Dan heb ik nog een tip voor je: zorg ervoor dat je vooraan staat! Er doen namelijk zeer veel kinderen aan mee en die willen natuurlijk allemaal vanaf de eerste plaats starten. Maar ze rennen niet zo hardquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:21 schreef jde_kok het volgende:
Volgende doel: de 3 km bij de Marathon van Eindhoven.
kinderen! Ik heb ook eens mee willen doen aan de 6 km daar, maar die ging over hetzelfde parcours als die 3 km en startte ook tegelijk. Ik kon helemaal niet hardlopen, het was meer een hindernisbaan, telkens je best doen om niet over zo'n peuter te struikelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef Wolfje het volgende:
Dan heb ik nog een tip voor je: zorg ervoor dat je vooraan staat! Er doen namelijk zeer veel kinderen aan mee en die willen natuurlijk allemaal vanaf de eerste plaats starten. Maar ze rennen niet zo hard. Dus als je niet voor ze staat, moet je ze allemaal in gaan halen, en dat zal héél lang gaan duren.
haha, ik ga morgen aan de lange afstand beginnen, anderhalf uur heb ik het nog nooit volgehoudenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:28 schreef annoh het volgende:
Anderhalf uur. ANDERHALF UUR! En 13.5 km, ik heb opeens het volste vertrouwen in die dam tot dam loop. Sjongejonge wie had dit kunnen denken driekwart jaar geleden toen ik na 3 minuten al volledig buiten adem was. Heerlijk gelopen. Joehoe!!
idem hierquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Verdikkie, ik speciaal vroeg opgestaan om te gaan hardlopen, gaat het keihard regenen.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef Scighera het volgende:
he who's going to suffer, salutes you
om 0715 ga ik he twtaer in, om te beginnen aan 4000m zwemmen, 120k fietsen en 30k lopen; doeltijd? odner de 7.5 uur
holy shit! Beetje laat, maar nog steeds succes man!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef Scighera het volgende:
he who's going to suffer, salutes you
om 0715 ga ik he twtaer in, om te beginnen aan 4000m zwemmen, 120k fietsen en 30k lopen; doeltijd? odner de 7.5 uur
Ik heb totaal geen ervaring, maar ik vermoed dat je eerst gewoon eens moet kijken hoelang je het nu uithoudt. Als je het nu bij wijze van spreken al anderhalf uur vol kan houden, dan vermoed ik dat je met genoeg rustmomenten je volgend jaar mee kan doen met die marathon. Het zal vast sneller kunnen maar ik schat zo in dat je veel hersteltijd nodig hebt. De eerste 21 zijn goed te doen volgens mij, maar dan ben je pas op de helft, dat is grootste klap.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:38 schreef Black-Hole het volgende:
Vandaag weer eens voor de verandering een interval training gedaan in plaats van een duurloop. Viel nog vies tegen al had ik achteraf de marges wat kunnen verlagen van mijn minimale hartslag. Was iets te optimistisch bij het instellen.
Kreeg ook vandaag het blad van de KNAU met daarbij een editie van Run&Read. Stond een klein stukje in over de marathon van New York en het lijkt me echt leuk om dat een keer te doen. Weet iemand hoe lang je moet trainen om een marathon in een enigzins leuke tijd uit te kunnen lopen?
Welke sport beoefen je?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:14 schreef jde_kok het volgende:
Haha, is het goed gegaan verder?
Ben zelf vanmorgen begonnen met trainen bij PSV. Eerst een intervaltraining gedaan, altijd leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |