Geil... Neukbaar of is t weer een gozer... Wil nog ff zeggen dat ik nog steeds voor Coolguy ga en niet voor Christinequote:
Is t trws toegestaan om een mod herhaaldelijke voor christelijke hoer uit te maken?quote:Op zondag 30 juli 2006 09:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geil... Neukbaar of is t weer een gozer... Wil nog ff zeggen dat ik nog steeds voor Coolguy ga en niet voor Christine![]()
Noted.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:32 schreef JoeyT het volgende:
Misschien een goed idee om de fout uit de TT te halen...
Auw...![]()
ideen om nieuwe vrienden te maken..
Niks aan het handjequote:Op zondag 30 juli 2006 20:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
isdatzo loopt te baggeren in mijn topic... :s
Zoon je bent een speed junk!
gelezen, kun je het wel opruimen dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:36 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Niks aan het handje. Lees z'n volgende posts maar
.
Valt weinig aan op te ruimen vind je niet? Het is gewoon zijn kijk op de situatie (alhoewel het wel wat netter kon worden omschrevenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
gelezen, kun je het wel opruimen dan?
True, boeit verder ook niet, dank uquote:Op zondag 30 juli 2006 20:40 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Valt weinig aan op te ruimen vind je niet? Het is gewoon zijn kijk op de situatie (alhoewel het wel wat netter kon worden omschreven). Als je een topic hier post krijg je zowel negatieve als positieve reacties..
Portretrecht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 05:19 schreef SolidasRock het volgende:
Edit: Oh, wist je dat Cc die foto helemaal niet hoefde te verwijderen? De nieuwe policy houdt in dat er geen toestemming meer hoeft worden gegeven om ongevraagd fotos te jatten (waar dan ook) en te posten.
Gaat niet op als je de foto's zelf op de servers van FOK! hebt gegooidquote:
Weet je dat zeker? Volgens mij niet namelijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat niet op als je de foto's zelf op de servers van FOK! hebt gegooid.
Ok, maar het ging toch om foto's ongevraagd jatten? Want dat mag niet. En binnen het forum lijkt me logisch en valt ook niet echt onder jatten.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:23 schreef Copycat het volgende:
Uit de FAQ:
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
En daar is volgens mij ook het eea over terug te vinden in de nieuwe policy topics.
Waarom heb je dan wel de foto verwijderd?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:23 schreef Copycat het volgende:
Uit de FAQ:
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
En daar is volgens mij ook het eea over terug te vinden in de nieuwe policy topics.
Het fotoboek is óók onderdeel van FOK!. Derhalve valt het gebruik van dezefoto's op het forum niet onder jatten.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:25 schreef dawg het volgende:
Ok, maar het ging toch om foto's ongevraagd jatten? Want dat mag niet. En binnen het forum lijkt me logisch en valt ook niet echt onder jatten.
Zie mijn reactie hierbovenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom heb je dan wel de foto verwijderd?(niet dat ik t erg vond
)
Ja, binnen Fok! bedoel ik. Maar ik geef je gelijk, ok.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het fotoboek is óók onderdeel van FOK!. Derhalve valt het gebruik van dezefoto's op het forum niet onder jatten.
Natuurlijk is het nog steeds niet de bedoeling om deze foto's te gebruiken om iemand af te zeiken, maar dat moge duidelijk zijn.
Stay off my damn topics, woman.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:55 schreef Copycat het volgende:
Ik kan Sc0rP geen ongelijk geven in het schoppen. Maar laat het aan hem over om hierover met je in discussie te gaan.
Dat was ook een typerend grapje.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:58 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, ik vind het nogal niveautje boerenzeiken. Zeker gezien de vele's in de OP.
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok we weten nu dus dat ************, maar waarom ben juist jij gekozen. Waarom niet een R&P'er? Vind het weer eens een hele aparte beslissing, dus vind het wel interessant om te weten wat de achterliggende gedachte is
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Mordreth het volgende:
Waarom ik juist gekozen ben? Daar moet je bij de admins voor wezen. Wat hun beweegredenen waren om mij te kiezen inplaats van de anderen weet ik zelf ook niet.
quote:
Wordt t gekozen door de admins???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |