Dat klopt , eventueel is extern mogelijk natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:46 schreef af het volgende:
jammer, heeft geen dvd brander..
Waarom koop je dan een Macquote:Op maandag 31 juli 2006 20:53 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat klopt , eventueel is extern mogelijk natuurlijk.
Er draait wel Windows op![]()
Sommige progamma's draaien niet op een Macquote:Op maandag 31 juli 2006 21:05 schreef Brembo het volgende:
[..]
Waarom koop je dan een MacOm je aandelen Apple in de lucht te houden
.
en daar heb je natuurlijk een XP licentie bij?quote:De Mini is van 2 April 2006. Voor de Liefhebbers er draait ook windows op .
Er KAN ook xp op bedoelt hij waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:19 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
en daar heb je natuurlijk een XP licentie bij?![]()
Die is ook een aardig stukje duurderquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef Daklem het volgende:
jammer dat het de duocore niet is, anders had ik hem direct overgenomen
ook voor een duurdere prijs natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:19 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Die is ook een aardig stukje duurder![]()
Omdat ik liever met mijn iMacje speelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom doe je hem zo snel al weg?
Heel makkelijk!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:30 schreef Kluupkluup het volgende:
kan je hier (makkelijk) een mediacentre van maken?
(heb zeker interesse)
Helaas nog te weinig maar genoteerdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:46 schreef Kluupkluup het volgende:
400 geboden bij deze..:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |