quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Berlusconi toch?
Hij is het iig welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Berlusconi toch?
Officieel is het meduse, maar omdat je jubileert, reken ik hem goedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:13 schreef Asmodian het volgende:
Is het net als in het Hebreeuws gewoon Medusa?
Yaaaaaaaaaaaaay!!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Officieel is het meduse, maar omdat je jubileert, reken ik hem goed
Asmo +1
Die houden we er inquote:
Dank je, Soempie!quote:
YA RLY!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:21 schreef Asmodian het volgende:
Goed, deze is misschien een beetje lullig, maar ik wou het al een tijdje vragen
Mijn avatar is misschien een beetje vreemd en vast ook aan vervanging toe. Op die avatar treffen jullie momenteel een ietwat blije, verbaasde uil met daaronder een vraag. Wat is daarop het antwoord?
note: Er zijn twee antwoorden die ik goed ga rekenen
wat?quote:
Ik zag dat ik een typefout had gemaakt en de A was vergeten, droeftoeterquote:
YA WAI!quote:
Note het overmatige gebruik van lachsmilies, dude.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zag dat ik een typefout had gemaakt en de A was vergeten, droeftoeter![]()
Oh really?quote:
Ok. Solly, het is (nu al) een lange dag geweestquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Note het overmatige gebruik van lachsmilies, dude.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:26 schreef Haruhi het volgende:
[afbeelding]
Zo, hebben we dat ook weer gehad
ONZquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:28 schreef Haruhi het volgende:
Op FOK! is het ook vrij bekend hoor, in ONZ etc dan
Klopt.quote:
Sshquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:31 schreef Homdeck het volgende:
Ik had al mijn twijfels over de registratiedatum van Haruhi, maar heb even teruggelezen. Ook weer opgelost dus.
Nee hoor, zolang je maar niet op het gevarendriehoekje drukt bovenaan het topicquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:32 schreef Homdeck het volgende:
Moet ik hem wegeditten?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:32 schreef Asmodian het volgende:
Zag dat tweede deel helemaal niet: Hij bedoelde dat je dingen pas snapt als ze voorbij zijn
komt goedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:33 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang je maar niet op het gevarendriehoekje drukt bovenaan het topic
Heeft dat een functie dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:33 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang je maar niet op het gevarendriehoekje drukt bovenaan het topic
Yay!quote:
Er zijn vast wel crash-mogelijkheden te regelenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:35 schreef Homdeck het volgende:
Rond 28 augustus dus in utrecht. Ik woon niet echt in de buurt. Ik moet nog even kijken of ik kan komen.
Dit bedoel ik dus met alles vergeten nadat je het tentamen hebt gehad. Ik schaam me dood.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Filosofie is een van mijn grootste passies en Hegel hebben we heel flink bestudeerd. Ik vind dat er wel iets zit in zijn dialectiek
Veel andere filosofen en culturen hebben ook hun eigen idee van een dialectiek*. Noem er eentje van
Dialectiek = 3 onafscheidelijke 'zaken' die invloed op elkaar uitoefenen, van wezenlijk belang zijn en verbetering scheppen. Hegel's Dialectiek = These, Synthese, Antithese
Pff. Dan laat ik verstek gaan hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:39 schreef Asmodian het volgende:
Excuses, ik wil dus de drie dingen horen die bij die dialectieken horen
Poehquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Filosofie is een van mijn grootste passies en Hegel hebben we heel flink bestudeerd. Ik vind dat er wel iets zit in zijn dialectiek
Veel andere filosofen en culturen hebben ook hun eigen idee van een dialectiek*. Noem er eentje van
Dialectiek = 3 onafscheidelijke 'zaken' die invloed op elkaar uitoefenen, van wezenlijk belang zijn en verbetering scheppen. Hegel's Dialectiek = These, Antithese, Synthese
Ik zal wel even overleggen met een mede-noorderling.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Er zijn vast wel crash-mogelijkheden te regelen
Daarom zei ik ook andere filosofen/culturen, lieve schatquote:
Hm. Het christendom. De Vader, Zoon en Heilige Geest?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:42 schreef Asmodian het volgende:
Note: ik reken dus niet alleen officiele Dialectieken goed, maar alles waarbij er drie zaken staan die met elkaar verband hebben en als geheel de wereld/mens/logica beinvloeden
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hm. Het christendom. De Vader, Zoon en Heilige Geest?
Haha, ik herken ze wel, maar zou ze niet zo 1-2-3 uit mijn mouw schudden. Respect.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Svyatagor +1
Andere voorbeelden zijn:
Plato - Goud, Zilver, Brons
Aristoteles - Lichaam, Verstand, Ziel
Freud - Id, Ego, Super-Ego
Hindoeisme - Brahma, Shiva, Vishnu
Boeddhisme - Schepping, Onderhoud, Vernietiging
enz.
Dat is inderdaad ook eentje die ik goed had gerekendquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:47 schreef Palau het volgende:
Onvergankelijk, onveranderlijk, tijd : Plato
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:50 schreef Asmodian het volgende:
De synthese moet daar nog komen, SoempieDe Amerikanen menen het gevonden te hebben in 'Intelligent Design'. Maar dat is meer een kwestie van paradigma
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:46 schreef Soempie het volgende:
dus je zoekt gewoon een opvatting die veranderd is in de loop der tijd..iets met Darwin?
these: god schiep alles
Antithese: evolutietheorie van darwin..
boehoeeee daar klopt niks van
Het spijt me als ik de vraag niet goed stelde. Je was wel bijzonder goed bezig!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:48 schreef Soempie het volgende:
these: alles komt van vier grondstoffen: aarde, lucht, water en vuur
antithese: weet niet meer wat die was: iets van: er is meer dan dat
synthese: moleculen?
Oke, dan snapte ik de vraagstelling.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook eentje die ik goed had gerekend
Met bijzonder veel plezier!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
als ik wel kom naar die meeting moet je het allemaal uitleggen hoor.
quote:
ja waarvoor, slaat nergens op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:54 schreef Svyatagor het volgende:
Het begrip LASER is een afkorting (om precies te zijn: een acroniem). Waarvoor?
Is er ook iets wat je niet weet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Asmodian het volgende:
Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Asmodian het volgende:
ja ik heb eens een vraag over GTST gesteld die hij niet wistquote:
Er is bijzonder veel wat ik niet weet... Maar ik heb al eens mijn achilleshiel verklaptquote:
Check. Asmo weet alles.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Asmodian het volgende:
Shhhhh!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja ik heb eens een vraag over GTST gesteld die hij niet wist![]()
geval apart..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:58 schreef Haruhi het volgende:
Nouja, de helft van de vragen die ik stel weet ook niemand. Ik pas niet helemaal in de doelgroep hier volgens
Yay!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Check. Asmo weet alles.
Asmodian +1
Maandag ben ik weer terug in't land, tot dan!quote:
Troost je; ik ben zou oubollig dat ik het gevoel heb dat men dingen die ik vraag reeds lang vergeten is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:58 schreef Haruhi het volgende:
Nouja, de helft van de vragen die ik stel weet ook niemand. Ik pas niet helemaal in de doelgroep hier volgens mij
Vergeet niet bij de Duty Free binnen te wippen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Maandag ben ik weer terug in't land, tot dan!![]()
Goede reis dan alvastquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Maandag ben ik weer terug in't land, tot dan!![]()
Vakantie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:00 schreef Homdeck het volgende:
Ik ga ook. Eten, tv kijken en dan vroeg naar bed. Moet morgen om half 4 op![]()
Donderdag of vrijdag ben ik terug.
quote:...
arresteer deze meid haar Hitler-kapsel
maakt dat ik me ziek voel
en we hebben haar feestje ge-crash-ed
Veel plezier met geclaimed zijn van't weekendquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goede reis dan alvast![]()
Ik ben dit weekend geclaimed, helaas![]()
Maandagochtend ben ik er weer.
Ik denk niet dat ik't vergeet, maar herinner me er maar morgen/zondag aan!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vergeet niet bij de Duty Free binnen te wippen!![]()
Hoezo dat, gast?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:00 schreef Homdeck het volgende:
Ik ga ook. Eten, tv kijken en dan vroeg naar bed. Moet morgen om half 4 op![]()
Donderdag of vrijdag ben ik terug.
Staat al in je mailbox!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik't vergeet, maar herinner me er maar morgen/zondag aan!![]()
Helemaal juist!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:04 schreef Soempie het volgende:
aarg..karma police?
Soempie +1quote:Karma police, arrest this girl
Her Hitler hairdo is
Making me feel ill
And we have crashed her party
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:05 schreef Soempie het volgende:
Ik moet me wel schamen dat ik het niet in een keer wist..
Radiohead![]()
Helemaal top!quote:
daar zat ik ook aan te denken, maar ik denk dat SC inmiddels een onlosmakelijk deel is geworden van deze quiz. Het gaat er wel waanzinnig snel door, maar het is toch leuk?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:02 schreef Soempie het volgende:
misschien moeten we ook een slowchat openen
Ik stoor me er niet aan nee, alleen in dubbele punten topics mag het van mij wel minder. Daar wordt sowieso al heel veel gespammedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken, maar ik denk dat SC inmiddels een onlosmakelijk deel is geworden van deze quiz. Het gaat er wel waanzinnig snel door, maar het is toch leuk?
Ik ook!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Soempie het volgende:
nee![]()
Ik heb allemaal vrienden met een andere muzieksmaak![]()
Superquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken, maar ik denk dat SC inmiddels een onlosmakelijk deel is geworden van deze quiz. Het gaat er wel waanzinnig snel door, maar het is toch leuk?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Soempie het volgende:
nee![]()
Ik heb allemaal vrienden met een andere muzieksmaak![]()
Ik ben ook erg verslaafdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Super
Ik ben erg verslaafd.En ik vind iedereen hier hartstikke leuk
![]()
Ik ga eigenlijk weg nu (uit eten) maar wil toch eerst ff zien of ik je vraag direct zal kunnen beantwoordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:10 schreef Soempie het volgende:
o ik moet een vraag stellen natuurlijk, moment
Yayquote:
Oyquote:Addict
Dat besefte ik me ook te laatquote:moet je toch nog een vraag stellen!.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Verdrag van Maastricht?
Hoe dan ook had je dus het punt binnengehaald. Het is dubbel en dwars voor jouquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
ECU
Jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
en die andere vraag? Ook goed?
Dankje!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan zie ik straks wel.
Smakelijk iedereen
edit: lekker op tijd gerefreshtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:13 schreef Soempie het volgende:
wie stond er op ons laatste briefje van 5 gulden?
Gouden piratentijd?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:25 schreef the_disheaver het volgende:
Geen ziekte, speelde zich (beetje figuurlijk) meer af op het kanaal.
Ach, beter dan de andere vragen in het afgelopen uur...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:29 schreef Haruhi het volgende:
Beetje matige vraag trouwens
Neleos+1quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:36 schreef Neleos het volgende:
I = 1
V = 5
X = 10
L = 50
C = 100
D = 500
M = 1000
Ja, ik vroeg me af of niet Enschedeers dat ook weten, maar ja dus.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:39 schreef bofneger het volgende:
13 mei 2000
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me af of niet Enschedeers dat ook weten, maar ja dus.![]()
bofneger + 1
Cheers!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef Neleos het volgende:
Ik weet 't niet, vast eentje op Japan.
Maar ik ga d'r weer vandoor, het bier staat op mij te wachten.![]()
very closequote:
Mooie vondsten, maar niet goed. Laten we zeggen, één van de zwaarste, zo niet de zwaarste toeter.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:30 schreef wyccie het volgende:
Pina Buglo?
Ook het tweede gedeelte is nu bijna goedquote:
Nog een letter aanpassen en je hebt hemquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:35 schreef macondo het volgende:
PinaTuba
Dolle Hond +1quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
pinatubo
Hallo, het wachten is op een vraag van Dolle Hondquote:
neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:24 schreef wyccie het volgende:
Bernlef(geheugen---hersenschimmen) Maar dat is Bernlef niet, toch?
wyccie weet waar die foto vandaan komtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:29 schreef k_man het volgende:
Echt geen flauw idee hoe die foto een hint is.
Dat weet iedereen die die film heeft gezien, of is dit een soort FMT inside hint, dan mag je er nog wel een geven namelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wyccie weet waar die foto vandaan komt
ik kan t ook voorzeggen, dan staat de vraag niet 1 uurquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:31 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat weet iedereen die die film heeft gezien, of is dit een soort FMT inside hint, dan mag je er nog wel een geven namelijk.
neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:35 schreef Gooitzen het volgende:
Edgar Allen Poe?
Op Kretaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:42 schreef Gooitzen het volgende:
Merci, mooi intikkertje. Ben geen fan van de beste man trouwens,
Even iets heel anders, waar werden de Openbaringen geschreven?
Je bedoelt waarop? Volgens mij was er toen nog geen papierquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Op papier....
Zei je dat net niet ook al in andere bewoordingen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:45 schreef Haruhi het volgende:
Israel?
Jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:46 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Zei je dat net niet ook al in andere bewoordingen?
Ja, maar ik wil het eiland horen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Griekenland dan maar
Da's toch met de meeste van die eilanden?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:51 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Die ligt er wel erg bij in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |