Dat was om die scene met Ghomeini die ondergoed kreeg toegeworpen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:52 schreef tong80 het volgende:
Ok laten we hem staan en wachten op een ander die het wel weet. Zal ik een vraag stellen die makkelijker is.
Waarom werd Rudi Carrell ooit met de dood bedreigd ?
march of the pinguins ook gezien jaquote:Op zondag 30 juli 2006 17:10 schreef macondo het volgende:
Heb met Saw in mijn handen gestaan, maar uiteindelijk de lieve vrede behouden en met March of the Pinguins naar huis gekeerd. Moet ik trouwens nog terugbrengen. Door de regen...
belsen+1quote:Op zondag 30 juli 2006 16:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat was om die scene met Ghomeini die ondergoed kreeg toegeworpen.
Tuurlijk.quote:
O dat was die man met Christus op z'n schouders..en toen werd het loodzwaar?quote:
Nee, door, niet over.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef macondo het volgende:
edit: is geen antwoord, quizpolizei laat me met rust
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef macondo het volgende:
Wasmiddel
dat laatste!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef macondo het volgende:
Heb ik zo weinig geduld of duurt het lang voordat het antwoord gegeven wordt?
quote:
Nee hoor, toen ik dat schreef vond ik het al knap dat hij wasmiddel zei.quote:
Nodisch18 +1quote:Op zondag 30 juli 2006 18:09 schreef nodisch18 het volgende:
Crocs!
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 18:23 schreef macondo het volgende:
Dat schept alweer een band...
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:38 schreef wyccie het volgende:
Henri Polak?
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:40 schreef wyccie het volgende:
Jan Polak?
Was wel de goede achternaam hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 20:48 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, had al een vermoeden dat Polak niet de goede achternaam was.
Tatortquote:Op zondag 30 juli 2006 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
in welke duitse tv-serie speelde de co-auteur van alexander wel eens mee?
Jaquote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef ChrisJX het volgende:
De co-auteur van Alexander Polak of wat?
Welke presentator is ook een bekende comedy schrijver?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dartfanaat +1
chiem speelde haenschen
Je kan m'n gedachten lezenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:00 schreef Haruhi het volgende:
Ik denk wel meer dan 1.
Ah joh, het is maar 1 vraagquote:Op zondag 30 juli 2006 21:03 schreef dartfanaat het volgende:
Oke, m'n vraagstijl is niet echt geweldig. Zal dat wel verbeteren
Telt niet, want om dat plaatje te vinden heb je moeten Googlen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:34 schreef tong80 het volgende:
Muzikant van deze band :
[afbeelding]
tong80+1
Een vliegtuigquote:Op zondag 30 juli 2006 21:28 schreef Jayhawk het volgende:
Wat is een jayhawk?
Of je geeft een hint.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:13 schreef Jayhawk het volgende:
ik stel wel een andere vraag
Die is snel.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Simon and Garfunkel - Sound of Silence
En terecht. Ik ben twee jaar geleden nog naar een optreden van ze geweest in de Arena. Het is wel een beetje vergane glorie tegenwoordig.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het nummer dan ook grijs gedraaid
Shit dat wilde ik net zeggenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:26 schreef macondo het volgende:
Neeeee Leegwater!
forget de rest, laat mijn antwoorden lely en stevin maar zitten.
Dat was de locatie jaquote:Op zondag 30 juli 2006 22:26 schreef Soempie het volgende:
beemster?
Macondo +1quote:Op zondag 30 juli 2006 22:26 schreef macondo het volgende:
Neeeee Leeghwater!
forget de rest, laat mijn antwoorden lely en stevin maar zitten.
Beemsterquote:Op zondag 30 juli 2006 22:28 schreef Soempie het volgende:
hij was van de beemstermaar dat is een droogmakerij?
Polder: dijk in het water bouwen > water wordt weggepomptquote:Op zondag 30 juli 2006 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beemster
Een droogmakerij is wat een polder maakt
droog·ma·ke·rij (de ~ (v.), ~en)quote:Op zondag 30 juli 2006 22:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Polder: dijk in het water bouwen > water wordt weggepompt
Droogmakerij: afvoerkanaal rond een meer> water uit meer in afvoerkanaal pompen
![]()
Misschien is de fotograaf Jan Egil een Deen.. Maar dit is zeker niet Kopenhagen. Vilnius en San Francisco zijn ook niet goed.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:31 schreef wyccie het volgende:
Kopenhagen?
zoals met zoveel begrippen uit de van Dale.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
bron: www.vandale.nl![]()
Vrij ruim begrip dus
Ik zag inderdaad die naam, toen zag ik de foto. Dacht nee, dat is Kopenhagen niet (ben er zelf geweest), maar toen dacht ik weer aan die naam, en zag water (zee of groot meer), dus toch maar gegokt.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:34 schreef macondo het volgende:
Misschien is de fotograaf Jan Egil een Deen.. Maar dit is zeker niet Kopenhagen. Vilnius en San Francisco zijn ook niet goed.
Wenen? Daar hebben ze ook van die gammele trammetjes. Maar ik kan me die huizen niet herinneren en dat water klopt ook niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:36 schreef macondo het volgende:
Ik dacht er is hier vast wel iemand die in dat karakteristieke trammetje heeft gezeten...
Hm, er zijn dus twee soorten polders en een ervan is droogmakerij en de ander een indijking.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
zoals met zoveel begrippen uit de van Dale.![]()
Af en toe F5 doen voordat je je antwoord geeft. Is erg handigquote:
net? bijna tien minutenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:55 schreef belsen het volgende:
Dat oogt als Portugal: Lissabon?
En dan net te laat zijn!
De vader van die kerel die ná Thatcher premier werd, bedoel je?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef wyccie het volgende:
Major
Zowat de meest voorkomende medeklinker uit het alfabet, dus ik geef je een goede kans..quote:Op zondag 30 juli 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
Ow ja. Iets met een N was het?
Ik ben in opleiding bij Charquote:Op zondag 30 juli 2006 23:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zowat de meest voorkomende medeklinker uit het alfabet, dus ik geef je een goede kans..![]()
In Muziek Trivia houden we een grens van 1 uur, waarin een user moet reageren op de vraag (of een nieuwe vraag te stellen), aan en geparkeerde vragen, vervallen in principe.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:00 schreef Sitethief het volgende:
Mischien een idee om regels te maken wb openstaande vragen die overgeslagen worden, dat ze bijv wel punten opleveren maar geen nieuwe vraag, houdt de boel consistent.
Misschien is het gewoon handiger als degene die zo'n vraag stelde (die niet beantwoord is) dezelfde vraag weer stelt als hij aan de beurt is?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:00 schreef Sitethief het volgende:
Mischien een idee om regels te maken wb openstaande vragen die overgeslagen worden, dat ze bijv wel punten opleveren maar geen nieuwe vraag, houdt de boel consistent.
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 juli 2006 23:06 schreef macondo het volgende:
Goede vraag, maar ik heb geen idee. Ik wens iedereen een goede nacht, dag![]()
Jep. Het is James Callaghan.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Callahan?
dat kan ook makkelijk met zo'n vraag.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben even naar de kebab-tent. Over tien minuten terug.
Echt... Dit meen je serieus?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nooit van gehoord...
Nog maar eens m'n vraag proberen...
Wie is de eerste man zonder Brits paspoort (een niet-Brit dus) die snooker-scheidsrechter is bij de kampioenschappen?
Niet kunnen overboeken? Goede reis, slaap lekker.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:42 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik dit wel behoor te weten, maar ik heb geen flauw benul
En misschien is dat maar goed ook, anders was ik wast de hele nacht blijven posten terwijl ik best wel wat slaap kan gebruiken: ik moet over zo'n 5 uurtjes opstaan om me naar het vliegveld te begeven. Morgenmiddag/avond zal ik weer online zijn vanuit het oude, vertrouwde kikkerlandje
Tot dan!![]()
De mogelijkheid was er wel, maar ik moet vet veel doen deze komende week en het leek me dus toch verstandiger om dat vanuit NL te doenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:43 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Niet kunnen overboeken? Goede reis, slaap lekker.
Dank je welquote:
Je komt in de buurt, maar bent nog op een afstand.quote:
Geweldige hint, Dafquote:Op zondag 30 juli 2006 23:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben terug
De man is Nederlander en op afstand familie van Zoef uit de Fabeltjeskrant.
En vergeet de whisky niet, Asmo...
Ook niet. De afstand is een deel van de achternaam.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:53 schreef k_man het volgende:
Jan van de Haas
Hehe...quote:
Hele topics volgeschreven tijdens de vorige kampioenschappen hoor. Gewoon op Fok!quote:
In het café forum?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hele topics volgeschreven tijdens de vorige kampioenschappen hoor. Gewoon op Fok!
Het regent hierquote:Op zondag 30 juli 2006 23:57 schreef Asmodian het volgende:
Hahaha! Yay!![]()
Geweldige hints, Daf, echt magnifiek
Helaas kan ik echt geen nieuwe vraag stellen. Zou het op prijs stellen als iemand anders dat namens mij zou kunnen doen
Ga nog ff inpakken en dan slapies doen. Tot morgen!
Tuurlijk. Momentje, ik ben ondertussen een broodje kebab met sambal naar binnen aan 't werken...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:00 schreef Gooitzen het volgende:
Slaap lekker. Daff, doe jij nu een iets meer algemene vraag?
bijnaquote:Op maandag 31 juli 2006 00:03 schreef Soempie het volgende:
woestijn, safari en oceaan?
uhmmmmquote:Op maandag 31 juli 2006 00:04 schreef wendytje het volgende:
dartfanaat +1
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:06 schreef Gooitzen het volgende:
John Lennon?
ja, maar safari hebben veel parken.... is burgers niet om bekendquote:Op maandag 31 juli 2006 00:06 schreef Soempie het volgende:
desert, ocean en safari dan? Die zijn er alledrie
Okee, ik dacht dat je er gewoon 3 wilde horenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:09 schreef wendytje het volgende:
[..]
ja, maar safari hebben veel parken.... is burgers niet om bekend
de andere 3 waren/zijn revolutionair
sorry, nu ik de vraag terug lees, zie ik dat ik niet helemaal duidelijk was in mijn bedoelingquote:Op maandag 31 juli 2006 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Okee, ik dacht dat je er gewoon 3 wilde horen
Maakt niet uit. 't Is al laatquote:Op maandag 31 juli 2006 00:11 schreef wendytje het volgende:
[..]
sorry, nu ik de vraag terug lees, zie ik dat ik niet helemaal duidelijk was in mijn bedoeling
bijna.. gunther heb je goed.. en de achternaam bijna.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat was toch Gunter Haag dacht ik.
die tentoonstelling volgens mij niet. Maar volgens mij kun je je nog wel opgevenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Goh... Bestaat die tentoonstelling eigenlijk nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |