Moa toendertijd was ik geen studentquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor een student is dat veel geld.
Ik ook, wij waren wat later met beslissen. Moest mn vakantiegeld afwachten. Maar ach...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef VaderJacob het volgende:
Ja ik was dus 2 dagen te laat om mijn kaartje met korting te kopen![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:01 schreef EvilMistress het volgende:
[..]
Ik ook, wij waren wat later met beslissen. Moest mn vakantiegeld afwachten. Maar ach...
En het eten is ook goed, schijntquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
En ik begin al te watertanden als ik denk aan al het lekkers op Lowlands![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef maniack28 het volgende:
Woei.. kaartjes binnen
Voor Pukkelpop dus
Ik ga tenminste de Dresden Dolls live zienquote:
Scheer je weg jij!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga tenminste de Dresden Dolls live zien![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga tenminste de Dresden Dolls live zien![]()
Lowlands-Meet!quote:
Peaceman heeft ze toen niet live gezienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:19 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ach...Dresden Dolls live, dat is zo van 2 juni 2006
Daar zitten is geen straf nee. Twee uur naar 'toppertje' luisteren.. Mwah..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik vind dat geen straf hoor. Zelfs als m'n backstage bandje was doorgegaan had ik gewoon teruggelopen en in de rij gaan zitten!![]()
De rij is de ultieme voorpret!
Goed gebaarquote:Artiesten en publiek Lowlands maken lawaai
BIDDINGHUIZEN - Op het muziekfestival Lowlands wordt dit jaar hoogstwaarschijnlijk een stuk harder geapplaudiseerd, gejuicht en gegild dan in andere jaren. De artiesten en het publiek maken lawaai om aandacht te vragen voor discriminatie in de Russische stad Sint Petersburg. Dat meldde Amnesty International, de internationale organisatie voor de mensenrechten, dinsdag. Een decibellenmeter bepaalt welke artiest en publiek het meeste lawaai hebben gemaakt. Vrijwilligers verzamelen daarnaast handtekeningen, die aan het einde van het jaar aan de gouverneur van Sint Petersburg worden aangeboden. In de stad zijn veel extreemrechtse groeperingen actief. Amnesty eist dat de overheid deze groepen aanpakt en daders van misdrijven vervolgt.
Bron: AD
Falafelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:06 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
En het eten is ook goed, schijnt![]()
Ja denk het wel manquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:00 schreef t.s het volgende:
is het al bijna uitverkocht? ik heb deze week helemaal geen tijd om een kaart te kopen ivm werk en zaterdag vertrek ik op vakantie, zou ik te laat zijn om de maandag voor lowlands mijn kaart te scoren?
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:04 schreef Breuls het volgende:
Code rood?
Laat ik het hopen. Ik ben al snel op de kast te krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:09 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik vermoed dat VJs post sarcastisch was.
Ja, dan word je Administrator...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:04 schreef Breuls het volgende:
Code rood?
He watquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:09 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik vermoed dat VJs post sarcastisch was.
Ag ja een grap op zijn tijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:13 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Laat ik het hopen. Ik ben al snel op de kast te krijgen.
Dankje he VJ.![]()
Belachelijk.quote:
Onder nog welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:20 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Belachelijk.Zat al helemaal onder de stress.
![]()
Leuk aantalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Toch zal ik snel zijn hoor, d'r zijn al bijna 82.500 kaartjes verkocht ongeveer. Dat zei een vriend van me die bij ticketservice werkt gister tegen me. Dus dan zijn er nog ongeveer 5.000 over. Als het snel gaat zijn die binnen 2-3 weken weg meestal
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Toch zal ik snel zijn hoor, d'r zijn al bijna 82.500 kaartjes verkocht ongeveer.
Ow op die fietsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb ik echt van een vriend bij ticketservice hoor
...quote:Het festival vindt plaats op het evenemententerrein van Walibi Wolrd en trekt zo’n 60.000 bezoekers.
Holy shit, als er dan al 80.000 kaarten zijn verkocht moet ik snel naar binnen daar anders kom ik er niet meer inquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:30 schreef crossover het volgende:
[..]
...
Houd die arme newbie's niet voor de gek!
Kom op! Dat is het enige leuke aan deze topicreeks. En we vermaken ons al 18 topics lang op die manierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:30 schreef crossover het volgende:
[..]
...
Houd die arme newbie's niet voor de gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |