abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:53:50 #1
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_25423263
Stenders' nieuwe held is Gavin DeGraw. ZIjn nummer "I Don't Wanna Be" is nu ook uitgebracht als duet tussen Barry Hay en Beth Hart.
Gavin DeGraw, dus. Zijn CD "Chariot Stripped" is in Amerika inmiddels een aardig succes, en komt binnenkort ook in Nederland uit, heb ik begrepen. Weet niet of we meteen de 'limited edition' krijgen die nu in de VS uit is, dat is de akoestische variant van de CD.

Zijn niet-'limited'-CD ken ik en ik ben er persoonlijk niet echt kapot van. Toch schijnen er mensen van overtuigd te zijn dat Gavin de nieuwe held is die de muziekindustrie nodig heeft...

Wie kent Gavin DeGraw nog meer en dan ben ik vooral nieuwsgierig naar wat je er van vindt!?
pi_25433457
Ik ken um en ik vin het zeker leuke muziek maar ik vin het zeker niet heel spectaculair goed ofzo...
pi_25462708
ik ken m wel, naja ook alleen maar van I dont wanna be, van One Tree Hill he

Vind het wel een heel leuk nummer
People live to learn things, and I learn to live...
pi_25462776
Ken em alleen van dat lied met nelly.. klink best leuk.. jammer van nelly
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_25463106
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:35 schreef Kluupkluup het volgende:
Ken em alleen van dat lied met nelly.. klink best leuk.. jammer van nelly
wat voor liedje is dat? ken ik helemaal niet

ken helemaal niks behalve 'I dont dingus' trouwens
People live to learn things, and I learn to live...
pi_25463131


heb muziek op shuffle staan, en Gavin DeGraw begint net nu!

(ok sorry, allemaal nutteloze posts )
People live to learn things, and I learn to live...
pi_25520964
Die gast die met Nelly zingt heet Tim deGraw. Ik ken het nummer niet maar neem aan dat het niet dezelfde is als Gavin deGraw. Gavin ken ik idd alleen van de One Tree Hill themesong, erg mooi nummer
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_25525773
ohw ok.. ik wist alleen dat die andere gozer Graw heette (volgens mij zelfs McGraw)..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 25 april 2005 @ 00:12:46 #9
88523 BadDay
The One I Love
pi_26488098
Lieve mensen, Laatste tijd draait Stenders het nummer I Don't Want To Be, Beth Hart heeft dit nummer ook gezongen met Barry Hay. Het komt van het album Chariot van Gavin DeGraw, ik dus maar Itunes checken en het valt me helemaal niet tegen! Zeer goed album met erg mooie liedjes!! Hou je van John Mayer, Jason Mraz, Dave Matthews Band, etc.... ga dit luisteren!

Check: http://www.gavindegraw.com



Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_26488858
Even een tvptje. Zal het morgen zeker luisteren als je het vergelijkt met Jason Mraz en John Mayer, dus kom er nog op terug .
  maandag 25 april 2005 @ 11:31:33 #11
88523 BadDay
The One I Love
pi_26493851
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een tvptje. Zal het morgen zeker luisteren als je het vergelijkt met Jason Mraz en John Mayer, dus kom er nog op terug .
Whooo nog meer mensen die Jason Mraz kennen.... Nou Gavin DeGraw nog!
Birds, Happiness & Still Not Worried
  maandag 25 april 2005 @ 12:52:50 #12
107016 elgervanderwel
bekend van radio tv & inte
pi_26495415
Heb zijn single al gehoord, klinkt erg goed.

Jason Mraz kon mij overigens qua album niet boeien, John Mayer wel.
  maandag 25 april 2005 @ 12:54:51 #13
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_26495460
tvp om zeker te weten dat ik dit in elk geval ga ontdekken
pi_26499423
Gavin DeGraw is wel erg vaak op TV en radio laatste week!

hoop niet dat t liedje te vaak gedraaid wordt, want dan ga ik m niet meer leuk vinden...
People live to learn things, and I learn to live...
  maandag 25 april 2005 @ 15:52:20 #15
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_26499532
I don't wanna be is inderdaad een geweldig nummer! Hoorde m toen ik in februari in Amerika was. Toen later merkte ik pas dat het ook de themesong van One Tree Hill is. Verder ken ik geen nummers van m, maar als die een beetje zo zijn als I don't wanna be, dan vind ik t top
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  maandag 25 april 2005 @ 23:43:08 #16
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26508745
Ik vond er niet zoveel aan, ik heb het album een paar gehoord. Ik zie nu wel dat de her-issue beter word gewaarderd op amg, misschien nog een keer proberen.
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:09:23 #17
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26530702
Topics zijn gemerged.
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:58:07 #18
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26533865
Lekkere muziek ja Thnx to avani
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_26538636
Het is niet bijzonder te noemen maar zijn single is wel aardig.

Straks eens wat meer nummers checken.
pi_27176353
Wow ik vind Gavin echt geweldig.. Hij is live echt de BOMB!!! Hij komt 1 juni naar Nederland/Paradiso

:< jammer dat ik geen kaartje meer heb kunnen krijgen.....WHEeeeh :<WEet iemand toevallig wanneer hij weer naar Nederland komt en of er een nederlandse (professionele) fansite is?

alvast bedankt
pi_27189115
Heb kaartjes....mensen moeten echt beter de paradiso site in de gaten houden....kleine zaal is zo leuk!

Chariot/ Chariot Stripped komt trouwens 30 mei uit hier in Nederland das meteen het dubbel album.
Heb m hier alweer een tijdje liggen en hijs echt errug fijn. Stripped versie ook. Kan niet w88 tot 1 juni!
pi_27321525
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb kaartjes....mensen moeten echt beter de paradiso site in de gaten houden....kleine zaal is zo leuk!

Chariot/ Chariot Stripped komt trouwens 30 mei uit hier in Nederland das meteen het dubbel album.
Heb m hier alweer een tijdje liggen en hijs echt errug fijn. Stripped versie ook. Kan niet w88 tot 1 juni!
Gavin's album is inderdaad erg vet. Houdt me denk ik niet zo lang boeiend als Jason Mraz's album [Mrazzie's single Wordplay komt overigens binnenkort in VS uit, staat wel al in de iTunes-store]...

En jah, de kleine zaal van Paradiso is echt briljant. Vorige week nog James Blunt gezien (ook een aanradertje als je van Mraz, deGraw en Mayer houdt). Het was zelfs zo klein dat we achteraf nog een biertje met James Blunt himself hebben gedaan in de Ierse Pub op het Max Eeuweplein haha!
pi_33417325
Nog geen topic van gezien, dus ik dacht......ik open er maar een

Ik ben net z'n album 'chariot' aan het luisteren.
Staan erg mooie nummers op alleen na een tijdje is het toch teveel hetzelfde en gaat het vervelen.
Wat vinden jullie van deze artist en/of het album?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33417374
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:50 schreef partyyboyy het volgende:
Nog geen topic van gezien
Ik wel.
Een half jaar oud misschien, maar toch.
Gavin DeGraw
I intend to live forever, or die trying.
pi_33417761
quote:
Op maandag 26 december 2005 16:50 schreef partyyboyy het volgende:
Nog geen topic van gezien, dus ik dacht......ik open er maar een

Ik ben net z'n album 'chariot' aan het luisteren.
Staan erg mooie nummers op alleen na een tijdje is het toch teveel hetzelfde en gaat het vervelen.
Wat vinden jullie van deze artist en/of het album?
Een van de beste albums die ik sinds Coldplay - X&Y heb gehoord
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')