5¤ lees ik nuquote:Op zondag 30 juli 2006 20:41 schreef Roellio het volgende:
[..]
Valt wel mee. Volgens mij is het 10 euro voor 3 ochtenden koffie incl. t-shirt.
Da's een goeie deal zegquote:Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef Harker het volgende:
Koffiewekker.nl
5 euro, en dan krijg je 3 bonnen voor koffie, een Koffiewekkershirt en een koffie zweetband
ja zag hetquote:Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef Harker het volgende:
Koffiewekker.nl
5 euro, en dan krijg je 3 bonnen voor koffie, een Koffiewekkershirt en een koffie zweetband
En die gasten maken me toch een partij herrie.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:50 schreef rubbereend het volgende:
ik moet er persoonlijk niet aan denken om 's morgens iemand aan mn tent te hebben al ik nog een paar uurtjes slaap ergens probeer te krijgen
Ik moet voor m'n vriendin nog een kaartje halen dus laten we hopen van nietquote:
omg 8 uur, lig je er net 1,5 uur in krijg je de koffie wekker aan je tentquote:Op zondag 30 juli 2006 21:44 schreef Roellio het volgende:
Die koffiewekker was volgens mij vorig jaar tussen 8 en 11 ofzo.
Mja je kan zelfs op donderdag nog een kaartje halen bij de kassa op het terrein.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:31 schreef Breuls het volgende:
* Breuls overweegt Lowlands
Net als elk jaar overigens, maar nu serieuzer. Het was de afgelopen jaren niet uitverkocht lees ik, dus ik kan nog last-minute beslissen?
tvpquote:Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef augurkenkoning het volgende:
waarom niet?
Ik keek'r eerst ook een beetje tegenop
Gewoon heen gaanquote:Op maandag 31 juli 2006 11:31 schreef Breuls het volgende:
* Breuls overweegt Lowlands
Net als elk jaar overigens, maar nu serieuzer. Het was de afgelopen jaren niet uitverkocht lees ik, dus ik kan nog last-minute beslissen?
Ach een concertkaartje voor een topband kost al ruim 40 euro tegenwoordig, dus als je prijs/kwaliteit bekijkt is het natuurlijk niet enorm duur.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:13 schreef Eveli het volgende:
Ik overweeg ook om te gaan, ik vind de toegangsprijs alleen zo hoog....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |