Hoe durf je zo'n kind dit aan te doen.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef koffiegast het volgende:
[..]
check hoe de gezicht van waarsch pa weg is?
[afbeelding]
OMG wat een kampers... arm kind..quote:Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef koffiegast het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat kind ziet er ook niet gezond uit... die handjes lijken al afgestorven.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef koffiegast het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is al een voorproefje op de toekomstige werkelijkheid.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:27 schreef Niwa het volgende:
Waarom zijn op heel veel foto's die mensen weggewerkt?
Fuck it, heb je daar meer van?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:16 schreef Neurotica het volgende:
uit deeltje 46..
zij is toch wel![]()
[afbeelding]
verder ordinaire tvp
verzinnen ze vast zelfquote:Op zondag 30 juli 2006 19:41 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ja klopt, het valt me wel op dat ze vaak van die zgn poetische uitspattingen hebben
zal best.. maar deze ben ik echt al 9000 keer tegen gekomen op sbquote:Op zondag 30 juli 2006 20:31 schreef liiszle het volgende:
je hebt er ook creatievelingen onder zitten hoor
Maikuuul zou er 1 moeten maken, hij is tenslotte toch al bekend of verschillende sites, daar kan Sugababes (of Superdudes in zijn geval) ook nog wel bij.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:20 schreef i2Them2 het volgende:
Ga ff wat rond neuze.
Eigenlijk motte wij ook een suga dinges maken. Zoiets: http://www.superdudes.nl/achjajee![]()
goede fotosquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:16 schreef liiszle het volgende:
*hoort net dat ze een breezer is dus post hier fotots..*![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat klinkt ook écht niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:17 schreef Proper_fucked het volgende:
[afbeelding]
zelfrespect?
[afbeelding]
![]()
Jij nou ook al hier? Weg van die Breezahs joh, je hebt al een vriendinquote:Op maandag 31 juli 2006 11:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat klinkt ook écht niet.
Twee keer precies hetzelfde woord
Ja, wij horen bij elkaar.
Nee, je krijgt ons niet uit elkaar.
quote:Op maandag 31 juli 2006 11:50 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Jij nou ook al hier? Weg van die Breezahs joh, je hebt al een vriendinJe zoekt het ook wel een beetje zelf op hea!
![]()
Ik moet tot vrijdag, dan heb ik pas vakantiequote:Op maandag 31 juli 2006 11:58 schreef Skv het volgende:
[..]Irritatiedag
Het is maandag, in de zomervakantie en ik zit op mn werk
Morgen en woensdag ook
Sinds wanneer worden hier junkie pics gepost?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
Nou, die mag ze houden. Wat een engerd!
je dochter zal zo zijnquote:
Zijn dat nou naveltruitjes?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:24 schreef KaMo het volgende:
-
Vuige nichtenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:24 schreef KaMo het volgende:
-
Ja dat voorste ding is wel vrij gay ja, als dat nog mogelijk is..hihiquote:
Het zijn sowieso al een stel gedrochtenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je ziet zo dat zij van de hamburgergeneratie zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |