quote:De gele C30 van Evolve is volgens zijn ontwikkelaars gebouwd met maar één doel: de ultieme auto voor straat en circuit. Het 225 pk sterke blok van de T5 kreeg een ‘subtiele’ oppepper in de vorm van een extra turbo en 282 extra pk’s. Dat wil zeggen dat nu 507 pk naar de vier (omgebouwd van voorwielaandrijving) wielen gevoerd wordt. De wielophanging is uit de racerij afkomstig, evenals de remmen. De makers zelf noemen de gele kleur ‘schreeuwend’.
Inderdaad, dat zou een veel betere combinatie zijn!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:42 schreef eer-ik het volgende:
doe mij die motor maar in deze C30:
[afbeelding]
Licht? Ding is meer dan 1300 kilo...quote:Op woensdag 1 november 2006 16:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
507 PK in een lichte wagen als dat!
doe maar niet. ik denk dat je de eerste de beste bocht met 200 km/u en schurende bandjes die kar om een boom vouwt..quote:Op woensdag 1 november 2006 16:42 schreef eer-ik het volgende:
doe mij die motor maar in deze C30:
doorgaans rij ik geen 200quote:Op woensdag 1 november 2006 16:57 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
doe maar niet. ik denk dat je de eerste de beste bocht met 200 km/u en schurende bandjes die kar om een boom vouwt..
in dit (extreme) geval lijkt de verlaging, bodykit(downforce) ed me ook echt nodig. 500 pk is serieuze shit.
Die schrikken zich helemaal rot! Jaren aan werk zo de gootsteen in!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:04 schreef eer-ik het volgende:
ik zou het ontwerpteam van de originele C30 wel eens willen horen over dit soort platen
2 turbo'squote:Op donderdag 2 november 2006 20:25 schreef Nerdmans het volgende:
Wat een ding zeg en wat een enorm lompe remmen en dito Turbo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |