Ballen?quote:Op zondag 30 juli 2006 09:44 schreef Gnampy het volgende:
en wat was er voor nodig om je over die drempel heen te tillen?
Zo ver durf ik dus niet te gaan. Het probleem is ook dat ik werkelijk overal bij nadenk en werkelijk ieder mogelijk doemscenario aan mij voorbij gaat waardoor de moed me in de schoenen zakt. En als ik dan voor haar sta dan begin ik te trillen. Zo erg dat ik met moeite mijn boodschappen in mijn tas kan ladenquote:Op zondag 30 juli 2006 10:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ballen?
Nee gewoon doen. Verstand op nul en erop aflopen... Ik zou trws WEL iets kopen... Staat zo lullig voor de mensen in de rij. Wat ik zelf zou doen is mn nummer op een blaadje schrijven en t aan haar geven. Dan kan ze zelf bepalen wat ze wilt en staat ze niet zo voor t blok....
Succes
Dan zou ik de woorden wel even anders doen.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Je geeft haar een briefje met:
A. Wil je met me uit? sms ja naar: (je telefoonnummer.)
B. Ik vind je leuk maar ben bezet. sms jammer naar
C. Geen interesse. sms nee naar
Heeft iemand bij mij eens gedaan er ik vond dat hartstikke leuk! Heb dan ook voor A gekozen.
Succes!![]()
Zou dit erg leuk vinden om eens mee te maken; ik zou het zo doen!quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Heeft iemand bij mij eens gedaan er ik vond dat hartstikke leuk! Heb dan ook voor A gekozen.
Succes!![]()
Tsja dan ben je inderdaad een lafaardquote:Op zondag 30 juli 2006 10:22 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Zo ver durf ik dus niet te gaan. Het probleem is ook dat ik werkelijk overal bij nadenk en werkelijk ieder mogelijk doemscenario aan mij voorbij gaat waardoor de moed me in de schoenen zakt. En als ik dan voor haar sta dan begin ik te trillen. Zo erg dat ik met moeite mijn boodschappen in mijn tas kan ladenAls ik nu alleen al denk aan haar schoonheid en hoe mooi ons huwelijk zal worden dan begin ik weer te trillen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Succes!![]()
En als het een knap vrouwtje was zou je nee sms'en omdat je dan zeker weet dat het een grapje isquote:Op zondag 30 juli 2006 10:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zelfs als het een lelijk vrouwke was zou ik nog ja sms´en
quote:Op zondag 30 juli 2006 09:44 schreef Gnampy het volgende:
We hebben wel al vier keer naar elkaar gelacht
quote:Op zondag 30 juli 2006 10:22 schreef Gnampy het volgende:
Als ik nu alleen al denk aan haar schoonheid en hoe mooi ons huwelijk zal worden dan begin ik weer te trillen.
Kassameisjes zijn lief. M'n vriendin zit nu in de vakantie ook soms achter de kassa, krijgt ook regelmatig op een bepaalde manier aandachtquote:Op zondag 30 juli 2006 11:30 schreef DaMook het volgende:
Wat is dat toch met die kassameisjes tegenwoordig, de 3e hier al die wel wil maar niet durft met een kassameisje
.
Nee hoor, ze hebben gelacht.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat weet 'ie niet, ze hebben alleen een paar keer naar elkaar gelachen
Waar raakt ze precies gedesillusioneerd van?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef MadMarco het volgende:
als je dit maar snel genoeg doet raakt ze gedesilusioneerd
Waarom moet het allemaal zo moeilijk. Spreek haar gewoon aan, vraag ofdat ze geinteresseerd is m.a.w "heb je een vriend" en zo niet, zorg ervoor dat ze haar nummer neerkrabbelt. En bel haar die dag erop (niet dezelfde avond nog)quote:Op zondag 30 juli 2006 15:12 schreef DemonRage het volgende:
Vragen of je mag bijpinnen, meestal moet je dan een krabbel zetten op het bonnetje ter bevestiging dat je het bijgepinde bedrag ontvangen heb en ipv een krabbeltje schrijf je je telefoonnummer op en geef je het bonnetje met een glimlach weer aan haar.
Dit was eik wel een uitstekend moment om een gesprekje te beginnen.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:44 schreef Gnampy het volgende:
We hebben wel al vier keer naar elkaar gelacht en de laatste keer zei ze lachend dat ik de kassabon vast niet wilde hebben, omdat ik altijd "hou hem maar lekker voor jezelf" zeg. Dus ze begint me al te herkennen, dat is volgens mij wel positief te noemen. Maar daar blijft het dus bij.
.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Neem een keer wel de kassabon aan, schrijf daarop je naam en telefoonnummer en geef hem terug aan het kassaprinsesje.
Alleen nog een kwestie van doen, komop TS, en laat weten hoe het is afgelopen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:01 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
.
En klaar.
Soms is het toch zo simpel.![]()
Als je het gewoon onder controle hebt kan het prima werken.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:00 schreef Likkende_Lassie het volgende:lache, bezopen de supermarkt in / aangeschoten
en fuck wat regent het hard
Betalen met een briefje van 50, nummer erop schrijven en zo geven dat ze het zietquote:Op zondag 30 juli 2006 16:01 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
.
En klaar.
Soms is het toch zo simpel.![]()
Alleen jij kan ook zo'n opmerking maken hequote:Op zondag 30 juli 2006 15:59 schreef Lestat het volgende:
Ik ben misschien niet de juiste persoon om een tip te geven, maar misschien moet je een paar biertjes drinken voor je iets gaat proberen? Alcohol neemt remmingen weg. Wel na het drinken en voor je naar de supermarkt gaat even je tanden poetsen of mondwater nemen, want je wilt niet dat ze jouw bieradem ruikt.
Je loopt me toch niet stalken he?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Alleen jij kan ook zo'n opmerking maken he
Verkrijg eerst je vriendin maar eens
Onzeker?quote:
Mooi, reageer dan maar weer fijn ontopic.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Onzeker?
Nee, ik kwam toevallig in dit topic.
Voel je je nu weer beter?
Doe niet zo idioot.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef Gnampy het volgende:
Wat zijn er een hoop reacties bijgekomen, ik moet ze eerst even rustig nalezen hoor.![]()
En mijn excuses voor de verschrikkelijk spelfout in mijn allereerste bericht, dat doe ik anders nooitIk besef dat dit een kans is die ik niet moet weggooien, maar het is zo ontzettend moeilijk om die stap te wagen. Maar goed, ik heb nu dus een korte brief geschreven die ik haar hopelijk maandag ga geven. Maar ik weet nog niet of ik dat durf, ik ben zo onzeker wat dit betreft. Ik zou hem graag voor wat goedkeuring willen laten zien, maar ik weet niet hoe je een afbeelding plaatst. Ik kan hem ook overtikken, maar dat doe ik pas zodra ik alle reacties heb gelezen en heb gereageerd als ik daar de behoefte toe voel. Een beetje geduld dus.
Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze je afwijst. Als dat gebeurd gewoon net doen of het je niets kan schelen, ook al is dat niet zo.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef Gnampy het volgende:
Wat zijn er een hoop reacties bijgekomen, ik moet ze eerst even rustig nalezen hoor.![]()
En mijn excuses voor de verschrikkelijk spelfout in mijn allereerste bericht, dat doe ik anders nooitIk besef dat dit een kans is die ik niet moet weggooien, maar het is zo ontzettend moeilijk om die stap te wagen. Maar goed, ik heb nu dus een korte brief geschreven die ik haar hopelijk maandag ga geven. Maar ik weet nog niet of ik dat durf, ik ben zo onzeker wat dit betreft. Ik zou hem graag voor wat goedkeuring willen laten zien, maar ik weet niet hoe je een afbeelding plaatst. Ik kan hem ook overtikken, maar dat doe ik pas zodra ik alle reacties heb gelezen en heb gereageerd als ik daar de behoefte toe voel. Een beetje geduld dus.
Precies.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:23 schreef Dickies het volgende:
Omg niet een hele brief gaan geven
Op zich ook wel leuk, kan ze 's avonds met haar vriendinnen je vierkant uitlachenMaar ik neem aan dat je andere bedoelingen hebt.
Wat hij zegt.. gewoon je nummer geven (of dat idee van smsbriefje geven). Een brief is namelijk wel erg over the topquote:Op zondag 30 juli 2006 17:19 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot.
Brieven en van die bullshit is veel te opdringerig.
gewoon je nummer geven en afwachten.
Ik vind dit een belachelijke reactie. Dus alleen maar omdat ik op het moment suprème niet weet wat ik moet zeggen ben ik nog maagd? Het antwoord is dus 'nee', want gelukkig voor mij bestaan er ook vrouwen die initiatief durven te nemen. Genoeg, zelfs.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:06 schreef ukga het volgende:
ja, en hij heeft wel eens gezegd; "hou hem maar lekker voor jezelf"
volgens mij is deze gast nog maagd![]()
Dit zijn goede tips waarover ik eigenlijk nooit nagedacht heb, al is doen alsof ik iemand anders ben niet geheel mijn manier van doen. In dit geval ligt dat natuurlijk wel een beetje andersquote:Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef MadMarco het volgende:
- loop winkel in
- pak iets van het schap "geen plee papier ofzo" maar een halfje bruin ofzo
- sta in rij van kassameisje
- jij bent aan de beurt
"hey, heb je een vriend?
ja = ze heeft een vriend / heeft geen interesse in je
nee = "schrijf ff je gsm nummer op de bon"
als je dit maar snel genoeg doet raakt ze gedesilusioneerd,en geeft ze haar nummer zonder dat de rij achter je gaat klagen dat het te lang duurt. Je moet wel ballen hebben om dit te doen.
Ga in ieder geval niet aan de gang met briefjes vast maken aan fietsen en keuzebriefje met ABC whatever. Ik ben geen vrouw, maar als ik dat wel was zou ik flink afknappen op knapen die me zoveel keuzemogelijkheid zouden geven. Alsof het kereltjes zijn die maar hopen dat jij alsjeblieft voor hen kiest.... yuk...
En als man zeg ik dan ook: ga erop af, geef een nummer, of vraag het als je er niet zeker van bent dat ze contact met jou opneemt.
Laat zien dat jij je eigen keuzes maakt en verwacht dat wat jij wilt ook vaak werkelijkheid wordt. Dat straalt tenminste macht uit, en dat is status = geen watje = dus aantrekkelijk.
MSN is trouwens een slecht communicatiemiddel. Zorg dat je haar telefoonnummer krijgt, bel haar. Spreek maximaal 10 minuten met haar, en zeg dan dat je verder gaat met je werk (ook al lieg je dat) , het is belangrijk een gesprek als eerste te beëindigen. Want als een gesprek te lang duurt en saai wordt hangt zij als eerste op, en dan is je kans verkeken. Zeg dus na 10 min gedag en "ohja, ga je met me mee terrasje pakken in (X)
Zegt ze "nee" dan weet je: ze is (nog) niet klaar daarvoor, of gewoon niet geinteresseerd.
Zegt ze "ja" of "wanneer" = succes
Stel niet teveel vragen, maar maak statements. Een gesprek wat op een verhoor lijkt gaat irriteren en komt opdringerig over. Ga ook niet naar haar pijpen dansen omdat ze een "knap" meisje is of omdat je haar leuk vindt. Vrouwen merken het wanneer mannen niet dominant zijn, en dan kom je nooit verder dan "aardige jongen"
Succes![]()
ja was opzich niet lullig bedoeltquote:Op zondag 30 juli 2006 17:26 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik vind dit een belachelijke reactie. Dus alleen maar omdat ik op het moment suprème niet weet wat ik moet zeggen ben ik nog maagd? Het antwoord is dus 'nee', want gelukkig voor mij bestaan er ook vrouwen die initiatief durven te nemen. Genoeg, zelfs.
Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef ukga het volgende:
eej een brief? je kent der niet eens
koop 2 breezahs en zeg dat zij die andere mag hebbe
en drinken jullie die egzellig op als er geen klanten ff zijn
een brief, dat doen ze in shakespeare films man
(btw best lullig als die kassa-snee nu ook mee zit te lezen op dit forum en ze krijgt die brief maandag)
vrouwen moet je behandelen als minderwaardig. Vinden ze leuk.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.
Ik wist wel dat je zo'n mispunt was.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:40 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
vrouwen moet je behandelen als minderwaardig. Vinden ze leuk.
Kan allemaal wel wezen, maar versierd worden willen ze stuk voor stuk.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.
goed van jequote:
Dat begrijp ik. Maar een afwijzing is niet goed voor mijn ego, of dat van wie dan ook. Zeker niet als hij komt van een dame als deze, die in mijn ogen de perfectie benadert. En dan weet ik wel dat als ik helemaal niks doe ik sowieso niets zal bereiken, maar dat is toch wat me tegenhoudt. Dat is frustrerend.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is logisch dat het niet makkelijk is, maar zie het als een uitdaging niet als een angst. Je krijgt uiteindelijk meer lof als je het wél probeert. Of je nou faalt of niet, je hebt altijd een overwinning behaald.
Dat is zo, erg genoeg.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:40 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
vrouwen moet je behandelen als minderwaardig. Vinden ze leuk.
Afwijzingen zijn nooit leuk, maar blauwtjes zul je toch gaan lopen. Één van de grootste lessen in het leven is tegen je verlies kunnen. Je zal wellicht niet slagen bij dit meisje, maar incasseer het verlies en wees trots op jezelf dat je het probeerde.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar een afwijzing is niet goed voor mijn ego, of dat van wie dan ook. Zeker niet als hij komt van een dame als deze, die in mijn ogen de perfectie benadert. En dan weet ik wel dat als ik helemaal niks doe ik sowieso niets zal bereiken, maar dat is toch wat me tegenhoudt. Dat is frustrerend.
Neem maar van mij aan dat jeje stukken beter voelt als je er gewoon op afgestapt bent (ja ook als je een negatief antwoord terug krijgt). Een flinke afbrander zal je vast niet krijgenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:42 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar een afwijzing is niet goed voor mijn ego, of dat van wie dan ook. Zeker niet als hij komt van een dame als deze, die in mijn ogen de perfectie benadert. En dan weet ik wel dat als ik helemaal niks doe ik sowieso niets zal bereiken, maar dat is toch wat me tegenhoudt. Dat is frustrerend.
Ik denk dat je dan een straatverbod aan je broek krijgt. Ik denk dat iedere meid dat wel als creepy zal beschouwen. Gewoon casual mee uitvragen, niet zo'n brief schrijven iig.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef Gnampy het volgende:
Het spijt me dat ik niet op alle reacties kan reageren, maar ik waardeer ze stuk voor stuk. Maar als ik het goed begrijp is de brief too much?![]()
Het is nu eenmaal wel wie ik ben, en ook de enige manier om haar te benaderen op een manier die mijn gevoelens voor haar duidelijk maakt.
Om dan haar in verlegenheid te brengen en d'r met een smoes tussen je vingers te zien glippen..quote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef Gnampy het volgende:
Het spijt me dat ik niet op alle reacties kan reageren, maar ik waardeer ze stuk voor stuk. Maar als ik het goed begrijp is de brief too much?![]()
Het is nu eenmaal wel wie ik ben, en ook de enige manier om haar te benaderen op een manier die mijn gevoelens voor haar duidelijk maakt.
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een straatverbod aan je broek krijgt. Ik denk dat iedere meid dat wel als creepy zal beschouwen. Gewoon casual mee uitvragen, niet zo'n brief schrijven iig.
Tis ook niet te geloven dat sommige gozers dat niet aanvoelen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je haar een brief stuurt zal ze je afstoten. Vrouwen willen niet een wanhopig mannetje achter zich aan, nee ze willen de stoere man die op hun afkomt (want zelf durven ze niet). Begin ook niet over je gevoelens, houd die voor je, anders is ze nog zo weg.
Liefde is een (kut)spel
Dat dus.
Hoezo? Heb je zijn foto gezienquote:Op zondag 30 juli 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar raakt ze precies gedesillusioneerd van?
