http://www.sugababes.nl/!!!!!!;ANDINNA/picsquote:
Geil!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:22 schreef Timmiejj het volgende:
[afbeelding]
Edit:
Ze wil beltegoed:
[..]
14.gif
17quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Geyl stoffie dat jasje....lekker zacht spulleke, jammer dat dat kind nog zo jong is
ze maken het wel heel verleidelijk voor pedo's iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:03 schreef Badabingea het volgende:
Vinden die meiden het gek dat ze verkracht worden?![]()
hhm vorm van d'r kin is wel een turn-off moet ik zeggenquote:
Het nummer staat in de url van het plaatjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wat is haar sugababes profiel dinges? Die ga ik toevoegen
Had ik inmiddels al uitgevonden jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het nummer staat in de url van het plaatje
www.sugababes.nl/762442
Wat een slechte smaak heb jijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wat is haar sugababes profiel dinges? Die ga ik toevoegen
1991 dus 15quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:42 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Dat meisje is fukking 13 man, doe normaal .
Leeftijd 20 jaarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:06 schreef Timis.ro het volgende:
WTF???!!!!!!EINZ!!!!!111!!!!!
Die Br233Z4H heeft gewoon al een kind.....wat moet er in godsnaam van dat mormel terecht komen
http://www.sugababes.nl/jewel_girlie18
Beetje jammerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:06 schreef Timis.ro het volgende:
Die Br233Z4H heeft gewoon al een kind.....wat moet er in godsnaam van dat mormel terecht komen
Nee, er staat namelijk iemand op die aangegeven heeft meer voor te willen komen in de OP.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:46 schreef Myst.nl het volgende:
Deze moet weer terug in de OP imo!
[afbeelding]
Ahh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nee, er staat namelijk iemand op die aangegeven heeft meer voor te willen komen in de OP.
*BWORK!*quote:
Gebruikte ze vroeger altijd in de familie Doorzon als er iemand over zijn nek ging en het probeerde binnen te houdenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef Niwa het volgende:
Bwork?
Kamper 4 Life, jeweetsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:11 schreef Myst.nl het volgende:
bij die 2 mis ik echt de "maxxies" (nike air max). Kampers
Donequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:02 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Ahh, dat wist ik nietOke. Moet ik dat plaatje uit mn post halen dan?
True, maar dit was makkelijkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:27 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
je had ook gewoon "ja" kunnen zeggen hoor![]()
ik d8 duurt ook eeuwen voordat er een nieuwe komt dus open ik m.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nee, er staat namelijk iemand op die aangegeven heeft meer voor te willen komen in de OP.
rofl, je hebt gelijk! Zet hem er maar 2x in dan ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:11 schreef jovink het volgende:
[..]
ik d8 duurt ook eeuwen voordat er een nieuwe komt dus open ik m.
plaatje is in de OP toegevoegd als je dat bedoelde..
![]()
![]()
![]()
hallo, ik heb op de vorige pagina al een aardige bijdrage geleverd meen ik. Doe jij ook eens wat joh.quote:
volgens mij mag ik jou welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:29 schreef jovink het volgende:
ik heb al voor mn zlefgemaakt OP al een beste bijdrage gedaan. werd nog een halve pagina over na gepraat
maar ik zal eme kiekn
![]()
![]()
![]()
D'r ouders hadden maar geld om 1 kant te botoxeren denk ik dan heaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Er is zeker iets mis met de rechterkant van haar gezicht omdat dat gedeelte op geen enkele foto staat
wat is er nou weer mis met hun :S en ja ik ken zequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:35 schreef Myst.nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zit d'r gezicht vast!![]()
![]()
![]()
is lieve meid hoor. En met dr rechterkant is niet zoveel misquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Er is zeker iets mis met de rechterkant van haar gezicht omdat dat gedeelte op geen enkele foto staat
Ze ruikt aan haar oksel, en bij die andere lijkt het wel of ze heel nodig moet skijten.quote:
*checkt fotoboek...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met hun :S en ja ik ken ze
15quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:42 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Dat meisje is fukking 13 man, doe normaal .
Snapt iedereen het nu?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nee, er staat namelijk iemand op die aangegeven heeft niet meer voor te willen komen in de OP.
Heeft ie nou een Bart Smit walkie-talkie aan z'n riem hangen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:04 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Die doen mij enigszins denken aan die LeeHotti figuren.
Hey, de 2e van links dat is ellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:35 schreef Myst.nl het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zit d'r gezicht vast!![]()
![]()
![]()
yep, een volbloed breezah.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:16 schreef liiszle het volgende:
*hoort net dat ze een breezer is dus post hier fotots..*![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zal wel mee vallen.. ze is pina colada verslaafdquote:
Wat een kutreden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
zal wel mee vallen.. ze is pina colada verlsaafd
[afbeelding]
En weer een louter-linkskijkerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:16 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Breezerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:16 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van 1 of andere turkse rukkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:06 schreef Timis.ro het volgende:
Hoe durf je zo'n kind dit aan te doen.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef koffiegast het volgende:
[..]
check hoe de gezicht van waarsch pa weg is?
[afbeelding]
OMG wat een kampers... arm kind..quote:Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef koffiegast het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat kind ziet er ook niet gezond uit... die handjes lijken al afgestorven.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef koffiegast het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is al een voorproefje op de toekomstige werkelijkheid.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:27 schreef Niwa het volgende:
Waarom zijn op heel veel foto's die mensen weggewerkt?
Fuck it, heb je daar meer van?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:16 schreef Neurotica het volgende:
uit deeltje 46..
zij is toch wel![]()
[afbeelding]
verder ordinaire tvp
verzinnen ze vast zelfquote:Op zondag 30 juli 2006 19:41 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ja klopt, het valt me wel op dat ze vaak van die zgn poetische uitspattingen hebben
zal best.. maar deze ben ik echt al 9000 keer tegen gekomen op sbquote:Op zondag 30 juli 2006 20:31 schreef liiszle het volgende:
je hebt er ook creatievelingen onder zitten hoor
Maikuuul zou er 1 moeten maken, hij is tenslotte toch al bekend of verschillende sites, daar kan Sugababes (of Superdudes in zijn geval) ook nog wel bij.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:20 schreef i2Them2 het volgende:
Ga ff wat rond neuze.
Eigenlijk motte wij ook een suga dinges maken. Zoiets: http://www.superdudes.nl/achjajee![]()
goede fotosquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:16 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat klinkt ook écht niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:17 schreef Proper_fucked het volgende:
[afbeelding]
zelfrespect?
[afbeelding]
![]()
Jij nou ook al hier? Weg van die Breezahs joh, je hebt al een vriendinquote:Op maandag 31 juli 2006 11:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat klinkt ook écht niet.
Twee keer precies hetzelfde woord
Ja, wij horen bij elkaar.
Nee, je krijgt ons niet uit elkaar.
quote:Op maandag 31 juli 2006 11:50 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Jij nou ook al hier? Weg van die Breezahs joh, je hebt al een vriendinJe zoekt het ook wel een beetje zelf op hea!
![]()
Ik moet tot vrijdag, dan heb ik pas vakantiequote:Op maandag 31 juli 2006 11:58 schreef Skv het volgende:
[..]Irritatiedag
Het is maandag, in de zomervakantie en ik zit op mn werk
Morgen en woensdag ook
Sinds wanneer worden hier junkie pics gepost?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
Nou, die mag ze houden. Wat een engerd!
je dochter zal zo zijnquote:
Zijn dat nou naveltruitjes?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:24 schreef KaMo het volgende:
-
Vuige nichtenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:24 schreef KaMo het volgende:
-
Ja dat voorste ding is wel vrij gay ja, als dat nog mogelijk is..hihiquote:
Het zijn sowieso al een stel gedrochtenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je ziet zo dat zij van de hamburgergeneratie zijn![]()
nu doe jij je naam wel eer aanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:12 schreef KansloosForEver het volgende:
die zijn 12, beetje fitnessen en over 4 jaar zijn ze goed te doen
'een beetje fitnessen' helpt bij hun al niet meerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:12 schreef KansloosForEver het volgende:
die zijn 12, beetje fitnessen en over 4 jaar zijn ze goed te doen
rein, wat doe jij zowizo int breezer topic?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:51 schreef WesHell het volgende:
Het is echt zonde.... Die mooie toekomst vruchten....
Jij lijkt niet op een hoerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:13 schreef liiszle het volgende:
WOOOW.. haar hoofd lijkt op die van mij
-edit- na het zien van die andere fotos.. NEE ik lijk niet op haar
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:35 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Jij lijkt niet op een hoer& je bent veel knapper![]()
whehe, ik keek ff in je FB en ik zie wat grappigsquote:
www.superdudes.nl/Kevjeahquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:12 schreef liiszle het volgende:
hahaah ho maar weer.
maar, hebben jullie geen sb/sd account dan?
haha nee hea, toch niet dé tristan, die uit vianen? wiens stopdas ik nog steeds hebquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:55 schreef thaduck het volgende:
[..]
whehe, ik keek ff in je FB en ik zie wat grappigsWij schijnen een fukking binding te hebben weheheh.. je bent een vriendin van een vriend van mij (Tristan)
thaduck.hyves.nl
och ik heb ook Sbquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
www.superdudes.nl/Kevjeah
Eat your heart out.![]()
ROFL DIE Tristan inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
haha nee hea, toch niet dé tristan, die uit vianen? wiens stopdas ik nog steeds heb![]()
Jouw haar rulled!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:02 schreef knakworstje het volgende:
nja voor de luie mensen![]()
www.superdudes.nl/knakworstje
tja.... het blijft Sugababes héquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:06 schreef liiszle het volgende:
voor de nieuwschierigen onder ons :
www.sugababes.nl/bl0ndy_style
en wat is daar mis mee?quote:
je bent niet de 1equote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef Beach het volgende:
haha die carnavalsfoto, ik dacht dat je een meisje was![]()
Je matcht 70.5% met Bl0ndY_stYle volgens onze Lovemeterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef knakworstje het volgende:
Je matcht 68.5% met Bl0ndY_stYle volgens onze Lovemeter
![]()
![]()
hee verdommequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je matcht 70.5% met Bl0ndY_stYle volgens onze Lovemeter
Pwned!
Stuur me een kaartje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef liiszle het volgende:
Je matcht 98% met Bl0ndY_stYle volgens onze Lovemeter
~ ik denk dat ik mezelf ga trouwen
Joh.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:31 schreef KansloosForEver het volgende:
veel van die breezahs zijn nog knap ook!!
Jah, dat is een klassieke fout natuurlijk. Er had moeten staan:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]
"Die voel je in je hard" !!
Het mooiste ding in mijn leven is een klap op haar bek. En die voelt ze hard.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:37 schreef thaduck het volgende:
[..]
Jah, dat is een klassieke fout natuurlijk. Er had moeten staan:
"Die voel je hard". Maar dat is logisch niet?
Of de harde penis van haar Br33z5h zuipende friend die zijn warme but keihard in haar druipende grotje plemptquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het mooiste ding in mijn leven is een klap op haar bek. En die voelt ze hard.![]()
haha, do you mind ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:09 schreef jovink het volgende:
die bovenste is niet verkeerd!
en liiszle gloof dat jij t enige meisje hier bent
Ze wou ook niet, maar kon niet snel genoeg wegrollen uit het zicht van de fotograafquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
haha, do you mind ?
maar eerlijk.. die laatste..dan wil je toch niet op internet staan?
wtfquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:03 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze vruchten mogen er best zijn![]()
hahahaha.. t arme kindquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze wou ook niet, maar kon niet snel genoeg wegrollen uit het zicht van de fotograaf![]()
nee hoor ik vind het wel gezelligquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
haha, do you mind ?
maar eerlijk.. die laatste..dan wil je toch niet op internet staan?
Op het randje...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze wou ook niet, maar kon niet snel genoeg wegrollen uit het zicht van de fotograaf![]()
Dat is geil juistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:29 schreef Neurotica het volgende:
wat hebben die meiden toch met die pruillipjes *schud hoofd*
Die linker is prima op die eerste foto... Bij die ander lijkt het wel of d'r gezicht gewoon zo lekker zit..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!!!
Ze kijken best verdrietig, ze mogen wel bij mij komen uithuilen.
Dat is beterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef liiszle het volgende:
oke oke.. IK vind het te veel .
Wauw! Dat ziet er een gewillig vrouwke uit!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:42 schreef Myst.nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vind jij Chris?
Ik weet niet of ze gewillig is... Misschien kan ze zelf ff antwoord gevenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:42 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wauw! Dat ziet er een gewillig vrouwke uit!
Ik vertrouw foto's van de zijkant genomen nooit zo erg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:42 schreef Myst.nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vind jij Chris?
Als er iets getrokken moet worden geef ik het zelf wel aan hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef liiszle het volgende:
moet ik dr weer bij betrokken worden![]()
te veel make-up imoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:45 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
fototje van de voorkant dr bij dan![]()
Je doet je username eer aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:45 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Als er iets getrokken moet worden geef ik het zelf wel aan hoor.
ziijn ook verschillende momenten genomen hea... zit bijna een jaar tussenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had gelijk.
Op die zijkantfoto's ziet ze er als een geil mokkeltje uit, maar op de voorkantfoto's valt het wel mee
Je hapt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
ziijn ook verschillende momenten genomen hea... zit bijna een jaar tussen
Misschien moet je even een foto van je kont posten dan...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
ziijn ook verschillende momenten genomen hea... zit bijna een jaar tussen
Dat lijkt me nou een goed ideequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien moet je even een foto van je kont posten dan...
Gewoon keihard troosten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!!!
Ze kijken best verdrietig, ze mogen wel bij mij komen uithuilen.
Je baalt er zelf van?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:53 schreef liiszle het volgende:
ik hap altijd.. helaas
Happen naar pijnenburg ofniet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:53 schreef liiszle het volgende:
ik hap altijd.. helaas
wanneer komt je webcamstriptease?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef liiszle het volgende:
yup....
ja ik zal ook binnenkort foto an mn ass posten.. al is dat niet zo intressant
Ik kon het gewoon niet laten... Het spijt me!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:53 schreef liiszle het volgende:
hahahaah ik wist dat ik foto nooit had moeten posten
Jij bent dan ook een kansloze trekpop.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon niet laten... Het spijt me!![]()
Jij wintquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:59 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een kansloze trekpop.
Je hebt me uit je lijst gegooid hè!?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef liiszle het volgende:
jullie zijn alle twee lief hoor!
dank jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef liiszle het volgende:
jullie zijn alle twee lief hoor!
pics? en waar blijft je foto Liiszhizzle?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:14 schreef KansloosForEver het volgende:
daar is ze niet knap genoeg voor
ik ben wel een Snopprinses fanclub begonnen
en bedanktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:14 schreef KansloosForEver het volgende:
daar is ze niet knap genoeg voor
ik ben wel een Snopprinses fanclub begonnen
Hehe.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:15 schreef mash_ het volgende:
pff nee daar word je blij van
eerst wil ik een fanclubquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:15 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
pics? en waar blijft je foto Liiszhizzle?
/meldtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
eerst wil ik een fanclubdáaan komt mijn Booty foto
[add "Myst.nl"]quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:22 schreef Chriz2k het volgende:
[insert fanclub]
ik heb nog wel 1tje waar je het redelijk op kan zien dus kan die gewoon postequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
eerst wil ik een fanclubdáaan komt mijn Booty foto
Pass die picca aan je brada's.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb nog wel 1tje waar je het redelijk op kan zien dus kan die gewoon poste![]()
we dwalen af! Pics pleasequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef liiszle het volgende:
klopt. maar eerst weten wat je op foto hebt
[afbeelding]
das pas een breezer
Zoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:32 schreef xFriendx het volgende:
http://www.sugababes.nl/*FuckingBitch*/pics
Zij weet waarschijnlijk ook wel vanuit welke hoek je het beste foto's kan schieten om alle aandacht op je te richten...
Kankerlelijk smoelwerk, maar goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zo!!!
Die zou ik wel eens tussen haar billetjes willen nemen.
Dat jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:36 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Kankerlelijk smoelwerk, maar goed.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:32 schreef xFriendx het volgende:
http://www.sugababes.nl/*FuckingBitch*/pics
Zij weet waarschijnlijk ook wel vanuit welke hoek je het beste foto's kan schieten om alle aandacht op je te richten...
om me aan me woord te houdenquote:
zie toch liever die van mn vriendin zegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
om me aan me woord te houden
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |