Me cola wat doe jequote:Op maandag 31 juli 2006 20:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er op lijk
Weten die wijven veel dat Kane geen twee zangers heeft![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Roellio het volgende:
Ik denk dat je weinig booty gaat krijgen als je 15 bent, helaas jongeman!
Alleen voor mannen dan he?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef ebeaydojraes het volgende:
van mij mogen ze de grnes wel optrekken naar 18
quote:
Ja, gewoon op de naast de weg gaan liggen op een camping heb ikquote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En over campings gesproken:
[..]
Echte mannen doen niet aan campings natuurlijk. Respect![]()
Tenzij je van de beveiliging weet weg te blijven en in de massa kan verdwijnen kan je er mee wegkomen.quote:
En van onze groep, kutcrowdsurfers, de hele tijd achterom opletten of er iemand op je wordt gegooid. Schoenen uittrekken en wegflikkeren terwijl ze aan het crowdsurfen zijn dus...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Tenzij je van de beveiliging weet weg te blijven en in de massa kan verdwijnen kan je er mee wegkomen.
En Pennywise! 29 augustus ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:12 schreef kids-united het volgende:
Om te crowdsurfen kan je nogsteeds naar de Melkweg, daar spelen binnenkort 2 Lowlands bands: Ill Nino (wo 15 aug) en CKY (do 16 aug)
Succes aan diegenen die de hele dag in de rij gaan staan voor het tofste plaatsje op de tofste campingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
2 uur lang bij Giel in de rij, wedden?
Jaa, da's mooi..mooi man..lekker op de trekker..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:35 schreef Tierelier het volgende:
Vorig jaar mooi vanaf 't station met een tractor met aanhangwagen naar het terrein gebracht. Kwamen we langs een een ingang die eigenlijk niet voor ons bedoeld was, maar toch, we kwamen door en stonden helemaal vooraan. Dit jaar weer.
Ik vind dat geen straf hoor. Zelfs als m'n backstage bandje was doorgegaan had ik gewoon teruggelopen en in de rij gaan zitten!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef icebliss het volgende:
[..]
Succes aan diegenen die de hele dag in de rij gaan staan voor het tofste plaatsje op de tofste campingJe moet er natuurlijk wel wat voor over hebben.
Nou, niet voor mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik vind dat geen straf hoor. Zelfs als m'n backstage bandje was doorgegaan had ik gewoon teruggelopen en in de rij gaan zitten!![]()
De rij is de ultieme voorpret!
Na de Kaiser Chiefs werden wij er anders uitgegooidquote:Op zondag 30 juli 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je wel blijven staan. Twee jaar terug ook al, toen mochten wij zelfs al bij de laatste nummers van The Darkness het vak in voor de Chemical Brothers
Kwestie van in de buurt van de plee gaan zitten, een beetje aan de zijkant.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, niet voor mij. Ik begon vrolijk aan het bier, wist ik veel dat ik nog minstens 3 uur moest wachten
! Nou, vanaf halverwege moest ik echt keinodig zeiken, en dat werd steeds erger.
! Nog nooit zo opgelucht geweest na een bezoek aan het toilet toen ik eindelijk binnen was
!
Ja, ik stond dus in het middenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Kwestie van in de buurt van de plee gaan zitten, een beetje aan de zijkant.
Ik denk dat je er bij had moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Jaa, da's mooi..mooi man..lekker op de trekker..
Vroege vogel korting ja, een 10tje korting.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef Svensational het volgende:
WAT KOSTEN KAARTEN VOOR LOWLANDS 2006?
Na 3 juni: Ticket 117,50 euro of combiticket (idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2006 met uitzondering van donderdag 17 augustus) 136,25 euro.
Was het voor 3 juni goedkoper of verkochtten ze toen gewoon niet?
Ja ik was dus 2 dagen te laat om mijn kaartje met korting te kopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:46 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Vroege vogel korting ja, een 10tje korting.
Voor een student is dat veel geldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |