Neej die staat op de groente afdelingquote:
Ren me achterna voor een neukpartijquote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef Ricky_ het volgende:
En wat staat er op het papiertje?
Er zat pus om mijn geďmplenteerde camera.quote:
Waar is die camera geimplanteerd dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zat pus om mijn geďmplenteerde camera.
je moet je gsm ook schoonmaken na gebruik... jeweetsquote:Op maandag 31 juli 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zat pus om mijn geďmplenteerde camera.
Tussen mijn ogen, zo wordt alles opgenomen wat ik zie.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar is die camera geimplanteerd dan?![]()
Nu wachten tot ik die gast een keer in de stad zie, dan ga ik 'm keihard uitlachenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, en nu?
haha droge reactie, je neemt het toch niet al te serieus?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Gnampy het volgende:
Haha, ontzettend grappig.
Degene die dit verzonnen heeft is waarschijnlijk dikker en puisteriger dan ikquote:Op maandag 31 juli 2006 20:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
haha droge reactie, je neemt het toch niet al te serieus?![]()
Je bedoelt nu dus te zeggen dat je dus dik en puisterig bent? Niet erg, wel een dikkerd met ballen die toch nog terug gaatquote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Degene die dit verzonnen heeft is waarschijnlijk dikker en puisteriger dan ik![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef BlueEyed het volgende:
Waarom ben ik toch zo'n lafaard?
Maar hij's toch wel leuk
lol@dat topicquote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef BlueEyed het volgende:
Waarom ben ik toch zo'n lafaard?
Maar hij's toch wel leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |