abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:56:41 #151
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_43232930
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat was de zin van PTA toen jij nog deel uitmaakte van het regime?

Alhoewel ik het wel met je eens ben dat al die Google Image opsomtopics weg kunnen.
Ik zeg niet dat ik de beste mod was, maar ik was wel één van de weinige mods die actief topics aanmaakte. Er zit gewoon geen passie meer in dit forum en al helemaal niet meer bij de huidige mods.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_43233224
Dan kijk je dus gewoon niet goed, want ik krijg juist vaak de klacht dat ik veel te veel topics open, en TF opent ook aardig wat topics...
pi_43233340
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan kijk je dus gewoon niet goed, want ik krijg juist vaak de klacht dat ik veel te veel topics open, en TF opent ook aardig wat topics...
Die topics die jij opent worden alleen maar door jezelf bezocht
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:17:07 #154
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_43233369
Als ik dan nu ff kijk, kom ik alleen deze topics tegen. Dan zijn allemaal follow ups op een eerder geopend topic.

Busfoto's en praatjes, deel 2
Het grote Lada-fantopic: deel 2

Dat zijn er dus maar 2 en van TF vind ik er helemaal geen in de index. Daar komt nog bij dat het geen eens unieke topics zijn over nieuwe auto's, studiemodellen en/of iets uit de racerij.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:19:54 #155
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_43233431
Die topics kan je toch niet serieus nemen?

Daarmee wil ik alleen maar laten zien dat imo de mods zich niet actief opstellen in dit forum en daarmee dus niet het goede voorbeeld geven.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_43233675
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:17 schreef jacco het volgende:
Als ik dan nu ff kijk, kom ik alleen deze topics tegen. Dan zijn allemaal follow ups op een eerder geopend topic.

Busfoto's en praatjes, deel 2
Het grote Lada-fantopic: deel 2

Dat zijn er dus maar 2 en van TF vind ik er helemaal geen in de index. Daar komt nog bij dat het geen eens unieke topics zijn over nieuwe auto's, studiemodellen en/of iets uit de racerij.
Zet je index voor de grap dan eens op een maand? om nu een oordeel te vellen over pTA aan de hand van een index die 5 dagen lang is.... En dan ook nog een sop een moment dat de vorige 5 dagen werkdagen waren..... Moderators hebben nog steeds gewoon werk naast hun vrijwilligerswerk op fok he?
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:46:28 #157
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_43235586
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zet je index voor de grap dan eens op een maand? om nu een oordeel te vellen over pTA aan de hand van een index die 5 dagen lang is.... En dan ook nog een sop een moment dat de vorige 5 dagen werkdagen waren..... Moderators hebben nog steeds gewoon werk naast hun vrijwilligerswerk op fok he?
Ja klopt dat had ik ook je zet je ergens voor in of je houd de eer aan jezelf en vertrekt. De betrokkenheid van moderators is niet gerelateerd aan wat ze vorige maand hebben gepost. Er is meer voor nodig om een goede mod te zijn en je in te zetten voor je subforum.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_43237915
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:17 schreef jacco het volgende:
Als ik dan nu ff kijk, kom ik alleen deze topics tegen. Dan zijn allemaal follow ups op een eerder geopend topic.

Busfoto's en praatjes, deel 2
Het grote Lada-fantopic: deel 2

Dat zijn er dus maar 2 en van TF vind ik er helemaal geen in de index. Daar komt nog bij dat het geen eens unieke topics zijn over nieuwe auto's, studiemodellen en/of iets uit de racerij.
dus......
mod zijn houd niet in topics aanmaken maar ervoor zorgen dat alles in goede banen loopt en dat loopt het zeker, te zien aan de views en de aangemaakte topics.....
dat daar tegenwoordig niets meer bij zit wat jij mooi vind kan ik ook niet helpen, tuning boeit me weinig meer tegenwoordig en het is meer plastic fantastic geworden en daar zul je me tegenwoordig zeker geen topic over zien openen bv!

Veyron Killer: Bristol Fighter T
118 WallyPower
Volvo C30 Evolve
Balkenende navigator in Corolla WRC
Power Oversteering-technieken

zoals boven te zien is PTA juist veel gevarieerder geworden dan eerst en bied het veel meer de mogelijkheid om voor niet ptagekken erop te reageren!
en dat is de hoofdmoot vanuit mij, pta toegankelijker maken voor heeeel fok, en niet een plaats waar de oldbies de septer zwaaien en er niets tegen gezegt kon worden zonder dat de hele groep over je heen viel wat vroeger wel eens het geval was!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:24:48 #159
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_43242231
Ik vraag toch ook helemaal niet om tunings topics? Heb jij mij daar iets over horen zeggen?

Als Mod heb je niet als enige taak om ervoor te zorgen dat alles in goede banen loopt. Het gaat erom als mod actief aanwezig en zichtbaar te zijn voor fokkers. Daarbij hoort ook dat je affiniteit hebt met het subforum en dat zie ik gewoon niet terug.

Het subforum is een sleur geworden en er zit totaal geen passie en visie meer in.

Het laatste wat jij zegt TF heeft en had alleen betrekking op de SC, daarbuiten was dat zeker niet het geval.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  zondag 5 november 2006 @ 11:45:26 #160
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_43254824
Hoi,

Was er niet een PTA-lijstje van handige links, of kan ik die alleen niet meer vinden?

Dit naar aanleiding van dit topic: auto importeren vanuit buitenland
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_43264660
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:45 schreef Hyperdude het volgende:
Hoi,

Was er niet een PTA-lijstje van handige links, of kan ik die alleen niet meer vinden?

Dit naar aanleiding van dit topic: auto importeren vanuit buitenland
FAQ Plains, Trains & Automobiles
staat in de oude FAQ
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  maandag 6 november 2006 @ 12:55:00 #162
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_43288501
Wie zwijgt stemt toe?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_43296704
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:24 schreef jacco het volgende:
Ik vraag toch ook helemaal niet om tunings topics? Heb jij mij daar iets over horen zeggen?

Als Mod heb je niet als enige taak om ervoor te zorgen dat alles in goede banen loopt. Het gaat erom als mod actief aanwezig en zichtbaar te zijn voor fokkers. Daarbij hoort ook dat je affiniteit hebt met het subforum en dat zie ik gewoon niet terug.

Het subforum is een sleur geworden en er zit totaal geen passie en visie meer in.

Het laatste wat jij zegt TF heeft en had alleen betrekking op de SC, daarbuiten was dat zeker niet het geval.
tuning was een voorbeeld dat het forum veranderd, stilstand is achteruitgang.....

Actief aanwezig en zichtbaar ben ik het niet mee eens, mods zijn eigenlijk gewoon users met extra rechten voor gevallen waarin die rechten noodzakelijk zijn....
Users zijn zo vrijer om zelf te bepalen hoe het forum wordt ingericht en welke topics komen en blijven en zo ook dichtgaan!

Affiniteit heb gewerkt voor VW, Audi, Pon en BMW, lees dagelijks meer dan genoeg autosites/fora maar affiniteit en passie voor auto's en in mindere mate andere gemotoriseerde voertuigen heb ik inderdaad niet nee

Je bent de eerste die zegt dat het forum een sleur is geworden dus maybe ligt daar het probleem?? Dat jij geen betrokkenheid meer hebt met Fok! PTA???

Alleen vroeger in de SC, haha laat me niet lachen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_43317254
Het probleen ligt hier bij de users en hoe deze in de loop der jaren een bepaalde code zijn gaan volgen.

Waarom worden er minder, of minder kwaliteitstopics geplaatst? Simpel. Omdat iedereen bang is om voor Sjonnie uitgemaakt te worden of wat dan ook. De topics willen zeker nog wel kwaliteit uitstralen, maar veel users en hun reacties doen dat zeker niet. Just my 2 cents.

Alhoewel het probleem hier wel groter wordt voorgelegd dan dat het het daadwerkelijk is...
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:16:11 #165
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_43416357
Zeg Alexxxxx en/of ThaFreak, naar aanleiding van het Kitcar-info-topic kwam ik op het idee om een sticky topic te maken met een overzicht van alle projecten van users erin.
Behoort dat tot de mogelijkheden?
Denk dat daar best wat interesse voor is
Signature.
pi_43416459
Eer-ik heeft een goed idee geopperd hier.
pi_43416802
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 00:16 schreef eer-ik het volgende:
Zeg Alexxxxx en/of ThaFreak, naar aanleiding van het Kitcar-info-topic kwam ik op het idee om een sticky topic te maken met een overzicht van alle projecten van users erin.
Behoort dat tot de mogelijkheden?
Denk dat daar best wat interesse voor is
zou niet weten waarom dat niet zou kunnen, ga je gang zou ik zeggen en dan maken wij hem wel sticky
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:57:57 #168
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_43417179
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 00:36 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

zou niet weten waarom dat niet zou kunnen, ga je gang zou ik zeggen en dan maken wij hem wel sticky
Ik ga nu effe lekker tukken, je ziet 'm morgen verschijnen
Signature.
  vrijdag 10 november 2006 @ 08:16:57 #169
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43418170
Ik zou eigenlijk iets verder willen gaan met dat voorstel, er werd daar ook geopperd om er een soort PTA subforum van te maken. Aangezien elk project toch eigenlijk wel om een eigen topic vraagt (een beetje interessant topic doet gauw een discussie van 100+ reakties helemaal als voortgang bijgehouden wordt) lijkt het me niet te doen om meerdere projecten in een enkel sticky topic te gooien. Een subforum lijkt me dan eerder geschikt. Is zoiets mogelijk binnen Fok!?
  vrijdag 10 november 2006 @ 08:24:22 #170
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_43418187
Daar zit an sich ook wel wat in inderdaad.
Een project als dat va TR08 vergt ook wel meer dan 1 topic zoals gemerkt is.
Ook diverse subtopics zijn ervoor geopend.
Het lijkt mij sowieso erg interessant om alle (zelfbouw)projecten bij elkaar te hebben, zodat het gemakkelijk terug te vinden is en te bekijken.
Signature.
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:04:58 #171
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_43419185
PTA User Projects

Hier het topic tot zover.
Ik heb wel wat projecten gevonden, maar ze zullen het nog niet allemaal zijn.
Komt ook door de karige zoekfunctie van fok en de toestand van het forum zelf, ik kreeg steeds meldingen enzo, en het ging retetraag
Signature.
pi_43419203
eer-ik: Doe eens klik .
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:07:07 #173
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_43419231
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
eer-ik: Doe eens klik .
Oeh, dat had ik niet verwacht
Ik zoek altijd alleen maar met google
Ik gooi ze er effe bij


Ik heb er effe wat extra bijgegooid alvast, maar ik ben nu effe naar Kroymans
Als ik terugkom ga ik verder

[ Bericht 13% gewijzigd door eer-ik op 10-11-2006 10:16:46 ]
Signature.
pi_43419841
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 08:16 schreef TR08 het volgende:
Ik zou eigenlijk iets verder willen gaan met dat voorstel, er werd daar ook geopperd om er een soort PTA subforum van te maken. Aangezien elk project toch eigenlijk wel om een eigen topic vraagt (een beetje interessant topic doet gauw een discussie van 100+ reakties helemaal als voortgang bijgehouden wordt) lijkt het me niet te doen om meerdere projecten in een enkel sticky topic te gooien. Een subforum lijkt me dan eerder geschikt. Is zoiets mogelijk binnen Fok!?
Voor een subforum zijn er veel te weinig topics en ik denk ook wel te weinig animo .
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:52:53 #175
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43420331
Hm ja dan zou je het eigenlijk dus bij een sticky topic moeten houden, dat fungeert ergens ook wel als subforum.

Aan de andere kant groeit het animo misschien wel weer als een subforum die topics bundelt. Zelfs met zo'n sticky ding ga je mogelijk sneller verzuipen in de topics en dingen die niet meer aktief zijn blijven dan toch bovenin.
Ik zou op zo'n subforum eventueel wel mod willen worden mocht het verhaal door gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')