abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:50:24 #101
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40885164
ja, bij mij zijn het meestal honden die op dat idee komen
pi_40885427
Hmmm, wel vaag, zit net via die av23.nl site te kijken hoever ik nou eigenlijk gelopen heb, en volgens die site zou ik +/- 7K gelopen hebben...dat lijkt mij vrij sterk, zeker gezien mijn hardloop tempo.....

oh wacht, ik keek verkeerd, dat zin die blokjes op de kaart, links bovenin: gemeten afstand: bijna 4K, dat lijkt er meer op
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:59:52 #103
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_40885684
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef philipnorth het volgende:
oh wacht, ik keek verkeerd, dat zin die blokjes op de kaart, links bovenin: gemeten afstand: bijna 4K, dat lijkt er meer op
Wilde net zeggen, 7 kilometer in 33 minuten voor iemand die net begonnen is erg snel. Zelf kijk ik altijd op map24.com om een route uit te stippelen en/of te bekijken wat de gelopen afstand is.
pi_40886050
Ja ik had zelf ook al zoiets van: huh

Maar 4K vind ik ook niet slecht eigenlijk, als ik dan bedenk dat ik feitelijk "maar" 11 minuten hard heb gelopen en 22 minuten gewandeld....maar ach, afstand en snelheid etc boeit me nu niet, gaat erom dat ik het doe!

Op naar het half uur achter elkaar kunnen hardlopen/joggen!
pi_40890637
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef Klapdeur het volgende:
Toen ik vanmiddag aan het lopen was kwam er een man & vrouw op de fiets van achter gepasseert en die vonden dat mijn loopstijl er verzorgd & goed uit zag en dat ik een goed tempo in de benen had.
Een collega kreeg tijdens het hardlopen eens van een voorbijfietsende vrouw te horen: "wat een leuk broekje!"

Met honden ben ik vooral niet blij als het baasje weinig overwicht heeft. Dat ze tachtig keer roepen dat ie moet komen en dat het beest dan toch nog tegen me op blijft blaffen. Bijten is me gelukkig nog niet overkomen, maar irritant is het wel.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:47:28 #106
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_40897297
Laatst reed er een brommer mij tegenmoet, gewoon over de weg en ik liep op het fietspad. Zwenkt ie zo t fietspad op om schreeuwend als een gek heel dicht langs mij te scheuren. Wat een mongool echt.
En ik snap niet waarom vrachtwagens altijd heel hard gaan toeteren zodat ik me rot schrik. Ik heb toch het idee dat ik niet op mijn aller charmantst ben als ik bezweet met eer rood hoofd aan het hardlopen ben, maargoed...
I'm just a girl in the world.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:36:10 #107
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_40898776
95% van de vrachtwagenchauffeurs trekken zich al rot bij alleen de gedachte al.

Als je over een weg loopt waar veel verkeer komt word er altijd wel gekeken, ik probeer er niet echt op te letten al is het wel irritant.
Ik heb echt nog nooit last gehad van honden, ze laten me altijd met rust.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_40898892
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:37 schreef Grumpey het volgende:

[..]

wannabe-grapjas is zegt ie iets als: Wordt je achtervolgd? Zo stom dat iedereen die dat zegt denkt dat ie originele grap maakt, maar ondertussen iedereen hem maakt
Wordt je achtervolgd?...haha...toen ik het las moest ik toch wel lachen...ik heb weleens dat jongens in een auto fluiten of toeteren of idd, dat mannen een stukje mee proberen te rennen(en honden trouwens ook en die begroeten me ook heel vaak, een vreemd soort herkenning door honden)....dat lukt meestal maar een paar meter trouwens.....hahaha.
De overgrote meerderheid bedoelt dit trouwens vrij onschuldig en zijn gewoon in een vrolijke bui, dus ik vind het niet zo erg. Freaks doen meestal rare sneaky dingen en zijn niet zo enthousiast.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:42:27 #109
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40898951
ik loop langs de amstel in amsterdam, en er is 1 kruispunt met stoplichten die je niet kan ontwijken helaas. Gelukkig rijdt er niet veel verkeer, maar als er verkeer rijdt loop ik altijd door het verkeer heen. Veel automobilisten (amsterdammers) begrijpen dat aangezien het het enige echte looppad is in de stad, maar veel toeristen toeteren als een gek en schrikken zich waarschijnlijk rot. Elke keer weer even opletten dus Maar ik ga ook niet voor stoplicht stilstaan als het niet hoeft (overigens staat het ook vaak op groen).
pi_40899476
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:47 schreef annoh het volgende:
En ik snap niet waarom vrachtwagens altijd heel hard gaan toeteren zodat ik me rot schrik. Ik heb toch het idee dat ik niet op mijn aller charmantst ben als ik bezweet met eer rood hoofd aan het hardlopen ben, maargoed...
Ik schrik me ook altijd de tering. Ze toeteren altijd als ze VLAK bij je zijn en ik schrik me dan echt lam. Ik weet niet wat het is, een soort automatische reactie op vrouwen die zich in de vrije natuur bevinden oid Het ergste is nog als je met een groep gaat. Tijdens mijn studie was er zo'n loopgroepje waar vooral vrouwen aan deelnamen. Nou als je als vrachtwagenchauffeur -of gewone automobilist- een groep dames van rond de 20 ziet sla je kennelijk volledig op hol

Dat toeteren vind ik dus irritant omdat ik er steeds zo van schrik. Om "hup twee drie vier"-roepers kan ik wel glimlachen
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:01:56 #111
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40899667
Vanavond op weg naar lowlands, maar eerst nog even 1x hardlopen .
(annoh ook nog naar lowlands? Of was werchter al genoeg voor dit jaar )
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:38:50 #112
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_40904367
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:36 schreef Klapdeur het volgende:
95% van de vrachtwagenchauffeurs trekken zich al rot bij alleen de gedachte al.

Als je over een weg loopt waar veel verkeer komt word er altijd wel gekeken, ik probeer er niet echt op te letten al is het wel irritant.
Ik heb echt nog nooit last gehad van honden, ze laten me altijd met rust.
ach, dat hou je; ik ben er aan gewend en ga er niet voor de bebouwde kom vermijden; als een rondweg mooi asfalt heeft zit ie in mijn route; punt. ongeacht of het druk of niet druk is.
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:04:41 #113
43276 Scighera
pi_41014667
Net gelopen, de 1 na laatste looptraining voor almere (9-10km, dinsdag de laatste looptraining; 6-7km op 155-160bpm)

10.2 km negative splitted:

lap1: (D1)
afstand: 3.043km
tijd: 0:14:09
snelheid: 12.9km/h
hartslag: 156bpm

lap2: (D2)
afstand: 3.655km
tijd: 0:15:03
snelheid: 14.6km/h
hartslag: 164bpm

lap3: (D3)
afstand: 3.495km
tijd: 0:12:47
snelheid: 16.4km/h
hartslag: 169bpm

totaal:
afstand: 10.19km
tijd: 41:59:34
snelheid: 14.6km/h
hartslag: 164bpm

gevoel? goed; weinig tot nagenoeg geen pijn in de benen. revalidatie lijkt goed te gaan (*klopt het even af)
pi_41018284
quote:
Hoop dat je nog even verslag doet van de wedstrijd vrijdag uitgebreid
Komt tie dan.

Vrijdagochtend om 10 uur stond ik met een 25 tal lopers klaar om de zogenaamde Liempdeloop te gaan voltooien. Het parcours was pak en beet 3 tot 3,5 km lang. Na de start direct meegegaan met de koplopers. Na ongeveer 500 meter moest ik dit bekopen. Ik zat kapot. Tijdens de race die over weg, en onverharde modderwegen voerde door het bos heb ik niet kunnen herstellen. Voor mijn gevoel liep ik toen erg langzaam. Dat ik als eindtijd nog 14:38 haalde verbaasde me nog. Toch was ik zelf niet tevreden.

Na afloop kwam ik er achter dat ik me had vergist in de mensen van de kopgroep. De winnaar (had ik het meest onderschat) blijkt 14 jaar te zijn en aan het NK mee te gaan doen, de andere 3 waren verenigingslopers of zelfs trainers. Logisch dat ik het dan met 2,5 maand training afleg. Volgende week woensdag dus de Grote Beekloop in Eindhoven. Er doen 1000 mensen mee, maar ik loop zelf de 4 km waar ik niet zoveel deelnemers verwacht.

Iemand tips voor mij om mijn race beter in te delen? Ik wil aan het einde nog wel wat overhebben, maar ik overloop mezelf te snel.

[ Bericht 69% gewijzigd door jde_kok op 21-08-2006 01:35:53 ]
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_41024989
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 01:30 schreef jde_kok het volgende:
Iemand tips voor mij om mijn race beter in te delen? Ik wil aan het einde nog wel wat overhebben, maar ik overloop mezelf te snel.
Je kunt het beste starten met een snelheid waarbij je het gevoel hebt dat je dat tempo net niet kunt vast houden gedurende de hele wedstrijd. Als je jezelf niet te zeer overschat, kan je lichaam dat tempo juist wel aan.

Met een snelheid van zo'n 4 minuten per kilometer behoor je zeker tot de snellere lopers, maar zeer waarschijnlijk ben je niet de snelste. Ik zou dus zeker niet proberen om met de koplopers mee te gaan. Bij de grote beekloop (die overigens al aanstaande woensdag is) starten de 4, 8 en 12 km tegelijkertijd. Mijn inschatting is dat je het beste vanaf ongeveer de vijfde rij kunt starten, dan zit je gelijk vanaf het begin in een groep die ongeveer jouw tempo loopt.
pi_41030586
Ok Wolfje, dank je wel! Daar heb ik wat aan.

ps. Doe je zelf ook weer mee?
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_41031190
Ja! Ik ga proberen om mijn record van 32 minuten op de 8 km te verbeteren. Ik heb echter geen idee hoe het met mijn vorm staat, dus ik ben benieuwd of het gaat lukken.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:48:18 #118
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_41034282
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef Grumpey het volgende:
Vanavond op weg naar lowlands, maar eerst nog even 1x hardlopen .
(annoh ook nog naar lowlands? Of was werchter al genoeg voor dit jaar )
Ik was weer van de partij! Mijn hardloopschema heeft er wel onder te lijden (echt niet dat ik nu nog 75 minuten kan lopen, ik ben kapot) maar aan de andere kant heb ik op ll ook behoorlijk was exercise gehad. Leuk was t weer eh
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:53:28 #119
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41034444
zeker, ben ook net thuis, zou graag alle hoogtepunten opnoemen maar dat zal ik de anderen in dit topic maar besparen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:34:17 #120
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_41061801
Na 10 dagen vakantie moet ik nu ook weer aan de bak, over een paar weken de Dam tot Dam

Vrijdag 12 km doen.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:40:57 #121
3185 Adelante
To let it go now
pi_41062044
quote:
Zondag 27 augustus 2006 wordt alweer de vijfde editie van de microfori SevenaerRun georganiseerd. Topatleten, hardlopers, joggers en recreanten zijn allen welkom mee te doen aan het hardloopevenement wat zich afspeelt dwars door het centrum van Zevenaar. De deelnemers van de vorige edities weten precies waar de SevenaerRun voor staat. Dit jaar kunnen de deelnemers hun Persoonlijk Record verbeteren en daarmee wordt de ondertitel van de SevenaerRun onderstreept: verbeter je PRestatie.

De SevenaerRun staat niet alleen voor het verbeteren van PRestaties. Het evenement staat ook voor beweging en gezondheid. Hardlopen is gezond en daarom moedigen wij jong en oud aan mee te doen. Voor de kinderen van basisschool en de middelbare school uit de Liemers wordt de Scholenloop en de Sevenaerse Mijl georganiseerd. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met hardlopen en met die instelling willen wij deze twee hardloopwedstrijden nog groter aanpakken dan voorheen. Enkele veranderingen die tot nu toe duidelijk zijn is een parcourswijziging. De 5K en 10K blijven bestaan, maar de route wordt aangepast om het parcours sneller te maken, maar ook veiliger. Daarnaast zal een markt op het Raadhuisplein worden geopend, waar Liemerse sportverenigingen, die verwant zijn met de hardloopsport, zich kunnen manifesteren.
omdat het hier in de buurt is, loop ik a.s. zondag ook de tien kilometer! Greg van Hest loopt mee en die kan het in 27'51, maar ik denk niet dat ik 'm bij kan houden...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:48:49 #122
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_41062272
Vanavond weer, want op 1 sept moet ik op voor 5 KM
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_41063881
Heb me zojuist ingeschreven voor de KNAU start to run. Kan echter alleen as zaterdag, maar daarna ga ik op dinsdag- en donderdagavond meetrainen bij PSV atletiek. Een goede motivatie.
Fok! NFL MVP 2020
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:53:56 #124
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_41077336
Vanavond weer gelopen, zaten wat mij betreft net teveel dagen tussen de vorige keer, maar was helaas niks aan te doen.

Vandaag 4x2 joggen (+ 1x1) en 4x2 wandelen.
Lekker gelopen, maar zat tijdens die 4e al redelijk er doorheen helaas, dus de 5e ingekort...
pi_41106444
De grote beek loop is na ongeveer een uur gestaakt! Ergens langs het parcours woont namelijk een groep hommels en die waren not amused dat er een meute hardlopers voorbij kwam. Ze vielen daarom flink aan en een aantal mensen konden daar slecht tegen vanwege een allergie. Dat was voldoende reden voor de organisatie om de wedstrijd te staken.

Zelf heb ik mijn 8 km wel kunnen voltooien in een schamele 36 minuten. Als straf daarvoor ben ik door een hommel op mijn kop gestoken en dat is best irritant . De komende tijd moet ik dus maar eens flink gaan intervallen om wat aan mijn snelheid te gaan doen.
pi_41107262
Ik heb dus net zoals Wolfje ook meegedaan aan de Beekloop. Ik ben na 1,5 km door maar liefst 3 van die grote klotebeesten op mijn hoofd gestoken en heb er ook nog 1 in mijn nek gehad. Niet al te fijn moet ik zeggen. Heb mijn 4 km in 17:18 voltooid. Vorige keer heb ik mijn stopwatch te laat ingedrukt waardoor mijn tijd toen niet goed is gemeten. Heb de tips van Wolfje opgevolgd en ben de eerste km rustig gestart. Heb deze met een tempo van 175 bpm gelopen. Na een kilometer zat ik op 180 bpm. Dit kon ik makkelijk volhouden, aardig wat lopers in kunnen halen en op zoek naar groepje die een leuk tempo liep. Toen kwam ik in het bos dus die vreselijke horde dikke vieze hommels tegen. Dit heeft me denk ik wel wat tijd gekost door krauwwerk en afleiding. Vervolgens toch door kunnen lopen met een tempo van 184 bpm en makkelijk de 2e km af kunnen ronden. Daarna wat meer gas gegeven en ook nog makkelijk de 3e km doorgekomen. Laatste km flink gas gegeven en die binnen de 4 minuutjes gelopen. Daar heb ik dus 15km/u gelopen. Al met al een veel beter gevoel dan vorige week. Nu pas de laatste km kapot gegaan. Ik heb er een veel beter gevoel aan over gehouden dan de vorige keer toen ik zo snel kapot ging. Ik kan dus wel sneller van start en een stabieler tempo lopen, dit is nu een kwestie van trainen. Laat ik dit vanaf zaterdag onder begeleiding gaan doen.

Volgende doel: de 3 km bij de Marathon van Eindhoven.
Fok! NFL MVP 2020
pi_41108242
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:21 schreef jde_kok het volgende:
Volgende doel: de 3 km bij de Marathon van Eindhoven.
Dan heb ik nog een tip voor je: zorg ervoor dat je vooraan staat! Er doen namelijk zeer veel kinderen aan mee en die willen natuurlijk allemaal vanaf de eerste plaats starten. Maar ze rennen niet zo hard . Dus als je niet voor ze staat, moet je ze allemaal in gaan halen, en dat zal héél lang gaan duren.

Ongeveer half september is er ook de airborneloop in Eindhoven. De korte afstand is iets van 6.5km. Misschien iets voor jou?
pi_41108367
Kinderen ja, die gaan toch kapot na een kilometer. Kwam ze vandaag ook bij bosjes tegen...

Zal eens kijken. Ga dus vanaf komende week trainen bij PSV atletiek dus ik zal wel wat stapjes vooruit gaan maken. Die airborneloop lijkt me wel wat...
Fok! NFL MVP 2020
pi_41114628
De aanval heeft zelfs het landelijke nieuws gehaald . Volgens het artikel waren het wespen. Zelf heb ik alleen gebrom gehoord en vervolgens had ik pijn aan mijn hoofd. Iedereen had het erover dat het hommels waren, dus ik daar ging ik ook maar vanuit.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 00:09:51 #130
148655 Robocock
pi_41114799
Lijkt me goed klote

Nare beesten
pi_41124225
Jezus, wat een verhaal
Maar nog irritanter dan hommels zijn inderdaad:
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef Wolfje het volgende:
Dan heb ik nog een tip voor je: zorg ervoor dat je vooraan staat! Er doen namelijk zeer veel kinderen aan mee en die willen natuurlijk allemaal vanaf de eerste plaats starten. Maar ze rennen niet zo hard . Dus als je niet voor ze staat, moet je ze allemaal in gaan halen, en dat zal héél lang gaan duren.
kinderen! Ik heb ook eens mee willen doen aan de 6 km daar, maar die ging over hetzelfde parcours als die 3 km en startte ook tegelijk. Ik kon helemaal niet hardlopen, het was meer een hindernisbaan, telkens je best doen om niet over zo'n peuter te struikelen.

En net toen de boel enigszins op gang leek te komen, kwam er na 800m (!!!) een drankpost, waarbij al die kindertjes ineens naar rechts afbogen om hun glaasje limonade te kunnen gaan halen.

Ik heb op kilometer 4 t/m 6 (toen de kindertjes dus van het parcours af waren) nog m'n uiterste best gedaan om de schade in te halen, maar het mocht niet baten. Ik doe daar nooit meer mee, ik zweer het!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:28:28 #132
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_41129133
Anderhalf uur. ANDERHALF UUR! En 13.5 km, ik heb opeens het volste vertrouwen in die dam tot dam loop. Sjongejonge wie had dit kunnen denken driekwart jaar geleden toen ik na 3 minuten al volledig buiten adem was. Heerlijk gelopen. Joehoe!!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:56:16 #133
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41130071
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:28 schreef annoh het volgende:
Anderhalf uur. ANDERHALF UUR! En 13.5 km, ik heb opeens het volste vertrouwen in die dam tot dam loop. Sjongejonge wie had dit kunnen denken driekwart jaar geleden toen ik na 3 minuten al volledig buiten adem was. Heerlijk gelopen. Joehoe!!
haha, ik ga morgen aan de lange afstand beginnen, anderhalf uur heb ik het nog nooit volgehouden
mooie prestatie
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:59:25 #134
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_41154159
Verdikkie, ik speciaal vroeg opgestaan om te gaan hardlopen, gaat het keihard regenen.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:12:27 #135
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41155639
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Verdikkie, ik speciaal vroeg opgestaan om te gaan hardlopen, gaat het keihard regenen.
idem hier
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:56:31 #136
148655 Robocock
pi_41173648
Hier bleef het droog aan het eind van de middag

11,4 km gelopen, 59 minuten. Ging allemaal een beetje moeizaam, had al weken niet gelopen ivm vakantie etc. Maar nu moet het toch echt weer gaan gebeuren wil ik nog een beetje fris over de eindstreep komen 17-09
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:45:25 #137
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41175495
ik heb toch nog 7 km kunnen lopen, gelukkig net voor regen binnen. Heb er 28 min over gedaan, dus mooi 4 min per km. Voor de Dam tot dam wil ik schema 4:20 per km vasthouden, en hopelijk aan het eind iets versnellen. Daarmee kom je uit rond de 1 uur 10. Het kan sneller, maar gezien mijn gebrek aan lange afstandenervaring en mijn afwezige parcourkennis vind ik alles onder de 1:15 acceptabel
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:49:11 #138
148655 Robocock
pi_41175613
Is er al een apart Dam tot Dam-topic?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:51:51 #139
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41175678
nog niet gezien, is het teveel vervuiling in dit topic? Aangezien de andere hardlopers misschien ook wel geintresseerd zijn in onze dam tot dam-avonturen aangezien het gewoon hardloopevent is. Maar mij maakt het niet uit hoor
pi_41183463
Post maar lekker hier, dat houdt dit topic ook wat levendiger.

Morgen beginnen met KNAU start to run en vanaf dinsdag dus trainen bij PSV Atletiek...
Fok! NFL MVP 2020
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:47:44 #141
43276 Scighera
pi_41186497
he who's going to suffer, salutes you

om 0715 ga ik he twtaer in, om te beginnen aan 4000m zwemmen, 120k fietsen en 30k lopen; doeltijd? odner de 7.5 uur
pi_41187289
Succes!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:59:42 #143
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41190814
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef Scighera het volgende:

om 0715 ga ik he twtaer in, om te beginnen aan 4000m zwemmen, 120k fietsen en 30k lopen; doeltijd? odner de 7.5 uur
succes!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:36:33 #144
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41191561
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef Scighera het volgende:

holy shit! Beetje laat, maar nog steeds succes man!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:39:44 #145
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41191630
Of het gewoon een werkdag is
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_41198995
Haha, is het goed gegaan verder?

Ben zelf vanmorgen begonnen met trainen bij PSV. Eerst een intervaltraining gedaan, altijd leuk!
Fok! NFL MVP 2020
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:38:27 #147
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_41202795
Vandaag weer eens voor de verandering een interval training gedaan in plaats van een duurloop. Viel nog vies tegen al had ik achteraf de marges wat kunnen verlagen van mijn minimale hartslag. Was iets te optimistisch bij het instellen.

Kreeg ook vandaag het blad van de KNAU met daarbij een editie van Run&Read. Stond een klein stukje in over de marathon van New York en het lijkt me echt leuk om dat een keer te doen. Weet iemand hoe lang je moet trainen om een marathon in een enigzins leuke tijd uit te kunnen lopen?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:03:34 #148
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41203603
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:38 schreef Black-Hole het volgende:
Vandaag weer eens voor de verandering een interval training gedaan in plaats van een duurloop. Viel nog vies tegen al had ik achteraf de marges wat kunnen verlagen van mijn minimale hartslag. Was iets te optimistisch bij het instellen.

Kreeg ook vandaag het blad van de KNAU met daarbij een editie van Run&Read. Stond een klein stukje in over de marathon van New York en het lijkt me echt leuk om dat een keer te doen. Weet iemand hoe lang je moet trainen om een marathon in een enigzins leuke tijd uit te kunnen lopen?
Ik heb totaal geen ervaring, maar ik vermoed dat je eerst gewoon eens moet kijken hoelang je het nu uithoudt. Als je het nu bij wijze van spreken al anderhalf uur vol kan houden, dan vermoed ik dat je met genoeg rustmomenten je volgend jaar mee kan doen met die marathon. Het zal vast sneller kunnen maar ik schat zo in dat je veel hersteltijd nodig hebt. De eerste 21 zijn goed te doen volgens mij, maar dan ben je pas op de helft, dat is grootste klap.
Ben overigens benieuwd naar iemand die wel is wezen trainen voor marathon
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:18:03 #149
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_41204035
Weet wel zeker dat een marathon lopen binnen een jaar te veel gevraagd is. Merk alleen wel dat ik duurloop veel leuker vind dat de korte stukken. De 10 kilomter gaat nu lekker in ongeveer 50 minuten, denk dat een halve marathon het volgende trainingsdoel wordt.

Maar ja, rondrennen in New York blijft natuurlijk hardstikke leuk
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:21:17 #150
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41204122
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:14 schreef jde_kok het volgende:
Haha, is het goed gegaan verder?

Ben zelf vanmorgen begonnen met trainen bij PSV. Eerst een intervaltraining gedaan, altijd leuk!
Welke sport beoefen je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')