En dan is ze een illusie armer, en dan?
Of bedoel je gedesoriënteerd?
Als ik TS was, zou ik de kans zeker wagen. Alleen mezelf wel terdege beseffen dat de kans dat het wederzijds is, gering is.
Hoe dan ook: succes.
Laat maar, het werkt gewoon zie ik. Ik moet eens leren om eerst iets te proberen voordat ik om hulp vraagquote:Op zondag 30 juli 2006 18:41 schreef Likkende_Lassie het volgende:
euhm mail maar naar me dan knal ik hem wel op mn server
En flink ook. Je maakt er een hele happening van johquote:Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef Wolkje het volgende:
Niet doen. Schrikt af.
zoiets is inderdaad veel beter.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef hollander76 het volgende:
" Hoi, zin om een keer mee uit te gaan. Bel/Sms me als het je wat lijkt,
Geert"
Da's ook zo.. Mwoah..quote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
vraag direct of ze met je wilt trouwen!
Of schrijf dit,
Heej, je hebt een leuk koppie en zou je graag beter willen leren kennen! 06---------- xx Geert.
Ik heb ooit eens van de portier van een bedrijf waar ik werkte, een liefdesverklaring gekregen van tien velletjes (voor- en achterzijde beschreven ...) met een soortgelijke, maar nog meer uitgebreide inhoud als deze brief.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:58 schreef Wolkje het volgende:
Als ik zo'n lange brief zou krijgen zou ik dat erg 'eng' vinden overkomen, alsof je haar stalkt ofzo.
Omgquote:Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens van de portier van een bedrijf waar ik werkte, een liefdesverklaring gekregen van tien velletjes (voor- en achterzijde beschreven ...) met een soortgelijke, maar nog meer uitgebreide inhoud als deze brief.
Ik vond 'm direct een engerd en een sukkel in één.
TS loopt hiermee een zeer grote kans om door dat meisje in dezelfde categorie te worden geschaald.
Don't do it!
Haha, dank je wel.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Ovidius het volgende:
Je geschrift is wel hip. Maar whaha, omg.
Hij was getrouwd en had twee kinderen, maar wilde door de 'goede avonds' en 'gaat ie goeds?'die we deelden alles achterlaten om samen het geluk na te streven.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:03 schreef Wolkje het volgende:
Omg![]()
Heb je later nog iets van hem gehoord?
Ik neem aan dat je er niet op gereageerd hebt
Wat ga je dan wel doen?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:07 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Haha, dank je wel.
Maar nou ja, zo te zien is het dus geen goed idee om het zo te doen. Eerlijk gezegd vind ik het zelf een romantisch idee en het komt uit een goed hart, maar de reacties zijn overtuigend. Ik steek mijn kop niet in het zand![]()
Ik ga voor het kassabonnetje, daar dan mijn telefoonnummer opschrijven en het dan teruggeven. En proberen om 'cool' te kijken en niet nerveus te doen. Goed plan?quote:
Finaly!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik ga voor het kassabonnetje, daar dan mijn telefoonnummer opschrijven en het dan teruggeven. En proberen om 'cool' te kijken en niet nerveus te doen. Goed plan?
Breng nu het unieke laagste bod op mij uit, en voor dat bedrag mag je een avond met me uit. Let op, alleen het laagste UNIEKE bod geldt!!! Sms nu 'bod spatie+bedrag naar 06....quote:Op zondag 30 juli 2006 19:07 schreef ukga het volgende:
ik citeer; sms mij dan ja naar 06.....
het leven is geen bel-spel...
Stukken beter.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
Ik ga voor het kassabonnetje, daar dan mijn telefoonnummer opschrijven en het dan teruggeven. En proberen om 'cool' te kijken en niet nerveus te doen. Goed plan?
lijkt me primaquote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Morgen om een uur of 15:00, want op maandag werkt ze niet in de ochtend.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Finaly!goedzo, gewoon doen, wanneer?
Succes alvast!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Morgen om een uur of 15:00, want op maandag werkt ze niet in de ochtend.
haha, je gaat me niet vertellen dat je een heel tijdschema hebt gemaakt van haar?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Breng hem nou niet nog meer in de warquote:Op zondag 30 juli 2006 19:19 schreef partyyboyy het volgende:
ik zou die brief doen!!!
Beter plan dan die briefquote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Nou succes dan!!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezenquote:Op zondag 30 juli 2006 19:20 schreef Kindervriend het volgende:
Je kent haar niet eens en je begint al te zeveren over het 'eeuwige geluk' en meer van dat soort termen. Echt waar, ik ging stuk toen ik 'm las. Van 't lachen hè.
Niemand is zo dom... Gewoon weer een fake topic... Weer een robbiericardo'tje Cc...quote:Op zondag 30 juli 2006 18:45 schreef Gnampy het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de brief die ik wil(de) geven.
Pssst .. we hebben al een nieuwe mod ...quote:Op zondag 30 juli 2006 19:28 schreef JoeyT het volgende:
Niemand is zo dom... Gewoon weer een fake topic... Weer een robbiericardo'tje Cc...
Zou ik toch maar laten..quote:Op zondag 30 juli 2006 19:14 schreef Copycat het volgende:
Kun je 'later' als jullie al een poos een gelukkig stel zijn, de brief een keer laten lezen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:16 schreef Haruhi het volgende:
Waarom verwijder je allemaal reacties Mordreth? Even laten zien dat je er 'bent' als nieuwe mod zijnde?
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:17 schreef Kindervriend het volgende:
Zeg nieuw mod-geval, loop eens niet zo gruwelijk overijverig te modereren joh.
Ja, ga naar een andere winkel, koop daar een flesje wijn, wat kaarsen, en wat andere romantische shit, en schrijf op dat bonnetje je nummer.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Bonnetje van te voren schrijven, niet daar
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ga naar een andere winkel, koop daar een flesje wijn, wat kaarsen, en wat andere romantische shit, en schrijf op dat bonnetje je nummer..
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ga naar een andere winkel, koop daar een flesje wijn, wat kaarsen, en wat andere romantische shit, en schrijf op dat bonnetje je nummer..
Laten zien? Waarom zou ik me moeten laten zien?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:16 schreef Haruhi het volgende:
Waarom verwijder je allemaal reacties Mordreth? Even laten zien dat je er 'bent' als nieuwe mod zijnde?
Denk het ook wel, we moeten deze man nog nazorg geven als z'n droom straks uit elkaar spat.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]Deeltje 2 zal het nog wel worden dit topic
Oh......!!! Ik wil wel met je uit hoor!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Je maakt heel wat fouten zoquote:Op zondag 30 juli 2006 18:45 schreef Gnampy het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de brief die ik wil(de) geven.
Welcome to the friends zone... ofwel de "je bent als een broer voor me" of de "intellectual whore" regio... echt kijk uit gast...quote:Ik, duidelijk in tegenstelling tot jou, heb een grandioos respect voor vrouwen en vind dat ze ook op een dergelijke manier behandeld moeten worden. Met aandacht,veel romantiek en mooie woorden die beschrijven hoeveel ze voor me betekenen. Ik denk niet in termen als 'breezers' en 'kassa-snee', een vrouw is voor mij als een koningin.
als je haar schema toch weet. waarom spreek je haar dan niet "toevallig" aan als ze klaar is en net haar kassa verlaat of het gebouw?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ja of achtervolg haar tot aan dr huis en check elke dag ff of er geen rare mensen bij haar over de vloer komen, en bel dan vervolgens zelf ff aan met een bloemetje.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:20 schreef Bond het volgende:
[..]
als je haar schema toch weet. waarom spreek je haar dan niet "toevallig" aan als ze klaar is en net haar kassa verlaat of het gebouw?
dan is het eerder tijd voor een tbs behandeling als je er zo aan toe bent...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ja of achtervolg haar tot aan dr huis en check elke dag ff of er geen rare mensen bij haar over de vloer komen, en bel dan vervolgens zelf ff aan met een bloemetje.Werkt altijd uitstekend!
Dit is een goede tip, je ziet ook dat aan de reacties meteen dat vrouwen zoiets wel kunnen waarderen. Het Laat ook meteen zien dat je gevoel voor humor hebt en het is vrij subtiel.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Succes!![]()
Toch doe je het hèquote:Op maandag 31 juli 2006 10:31 schreef Viper88 het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe dit af gaat lopen (en ja, ik laat expres desmiley weg). Wat er ook gebeurt TS, blijf gewoon lachen en vol zelfvertrouwen, ik bedoel, ga niet overduidelijk laten zien dat al je toekomstplannen nu kapot zijn. Dat zou ook niet het geval moeten zijn. Het feit dat je al aan huwelijk zat te denken is echt...naja, niet creepy, maar veeeeels te romantisch voor deze wereld. Dude, je kent haar naam geeneens! (Neem jij, Geert, deze vrouw van je dromen, waarvan je de naam geeneens weet, tot je wettige echtgenote?) Doe gewoon iets, anders blijf je jezelf haten.
quote:Nog een laatste tip:
we hebben hier te maken met een vrouw die veilloos iemands karakter kan lezen uit de boodschappen die diegene op de band zet . Let dus even op wat je koop als je je "actie" gaat ondernemen. Een flesje rosé, frans kaasje, stokbroodje, ham, meloen, tagliatelli etc. doen het beter dan een blik bruine bonen, pot pindakaas, 2 flesjes b-bier en een halfje witbrood.
Daar leest ze juist in: "Oh hij heeft kennelijk een date met een meisje dat hij leuk vind. Die boft maar met zo'n jongen die lekker voor haar kookt. En ik zat juist moed te verzamelen om hem een keer aan te spreken! Nouja jammer dan."quote:Op maandag 31 juli 2006 12:01 schreef SterkStaaltje het volgende:
Nog een laatste tip:
flesje rosé, frans kaasje, stokbroodje, ham, meloen, tagliatelli etc. doen het beter dan een blik bruine bonen, pot pindakaas, 2 flesjes b-bier en een halfje witbrood.
Dalijk komt TS als een vlieg op stroop op je opmerking af Flash, en dan gaat ie juist met die boodschappen daar staanquote:Op maandag 31 juli 2006 12:46 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Daar leest ze juist in: "Oh hij heeft kennelijk een date met een meisje dat hij leuk vind. Die boft maar met zo'n jongen die lekker voor haar kookt. En ik zat juist moed te verzamelen om hem een keer aan te spreken! Nouja jammer dan."
Niet overdrijven, we hebben het hier over een kassameid.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:01 schreef SterkStaaltje het volgende:
Nog een laatste tip:
we hebben hier te maken met een vrouw die veilloos iemands karakter kan lezen uit de boodschappen die diegene op de band zet. Let dus even op wat je koop als je je "actie" gaat ondernemen. Een flesje rosé, frans kaasje, stokbroodje, ham, meloen, tagliatelli etc. doen het beter dan een blik bruine bonen, pot pindakaas, 2 flesjes b-bier en een halfje witbrood.
Dit is een hele goeie!quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Succes!![]()
Inderdaad.. Ik zou Gnampy gaaf vinden als hij het echt vanmiddag uitvoert. En straks een verslagje post.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar uh, was het niet zo dat TS rond 15u of HET ging doen? Das nog 2 uur, dus ik denk dat ie tegen deze tijd al wel staat te oefenen hoe ie zo nonchalant mogelijk dat nr op die bon krijgt![]()
Hier heb ik echt niets meer aan toe te voegenquote:Op maandag 31 juli 2006 03:59 schreef BigFire het volgende:
het zit vooral tussen je oren Geert. je kent haar amper en kijk nou wat ze met je doet! voor vrouwen is dat totaal niet aantrekkelijk. dat je haar als iets heel moois en een koningin ziet is prima, heel goed zelfs, maar zie jezelf dan als een prins die aan haar gelijkwaardig is. nu zie je jezelf als iemand die niet in haar schaduw mag staan zo lijkt het. realiseer dit: jij bent gelijkwaardig aan iedereen, niemand is onaantastbaar en als je iemand leuk vind moet je het gewoon proberen want je kan alleen maar winnen. en ga er niet in met de gedachte: 'oh plzzzz ik hoop dat ze ja zegt oh pfffff als dat maar goed gaat.' weet dat er zoveel meer vrouwen zijn op de wereld die aan jouw beeld voldoen dat je er gewoon geen tijd voor hebt om ze allemaal te ontmoeten. dus als je afgewezen wordt houd de wereld niet op.
het is lastig om iets te doen terwijl ze aan het werk is. ze heeft andere dingen aan haar hoofd en de ene na de andere persoon flits voorbij. als dan iemand haar opeens persoonlijk begint te benaderen zal ze terughoudend reageren. ik zou zeggen: ga uitgebreid boodschappen doen. niet 1 product anders is je tijd bij de kassa zo kort. ik denk dat het beste is dat ze je langzaam maar zeker gaat zien als een leuke en ietswat spannende klant die gewoon af en toe boodschappen komt doen (niet elke dag
) . maak telkens een leuk praatje, gemixt met humor. gebruik dingen in de omgeving om over te praten (haar werk, jouw boodschappen, die langzame klant die voor je was etc). vergeet ook niet te glimlachen en oogcontact te maken als je met haar communiceert. wees relaxed en vol zelfvertrouwen (zie eerste alinea). als je het goed doet zul je zien dat ze na enkele keren jouw met een big smile begroet als ze je weer bij de kassa zie staan. je bent veranderd van een normale klant in iets leuks, gezelligs, spannends op het werk
. dan word het steeds losser en losser en op een gegeven moment kun je haar wat persoonlijker gaan vragen. bijv dat ze jouw een gezellige meid lijkt en vraag je of ze misschien in het weekend naar *club, cafe, feestje*. zo verleg je dus het contact van het werk naar een onstanning en kun je haar beter leren kennen.
ik houd er ook niet van om zo omslachtig te werk te gaan maar een briefje met een liefdesverklaring of je mobiele nummer gaan gewoon niet werken. je moet gewoon op een goede manier op haar aandachtsradar zien te komen via haar werk.
succes
dat is van de andere kant wel gunstig, want dan heeft TS straks geen natte broek van de zenuwen, en kijkt dat meisje hem daarom ook niet gek aanquote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef _Flash_ het volgende:
Misschien staat er over een uurtje al een update
Zal je net zien, komt TS helemaal zenuwachtig bij de kassa aan, blijkt ze net vorige week haar laatste werkdag te hebben gehad omdat ze in augustus naar Groningen verhuist om daar Psychologie te gaan studeren...
die neemt haar nu op de lopende bandquote:
Je bent te laat met je advies, want zo direct krijgen we een uitgebreid verslag van TS!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:12 schreef Knipoogje het volgende:
Wat je ook kan doen:
Je staat in de rij, bent doodzenuwachtig omdat je haar gaat uitvragen. Dan ben je er eindelijk, kijkt haar aan, krijgt waarschijnlijk een rood hoofd....
En dat zeg je dan gewoon. "Heb ik nu een beetje een rood hoofd?". Krijg je vast bevestigend antwoord. "Dat komt omdat ik na enkele weken eindelijk de moed heb heb om jou mee uit te vragen. " Begint ze vast schaapachtig te lachen ofzo. Vervolg je met "maar goed, ik hou de rij maar op, dus hier is mijn telefoon nummer. Dan hoor ik het wel."
Lach naar haar en loop weg
Ze moest vast eerst de kassa opmaken. Of haarzelf. Ofzo.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
pfff..waar blijft i joh, volgens mij issie aan 't neuken ?
ik ben benieuwdquote:Op maandag 31 juli 2006 16:57 schreef Gnampy het volgende:
Jongens, ik ben terug. Ik zit nog een beetje na te trillen, ik schrijf het zo op.
Owjee, trillen, hoop dat het goed gegaan is danquote:Op maandag 31 juli 2006 16:57 schreef Gnampy het volgende:
Jongens, ik ben terug. Ik zit nog een beetje na te trillen, ik schrijf het zo op.
Inderdaad, en aangezien we niet meer mogen reageren moeten we maar editen hèquote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef Modi het volgende:
hahah wat een topic, LOLBen benieuwd....
EDIT: Ik zou zeggen: t duurt nu zo lang, dat kan niet goed zijn.....
Denk je dat ik hier blij mee ben? Ik heb ook nooit een bonnetje gezien trouwens, volgens mij heeft ze hem meteen weggegooid nadat hij geprint werd. Het zit me ook gewoon niet mee.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:34 schreef Haruhi het volgende:
Disclaimer: ik reageer maar even alsof ik het geloof.
Dude. Ze zet de eerste stap en zelfs dan bak je er niks van. Ik zou op een assertiviteitscursus gaan ofzo, want dit schiet natuurlijk niet op.
Ik heb een idee: Pak een post-it. Schrijf je nummer erop, verder niks. Ga terug naar die teringsupermarkt, druk dat ding in haar klauwen en maak je uit de voeten. Dat zou zelfs jij nog moeten kunnen.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:36 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Denk je dat ik hier blij mee ben? Ik heb ook nooit een bonnetje gezien trouwens, volgens mij heeft ze hem meteen weggegooid nadat hij geprint werd. Het zit me ook gewoon niet mee.
Serieus, ik ben op dit moment zo kwaad op mezelf (maar heb tegelijk het gevoel dat ik er niets aan kan doen) dat ik dat nog zou doen ook.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:37 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik heb een idee: Pak een post-it. Schrijf je nummer erop, verder niks. Ga terug naar die teringsupermarkt, druk dat ding in haar klauwen en maak je uit de voeten. Dat zou zelfs jij nog moeten kunnen.
Ga ff terug dan!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:39 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Serieus, ik ben op dit moment zo kwaad op mezelf (maar heb tegelijk het gevoel dat ik er niets aan kan doen) dat ik dat nog zou doen ook.
Doen dan!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:39 schreef Gnampy het volgende:
Serieus, ik ben op dit moment zo kwaad op mezelf (maar heb tegelijk het gevoel dat ik er niets aan kan doen) dat ik dat nog zou doen ook.
Doe dan mafkees, ze maakt de eerste move gek. That bitch is up for grabbin'. Waarschijnlijk huilt ze van binnen omdat ze denkt dat je haar hebt afgewezenquote:Op maandag 31 juli 2006 17:39 schreef Gnampy het volgende:
[..]
WTF?! Volgende keer? nu nu nu!!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:42 schreef ioko het volgende:
Ik zie wel veelbelovende kansen voor een volgende keer, als ze een praatje met je begint, dan vind ze je in elk geval aardig!!
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:45 schreef the_idiot het volgende:
Nog een kwartier voordat de gemiddelde winkel sluit, ga als de donder ernaartoe, en dat wat je nog thuis had haal je! Dat was je even 'vergeten' (weet zij veel), en je drukt nog steeds dat briefje in haar hand! DO IT! IN THE NAME OF LOVE FFS!
In the name of love??quote:Op maandag 31 juli 2006 17:45 schreef the_idiot het volgende:
Nog een kwartier voordat de gemiddelde winkel sluit, ga als de donder ernaartoe, en dat wat je nog thuis had haal je! Dat was je even 'vergeten' (weet zij veel), en je drukt nog steeds dat briefje in haar hand! DO IT! IN THE NAME OF LOVE FFS!
Als ie nu naar de winkel gaat is dat toch 'de volgende keer'?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:43 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
WTF?! Volgende keer? nu nu nu!!![]()
![]()
I hope so!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:51 schreef Haviksvrouwe het volgende:
TS reageert niet meer...... HIJ IS TERUG NAAR DE SUPERMARKT!!!!!!![]()
Tis zo'n beetje de enige manier om onze grote romanticus gnampy te motiveren hequote:Op maandag 31 juli 2006 17:48 schreef Haruhi het volgende:
[..]
In the name of love??Veeg mij maar op
![]()
En hoe was haar reactie?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:19 schreef Gnampy het volgende:
Ik heb het gedaan. Dit is echt geweldig, een overwinning op mezelf. De adrenaline giert door mijn lijf.
"Ik wil je graag wat beter leren kennen", en dan mijn telefoonnummer er onder. Dat heb ik op een briefje geschreven waar ik normaal gesproken mijn boodschappenlijstje op maak, ik ben naar de supermarkt gelopen, heb het briefje aan haar gegeven (wel netjes "alsjeblieft" gezegd), heb me omgedraaid en ben meteen weer naar huis gegaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:40 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Sjezus...Ik heb inmiddels vergaande RSI van de F5 toets!
JIJ GAAT NU TERUG NAAR DE SUPERMARKT!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was je kans! Op eeuwige trouw en liefde enzo!![]()
Kom op, tauge enzo erin is toch lekkerder! Kun je d'r gelijk het recept vragen!
Lekker op tijdquote:Op maandag 31 juli 2006 18:21 schreef SterkStaaltje het volgende:
JEZUS Gnoompje, echt een schot voor open doel. De meeste supermarkten zijn tot 8 uur open dus TERUG JIJ!
Dit stukje vat ik niet helemaalquote:Ik zei dat ik morgen voor een paar daagjes naar mijn vader ga en dat ik daar dan waarschijnlijk weer een weekend van moet bijkomen, omdat we een nogal heftige relatie hebben.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:22 schreef Gnampy het volgende:
[..]
"Ik wil je graag wat beter leren kennen", en dan mijn telefoonnummer er onder. Dat heb ik op een briefje geschreven waar ik normaal gesproken mijn boodschappenlijstje op maak, ik ben naar de supermarkt gelopen, heb het briefje aan haar gegeven (wel netjes "alsjeblieft" gezegd), heb me omgedraaid en ben meteen weer naar huis gegaan.
HELD !!!!! FUCKING HELD!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:22 schreef Gnampy het volgende:
[..]
"Ik wil je graag wat beter leren kennen", en dan mijn telefoonnummer er onder. Dat heb ik op een briefje geschreven waar ik normaal gesproken mijn boodschappenlijstje op maak, ik ben naar de supermarkt gelopen, heb het briefje aan haar gegeven (wel netjes "alsjeblieft" gezegd), heb me omgedraaid en ben meteen weer naar huis gegaan.
Wha, en dat zeg jijquote:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze reageerde, ik ben denk ik maar 15 seconden in die supermarkt geweest. Ze zei in ieder geval niets, maar ik heb haar dan ook niet de kans gegeven. En ik zal het laten weten als ze me belt, maar zoals gezegd ben ik de komende dagen weg. Dus erg actueel zal het dan niet zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:24 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Wha, en dat zeg jij
Maar goed hoor! Hoe reageerde ze? En posten als ze wat van zich laat horen hè!
[afbeelding]
Ja je zal je telefoon verliezenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze reageerde, ik ben denk ik maar 15 seconden in die supermarkt geweest. Ze zei in ieder geval niets, maar ik heb haar dan ook niet de kans gegeven. En ik zal het laten weten als ze me belt, maar zoals gezegd ben ik de komende dagen weg. Dus erg actueel zal het dan niet zijn.
Ze heeft nu in ieder geval nog niet gebeld, maar ze werkt natuurlijk nog. Ik hoop het zo... Ik neem mijn telefoon in ieder geval overal mee naartoe de komende tijd
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:32 schreef Gnampy het volgende:
Ze zag dat ik naar haar stond te staren en ze lachte naar me. Toen werd mijn nervositeit dus nog wat groter. Niet dat het gelijk ook betekend dat ze je ook echt leuk vinden, maar ze vind het iig niet vervelend dat ze je ziet. Want ze had ook net kunnen doen of ze je niet zag
Tot mijn grote verbazing begon zij een kort gesprekje met me, ze scande mijn beef shanghai en zei: "Goede keuze." Mijn eerste gedachte als reacties was: ja he, en ik kan het ook heel goed klaarmaken, dus als je trek hebt. Nu ben ik ook geen held wat dat betrefd, maar daar verbaas ik mezelf nog weleens mee.
Ik moest lachen en vergat heel even mijn zenuwen, ze vroeg of ik de prei en taugé vergeten was (maar ik lust geen prei en taugé heb ik nog in huis, net als het gehakt) en of ik nog leuke plannen had deze week.
Zoals iedereen al zegt. Dit was je ultieme kans. Hier was de kans op afwijzing het kleinst. Maar helaas dus![]()
Mocht je vandaag toch niet gegaan zijn. Misschien de volgende keer pas echt gaan voor je echt boodschappen, want je maakt het voor jezelf teveel een happening. Dus je gewone lijstje afwerken, met onderaan **** mee uitvragen, op wat voor manier dan ook. Dan kun je het niet vergeten. En je kunt nonchalant proberen te zeggen: heb ik alles, o ja ik moet jou ook nog mee uitvragen (oid).
Mocht je zoiets niet durven. Zeg dan dat je het vorige keer zo asociaal van jezelf vond dat je niet gevraagd heb of zij nog plannen had, enz enz.
Iig succes.
Same herequote:Op maandag 31 juli 2006 18:23 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dit stukje vat ik niet helemaal![]()
Maar zoals gezegd, het is nog niet te laat. Maar dan moet je wel een keer wat ondernemen he
Ik typ niet snel genoeg
Heb je nog verder gelezen, want hij is terug gegaan en heeft d'r een briefje gegeven hequote:
Op wat voor manier heb je het aan haar gegeven? Gewoon heel snel en kortaf? Heb je haar wel even aangekeken, was en keek je vriendelijk?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:22 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn reply, maar die kon je nog niet gezien hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb je nog verder gelezen, want hij is terug gegaan en heeft d'r een briefje gegeven he![]()
Hij gaat naar zijn vader voor een paar dagen, met wie hij een heftige relatie heeft. Hier moet hij daarom, als hij weer terug is, een paar dagen van bijkomen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:23 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dit stukje vat ik niet helemaal![]()
Maar zoals gezegd, het is nog niet te laat. Maar dan moet je wel een keer wat ondernemen he
Ik typ niet snel genoeg
Gewoon, vriendelijk. En ik zei "Alsjeblieft", een beetje brutaal, zo van: "Kijk hier eens". Terwijl ik haar aankeek.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:42 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Op wat voor manier heb je het aan haar gegeven? Gewoon heel snel en kortaf? Heb je haar wel even aangekeken, was en keek je vriendelijk?
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef the_idiot het volgende:
Zielig gewoon![]()
![]()
Dat topic van Svensational dus he, niet van gnampy![]()
Wehhehehe, 't is 8 uur, nu word t wachten nog veel erger.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Maar het zal wel weer nergens toe leiden. Ja, tot gekheid en oneindige frustratie bij mij. De winkel sluit pas om 20:00 uur, en ik word nu al gestoord van het wachten.
Ik heb nog nagels aan mijn rechterhand.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wehhehehe, 't is 8 uur, nu word t wachten nog veel erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |