Als ik maar niet per ongeluk de lapo heb, ik kan geen nieuwe openenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kom op! Dat is het enige leuke aan deze topicreeks. En we vermaken ons al 18 topics lang op die manier![]()
Gaan we de 19 halen vanavond?
Is Roellio online?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:34 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Als ik maar niet per ongeluk de lapo heb, ik kan geen nieuwe openen![]()
Moet lukken, nummer 19!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kom op! Dat is het enige leuke aan deze topicreeks. En we vermaken ons al 18 topics lang op die manier![]()
Gaan we de 19 halen vanavond?
Beatles-liedjes in het Nederlandsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:37 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Wat zijn de kevers ook alweer?
Dan haal je je kaartje ruim vantevoren zodat je als newbie niet gepest gaat worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beatles-liedjes in het Nederlands
Wat is er mis mee? Lijkt me wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dan haal je je kaartje ruim vantevoren zodat je als newbie niet gepest gaat worden.
En dan flikken ze je dit![]()
Mijn vriendin heeft Ziggi gezien in het voorprogramma van UB40 en was er erg over te spreken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef Tierelier het volgende:
Btw iemand al eens Luie Hond live gezien? En hoe zit het met Ziggi (reggae), zou het wat zijn?
Dus jullie namen me niet in de zeikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Lijkt me wel leuk hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dus jullie namen me niet in de zeik![]()
quote:THE BEATLES IN HET NEDERLANDS!
Oké, Lowlands heeft ieder jaar weer veel bijzondere momenten, maar hier moet je zeker bij zijn. Waar het gaat het om? Een paar jaar geleden verscheen van Robbert-Jan Henkes en Erik Bindervoet het boek ‘Help! The Beatles in het Nederlands’, met vertalingen van al hun songs. Soms letterlijk, maar meestal werden de liedteksten met een eigen interpretatie en op een hilarische wijze vertaald. Zo werd ‘St. Peppers Lonely Heart Club Band’ ‘Captain Iglo’s Zeemanszangzaadkoor’. Eerder dit jaar liep een soortgelijke meezingsessie in De Melkweg uit op een feest van herkenning. Reden voor de Lowlands Bookstore en Essent dit festijn in uitgebreide vorm op Lowlands neer te zetten. Wie er allemaal mee gaan doen mogen we nog niet verklappen, maar omdat Essent dit festijn sponsort ligt het voor de hand dat er wel een paar Essent Award winnaars mee doen. Maar wie er ook uiteindelijk op de planken zullen staan, onder de naam De Kevers wordt dit een hilarisch feestje waar je absoluut bij moet zijn!
De Kevers: zaterdag 19 augustus, Bravo 13.15 – 14.15
Oké, dat verhaal accepteren we als bewijs. Maar vanaf nu mag dus niemand dit meer aandragen. Vooral gewenst als bewijsmateriaal zijn kotsfoto's in de 24-uurstent, neukfoto's op de camping en stoned-in-slaap-gevallen-tussen-de-menigte-in-de-Alpha-foto's natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:02 schreef peaceman het volgende:
Ik ben geen newbie, wordt 6e keer, maar bewijs? Pfff dat wordt zoeken dan.... wel kan ik melden dat Jarvis Cocker bij het optreden van Pulp (tijdens die enorme onweersbui) in 2001 iets zei in de trant van: Nou laten we er maar een feestje van maken, want morgen zijn we toch allemaal dood...
(dit uiteraard vanwege de bliksem...)
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij wordt het tijd om te inventariseren wie hier geen newbie is en dus cool. (Newbiedoobiedoo mag zelf kiezen wat ie is) Wel graag bewijs aanleveren......
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |