Vrij plots vrij bekend worden, daarna eeuwen doen over een extreem matig 2e album en vervolgens nog steeds veel te grote zalen proberen vol te krijgen met weinig om het lijf hebbende shows?quote:

Ja dat bedoel ik. Alhoewel ik voor gavin VEEL meer sympathie heb dan voor maroon5. Maar ik proef het bij mezelf al dat ik nu al denk: nah laat dat HmH concert maar zitten. Toen ik 'm in Paradiso interviewde liep 'ie gewoon door de stad de hele dag met z'n ouders en nu is 't zo massaal allemaal.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:09 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Vrij plots vrij bekend worden, daarna eeuwen doen over een extreem matig 2e album en vervolgens nog steeds veel te grote zalen proberen vol te krijgen met weinig om het lijf hebbende shows?
 (aka: ik ben een Nederlander en heb altijd wat te klagen). Maar kan niet echt wild worden van z'n laatste album. Mis het enthousiasme bij Gavin ook een beetje.
  (aka: ik ben een Nederlander en heb altijd wat te klagen). Maar kan niet echt wild worden van z'n laatste album. Mis het enthousiasme bij Gavin ook een beetje. 

Daar laat ie 3 Doors Down (7x), Gabriel Rios (7x) en Maroon5 (5x) toch ver achter zich.
 Daar laat ie 3 Doors Down (7x), Gabriel Rios (7x) en Maroon5 (5x) toch ver achter zich.

Lifehousequote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Gelukkig vind ik The Calling en Lifehouse ook leuk
 Moeten ze wel weer eerst eens naar Europa komen, ziet er voorlopig (nog steeds) niet naar uit
 Moeten ze wel weer eerst eens naar Europa komen, ziet er voorlopig (nog steeds) niet naar uit  

I'm in!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Is er al een anti-HMH club? Mss moeten we m oprichten

quote:Op zondag 15 maart 2009 00:16 schreef Andromache het volgende:
Maar hij komt toch wel uit in Nederland?

Heb je de vorige gehoord?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:35 schreef jmac het volgende:
Nu alweer een nieuwe? De vorige was zeker niet zo'n succes?
 Dat was op de releasedag al geen succes
 Dat was op de releasedag al geen succes  

Ik met een blokfluit is nog beter dan die plaatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:02 schreef Numbie het volgende:
Nieuwe plaat wel beter dan die van vorig jaar...
 Deze is idd wel beter, maar nog steeds niet helemaal wat ik hoopte. Hij krijgt het niet voormekaar die live-vibe over te brengen op cd.
 Deze is idd wel beter, maar nog steeds niet helemaal wat ik hoopte. Hij krijgt het niet voormekaar die live-vibe over te brengen op cd.  Kan nu al helemaal blij worden als ik Glass en Dancing Shoes in Paradiso bedenk.
  Kan nu al helemaal blij worden als ik Glass en Dancing Shoes in Paradiso bedenk.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |