot er wat moois op de markt komt. Dat is ICT wat je nu koopt, is morgen verouderd.
En tja ik zou voor een MacBook gaan, lekker makkelijk op schoot op de bank enz enz. Maar goed ik heb dan ook nog een vast pc.
De MacBook gaat iig geen grote revisie krijgen, hooguit wat onzichtbare dingen die niet aangekondigd zullen gaan worden. De iMac misschien wel, maar daar kan je niets van zeggen. Scheelt dat de conferentie binnen een paar dagen is, daar kan je nog even op wachten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef Pheno het volgende:
TVP met vraag:
Ik twijfel tussen een MacBook en een iMac. Moet ik sowieso wachten op die conferentie om te zien wat er nog voor moois binnenkort gaat komen?
Minder dan 1 Gig eigenlijk geen optie, vooral omdat Rosetta veel geheugen slurpt. 1 Gig is dan voor mij ook wel weer genoeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar niets is irritanter dan nu halen en morgen zien dat er een duidelijk nieuwe versie of concept op te proppen komt. Ik wacht nooit langer dan een maand als ik iets wil. Nou ja, als budget het toe laat, that is. 1300 euro voor de lagere modellen, al denk ik dat 1Gb geheugen wel een vereiste is?
Alhoewel je altijd wel ergens op kunt wachten is het over het algemeen niet slim om een week voor een grote presentatie iets nieuws te kopen van Apple, wat dan ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef Pheno het volgende:
TVP met vraag:
Ik heb nu ook 1 G, dat lijkt me voorlopig wel ff genoeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Minder dan 1 Gig eigenlijk geen optie, vooral omdat Rosetta veel geheugen slurpt. 1 Gig is dan voor mij ook wel weer genoeg.
* appelsientje is jaloers..quote:
Zou ik ook zijn als ik jou was.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje is jaloers..
Ik heb 1 maand hard gewerktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik jou was.![]()
Ik heb er wel hard voor gewerkt hoor.Drie maanden niks gegeten enzo.
Owwwwwwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]
Ik ben bang voor een hoax; zo niet, dan pis ik in mijn broek van vreugde.
hoi, ook hier?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht nooit langer dan een maand als ik iets wil.
Shit, betrapt.quote:
Het zal waarschijnlijk een hoax zijn. Vooral omdat ze er een soort video-conference telefoon van wilden maken, en ze toch de camera aan de achterkant hebben gezet. Dat werkt maar slechtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]
Ik ben bang voor een hoax; zo niet, dan pis ik in mijn broek van vreugde.
De mijne is tweedehands, maar ik krijg er wel een Second Skin bij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb 1 maand hard gewerkt
Maar goed ik moet nog 7 dagen wachten totdat die binnen komt.. (en dan ben ik ook nog op vakantie) En waarschijnlijk ga ik hem terug sturen... omdat ik gebruik wil maken van die actie met een ipod erbij
Er is straks nog niet zo veel nieuws hoor, de keynote is pas de 7e.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik lees het nieuws wel als ik straks terugkom nadat ik mijn iBook heb opgehaald.
Oeh.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:01 schreef tonks het volgende:
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06314/wwdc2006bannerkn2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef Xilantof het volgende:
Check die kratten op de voorgrond trouwens...
staat een zwart appeltje op!![]()
Dat kun je zo lastig brandmerken... (of zal dat zwarte appeltje gewoon inkt zijn? zoja,dan is dat te duurquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Inderdaad, waar is het regenboogapplelogo gebleven.
En een nieuwe processor enzo!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:16 schreef tonks het volgende:
Misschien doen ze die banner ophangen met allemaal oude apple producten en dan zeg steve opeens "One more thing" en pakt hij een hoekje van die banner en trekt hem er helemaal af en dan zijn alle producten van apple vernieuwd!!!
Dat is al een tijdje niet meer het officiële logo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Inderdaad, waar is het regenboogapplelogo gebleven.
Jah, weet ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje niet meer het officiële logo.
Ja, maar dit wijst definately op Intels nieuwe chips.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:23 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.apple.com/macosx/features/64bit/
Mijn god, je ziét toch overduidelijk dat het fake is. Kijk naar het schermpje FFS!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:06 schreef ChOas het volgende:
Eeerm ?
http://www.youtube.com/watch?v=v520U3vS2iI
Zou het een fake zijn ? Zou het echt zijn ?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:09 schreef JeRa het volgende:
[..]
Mijn god, je ziét toch overduidelijk dat het fake is. Kijk naar het schermpje FFS!
Je PI is "?" en je zegt 'eeerm', bovendien was die laatste regel erbij ge-edit. Je wist het gewoon echt niet, geef maar toe.quote:
Ja, maar als ik die laatste regel er niet bij had ge-edit dat had je helemaal gedacht dat ik het meende!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:17 schreef JeRa het volgende:
[..]
Je PI is "?" en je zegt 'eeerm', bovendien was die laatste regel erbij ge-edit. Je wist het gewoon echt niet, geef maar toe.
Nee.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dude, als je zo op 64bits Apples geilt dan had je allang een G5..
Die kende ik niet!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:11 schreef ChOas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_KRO5Hxv_No&NR
Die volgen later, 't is hier in huis echt veel te donker en ik heb alleen een überslechte foon (geen iPhonequote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef ChOas het volgende:
Haakje uitgegooid: [GEZ] een goede 17" laptop, een echte desktop vervanger
Het idee is erquote:
Kut ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:34 schreef oor het volgende:
mac pro is (l)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |