http://www.sugababes.nl/!!!!!!;ANDINNA/picsquote:
Geil!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:22 schreef Timmiejj het volgende:
[afbeelding]
Edit:
Ze wil beltegoed:
[..]
14.gif
17quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Geyl stoffie dat jasje....lekker zacht spulleke, jammer dat dat kind nog zo jong is
ze maken het wel heel verleidelijk voor pedo's iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:03 schreef Badabingea het volgende:
Vinden die meiden het gek dat ze verkracht worden?![]()
hhm vorm van d'r kin is wel een turn-off moet ik zeggenquote:
Het nummer staat in de url van het plaatjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wat is haar sugababes profiel dinges? Die ga ik toevoegen
Had ik inmiddels al uitgevonden jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het nummer staat in de url van het plaatje
www.sugababes.nl/762442
Wat een slechte smaak heb jijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wat is haar sugababes profiel dinges? Die ga ik toevoegen
1991 dus 15quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:42 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Dat meisje is fukking 13 man, doe normaal .
Leeftijd 20 jaarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:06 schreef Timis.ro het volgende:
WTF???!!!!!!EINZ!!!!!111!!!!!
Die Br233Z4H heeft gewoon al een kind.....wat moet er in godsnaam van dat mormel terecht komen
http://www.sugababes.nl/jewel_girlie18
Beetje jammerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:06 schreef Timis.ro het volgende:
Die Br233Z4H heeft gewoon al een kind.....wat moet er in godsnaam van dat mormel terecht komen
Nee, er staat namelijk iemand op die aangegeven heeft meer voor te willen komen in de OP.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:46 schreef Myst.nl het volgende:
Deze moet weer terug in de OP imo!
[afbeelding]
Ahh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nee, er staat namelijk iemand op die aangegeven heeft meer voor te willen komen in de OP.
*BWORK!*quote:
Gebruikte ze vroeger altijd in de familie Doorzon als er iemand over zijn nek ging en het probeerde binnen te houdenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef Niwa het volgende:
Bwork?
Kamper 4 Life, jeweetsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:11 schreef Myst.nl het volgende:
bij die 2 mis ik echt de "maxxies" (nike air max). Kampers
Donequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:02 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Ahh, dat wist ik nietOke. Moet ik dat plaatje uit mn post halen dan?
True, maar dit was makkelijkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:27 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
je had ook gewoon "ja" kunnen zeggen hoor![]()
ik d8 duurt ook eeuwen voordat er een nieuwe komt dus open ik m.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nee, er staat namelijk iemand op die aangegeven heeft meer voor te willen komen in de OP.
rofl, je hebt gelijk! Zet hem er maar 2x in dan ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:11 schreef jovink het volgende:
[..]
ik d8 duurt ook eeuwen voordat er een nieuwe komt dus open ik m.
plaatje is in de OP toegevoegd als je dat bedoelde..
![]()
![]()
![]()
hallo, ik heb op de vorige pagina al een aardige bijdrage geleverd meen ik. Doe jij ook eens wat joh.quote:
volgens mij mag ik jou welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:29 schreef jovink het volgende:
ik heb al voor mn zlefgemaakt OP al een beste bijdrage gedaan. werd nog een halve pagina over na gepraat
maar ik zal eme kiekn
![]()
![]()
![]()
D'r ouders hadden maar geld om 1 kant te botoxeren denk ik dan heaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Er is zeker iets mis met de rechterkant van haar gezicht omdat dat gedeelte op geen enkele foto staat
wat is er nou weer mis met hun :S en ja ik ken zequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:35 schreef Myst.nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zit d'r gezicht vast!![]()
![]()
![]()
is lieve meid hoor. En met dr rechterkant is niet zoveel misquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Er is zeker iets mis met de rechterkant van haar gezicht omdat dat gedeelte op geen enkele foto staat
Ze ruikt aan haar oksel, en bij die andere lijkt het wel of ze heel nodig moet skijten.quote:
*checkt fotoboek...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met hun :S en ja ik ken ze
15quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:42 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Dat meisje is fukking 13 man, doe normaal .
Snapt iedereen het nu?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nee, er staat namelijk iemand op die aangegeven heeft niet meer voor te willen komen in de OP.
Heeft ie nou een Bart Smit walkie-talkie aan z'n riem hangen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:04 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Die doen mij enigszins denken aan die LeeHotti figuren.
Hey, de 2e van links dat is ellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:35 schreef Myst.nl het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zit d'r gezicht vast!![]()
![]()
![]()
yep, een volbloed breezah.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:16 schreef liiszle het volgende:
*hoort net dat ze een breezer is dus post hier fotots..*![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zal wel mee vallen.. ze is pina colada verslaafdquote:
Wat een kutreden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
zal wel mee vallen.. ze is pina colada verlsaafd
[afbeelding]
En weer een louter-linkskijkerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:16 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Breezerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:16 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van 1 of andere turkse rukkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:06 schreef Timis.ro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |