tvpquote:Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef augurkenkoning het volgende:
waarom niet?
Ik keek'r eerst ook een beetje tegenop
Gewoon heen gaanquote:Op maandag 31 juli 2006 11:31 schreef Breuls het volgende:
* Breuls overweegt Lowlands
Net als elk jaar overigens, maar nu serieuzer. Het was de afgelopen jaren niet uitverkocht lees ik, dus ik kan nog last-minute beslissen?
Ach een concertkaartje voor een topband kost al ruim 40 euro tegenwoordig, dus als je prijs/kwaliteit bekijkt is het natuurlijk niet enorm duur.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:13 schreef Eveli het volgende:
Ik overweeg ook om te gaan, ik vind de toegangsprijs alleen zo hoog....
en voor je bij een toprestaurant een plaats gereserveerd heeft duurt ook even en op Lowlands kun je elke dag terecht bij cullinaire hoogtepunten.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:16 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ach een concertkaartje voor een topband kost al ruim 40 euro tegenwoordig, dus als je prijs/kwaliteit bekijkt is het natuurlijk niet enorm duur.
Ja dat kan gewoonquote:Op maandag 31 juli 2006 11:31 schreef Breuls het volgende:
* Breuls overweegt Lowlands
Net als elk jaar overigens, maar nu serieuzer. Het was de afgelopen jaren niet uitverkocht lees ik, dus ik kan nog last-minute beslissen?
Gewoon veel TVP'squote:Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef LintuxCx het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om in minder dan twaalf uur het topic al weer voor bijna de helft vol te praten?
Die is op donderdag he? Ik ben tot vrijdagavond laat elders gewenst dus ik kom pas op zaterdag.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon
kom je dan ook naar de falende meeting?
Ook goed, op welke camping liggen de mietjes?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:28 schreef search64 het volgende:
Slapen is voor mietjes.
Camping 5/6/7quote:Op maandag 31 juli 2006 15:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook goed, op welke camping liggen de mietjes?
De échte mietjes gaan naar huis, een hotel of, nog erger, een bungalowpark.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ook goed, op welke camping liggen de mietjes?
Tof c.q. handig!quote:Op maandag 31 juli 2006 12:55 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb net dat programma gedownload op m'n telefoon, ziet er grappig uit.
Tip 1: Ga naar het Scapino Ballet. Dat klinkt heel duf. Maar het is echt super.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:22 schreef Rye het volgende:
verder eu. hebben jullie zoiets van, dit moet je weten als je voort eerst naar lowlands gaat. iedere tip kan handig zijn. Van tips als niet te veel drinken of stonen de eerste dag ofzo tot waar je zoizo niet anar toe moet gaan ofzo?
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tip 4: Mensen vinden het altijd leuk als je hun tent openritst terwijl ze slapen en dan keihard THEO! roept. Lowlands-ers humor is dat! Mensen die vaker zijn geweest weten dat.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:21 schreef EvilMistress het volgende:
O ja, Scapino Ballet, echt mega aight!!!![]()
Ik ga iig wel, rij of nietquote:Op maandag 31 juli 2006 18:58 schreef augurkenkoning het volgende:
Laten we nou niet al teveel het scapino ballet onder aandacht brengen,straks moeten we nóg langer in de rij staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |