Dat was vroagâh, nu is het cult!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:30 schreef Rye het volgende:
ja, zo'n idee heb ik er ook van. Een stelletje dansende fags. Mja ist op lowlands anders dat iedereen er uren voor in de rij staat?
Er zijn 7 campings voor tenten, 1 voor campers en 1 voor pers/milieu/bierploegen (medewerkerscamping).quote:Op maandag 31 juli 2006 19:45 schreef Eveli het volgende:
Hoe zit het met die campings dan? Hoeveel zijn er wel niet?En hoe hoger het getal, hoe rustiger of zo?
1 is de op 2 na stoerste ,2 is de op 1 na stoerste, 3 is de stoerste, 4 is de eerste mietjescamping, 5 is de twee mietjescamping, 6 & 7 zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 19:45 schreef Eveli het volgende:
Hoe zit het met die campings dan? Hoeveel zijn er wel niet?En hoe hoger het getal, hoe rustiger of zo?
Zoiets dus!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
1 is de op 2 na stoerste ,2 is de op 1 na stoerste, 3 is de stoerste, 4 is de eerste mietjescamping, 5 is de twee mietjescamping, 6 & 7 zijn![]()
Echte mannen doen niet aan campings natuurlijk. Respectquote:Op maandag 31 juli 2006 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tip 6: Echte binken zetten hun tent op tegenover de 24s uur tent. Dat is langs het pad tussen camping 1 en 2 in.
Nou vertel eens, wat voor reactie kan die precies verwachtenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:57 schreef Rye het volgende:
Nee ik ben geen PNVD-er, ben 15. Lijkt me leuk om één van die pedo's tegen te komen die om handtekeningen vragen. Kan een leuke reactie van me krijgen
Als je op vrijdag komt dan moet je op de mietjescampings voor de brugquote:Op maandag 31 juli 2006 19:57 schreef Rye het volgende:
haha camping 3
kan je daar op de vrijdag zo binnen
of ist ook de populairste camping
Ik denk dat op deze camping de meeste jonge meisjes van heel Biddinghuizen te vinden zijnquote:Welke camping zijn het meeste (jonge) meisjes!!!!???
quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je op vrijdag komt dan moet je op de mietjescampings voor de brug![]()
[..]
Ik denk dat op deze camping de meeste jonge meisjes van heel Biddinghuizen te vinden zijn
Daar hebben ze Terschelling voor gemaakt toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Roellio het volgende:
Ik denk dat je weinig booty gaat krijgen als je 15 bent, helaas jongeman!
Vroeger toen je nog met de auto naast je tent mocht zetten deden we altijd een spelletje: tentje kiezen. Dan moest je met een auto over een willekeurig uitgekozen tent rijden en als er dan iemand in lag, was je af. Lachen joh.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
1 is de op 2 na stoerste ,2 is de op 1 na stoerste, 3 is de stoerste, 4 is de eerste mietjescamping, 5 is de twee mietjescamping, 6 & 7 zijn![]()
quote:
Weet je wat me cool lijkt: met de auto over de brug rijdenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vroeger toen je nog met de auto naast je tent mocht zetten deden we altijd een spelletje: tentje kiezen. Dan moest je met een auto over een willekeurig uitgekozen tent rijden en als er dan iemand in lag, was je af. Lachen joh.
Maarja, nu mag de auto niet meer naast de tent. Balen.
euh, ik zal hem zeggen:quote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nou vertel eens, wat voor reactie kan die precies verwachten![]()
Met een eenwieler over de Alpha tent fietsenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Weet je wat me cool lijkt: met de auto over de brug rijden
Owkeequote:Op maandag 31 juli 2006 20:09 schreef Rye het volgende:
[..]
euh, ik zal hem zeggen:
"Vrind, wat doet Gij toch met dan Kind, Dit is jereinste ontucht. Gaat heen, en vermenigvuldig u, bij voorkeur met dames van uw eigen leeftijd mijnheer"!
Daarna zal hij luisteren en geen handtekeningen meer vragen (y).
Bravoquote:
gelukkig zijn daar de Onder de 16 Lowlands bandjesquote:Op maandag 31 juli 2006 19:57 schreef Rye het volgende:
haha camping 3
kan je daar op de vrijdag zo binnen
of ist ook de populairste camping
Welke camping zijn het meeste (jonge) meisjes!!!!???
Nee ik ben geen PNVD-er, ben 15. Lijkt me leuk om één van die pedo's tegen te komen die om handtekeningen vragen. Kan een leuke reactie van me krijgen
huh hoe bedoel je?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
gelukkig zijn daar de Onder de 16 Lowlands bandjes. Hebben we tenminste nog een richtlijn
Zoals ik dus al zei, wanneer je 15 jaar of jonger bent krijg je een ander bandje zodat je alleen indirect alcohol kunt kopen.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef Rye het volgende:
[..]
huh hoe bedoel je?
ja ik ben een noob dit jaar :p
Op deze manier worden ook de breezahsletjes gemeden en het scheelt weer een boel ongewenste zwangerschappenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef crossover het volgende:
Ik lig liever in het gras, of sta ergens te swingen met echte live muziek
[..]
Zoals ik dus al zei, wanneer je 15 jaar of jonger bent krijg je een ander bandje zodat je alleen indirect alcohol kunt kopen.
En je kunt ze uitlachen omdat ze nog geen bier kunnen kopen!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Op deze manier worden ook de breezahsletjes gemeden en het scheelt weer een boel ongewenste zwangerschappen
Kiloquote:
ook dat inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 20:33 schreef crossover het volgende:
[..]
En je kunt ze uitlachen omdat ze nog geen bier kunnen kopen!
Op deze manier kun je de breezahsletje herkennen en ongewenst bezwangerenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Op deze manier worden ook de breezahsletjes gemeden en het scheelt weer een boel ongewenste zwangerschappen
Het is een handig systeem dat welquote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op deze manier kun je de breezahsletje herkennen en ongewenst bezwangeren![]()
De omgekeerde redenatiequote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op deze manier kun je de breezahsletje herkennen en ongewenst bezwangeren![]()
Ik zeg altijd gewoon dat ik de zanger van Kane ben, hoef je niet eens die halve breezer te betalenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Het is een handig systeem dat wel![]()
En aangezien dat ze zelf toch niks kunnen halen zijn ze voor een halve breezer al overstag lijkt me zo![]()
Je lijkt op janksmoel dinandquote:Op maandag 31 juli 2006 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon dat ik de zanger van Kane ben, hoef je niet eens die halve breezer te betalen![]()
Ik zeg niet dat ik er op lijkquote:Op maandag 31 juli 2006 20:45 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Je lijkt op janksmoel dinand![]()
Je moet een zware jeugd gehad hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |