5¤ lees ik nuquote:Op zondag 30 juli 2006 20:41 schreef Roellio het volgende:
[..]
Valt wel mee. Volgens mij is het 10 euro voor 3 ochtenden koffie incl. t-shirt.
Da's een goeie deal zegquote:Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef Harker het volgende:
Koffiewekker.nl
5 euro, en dan krijg je 3 bonnen voor koffie, een Koffiewekkershirt en een koffie zweetband
ja zag hetquote:Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef Harker het volgende:
Koffiewekker.nl
5 euro, en dan krijg je 3 bonnen voor koffie, een Koffiewekkershirt en een koffie zweetband
En die gasten maken me toch een partij herrie.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:50 schreef rubbereend het volgende:
ik moet er persoonlijk niet aan denken om 's morgens iemand aan mn tent te hebben al ik nog een paar uurtjes slaap ergens probeer te krijgen
Ik moet voor m'n vriendin nog een kaartje halen dus laten we hopen van nietquote:
omg 8 uur, lig je er net 1,5 uur in krijg je de koffie wekker aan je tentquote:Op zondag 30 juli 2006 21:44 schreef Roellio het volgende:
Die koffiewekker was volgens mij vorig jaar tussen 8 en 11 ofzo.
Mja je kan zelfs op donderdag nog een kaartje halen bij de kassa op het terrein.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:31 schreef Breuls het volgende:
* Breuls overweegt Lowlands
Net als elk jaar overigens, maar nu serieuzer. Het was de afgelopen jaren niet uitverkocht lees ik, dus ik kan nog last-minute beslissen?
tvpquote:Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef augurkenkoning het volgende:
waarom niet?
Ik keek'r eerst ook een beetje tegenop
Gewoon heen gaanquote:Op maandag 31 juli 2006 11:31 schreef Breuls het volgende:
Net als elk jaar overigens, maar nu serieuzer. Het was de afgelopen jaren niet uitverkocht lees ik, dus ik kan nog last-minute beslissen?
Ach een concertkaartje voor een topband kost al ruim 40 euro tegenwoordig, dus als je prijs/kwaliteit bekijkt is het natuurlijk niet enorm duur.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:13 schreef Eveli het volgende:
Ik overweeg ook om te gaan, ik vind de toegangsprijs alleen zo hoog....
en voor je bij een toprestaurant een plaats gereserveerd heeft duurt ook even en op Lowlands kun je elke dag terecht bij cullinaire hoogtepunten.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:16 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ach een concertkaartje voor een topband kost al ruim 40 euro tegenwoordig, dus als je prijs/kwaliteit bekijkt is het natuurlijk niet enorm duur.
Ja dat kan gewoonquote:Op maandag 31 juli 2006 11:31 schreef Breuls het volgende:
Gewoon veel TVP'squote:Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef LintuxCx het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om in minder dan twaalf uur het topic al weer voor bijna de helft vol te praten?
Die is op donderdag he? Ik ben tot vrijdagavond laat elders gewenst dus ik kom pas op zaterdag.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon
kom je dan ook naar de falende meeting?
Ook goed, op welke camping liggen de mietjes?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:28 schreef search64 het volgende:
Slapen is voor mietjes.
Camping 5/6/7quote:Op maandag 31 juli 2006 15:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook goed, op welke camping liggen de mietjes?
De échte mietjes gaan naar huis, een hotel of, nog erger, een bungalowpark.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook goed, op welke camping liggen de mietjes?
Tof c.q. handig!quote:Op maandag 31 juli 2006 12:55 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb net dat programma gedownload op m'n telefoon, ziet er grappig uit.
Tip 1: Ga naar het Scapino Ballet. Dat klinkt heel duf. Maar het is echt super.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:22 schreef Rye het volgende:
verder eu. hebben jullie zoiets van, dit moet je weten als je voort eerst naar lowlands gaat. iedere tip kan handig zijn. Van tips als niet te veel drinken of stonen de eerste dag ofzo tot waar je zoizo niet anar toe moet gaan ofzo?
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tip 4: Mensen vinden het altijd leuk als je hun tent openritst terwijl ze slapen en dan keihard THEO! roept. Lowlands-ers humor is dat! Mensen die vaker zijn geweest weten dat.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:21 schreef EvilMistress het volgende:
O ja, Scapino Ballet, echt mega aight!!!![]()
Ik ga iig wel, rij of nietquote:Op maandag 31 juli 2006 18:58 schreef augurkenkoning het volgende:
Laten we nou niet al teveel het scapino ballet onder aandacht brengen,straks moeten we nóg langer in de rij staan.
Dat was vroagâh, nu is het cult!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:30 schreef Rye het volgende:
ja, zo'n idee heb ik er ook van. Een stelletje dansende fags. Mja ist op lowlands anders dat iedereen er uren voor in de rij staat?
Er zijn 7 campings voor tenten, 1 voor campers en 1 voor pers/milieu/bierploegen (medewerkerscamping).quote:Op maandag 31 juli 2006 19:45 schreef Eveli het volgende:
Hoe zit het met die campings dan? Hoeveel zijn er wel niet?En hoe hoger het getal, hoe rustiger of zo?
1 is de op 2 na stoerste ,2 is de op 1 na stoerste, 3 is de stoerste, 4 is de eerste mietjescamping, 5 is de twee mietjescamping, 6 & 7 zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 19:45 schreef Eveli het volgende:
Hoe zit het met die campings dan? Hoeveel zijn er wel niet?En hoe hoger het getal, hoe rustiger of zo?
Zoiets dus!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
1 is de op 2 na stoerste ,2 is de op 1 na stoerste, 3 is de stoerste, 4 is de eerste mietjescamping, 5 is de twee mietjescamping, 6 & 7 zijn![]()
Echte mannen doen niet aan campings natuurlijk. Respectquote:Op maandag 31 juli 2006 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tip 6: Echte binken zetten hun tent op tegenover de 24s uur tent. Dat is langs het pad tussen camping 1 en 2 in.
Nou vertel eens, wat voor reactie kan die precies verwachtenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:57 schreef Rye het volgende:
Nee ik ben geen PNVD-er, ben 15. Lijkt me leuk om één van die pedo's tegen te komen die om handtekeningen vragen. Kan een leuke reactie van me krijgen
Als je op vrijdag komt dan moet je op de mietjescampings voor de brugquote:Op maandag 31 juli 2006 19:57 schreef Rye het volgende:
haha camping 3
kan je daar op de vrijdag zo binnen
of ist ook de populairste camping
Ik denk dat op deze camping de meeste jonge meisjes van heel Biddinghuizen te vinden zijnquote:Welke camping zijn het meeste (jonge) meisjes!!!!???
quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je op vrijdag komt dan moet je op de mietjescampings voor de brug![]()
[..]
Ik denk dat op deze camping de meeste jonge meisjes van heel Biddinghuizen te vinden zijn
Daar hebben ze Terschelling voor gemaakt toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Roellio het volgende:
Ik denk dat je weinig booty gaat krijgen als je 15 bent, helaas jongeman!
Vroeger toen je nog met de auto naast je tent mocht zetten deden we altijd een spelletje: tentje kiezen. Dan moest je met een auto over een willekeurig uitgekozen tent rijden en als er dan iemand in lag, was je af. Lachen joh.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
1 is de op 2 na stoerste ,2 is de op 1 na stoerste, 3 is de stoerste, 4 is de eerste mietjescamping, 5 is de twee mietjescamping, 6 & 7 zijn![]()
quote:
Weet je wat me cool lijkt: met de auto over de brug rijdenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vroeger toen je nog met de auto naast je tent mocht zetten deden we altijd een spelletje: tentje kiezen. Dan moest je met een auto over een willekeurig uitgekozen tent rijden en als er dan iemand in lag, was je af. Lachen joh.
Maarja, nu mag de auto niet meer naast de tent. Balen.
euh, ik zal hem zeggen:quote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nou vertel eens, wat voor reactie kan die precies verwachten![]()
Met een eenwieler over de Alpha tent fietsenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Weet je wat me cool lijkt: met de auto over de brug rijden
Owkeequote:Op maandag 31 juli 2006 20:09 schreef Rye het volgende:
[..]
euh, ik zal hem zeggen:
"Vrind, wat doet Gij toch met dan Kind, Dit is jereinste ontucht. Gaat heen, en vermenigvuldig u, bij voorkeur met dames van uw eigen leeftijd mijnheer"!
Daarna zal hij luisteren en geen handtekeningen meer vragen (y).
Bravoquote:
gelukkig zijn daar de Onder de 16 Lowlands bandjesquote:Op maandag 31 juli 2006 19:57 schreef Rye het volgende:
haha camping 3
kan je daar op de vrijdag zo binnen
of ist ook de populairste camping
Welke camping zijn het meeste (jonge) meisjes!!!!???
Nee ik ben geen PNVD-er, ben 15. Lijkt me leuk om één van die pedo's tegen te komen die om handtekeningen vragen. Kan een leuke reactie van me krijgen
huh hoe bedoel je?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
gelukkig zijn daar de Onder de 16 Lowlands bandjes. Hebben we tenminste nog een richtlijn
Zoals ik dus al zei, wanneer je 15 jaar of jonger bent krijg je een ander bandje zodat je alleen indirect alcohol kunt kopen.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef Rye het volgende:
[..]
huh hoe bedoel je?
ja ik ben een noob dit jaar :p
Op deze manier worden ook de breezahsletjes gemeden en het scheelt weer een boel ongewenste zwangerschappenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:29 schreef crossover het volgende:
Ik lig liever in het gras, of sta ergens te swingen met echte live muziek
[..]
Zoals ik dus al zei, wanneer je 15 jaar of jonger bent krijg je een ander bandje zodat je alleen indirect alcohol kunt kopen.
En je kunt ze uitlachen omdat ze nog geen bier kunnen kopen!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Op deze manier worden ook de breezahsletjes gemeden en het scheelt weer een boel ongewenste zwangerschappen
Kiloquote:
ook dat inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 20:33 schreef crossover het volgende:
[..]
En je kunt ze uitlachen omdat ze nog geen bier kunnen kopen!
Op deze manier kun je de breezahsletje herkennen en ongewenst bezwangerenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Op deze manier worden ook de breezahsletjes gemeden en het scheelt weer een boel ongewenste zwangerschappen
Het is een handig systeem dat welquote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op deze manier kun je de breezahsletje herkennen en ongewenst bezwangeren![]()
De omgekeerde redenatiequote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op deze manier kun je de breezahsletje herkennen en ongewenst bezwangeren![]()
Ik zeg altijd gewoon dat ik de zanger van Kane ben, hoef je niet eens die halve breezer te betalenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Het is een handig systeem dat wel![]()
En aangezien dat ze zelf toch niks kunnen halen zijn ze voor een halve breezer al overstag lijkt me zo![]()
Je lijkt op janksmoel dinandquote:Op maandag 31 juli 2006 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon dat ik de zanger van Kane ben, hoef je niet eens die halve breezer te betalen![]()
Ik zeg niet dat ik er op lijkquote:Op maandag 31 juli 2006 20:45 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Je lijkt op janksmoel dinand![]()
Je moet een zware jeugd gehad hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |