Ik ga iig wel, rij of nietquote:Op maandag 31 juli 2006 18:58 schreef augurkenkoning het volgende:
Laten we nou niet al teveel het scapino ballet onder aandacht brengen,straks moeten we nóg langer in de rij staan.
Dat was vroagâh, nu is het cult!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:30 schreef Rye het volgende:
ja, zo'n idee heb ik er ook van. Een stelletje dansende fags. Mja ist op lowlands anders dat iedereen er uren voor in de rij staat?
Er zijn 7 campings voor tenten, 1 voor campers en 1 voor pers/milieu/bierploegen (medewerkerscamping).quote:Op maandag 31 juli 2006 19:45 schreef Eveli het volgende:
Hoe zit het met die campings dan? Hoeveel zijn er wel niet?En hoe hoger het getal, hoe rustiger of zo?
1 is de op 2 na stoerste ,2 is de op 1 na stoerste, 3 is de stoerste, 4 is de eerste mietjescamping, 5 is de twee mietjescamping, 6 & 7 zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 19:45 schreef Eveli het volgende:
Hoe zit het met die campings dan? Hoeveel zijn er wel niet?En hoe hoger het getal, hoe rustiger of zo?
Zoiets dus!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
1 is de op 2 na stoerste ,2 is de op 1 na stoerste, 3 is de stoerste, 4 is de eerste mietjescamping, 5 is de twee mietjescamping, 6 & 7 zijn![]()
Echte mannen doen niet aan campings natuurlijk. Respectquote:Op maandag 31 juli 2006 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tip 6: Echte binken zetten hun tent op tegenover de 24s uur tent. Dat is langs het pad tussen camping 1 en 2 in.
Nou vertel eens, wat voor reactie kan die precies verwachtenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:57 schreef Rye het volgende:
Nee ik ben geen PNVD-er, ben 15. Lijkt me leuk om één van die pedo's tegen te komen die om handtekeningen vragen. Kan een leuke reactie van me krijgen
Als je op vrijdag komt dan moet je op de mietjescampings voor de brugquote:Op maandag 31 juli 2006 19:57 schreef Rye het volgende:
haha camping 3
kan je daar op de vrijdag zo binnen
of ist ook de populairste camping
Ik denk dat op deze camping de meeste jonge meisjes van heel Biddinghuizen te vinden zijnquote:Welke camping zijn het meeste (jonge) meisjes!!!!???
quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je op vrijdag komt dan moet je op de mietjescampings voor de brug![]()
[..]
Ik denk dat op deze camping de meeste jonge meisjes van heel Biddinghuizen te vinden zijn
Daar hebben ze Terschelling voor gemaakt toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Roellio het volgende:
Ik denk dat je weinig booty gaat krijgen als je 15 bent, helaas jongeman!
Vroeger toen je nog met de auto naast je tent mocht zetten deden we altijd een spelletje: tentje kiezen. Dan moest je met een auto over een willekeurig uitgekozen tent rijden en als er dan iemand in lag, was je af. Lachen joh.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
1 is de op 2 na stoerste ,2 is de op 1 na stoerste, 3 is de stoerste, 4 is de eerste mietjescamping, 5 is de twee mietjescamping, 6 & 7 zijn![]()
quote:
Weet je wat me cool lijkt: met de auto over de brug rijdenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vroeger toen je nog met de auto naast je tent mocht zetten deden we altijd een spelletje: tentje kiezen. Dan moest je met een auto over een willekeurig uitgekozen tent rijden en als er dan iemand in lag, was je af. Lachen joh.
Maarja, nu mag de auto niet meer naast de tent. Balen.
euh, ik zal hem zeggen:quote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nou vertel eens, wat voor reactie kan die precies verwachten![]()
Met een eenwieler over de Alpha tent fietsenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Weet je wat me cool lijkt: met de auto over de brug rijden
Owkeequote:Op maandag 31 juli 2006 20:09 schreef Rye het volgende:
[..]
euh, ik zal hem zeggen:
"Vrind, wat doet Gij toch met dan Kind, Dit is jereinste ontucht. Gaat heen, en vermenigvuldig u, bij voorkeur met dames van uw eigen leeftijd mijnheer"!
Daarna zal hij luisteren en geen handtekeningen meer vragen (y).
Bravoquote:
gelukkig zijn daar de Onder de 16 Lowlands bandjesquote:Op maandag 31 juli 2006 19:57 schreef Rye het volgende:
haha camping 3
kan je daar op de vrijdag zo binnen
of ist ook de populairste camping
Welke camping zijn het meeste (jonge) meisjes!!!!???
Nee ik ben geen PNVD-er, ben 15. Lijkt me leuk om één van die pedo's tegen te komen die om handtekeningen vragen. Kan een leuke reactie van me krijgen
huh hoe bedoel je?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
gelukkig zijn daar de Onder de 16 Lowlands bandjes. Hebben we tenminste nog een richtlijn
Zoals ik dus al zei, wanneer je 15 jaar of jonger bent krijg je een ander bandje zodat je alleen indirect alcohol kunt kopen.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef Rye het volgende:
[..]
huh hoe bedoel je?
ja ik ben een noob dit jaar :p
Op deze manier worden ook de breezahsletjes gemeden en het scheelt weer een boel ongewenste zwangerschappenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef crossover het volgende:
Ik lig liever in het gras, of sta ergens te swingen met echte live muziek
[..]
Zoals ik dus al zei, wanneer je 15 jaar of jonger bent krijg je een ander bandje zodat je alleen indirect alcohol kunt kopen.
En je kunt ze uitlachen omdat ze nog geen bier kunnen kopen!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Op deze manier worden ook de breezahsletjes gemeden en het scheelt weer een boel ongewenste zwangerschappen
Kiloquote:
ook dat inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 20:33 schreef crossover het volgende:
[..]
En je kunt ze uitlachen omdat ze nog geen bier kunnen kopen!
Op deze manier kun je de breezahsletje herkennen en ongewenst bezwangerenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Op deze manier worden ook de breezahsletjes gemeden en het scheelt weer een boel ongewenste zwangerschappen
Het is een handig systeem dat welquote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op deze manier kun je de breezahsletje herkennen en ongewenst bezwangeren![]()
De omgekeerde redenatiequote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op deze manier kun je de breezahsletje herkennen en ongewenst bezwangeren![]()
Ik zeg altijd gewoon dat ik de zanger van Kane ben, hoef je niet eens die halve breezer te betalenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Het is een handig systeem dat wel![]()
En aangezien dat ze zelf toch niks kunnen halen zijn ze voor een halve breezer al overstag lijkt me zo![]()
Je lijkt op janksmoel dinandquote:Op maandag 31 juli 2006 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon dat ik de zanger van Kane ben, hoef je niet eens die halve breezer te betalen![]()
Ik zeg niet dat ik er op lijkquote:Op maandag 31 juli 2006 20:45 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Je lijkt op janksmoel dinand![]()
Je moet een zware jeugd gehad hebben![]()
Me cola wat doe jequote:Op maandag 31 juli 2006 20:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er op lijk
Weten die wijven veel dat Kane geen twee zangers heeft![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Roellio het volgende:
Ik denk dat je weinig booty gaat krijgen als je 15 bent, helaas jongeman!
Alleen voor mannen dan he?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef ebeaydojraes het volgende:
van mij mogen ze de grnes wel optrekken naar 18
quote:
Ja, gewoon op de naast de weg gaan liggen op een camping heb ikquote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En over campings gesproken:
[..]
Echte mannen doen niet aan campings natuurlijk. Respect![]()
Tenzij je van de beveiliging weet weg te blijven en in de massa kan verdwijnen kan je er mee wegkomen.quote:
En van onze groep, kutcrowdsurfers, de hele tijd achterom opletten of er iemand op je wordt gegooid. Schoenen uittrekken en wegflikkeren terwijl ze aan het crowdsurfen zijn dus...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Tenzij je van de beveiliging weet weg te blijven en in de massa kan verdwijnen kan je er mee wegkomen.
En Pennywise! 29 augustus ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:12 schreef kids-united het volgende:
Om te crowdsurfen kan je nogsteeds naar de Melkweg, daar spelen binnenkort 2 Lowlands bands: Ill Nino (wo 15 aug) en CKY (do 16 aug)
Succes aan diegenen die de hele dag in de rij gaan staan voor het tofste plaatsje op de tofste campingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
2 uur lang bij Giel in de rij, wedden?
Jaa, da's mooi..mooi man..lekker op de trekker..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:35 schreef Tierelier het volgende:
Vorig jaar mooi vanaf 't station met een tractor met aanhangwagen naar het terrein gebracht. Kwamen we langs een een ingang die eigenlijk niet voor ons bedoeld was, maar toch, we kwamen door en stonden helemaal vooraan. Dit jaar weer.
Ik vind dat geen straf hoor. Zelfs als m'n backstage bandje was doorgegaan had ik gewoon teruggelopen en in de rij gaan zitten!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef icebliss het volgende:
[..]
Succes aan diegenen die de hele dag in de rij gaan staan voor het tofste plaatsje op de tofste campingJe moet er natuurlijk wel wat voor over hebben.
Nou, niet voor mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik vind dat geen straf hoor. Zelfs als m'n backstage bandje was doorgegaan had ik gewoon teruggelopen en in de rij gaan zitten!![]()
De rij is de ultieme voorpret!
Na de Kaiser Chiefs werden wij er anders uitgegooidquote:Op zondag 30 juli 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je wel blijven staan. Twee jaar terug ook al, toen mochten wij zelfs al bij de laatste nummers van The Darkness het vak in voor de Chemical Brothers
Kwestie van in de buurt van de plee gaan zitten, een beetje aan de zijkant.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, niet voor mij. Ik begon vrolijk aan het bier, wist ik veel dat ik nog minstens 3 uur moest wachten
! Nou, vanaf halverwege moest ik echt keinodig zeiken, en dat werd steeds erger.
! Nog nooit zo opgelucht geweest na een bezoek aan het toilet toen ik eindelijk binnen was
!
Ja, ik stond dus in het middenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Kwestie van in de buurt van de plee gaan zitten, een beetje aan de zijkant.
Ik denk dat je er bij had moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Jaa, da's mooi..mooi man..lekker op de trekker..
Vroege vogel korting ja, een 10tje korting.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef Svensational het volgende:
WAT KOSTEN KAARTEN VOOR LOWLANDS 2006?
Na 3 juni: Ticket 117,50 euro of combiticket (idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2006 met uitzondering van donderdag 17 augustus) 136,25 euro.
Was het voor 3 juni goedkoper of verkochtten ze toen gewoon niet?
Ja ik was dus 2 dagen te laat om mijn kaartje met korting te kopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:46 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Vroege vogel korting ja, een 10tje korting.
Voor een student is dat veel geldquote:
Moa toendertijd was ik geen studentquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor een student is dat veel geld.
Ik ook, wij waren wat later met beslissen. Moest mn vakantiegeld afwachten. Maar ach...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef VaderJacob het volgende:
Ja ik was dus 2 dagen te laat om mijn kaartje met korting te kopen![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:01 schreef EvilMistress het volgende:
[..]
Ik ook, wij waren wat later met beslissen. Moest mn vakantiegeld afwachten. Maar ach...
En het eten is ook goed, schijntquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
En ik begin al te watertanden als ik denk aan al het lekkers op Lowlands![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Woei.. kaartjes binnen
Voor Pukkelpop dus
Ik ga tenminste de Dresden Dolls live zienquote:
Scheer je weg jij!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga tenminste de Dresden Dolls live zien![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga tenminste de Dresden Dolls live zien![]()
Lowlands-Meet!quote:
Peaceman heeft ze toen niet live gezienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:19 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ach...Dresden Dolls live, dat is zo van 2 juni 2006
Daar zitten is geen straf nee. Twee uur naar 'toppertje' luisteren.. Mwah..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik vind dat geen straf hoor. Zelfs als m'n backstage bandje was doorgegaan had ik gewoon teruggelopen en in de rij gaan zitten!![]()
De rij is de ultieme voorpret!
Goed gebaarquote:Artiesten en publiek Lowlands maken lawaai
BIDDINGHUIZEN - Op het muziekfestival Lowlands wordt dit jaar hoogstwaarschijnlijk een stuk harder geapplaudiseerd, gejuicht en gegild dan in andere jaren. De artiesten en het publiek maken lawaai om aandacht te vragen voor discriminatie in de Russische stad Sint Petersburg. Dat meldde Amnesty International, de internationale organisatie voor de mensenrechten, dinsdag. Een decibellenmeter bepaalt welke artiest en publiek het meeste lawaai hebben gemaakt. Vrijwilligers verzamelen daarnaast handtekeningen, die aan het einde van het jaar aan de gouverneur van Sint Petersburg worden aangeboden. In de stad zijn veel extreemrechtse groeperingen actief. Amnesty eist dat de overheid deze groepen aanpakt en daders van misdrijven vervolgt.
Bron: AD
Falafelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:06 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
En het eten is ook goed, schijnt![]()
Ja denk het wel manquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:00 schreef t.s het volgende:
is het al bijna uitverkocht? ik heb deze week helemaal geen tijd om een kaart te kopen ivm werk en zaterdag vertrek ik op vakantie, zou ik te laat zijn om de maandag voor lowlands mijn kaart te scoren?
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:04 schreef Breuls het volgende:
Code rood?
Laat ik het hopen. Ik ben al snel op de kast te krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:09 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik vermoed dat VJs post sarcastisch was.
Ja, dan word je Administrator...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:04 schreef Breuls het volgende:
Code rood?
He watquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:09 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik vermoed dat VJs post sarcastisch was.
Ag ja een grap op zijn tijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:13 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Laat ik het hopen. Ik ben al snel op de kast te krijgen.
Dankje he VJ.![]()
Belachelijk.quote:
Onder nog welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:20 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Belachelijk.Zat al helemaal onder de stress.
![]()
Leuk aantalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Toch zal ik snel zijn hoor, d'r zijn al bijna 82.500 kaartjes verkocht ongeveer. Dat zei een vriend van me die bij ticketservice werkt gister tegen me. Dus dan zijn er nog ongeveer 5.000 over. Als het snel gaat zijn die binnen 2-3 weken weg meestal
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Toch zal ik snel zijn hoor, d'r zijn al bijna 82.500 kaartjes verkocht ongeveer.
Ow op die fietsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb ik echt van een vriend bij ticketservice hoor
...quote:Het festival vindt plaats op het evenemententerrein van Walibi Wolrd en trekt zo’n 60.000 bezoekers.
Holy shit, als er dan al 80.000 kaarten zijn verkocht moet ik snel naar binnen daar anders kom ik er niet meer inquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:30 schreef crossover het volgende:
[..]
...
Houd die arme newbie's niet voor de gek!
Kom op! Dat is het enige leuke aan deze topicreeks. En we vermaken ons al 18 topics lang op die manierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:30 schreef crossover het volgende:
[..]
...
Houd die arme newbie's niet voor de gek!
Als ik maar niet per ongeluk de lapo heb, ik kan geen nieuwe openenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kom op! Dat is het enige leuke aan deze topicreeks. En we vermaken ons al 18 topics lang op die manier![]()
Gaan we de 19 halen vanavond?
Is Roellio online?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:34 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Als ik maar niet per ongeluk de lapo heb, ik kan geen nieuwe openen![]()
Moet lukken, nummer 19!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kom op! Dat is het enige leuke aan deze topicreeks. En we vermaken ons al 18 topics lang op die manier![]()
Gaan we de 19 halen vanavond?
Beatles-liedjes in het Nederlandsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:37 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Wat zijn de kevers ook alweer?
Dan haal je je kaartje ruim vantevoren zodat je als newbie niet gepest gaat worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beatles-liedjes in het Nederlands
Wat is er mis mee? Lijkt me wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dan haal je je kaartje ruim vantevoren zodat je als newbie niet gepest gaat worden.
En dan flikken ze je dit![]()
Mijn vriendin heeft Ziggi gezien in het voorprogramma van UB40 en was er erg over te spreken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef Tierelier het volgende:
Btw iemand al eens Luie Hond live gezien? En hoe zit het met Ziggi (reggae), zou het wat zijn?
Dus jullie namen me niet in de zeikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Lijkt me wel leuk hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dus jullie namen me niet in de zeik![]()
quote:THE BEATLES IN HET NEDERLANDS!
Oké, Lowlands heeft ieder jaar weer veel bijzondere momenten, maar hier moet je zeker bij zijn. Waar het gaat het om? Een paar jaar geleden verscheen van Robbert-Jan Henkes en Erik Bindervoet het boek ‘Help! The Beatles in het Nederlands’, met vertalingen van al hun songs. Soms letterlijk, maar meestal werden de liedteksten met een eigen interpretatie en op een hilarische wijze vertaald. Zo werd ‘St. Peppers Lonely Heart Club Band’ ‘Captain Iglo’s Zeemanszangzaadkoor’. Eerder dit jaar liep een soortgelijke meezingsessie in De Melkweg uit op een feest van herkenning. Reden voor de Lowlands Bookstore en Essent dit festijn in uitgebreide vorm op Lowlands neer te zetten. Wie er allemaal mee gaan doen mogen we nog niet verklappen, maar omdat Essent dit festijn sponsort ligt het voor de hand dat er wel een paar Essent Award winnaars mee doen. Maar wie er ook uiteindelijk op de planken zullen staan, onder de naam De Kevers wordt dit een hilarisch feestje waar je absoluut bij moet zijn!
De Kevers: zaterdag 19 augustus, Bravo 13.15 – 14.15
Oké, dat verhaal accepteren we als bewijs. Maar vanaf nu mag dus niemand dit meer aandragen. Vooral gewenst als bewijsmateriaal zijn kotsfoto's in de 24-uurstent, neukfoto's op de camping en stoned-in-slaap-gevallen-tussen-de-menigte-in-de-Alpha-foto's natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:02 schreef peaceman het volgende:
Ik ben geen newbie, wordt 6e keer, maar bewijs? Pfff dat wordt zoeken dan.... wel kan ik melden dat Jarvis Cocker bij het optreden van Pulp (tijdens die enorme onweersbui) in 2001 iets zei in de trant van: Nou laten we er maar een feestje van maken, want morgen zijn we toch allemaal dood...
(dit uiteraard vanwege de bliksem...)
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij wordt het tijd om te inventariseren wie hier geen newbie is en dus cool. (Newbiedoobiedoo mag zelf kiezen wat ie is) Wel graag bewijs aanleveren......
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |