Het was vooral door zijn groeiende invloed dat vanaf circa 1936 de NSB steeds openlijker antisemitisch werd. Op het gebied van het antisemitisme was hij namelijk ideologisch gemotiveerder dan NSB-leider Anton Mussert. Vanwege Rost van Tonningen liep de NSB hoe langer hoe meer in de pas met haar Duitse zusterpartij de NSDAP.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:36 schreef Gooitzen het volgende:
Niet verkeerd bedoelt, maar waarom was hij zo'n grote oorlogsmisdadiger? Ik wist dat hij SS-er was, maar dat waren er meer, maar als president van de NL-bank ben je toch niet de allergrootste oorlogsmisdadiger zijn?
die herkende hij dus niet meerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:37 schreef bofneger het volgende:
Goering
Jep. Ik kan je de biografie Hess aanraden, van Lynn Picknett ea. Hij is wel veroordeeld, en niemand weet eigenlijk of het wel of niet waar was.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:39 schreef Jayhawk het volgende:
Hess
Arme Hess...quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:43 schreef bofneger het volgende:
[..]
Arme Hess...
Anyway, have a good play![]()
nopequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef Gooitzen het volgende:
Celdeling? Maar dat is vast niet voluit?
Deoxyribonucleinezuurquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:43 schreef Jayhawk het volgende:
Biologie middelbare school:
Hoe heet deze reactie voluit?
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_4F925003.jpg]afbeelding][/URL]
Vanochtend nog bij de Ochtendenquote:
Dat zegtie ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:47 schreef Gooitzen het volgende:
Dat is toch geen reactie?
Zie boven.quote:
Aight! Jaques Presser. Heb je zijn gedichten gelezen? Die liefdesgedichten voor zijn vrouw zijn denk ik het meest emotionele dat ik ooit heb gelezen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:41 schreef wyccie het volgende:
Presser?
Ik ben net vier dagen met mijn zus wezen kamperen. Ja dus, alle Cosmos, Yes, Viva's, Esta's en dergelijk doorgenomen. Dan hoef ik even niet Dostojewski door te ploeteren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:45 schreef Haruhi het volgende:
Túúrlijk is het de Cosmo van je zus GooitzenTuuuurlijk
Ik doe dat stiekem ook altijd bij die van mijn vriendin, ik lig altijd stuk om de stukjes waar ze denken dat ze weten waar ze het over hebben wat betreft jongens/mannenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:47 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ben net vier dagen met mijn zus wezen kamperen. Ja dus, alle Cosmos, Yes, Viva's, Esta's en dergelijk doorgenomen. Dan hoef ik even niet Dostojewski door te ploeteren.
Inderdaad, het leukste zijn die columns van mannen in het blaadje. Die dan eens zeggen hoe het allemaal wel werkt, en dat klopt dan ook nog eens niet. Maar goed, de de waargebeurde verhalen van junkies, gescheiden vrouwen en vaders met anorexiadochters vind ik ook altijd fascinerend.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:49 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik doe dat stiekem ook altijd bij die van mijn vriendin, ik lig altijd stuk om de stukjes waar ze denken dat ze weten waar ze het over hebben wat betreft jongens/mannen.
Soms lees ik een stukje over jongens erin en dan denk ik: "Oh dus dáárom doet mijn vriendin dát!"quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:51 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Inderdaad, het leukste zijn die columns van mannen in het blaadje. Die dan eens zeggen hoe het allemaal wel werkt, en dat klopt dan ook nog eens niet. Maar goed, de de waargebeurde verhalen van junkies, geschieden vrouwen en vaders met anorexiadochters vind ik ook altijd fascinerend.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:52 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Soms lees ik een stukje over jongens erin en dan denk ik: "Oh dus dáárom doet mijn vriendin dát!"
Ik had Ellegirl al goed gerekend.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:04 schreef Haruhi het volgende:
Elle ook nog dan
Dat weet ik. Maar als iemand al Ellegirl kan noemen, neem ik aan dat de Elle ook bekend is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:05 schreef Haruhi het volgende:
Elle is een apart blad...
Mode, make up, cellulitis, Leco Zadelhoff. Dat hoort in een glossy.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:06 schreef Gooitzen het volgende:
Psychologie magazine? Vast niet glossy genoeg?
Bingo! Ik heb zo'n vermoeden dat jij die stiekem zelf leest.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:07 schreef Haruhi het volgende:
Nou
"Glossy" zelf zal ook wel een blad zijn
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:10 schreef wyccie het volgende:
Verder hadden jullie nog de Marie Claire, AvantGarde, Celebrity, StarStyle, BLVD, Beau Monde, Elegance, Glamour en Jan kunnen roepen.
(Dit heb ik opgezocht, ik lees het niet zelf)
Alleen wat mijn vriendin heeft; Cosmo, Ellegirl, Fancy, Yes enzoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo! Ik heb zo'n vermoeden dat jij die stiekem zelf leest.
Haruhi +1
Dat zou iets te makkelijk zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Clint Eastwood en de film heet Oklahoma Kid?
huh :S vaak gezien die film.. herriner niks van dat stukjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:15 schreef k_man het volgende:
Goodfellas
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:15 schreef Haruhi het volgende:
En ja, ik geef jou nog wel punten hoor.
Hij is er nu opquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:16 schreef Irakeez het volgende:
[..]
huh :S vaak gezien die film.. herriner niks van dat stukje![]()
jammer hijs bijna afgelopequote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:17 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hij is er nu op.
Dit is t stukje waar Tommy op die dude zijn voeten gaat schieten tijdens t pokeren.
Zelfde branche.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:19 schreef Gooitzen het volgende:
T Hilfiger? Heb geen flauw idee, komt me wel bkeend voor.
Gooitzen +1quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:27 schreef Gooitzen het volgende:
Armani?
Juan Manuel Fangio?quote:
hoe kom jij daaropquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:32 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoe kom je bij zo'n vraag?
Wat is de laatste roman die GK Reve publiceerde?
Heel goed. Ook gelezen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:42 schreef jersky het volgende:
Het hijgend hert
Vage shit? Geen donder aan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:46 schreef wyccie het volgende:
Oh mijn god, was dat zijn laatste? Die heb ik gelezen, bijna tien jaar geleden. Vage shit.
Nee dat niet, maar m´n pa wist het toevalligquote:
Ya I know, maar zo laat in de nacht is het moeilijk om een goeie vraag te bedenkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
jersky, het is de bedoeling dat je een vraag stelt....
Dolf is geen eendquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dolf
Kan zijn dat het tussen neus en lippen gemeld is...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:52 schreef Asmodian het volgende:
Aan andere mensen vragen is natuurlijk niet bijzonder netjes![]()
Ahh, dat kan natuurlijk! Dan mag 'tquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan zijn dat het tussen neus en lippen gemeld is...
Of z'n pa heeft 'm geflashed natuurlijk.
Heel goedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:55 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt het meisje? Winnie.
...toen iedereen nog dacht dat ze zo braaf was....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:55 schreef Gooitzen het volgende:
Geïnspireerd op Winnie Mandela...
Ok sorry, eerste keer dat ik dit doe... zal volgende keer niet vragenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:57 schreef wyccie het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar zelfs als iemand anders het je vertelt, vind ik niet dat het telt. Wat is het verschil met opzoeken? Het antwoord weet je immers niet zelf.
Dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:57 schreef wyccie het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar zelfs als iemand anders het je vertelt, vind ik niet dat het telt. Wat is het verschil met opzoeken? Het antwoord weet je immers niet zelf.
Oh, op zich hoef je het niet te laten, de volgende keer. Want er zijn meer mensen die gewoon antwoorden als hun vriend.vriendin/vader/moeder erbij zit en lekker meeleest. Die hebben ook hun punten gekregen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:00 schreef jersky het volgende:
Ok sorry, eerste keer dat ik dit doe... zal volgende keer niet vragen
Dat is goed.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:02 schreef Niek. het volgende:
Almelo
Eensch!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, op zich hoef je het niet te laten, de volgende keer. Want er zijn meer mensen die gewoon antwoorden als hun vriend.vriendin/vader/moeder erbij zit en lekker meeleest. Die hebben ook hun punten gekregen. Maar ik vind het gewoon zelf niks aan op die manier. Als er iemand bijzit die het toevallig wel weet, moet hij maar op zijn eigen account meespelen. Vind ik dan.
Yay!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:14 schreef Niek. het volgende:
Ach het is al laat en dat uberhaupt iemand dat weet om dit tijdstip
Asmodian +1
Dat issem!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Donkey Kong
Het was Shigeru Miyamotoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:11 schreef Asmodian het volgende:
Pfft... Iets met een S iig, maar weet niet wat
ik stap zo in de auto en ik zie het wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:59 schreef Zwansbol het volgende:
Hangt ervan af in welk deel van Europ je zit he
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:08 schreef Zwansbol het volgende:
Minnie ofzoiets?
Ja, denk aan een beroemde Engelse serie moordenaar uit de 19e eeuw.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:09 schreef Homdeck het volgende:
Van die vrouw met dat hoge stemmetje
Very close.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:11 schreef Zwansbol het volgende:
Euhm, ripertein?
klopt Zwansbol +1quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:17 schreef Zwansbol het volgende:
Is de hoofdstad trouwens niet Astana?
ja dat is dialect. Haren kammen dusquote:
Microsoftquote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:22 schreef Zwansbol het volgende:
Waarschijnlijk stel ik nu een vraag voor 1 iemand![]()
Dan maar een easy one
Voor welke naam (multinational, bedrijf,..) zou je momenteel het meeste geld kwijt zijn indien je de bedrijfsnaam wil overkopen?
Hihi, had het gedachtquote:
Hmm, dan toch Google. toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:25 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Hihi, had het gedachtHelaas pindakaas, microsoft staat slechts op plaats 2.
Dank jequote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
SuccesEn veel plezier met je vakantie.
![]()
Inderdaad. Vandaar dat ik het antwoord zeker niet verklap. Leuke vraag vind ik dit trouwens. Nogal totaal onverwacht... (in mijn opinie toch)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:28 schreef Neleos het volgende:
Verder niemand online, nee, ik kan rustig dit punt bij elkaar gokken.
Oei.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:28 schreef Zwansbol het volgende:
Neen, helemaal niet. Google scoort zelfs slechter dan verwacht. Vandaag net gelezen in de krant, vandaar deze vraag
Ah, het is op vakantie dat je vertrekt? Dacht dat je even ergens ging bekomen ofzoquote:
volgens dit artikel Microsoft: http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/93584/index.htmlquote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:22 schreef Zwansbol het volgende:
Waarschijnlijk stel ik nu een vraag voor 1 iemand![]()
Dan maar een easy one
Voor welke naam (multinational, bedrijf,..) zou je momenteel het meeste geld kwijt zijn indien je de bedrijfsnaam wil overkopen?
Het ging inderdaad om coca-cola... http://www.hln.be/hlns/ca(...)t.bron=categorieArt1quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:31 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens dit artikel Microsoft: http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/93584/index.html
grootste merknaam is echter Coca-cola
maar dat artikel is van april, ik kan me echter niet voorstellen dat het zoveel veranderd in een paar maanden
Keplerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:31 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens dit artikel Microsoft: http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/93584/index.html
grootste merknaam is echter Coca-cola
maar dat artikel is van april, ik kan me echter niet voorstellen dat het zoveel veranderd in een paar maanden
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:33 schreef Zwansbol het volgende:
Mjah, inderdaad. Enkel googlen wanneer er iemand het antwoord al gezegd heeft ofzo
Auw, nu baal ik wel dat ik de enige online ben.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:35 schreef Zwansbol het volgende:
Nog een easy one...
Wie is de auteur van het boek Hucklebery Finn?
Neen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:38 schreef Neleos het volgende:
Tim nogiets?
Ik heb wel eens een boek gelezen, maar deze niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:38 schreef Zwansbol het volgende:
Ik lees normaal nooit boeken, dit is echt een easy one... :$
Dat helpt niet echt, maar Roddy Doyle?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:40 schreef Zwansbol het volgende:
Hij schreef blijkbaar ook Life on the Mississippi. Even opgezocht om je nog wat te helpen
Waarom ben je mij zo aan het pesten?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:45 schreef Zwansbol het volgende:
Waarvoor staat de afkorting gprs?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kepler![]()
Coca cola was mijn volgende gok geweest![]()
EN JE MAG NIET OPZOEKEN, LEES DE OP
Cool, maar ik weet het echt niet. Ik geef het op!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:49 schreef Zwansbol het volgende:
Ging normaal vragen waarvoor PPP staat, maar wou het makkelijker doen :s
Eerste woord is trouwens juist.
gprs niet, gps welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:53 schreef Neleos het volgende:
kepler weet het wel.
Ola bijna juistquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:01 schreef Neleos het volgende:
General Packet Radar Service?
Ja, dat was een zware bevalling ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:03 schreef Zwansbol het volgende:
Neleos was eerst. Had het niet gezien. Hehe.
+1 Neleos
Proficiat![]()
Eric en achternaam is een "ongelovige"quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:14 schreef Zwansbol het volgende:
Ik volg dus echt geen sport meer he
Erik en nog iets.
Heiden?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eric en achternaam is een "ongelovige"
Erik of Eric wist ik wel nadat die E tevoorschijn kwamquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:15 schreef Sitethief het volgende:
ik gok ook maar wat
Nu je het zegt: oh jahquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb je nog een punt ook.
Eric Heiden. Een grootheid hoor![]()
Sitethief + 1
Net te laat dan, maar onthoud hem voor de volgende vraag hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:18 schreef Zwansbol het volgende:
Mjah nu je het zegt, zegt die naam mij wel iets hoor.
En dat hangt er trouwens vanaf als je de kleuren wel respecteertquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:22 schreef Sitethief het volgende:
Welke draad kan je veilig aanraken, blauw of bruin? (Fase of nul)
Standaard is blauw de nulquote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:22 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
En dat hangt er trouwens vanaf als je de kleuren wel respecteert
Klopt, zette ze per ongeluk zo neer...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:24 schreef Zwansbol het volgende:
En uw vraag klopt eigenlijk ook niet helemaal he. Blauw = nul en bruin = fase
Ik ben goed in muziek, meestal en anders sport, en anders geschiedenis.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:25 schreef Zwansbol het volgende:
Inderdaad ! Welke categorie wil je de volgende Neleos? Speciaal voor jou !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |