De cd is minder en behoorlijk bijgeschaafd. Je kan beter de stripped cd een "lenen" of gewoon een live concert van archive.org "lenen".quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:14 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat ik een beetje jammer vind aan die 3 nummers die een single zijn geworden (naast dat ik het verschrikkelijk slechte muziek VIND), is dat ze alledrie wel heel erg sterk op elkaar lijken.Zelfde tempo, zelfde pianoriedeltje. Is de rest van zijn cd anders of is het allemaal volgens hetzelfde standaardconcept geschreven?
Of je leest de OP even....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:48 schreef mark_03 het volgende:
Wanneer komt er nieuw materiaal?
Zoals?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:07 schreef Gosjke het volgende:
Een paar van de nr's die ie in een eerder interview noemde als kandidaten voor op de nieuwe cd zijn nr's die al via archive.org te downloaden zijn in de live uitvoering...
Nee maar denk gooi het hier ook ff neer...voordat je strax weer 6 mensen hebt met : Was het VP?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:33 schreef Gosjke het volgende:
Je bent er trots op dat je 't gevonden hebt, he?
Duidelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja als ie wéér dezelfde setlist gaat doen (*mompelt iets over luie flikker, doe eens wat nieuwe nummers ofzo*) dan zal ie 1,5 uur nadat ie begint klaar zijn. Begint om 20.00 uur ofzo, reken dan nog half uur voor VP, half uur voor ombouwen. Dus rond half 11, elf uur.
Ik zat op de tribune en daar had ik dus weer geen last van. Ik kon alleen niet zien wat er op die t-shirts stond (behalve dat 'player' shirt van Gavin, maar die viel niet te missenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Qua geluid ietsje minder, vooraan was Gavin nogal slecht verstaanbaar maar dat werd later in de show steeds beter.
Haha superquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Op de shirts stonden:
Guitar Player met op de achterkant: I'll strum you like my guitar
Bass Player met op de achterkant: I'll finger you like my bass
Drum Player met op de achterkant: I'll bang you like my drums
en dan voor Gavin alleen Player met op de achterkant i'll stroke you like the keys on my piano.
Wat een melige bui met wat wijntjes al niet voor briljante ideeen oplevert
De shirts werden vanochtend ook nog genoemd bij Giel Beelen in de uitzending. Dat was een duidelijke mission accomplished
Ja natuurlijk is Gavin's cover beter. Toch niet gek? Een gerenommeerd zanger tegenover een of ander conservatorium-lulletje.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Pijnlijk Chariot moment gisteren bij de X-Factor.
Gevolgt door een pijnlijk Jealous Guy moment, vond ik Gavin's cover daarvan toch beter.
Haha, nou hij begint volgende week pas, dus je moet nog ff geduld hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:50 schreef Gosjke het volgende:
Oh Nuuuuhuuuuuumb..... Hoop dat vriendlief snel wat uitvindt, want Margo wil HEUL graag weten of ie die week alleen festivals geeft en later terugkomt voor headlining shows of dat ze dr hele trip naar Aruba beter kan proberen te cancelen omdat de man die week na Pinkpop nog andere clubshows doet in de omgeving...
*evil* Ik wil ook jouw baanquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:51 schreef nemesis4 het volgende:
Om maar even op de zaken vooruit te lopen, ik denk dat She Holds the Key de volgende grote hit wordt. De cd-versie klinkt erg goed, het zal in ieder geval wel aanslaan denk ik.
Nee sorry, alles is nog confidential. Zal wel snel officieel naar buiten komen denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
*evil* Ik wil ook jouw baan![]()
Zou je mss een tipje van de sluier op kunnen lichten hoeveel nummers er op de cd staan en hoeveel daarvan ook echt daadwerkelijk nieuwe nummers zijn (dus waar we live ook nog niets van gehoord hebben)? Of mag dat ook niet?
Was een freelance bassist he. Meestal hebben ze per tour gewoon andere bandleden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:06 schreef Numbie het volgende:
Heeft hij z'n Nederlandse bassist ook gedumpt?
Don't remind me!quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:06 schreef Numbie het volgende:
Heeft hij z'n Nederlandse bassist ook gedumpt?
Het scheelt al een hoop als je weet dat ie het niet om artiestieke redenen doetquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef Gosjke het volgende:
Zelfde wat betreft Rodney, zijn oude drummer (alleen moest die zo nodig voor Avril Lavigne gaan drummen.. das dan weer een beetje een sneue keus)
Meestal logistieke problemen als het om een dergelijke periode gaat...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet je toevallig ook wat de reden is dat ze m uitstellen of is het meer van "gewoon daarom"?
nee iddquote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef Numbie het volgende:
Was niet heel erg onder de indruk eerlijk gezegd van z'n performance wat ik zo hoorde op 3fm... Zal wel aan het liedje liggen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:39 schreef Dave_Mustaine het volgende:
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen... Wat is zijn nieuwe album een tegenvaller zeg. Misschien komt het ook wel omdat de verwachtingen na het redelijk geslaagde Chariot zo hoog gespannen waren. Het nieuwe album staat vol met voortkabbelende radiovriendelijke popdeuntjes die weinig verrassen. Het mist ook allemaal een beetje pit. Alsof je naar een nieuw Natasha Bedingfield album zit te luisteren wat door Gavin ingezongen is. Om het album nog enigszins op te vullen staan er nog wat liedjes op die hij al jaren live speelt. Daarvan vind ik dat die nummers het live beter doen dan hoe ze nu afgemixt en wel op de cd staan. Na zo lang uitgekeken te hebben naar deze cd, is dit toch wel ff jammer. Ik gun hem al het succes van de wereld, maar hij had beter trouw kunnen blijven aan zijn eigen sound. Het klinkt nu allemaal een beetje 13 in dozijn, fantasieloos en mat.
Dan nog. Ook in een intieme setting wil je toch iets extra's horen in de nummers t.o.v. de cd? Ik hoor wel vaker dat mensen een artiest zo goed vinden omdat hij/zij net zo zingt/speelt/etc. live als op het album. Ik snap dat nooit zo, dat is toch juist niet wat je van een live-optreden wilt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Je moet ook een optreden op Pinkpop niet gaan vergelijken met zn normale show.
Was zaterdag in een zaal met 400 man, dat was toch een stuk intiemer en een super optreden.
Nee, dat is ook zo. En dan doet hij ook niet. Bij de meeste van de nummers geeft ie dan ook wat extra's mee tijdens zn eigen concerten. Andere uithalen, Chemical Party gooit ie Proud Mary enzo doorheen, In love with a girl begon ie met een stukje van Be My Baby, Chariot is wat uitgebouwd. De cover jealous guy had ie nu weer meer uptempo gedaan inplaats van de langzame versie. Helaas was waren de veranderingen in CP en Chariot precies dezelfde als die ie in 2006 ook al deed, dus vandaar voor mij hetzelfde, heb de man al iets te vaak live gezienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dan nog. Ook in een intieme setting wil je toch iets extra's horen in de nummers t.o.v. de cd? Ik hoor wel vaker dat mensen een artiest zo goed vinden omdat hij/zij net zo zingt/speelt/etc. live als op het album. Ik snap dat nooit zo, dat is toch juist niet wat je van een live-optreden wilt?
Maroon5 ging volgens mij een stuk sneller van de Paradiso naar de HMH. Of dat leek mss maar zo...moet ff die data eens bekijken in mn concertlijstje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:19 schreef jmac het volgende:
Ik proef een Maroon5 effect.
De platenmaatschappijen boeken die artiesten niet hoor, dat doet Mojo/Livenation/etc.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:03 schreef jmac het volgende:
Zowel Pinkpop en de HMH zijn totaal ongeschikt voor iemand als Gavin. Maar ja... De platenmaatschappij wil natuurlijk flink aan hem verdienen dus dan zet je 'm niet in Paradiso als hij ook in de HMH kan spelen. Maar ik gok dat 'ie daar weer flink verloren gaat op het grote podium
35 euro ooktssss.
Vrij plots vrij bekend worden, daarna eeuwen doen over een extreem matig 2e album en vervolgens nog steeds veel te grote zalen proberen vol te krijgen met weinig om het lijf hebbende shows?quote:
Ja dat bedoel ik. Alhoewel ik voor gavin VEEL meer sympathie heb dan voor maroon5. Maar ik proef het bij mezelf al dat ik nu al denk: nah laat dat HmH concert maar zitten. Toen ik 'm in Paradiso interviewde liep 'ie gewoon door de stad de hele dag met z'n ouders en nu is 't zo massaal allemaal.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:09 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Vrij plots vrij bekend worden, daarna eeuwen doen over een extreem matig 2e album en vervolgens nog steeds veel te grote zalen proberen vol te krijgen met weinig om het lijf hebbende shows?
Lifehousequote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Gelukkig vind ik The Calling en Lifehouse ook leuk
I'm in!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Is er al een anti-HMH club? Mss moeten we m oprichten
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:16 schreef Andromache het volgende:
Maar hij komt toch wel uit in Nederland?
Heb je de vorige gehoord?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:35 schreef jmac het volgende:
Nu alweer een nieuwe? De vorige was zeker niet zo'n succes?
Ik met een blokfluit is nog beter dan die plaatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:02 schreef Numbie het volgende:
Nieuwe plaat wel beter dan die van vorig jaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |