Er was wel wat gemor, maar niet veel. Maar da's logischquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef Wolkje het volgende:
Ik kan het me bij jou niet herinneren misschien ligt dat aan mijn geheugen, dat kan ook
Gewoon net zo lang iedereen in de waan laten dat je wellicht tieten gaat posten tot ze vergeten zijn dat ze je eigenlijk moesten ontgroenen was de gebruikte methode, meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik kan het me bij jou niet herinneren
En gelijk gekregen hebben we!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Leuk dat ze nu zeuren over de aanstelling van Mordreth, dat terwijl ik ook een onbekende was op R&P en ik daar toch voor ben aangenomen.
Dan geef ik de schuld aan de newbie-mod.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:29 schreef Copycat het volgende:
Ik was mijn handen in onschuld.
In dat topic heb ik iig niets gedelete.
Het was ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan geef ik de schuld aan de newbie-mod.
Maar hoe weten mensen dat als je ze direct delete? Waar is dan de voorbeeldfunctie? Immers, als niemand ziet dat tvps weggehaald worden, zullen ze ook niet anders gaan doen. Met name in grote topics vind ik tvp's niet vervelend, zeker niet na een paar honderd reacties en de snelheid van die reacties toch niet meer zo hoog ligt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:47 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Het was ik. Het was een tvp.. en d'r is besloten om die wildgroei even tegen te gaan
.
TVP werden de laatste tijd wat meer gedoogd, maar het loopt nu wel erg uit de hand. Ik vind het dus ook niet zo vreemd dat we dan nu weer beginnen met het verwijderen ervan (en dat aanhouden). Daarnaast kan ik het wel in 1 topic aangeven, maar dan moet ik dat ook weer in de volgende doen.. en de volgende.. en de volgende. En het staat toch in het beleid van R&Pquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Maar hoe weten mensen dat als je ze direct delete? Waar is dan de voorbeeldfunctie? Immers, als niemand ziet dat tvps weggehaald worden, zullen ze ook niet anders gaan doen. Met name in grote topics vind ik tvp's niet vervelend, zeker niet na een paar honderd reacties en de snelheid van die reacties toch niet meer zo hoog ligt.
In dat topic wat ik als voorbeeld gaf, stond er maar eentje aan het einde. Maar goed, ik vind dat je het aardig hebt verwoord, dus ik geef je gelijk. Ga zo door.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:03 schreef Mordreth het volgende:
[..]
TVP werden de laatste tijd wat meer gedoogd, maar het loopt nu wel erg uit de hand. Ik vind het dus ook niet zo vreemd dat we dan nu weer beginnen met het verwijderen ervan (en dat aanhouden). Daarnaast kan ik het wel in 1 topic aangeven, maar dan moet ik dat ook weer in de volgende doen.. en de volgende.. en de volgende. En het staat toch in het beleid van R&P.
Met name die grote topics die interessant zijn is een bron van ergenis. Een beetje zonde om 2 pagina's vol aan tvp's te hebben terwijl er een goed werkende bookmarkfunctie is.
Yepz!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:19 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Zou een mod even het slotje van mijn topic vriendin zwanger 2 willen halen.. Heb een update..
Nee... van mij in je topic om zsm die update te kunnen lezenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef ItsAllOutThere het volgende:
???? Om weer bovenaan te krijgen zeker??
Vrouwen moeten ook geen hints geven.. dat kunnen ze nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee... van mij in je topic om zsm die update te kunnen lezen.
Je bedoelt uiteraard dat mannen doorgaans niet in staat zijn ze op te pikken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Mordreth het volgende:
Vrouwen moeten ook geen hints geven.. dat kunnen ze niet
Idd heb je gelijk in.. die hints van vrouwen zijn zo cryptisch dat dat onmogelijk isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt uiteraard dat mannen doorgaans niet in staat zijn ze op te pikken?
Enne, even dimmen jij, je zit nog in je proeftijd!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd heb je gelijk in.. die hints van vrouwen zijn zo cryptisch dat dat onmogelijk is.
Ja, chef
Maar even wachten op Gnampy, lijkt mequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Alle Gnampy fans Hierheen!!!!
kan deze weer open? tis vrijdag.
Ook hoiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:27 schreef Liewec het volgende:
Prima, hier dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |