Ja, maar die auto's sturen veel scherper en dus hoeven ze het stuur niet zoveel te draaien...quote:Op donderdag 2 november 2006 14:14 schreef Brain23 het volgende:
Ik zou eens het WRCC kijken op eurosport. Daar krijg je heel veel beelden over hoe die gasten rijden.
Ja? 215bhp niet voldoende?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:40 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah... Denk dat het toch aan een gebrek aan power ligt...
smeer je wielen in met vetquote:Op donderdag 2 november 2006 15:56 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ja? 215bhp niet voldoende?
Misschien gewoon teveel grip...of inderdaad te weinig power om daar doorheen te breken
Ik kan met mijn Manta toch ook driften? Met nat weer helemaal, met droog weer moet je wel heel erg lomp doen, maar als die gaat, dan gaat ie (pangwang banden achter) en dan heb ik nog wel gewoon een open diff.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:40 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah... Denk dat het toch aan een gebrek aan power ligt...
Scheelt nogal dat je achterwielaandrijving hebt natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 23:06 schreef GSi het volgende:
[..]
Ik kan met mijn Manta toch ook driften?
Wel de (ik dacht) S1088jes nemen, die hebben lekker weinig grip. De rest zijn heel wat beter (blijft meuk, maar vergeleken met S1088)...quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:23 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Je kunt het middendif ook vastlassen, dan heb je ook RWD
Wan-Li's achter monteren, en goede bandjes voor, en je kunt er weer tegenaan.
Dan gaat het prima jaquote:Op donderdag 2 november 2006 16:15 schreef Impry het volgende:
Probeer het eens op een stukje onverhard ergens?Heb je wat minder weerstand.
Alfa 75 lijkt me ook niet echt fijn voor een beginner, heeft transaxle toch...quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:32 schreef PeuRac het volgende:
215pk met 4wd is echt te weinig om te leren driften, koop een oude Alfa 75 TS (ja, die heeft maar 140pk ongv, maar dat is wel 20pk per wiel meer als jij hebt), daar kan je echt mee leren driften.
Driften met AWD auto's lukt eigenlijk alleen maar op lossere of gladdere ondergronden echt mooi.
Dus de M3 komt hier niet voor in aanmerking..quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef yup het volgende:
[..]
Alfa 75 lijkt me ook niet echt fijn voor een beginner, heeft transaxle toch...
Koop dan een oude Opel Omega A(!!!), die zijn niet zo gewild voor de driftscene. En ze gaan mega dwars... En een 2.6 liter ofzo kost de wereld niet...
Vind maar eens een GOEIE 75 voor een normale prijs, vind je niet. Geldt ook voor de E30, en dan heb ik het over de 6 cylinders en niet de 4.
Hoezo geen goede 75 voor weinig geld?? Dan kijk jij zeker alleen maar op sloperijen ofso?? Ik kan je er zo 10 aanwijzen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef yup het volgende:
[..]
Alfa 75 lijkt me ook niet echt fijn voor een beginner, heeft transaxle toch...
Koop dan een oude Opel Omega A(!!!), die zijn niet zo gewild voor de driftscene. En ze gaan mega dwars... En een 2.6 liter ofzo kost de wereld niet...
Vind maar eens een GOEIE 75 voor een normale prijs, vind je niet. Geldt ook voor de E30, en dan heb ik het over de 6 cylinders en niet de 4.
M3 is wel heel duur hequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:24 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dus de M3 komt hier niet voor in aanmerking..
En daarna krijgen we steeds topic over dat er van alles en nog wat stuk gegaan is aan die 75quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo geen goede 75 voor weinig geld?? Dan kijk jij zeker alleen maar op sloperijen ofso?? Ik kan je er zo 10 aanwijzen.
Maar om on-topic te blijven:
wat ik altijd deed toen ik nog een auto van de zaak had (1600kg, rwd automaat 6 versn, 205pk), te scherp insturen, tikje op de rem of gas los, en dan snel tegensturen en op het gas![]()
![]()
Maar de E30 M3 heeft wel 4 cilinderkes ipv 6quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:16 schreef yup het volgende:
[..]
M3 is wel heel duur he![]()
[..]
En daarna krijgen we steeds topic over dat er van alles en nog wat stuk gegaan is aan die 75
Ik heb zelf nooit een 75 gehad (helaas, komt nog wel)quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo geen goede 75 voor weinig geld?? Dan kijk jij zeker alleen maar op sloperijen ofso?? Ik kan je er zo 10 aanwijzen.
Maar om on-topic te blijven:
wat ik altijd deed toen ik nog een auto van de zaak had (1600kg, rwd automaat 6 versn, 205pk), te scherp insturen, tikje op de rem of gas los, en dan snel tegensturen en op het gas![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |