Het is wel handig als je ook iets van gegevens over de laptop neerzet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou titel spreekt voor zich idd![]()
Kheb er 1 voor je een laptop van Tulip voor maar 800 euro, merk zegt het al he tis een desktopvervanger![]()
Vertel mij eens waarom home een probleem is... Vertel mijn dan maar wat pro kan boven home, voor een thuis gebruiker...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:51 schreef poepeneesje het volgende:
Ik heb afgelopen week de Acer Aspire 5672 gekocht, gisteren binnen gekregen. Tering wat een fijn ding. Het enige minpuntje is WindowsXP Home Edition, maar dat probleem is vandaag verholpen
.
Maarja zoals al eerder door anderen is gezegt, een laptop blijft een laptop en een desktop een desktop.
Zie:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef Giem het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom home een probleem is... Vertel mijn dan maar wat pro kan boven home, voor een thuis gebruiker...
Daarnaast was Professional vereist voor mijn opleiding.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:52 schreef mar1m het volgende:
Pro kan wat simpeler aan jou persoonlijke wensen voldoen.
Een voorbeeld is de prullenbakpictogram verwijderen, in xppro in 3 klikken zonder regedit.
Met home moet je wel in je register aanpassingen maken, om dat pictogram weg te halen.
Sorry, sorry... zoals ik zei dacht ik dat het DIG was, niet V&A... Ik heb geen 17" Pro in de aanbiedingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:29 schreef mar1m het volgende:
Blijft![]()
Maar jouw prijs? ,en is het de 17 inch uitvoering?
En hoe computert een Apple?
Ik ben een ei wat Apple betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |