quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:38 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
![]()
ps. Leeftijd 15 jaar![]()
pps. ze doet ook modellenwerk
dat is wel een leuke foto hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:09 schreef _superboer_ het volgende:
TVP en nog maar een keer dat lekkere ding
[..]
ik heb toch gepostquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:19 schreef B_BOY het volgende:
nog niets lekkers op deze pagina.
Ja, maar hij loopt al weer een aantal maanden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:28 schreef Ulreazj het volgende:
Is dit nu het vervolg op die breezah reeks die een tijd geleden gesloten is ?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:28 schreef Ulreazj het volgende:
Is dit nu het vervolg op die breezah reeks die een tijd geleden gesloten is ?
Oh shit dat is bijna de helft van mijn leeftijdquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:09 schreef _superboer_ het volgende:
TVP en nog maar een keer dat lekkere ding
[..]
Wat is haar sugababes profiel? Want als ik denk dat ik weet wie dit is... dan ziet ze er irl er niet zo mooi uitquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:24 schreef LoggedIn het volgende:
...
...
[afbeelding]
wuuuh... wat? foto?![]()
maar toch wel leuk
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:15 schreef Zo-is-dat het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
'schijden' whahaa
Wel vaker hoor. Maar elke week voor de battles enzo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:42 schreef Chav het volgende:
[afbeelding]
Zitten ze nou echt serieus elke week foto`s te maken ??
battle of the breezahs?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel vaker hoor. Maar elke week voor de battles enzo..
Ze kunnen photoshoots winnen als ze veel stemmen hebben, van die kudo dingen. Op de frontpage daar zie je een top3.quote:
ze is 18 en komt uit noord-brabant.. en op die andere fotos is ze ook niet slecht hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:13 schreef stame het volgende:
[..]
Wat is haar sugababes profiel? Want als ik denk dat ik weet wie dit is... dan ziet ze er irl er niet zo mooi uit![]()
ik zou dr op 16 schatten, maar als je naar dr profiel kijkt zou ze best 18 kunnen zijn hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:53 schreef Chav het volgende:
Ja dag ! Die is echt geen 18, eerder 14.
Kijk deze dan: datzelfde mokkel alleen 10x lelijkerquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:42 schreef Chav het volgende:
[afbeelding]
Zitten ze nou echt serieus elke week foto`s te maken ??
Verkeerd is ze niet hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:57 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Kijk deze dan: datzelfde mokkel alleen 10x lelijker
[afbeelding]
Sjeezus wat een kop + lichaam, net geeen bouwvakkersinkijk
nou, op die foto past dr kont niet in mijn doelgroepquote:
quote:Wat NIET mag
# Mensen totaal belachelijk maken
# Emailadressen plaatsen
# Geen slowchat, bashing of discriminatie.
ze zijn niet bijzonder knap, maar vind het wel een hele leuke fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |