Dankuuuuquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:21 schreef teigan het volgende:
volgens mij is het zo veranderd Ladylicious, had de OP gepakt dmb quoten, maar het is veel handiger om hem uit de wiki te halen...
Welkom in Grunn
quote:
ff lekker onze mooie stad inquote:
ik had de foto's al gezien, en al gegokt dat het vinkhuizen was.....quote:Op zondag 30 juli 2006 23:07 schreef tvdleur het volgende:
Rechtstreeks verhuist vanuit de oosterpark naar vinkhuizenBest te doen hier moet ik zegggen!
Oeh, welk nummer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Roellio het volgende:
M'n ex woont een paar huizen vóór DeTulp50 in de staat.
Lijkt me best geinig... Ik heb er alleen geen tijd voorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wil FOK! WaterWars ook hier even promoten. Als een grote delegatie uit Groningen meedoet hoef je minder ver te reizen en heb je bijna een WaterWars an sich hier in de stad
http://waterwars.fok.nl
De TT alleen niet echt, Groningen stadquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En? Klopt de OP nu weer helemaal?
hoezo? Dit topic is echt specifiek voor de stad en de stadjers. De provincie neemt maar een eigen topicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De TT alleen niet echt, Groningen stad
'Groningen stad en omstreken' lijkt me al beter
welke selwerdflat woon je eigenlijk? Ik kijk hier uit op de blauwe..........quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:27 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life woont in Selwerd.
Iemand trouwens nog een kamer vrij in Groningen? Graag minimaal 14m2!! Ben 2e jaars student aan de Hanze Hogeschool.
Wat is nou de beste manier om aan een kamer te komen zonder dat je via kamernet zo'n kut kamertje krijgt? Is het te doen om bij een woningbouwvereniging aan te melden? (anders dan IN-Groningen). Ik heb nu wel een kamertje, maar da's 11m2 in zo'n Selwerd flaten hospiteren kan pas weer over een paar maanden als het wat rustiger is met al die eerstejaars.
Ik heb je in de wiki in de OP gezet. Zodra ene moderator de OP (startpost) vanuit de wiki bijwerkt sta je erinquote:
Ik vind dat je dan ook even moet vertellen waarquote:
Mooi plaatsje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:22 schreef zijle het volgende:
Oké, bij deze dan mijn uitzicht vanaf ons balkon:
[afbeelding]
![]()
Zeker wetenquote:
Chillllquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:09 schreef pannaking_ het volgende:
Chillend, eind september samen met (vanaf dan) roommate in onze begane grond etage aan de BloemstraatHeb er zin in!vet chillen daar
Yep.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
MaxMark, da's de Schildersbuurt neem ik aan?
En rechts de A-kerk van A-kerkhof in Monopolyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:20 schreef MaxMark het volgende:
[afbeelding]
Mijn zicht op de Martini Toren en A-Kerk, vanaf het dak(terras)
Als je het quote venster een tijdje hebt laten staan, kan dat kloppen. Ik heb het gedeelte van de A-kerk zo'n 30 seconden later er bij gezetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:09 schreef JohanTop het volgende:
[..]
En rechts de A-kerk van A-kerkhof in Monopoly![]()
edit://
hmzz ik had alleen Martintoren gelezen in jouw post en niet A-kerk.. Blijkbaar was ik even oost-indisch blind ofzo
Ansichtkaart-waardigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:27 schreef Crack_david het volgende:
ik zie een loods en de kwikfit, ook mooi
Ik was laatst nog weer naar Pathe, maar sinds wanneer is dat kraakpand eigenlijk naar beneden gehaald?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:22 schreef zijle het volgende:
Oké, bij deze dan mijn uitzicht vanaf ons balkon:
[afbeelding]
![]()
Ik eergister. The Fast And The Furious - Tokyo Drift.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:09 schreef teigan het volgende:
zijn er eigenlijk al meer mensen naar de mustsee bioscoop geweest in Euroborg?
Ik zou er niet snel heen gaan.. Wat moet je daar? Nadat de film is afgelopen kan je niet meer naar 3 gezusters om verder te zuipenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:09 schreef teigan het volgende:
zijn er eigenlijk al meer mensen naar de mustsee bioscoop geweest in Euroborg?
klopt ja...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Caribisch carnaval ofzo toch?
Panorama. Mooooiii.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:41 schreef kamstra het volgende:
Hmm, een groningen topic
zal ik mijn uitzicht ook maar es posten:
[afbeelding]
We hebben al genoeg lelijke nieuwbouw in de stad, laat die randwoningen maar lekker staan dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:33 schreef Goldmund het volgende:
Wat vinden jullie van de sloopplannen voor het blauwe dorp. Eeuwig zonde toch?
Afgaande op die foto's heb ik ook wel een vermoeden waar hij ligt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mensen, de FOK!!stok ligt in de stad
Ik weet al waar hij precies ligt, maar weet geen nieuw leuk plekje (hoewel Slaperstil vlakbij ligt, heeft dat een plaatsnaambord?)
Anyway, ik wil anderen ook de kans geven om mee te spelen
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef Londemanmp het volgende:
Er staat weer lekker iets in de fik ( HOOGKERK ) , dikke rook ontwikkeling. en volgens mensen Smid en Hollander.
Alles is erbij.
Ziet er idd wel groots uit.quote:14:50:42 06-08-06 10 G BRAN Pr 1 BRAND INDUSTRIE smid en hollander HOENDIEP 316 GRONINGEN (industrie: chemisch) (grip: grip,1) (opschaling: zeer, Eenheden: 530
608061450420401998 0401998 BRW Groningen ( Monitorcode )
608061450420400249 0400249 BRW Bedum ( Kazerne Techniek )
608061450420400248 0400248 BRW Bedum ( Weekend Ploeg )
608061450420400221 0400221 BRW Bedum ( TS )
608061435570401998
14:35:57 06-08-06 10 G BRAN Pr 1 BRAND INDUSTRIE smid en hollander HOENDIEP 316 GRONINGEN (industrie: chemisch) (opschaling: grote,brand) Eenheden: 893 785 DPAGRS 788 547 795 796
608061435570401998
Ligt aan de Friesestraatweg, tussen groningen en aduard inquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:58 schreef MaxMark het volgende:
Ik denk dat ik wel een poging ga doen die stok te halen, als ik erachter kan komen waar het precies is EN als het niet te ver van m'n huis is
http://www.pd5hw.nl/p2000/index.phpquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:07 schreef Londemanmp het volgende:
waar haal je die info weg.
Mooi warkquote:edit :
Ik ga even kijken en neem digi mee.
quote:14:51:29 06-08-06 10 I AMBU grip 1 voor smit en hollander
608061451290402060 0402060 CPA Groningen ( GHOR )
Dan weet ik waar 'ie ongeveer moet liggenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:10 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Ligt aan de Friesestraatweg, tussen groningen en aduard in![]()
![]()
miscommunicatie, Slaperstil ligt aan de Friesestraatweg, het is een gehuchtje (naam is niet 'gestolen' van een bushalte, het komt van een brug (til) bij volgens mij de slaperdijk van het Aduarderdiep.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan weet ik waar 'ie ongeveer moet liggen![]()
Ik woon vlakbij de Friesestraatweg, ook al is het het uiterste zuiden ervan. Ik ga van de week misschien een poging wagen
Dit is ook duidelijk:quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens RTV Noord gaat het om Esha in Hoogkerk.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=59401
quote:Er worden metingen verricht, maar er wordt vanuit gegaan dat er gevaarlijke stoffen vrijkomen bij de brand.
Ik woon in de Herewegbuurt, vlakbij de Rivierenbuurt (mijn achterburen zijn Rivierenbuurt) en deze wijk is echt mijn thuis. Ik woon 10x liever hier dan in de Indische Buurtquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:03 schreef DragonRoque het volgende:
Zeker weten één van de leukste steden van Nederland. Ik ben net verhuisd van de Rivierenbuurt (ten zuiden van het station) naar de Indische Buurt, had ik ook veel eerder moeten doen.
Ik heb nu al zin aan de Keiweek!!
Oh, dan weet ik exact welke brug dat isquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
miscommunicatie, Slaperstil ligt aan de Friesestraatweg, het is een gehuchtje (naam is niet 'gestolen' van een bushalte, het komt van een brug (til) bij volgens mij de slaperdijk van het Aduarderdiep.
De stok daarentegen ligt heel ergens anders.
Ramptoeristquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ga denk ik maar even kijken op het Herewegviaduct
Jij bent best wel bekend met de stad hequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ramptoerist?Ik sta 5km verderop te kijken hoe groot de rookontwikkeling is, ik ga niet naar Hoogkerk ofzo
Anyway, het was behoorlijk goed te zien, als ik het een beetje in kon schatten komt de rook (nog) niet over de lijn Emmaviaduct-A28 heen (noord/zuid), maar al wel over de Zuidelijke ringweg/A7 (oost/west), vooral de wijken Peizerweg, Stadspark, Corpus Den Hoorn en misschien Laanhuizen en Grunobuurt zullen last hebben van de rook.
De wijken Hoornse Meer, Hoornse Park, Piccardthof en De Wijert zullen er misschien zometeen mee te maken krijgen.
Kom ik met m'n 8 maanden ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb in Groningen gewoond van 1981 tot 1983, daarna van 1999 tot 2002 en sinds eind 2005 woon ik er weer. Mijn oma woont al 45 jaar in de stad, en sinds 1996 kom ik zelf nagenoeg dagelijks in de stad, ook toen ik er niet woonde.
Rook gaat nog wel 'n eindje van de grunobuurt vandaan, helemaal geen last van gehad; blijft meer ten westen van de stadquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ramptoerist?Ik sta 5km verderop te kijken hoe groot de rookontwikkeling is, ik ga niet naar Hoogkerk ofzo
Anyway, het was behoorlijk goed te zien, als ik het een beetje in kon schatten komt de rook (nog) niet over de lijn Emmaviaduct-A28 heen (noord/zuid), maar al wel over de Zuidelijke ringweg/A7 (oost/west), vooral de wijken Peizerweg, Stadspark, Corpus Den Hoorn en misschien Laanhuizen en Grunobuurt zullen last hebben van de rook.
De wijken Hoornse Meer, Hoornse Park, Piccardthof en De Wijert zullen er misschien zometeen mee te maken krijgen.
De wijk waar al die huizen staan is in de wijk : Gravenburgquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Welke wijk is dat waar je die eerste foto's hebt genomen Londenmapmp (ik neem aan dat dat de wijk is waar je woont)
Ik heb wat foto's gemaakt vanaf het Herewegviaduct, komen er zo aan
Nee hoor hoeft niet, ik woon er vlakbij maar mijn ramen staan ook open.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Moet ik de ramen en deuren al sluiten op de Parkweg?
Neh toch?
En gelijk aanspraak van vrouwelijk schoon zag ik...quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb wat foto's gemaakt vanaf het Herewegviaduct, komen er zo aan
Ik woon in het ommeland :p westerkwartier -> Grootegast.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, de originele Slaperstil ligt er niet meer. Het is niet de brug van de Friesestraatweg over het Aduarderdiep. Anyway, daar ligt die stok helemaal niet
Zie de hints in het FOK!stok topicIk kwam met Slaperstil omdat het me een leuke plaatsnaam leek om die stok weer neer te leggen.
Trouwens JohanTop, welke wijk woon jij eigenlijk?
Huh? Je kwam net voorbij toen ik daar foto's aan het maken was ofzo?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En gelijk aanspraak van vrouwelijk schoon zag ik...
Ik heb er even een paar gepikt voor op de Frontpage, geen probleem hoop ik?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:07 schreef Londemanmp het volgende:
Yo pic's
Nope, kijk vanuit mijn huis op het viaduct uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Huh? Je kwam net voorbij toen ik daar foto's aan het maken was ofzo?
Doe ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Huh? Je kwam net voorbij toen ik daar foto's aan het maken was ofzo?
Oh en Duderinnetje, de rook komt niet over de Parkweg heen, dus laat alles maar open. Hou het wel ff in de gaten als de wind gaat draaien.
Is keine problemo.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:35 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik heb er even een paar gepikt voor op de Frontpage, geen probleem hoop ik?
Whahaha, dan wonen we vlakbij elkaar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nope, kijk vanuit mijn huis op het viaduct uit.
He *TARAraboemdijee kon je daar geen foto van maken ofzo. / da's toch veel belangrijker dan een fikkie.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En gelijk aanspraak van vrouwelijk schoon zag ik...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Whahaha, dan wonen we vlakbij elkaar.
Aan welke kant woon je, bij Glaude, aan de zuidkant Hereweg (daar woon ik), Lodewijkstraat of Viaductstraat/Driehovenstraat?
Van dichtbij was ze anders lang zo mooi nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:46 schreef Londemanmp het volgende:
[..]
He *TARAraboemdijee kon je daar geen foto van maken ofzo. / da's toch veel belangrijker dan een fikkie.
Om de hoek dusquote:
dat zeggen ze echt ALTIJD.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:33 schreef Londemanmp het volgende:
ongevaarlijke stof zeggen ze.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Om de hoek dus
Ik zet je in de OP bij Rivierenbuurt
Omdat het ook bijna ALTIJD zo isquote:
Gebeurt toch wel eens dat ze waarschuwen ramen en deuren gesloten te houden? En indien nodig evacueren ze de hele regio. Niet zo negatief doen over de hulpdiensten hequote:volgens mij als ze een keer zeggen dat er gevaarijke stoffen zijn vrijgekomen ben je al dood..![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:59 schreef KaMo het volgende:
ow Groningen
daar Woont de liefste Fokker of all
laten we dat maar niet hier doen hebben we zometeen een banquote:
ojaa.. op msn kan ik niet met je praten. j staat op offline.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:59 schreef KaMo het volgende:
ow Groningen
daar Woont de liefste Fokker of all
Whehe, daar woon ik ook sinds uhm.. 5 daagjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:26 schreef Ladylicious het volgende:
* Loert op het perkeerterrein van de Nas en Mazzel..Verder kan ik ook een stukje Martinitoren zien in de verte
En, bevalt het?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:56 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Whehe, daar woon ik ook sinds uhm.. 5 daagjes.
Moet alleen nog wel wat worden ingericht
Of je leest het op de FP:quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:51 schreef Miss_kausalaya het volgende:
vanaf mijn huis in paddepoel was ook de rookwolk te zien, weet nog steeds niet wat het allemaal was daar, hoe het is gebeurd enzo, maar ja zal ik wel weer lezen in de stadskrant ...
Beetje jammer dat we niet mogen boren/verfen >(quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
En, bevalt het?
Ik ben ook druk met de inrichting bezig, ga vant weekend denk ik definitief over..
Van dat boren is kut idd..quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:25 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we niet mogen boren/verfen >(
Ik heb alleen de meubels er tot nu toe in, donderdag lampjes ophangen. En dan de rest van m'n zooi er nog heen.
Maar ik vind het er niet slecht uitzien tot nu toe
En u?
In welke wijk woon je dan? (voor de OP).quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:29 schreef invasionofheads het volgende:
wat saai 2 pagina's over die brand. ik woon in het zuiden van de stad maar het is me nooit opgevallen eigenlijk. waar gaat iedereen heir eigenlijk altijd uit?
aardbeving was het eerste waar ik aan dacht, ik zat toevallig net in een film waar dat het onderwerp in wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:20 schreef Loki.Nya het volgende:
Kleine aardbeving ofzo ^^;
Ik heb radio noord even aan gezet, maar ik hoor er niks over :s
Bomaanslag groningen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:29 schreef Loki.Nya het volgende:
Hmm... naja, we horen het vanzelf wel.
Misschien was het gewoon Erika Terpstra die hier in Groningen moest wezen en over een bananenschil uitgleedt.
Kan je het opnemen ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:34 schreef Loki.Nya het volgende:
Het komt nu op radio noord
De beving die hier te voelen was, was tegen de 3.2.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:43 schreef MaxPower het volgende:
En dat is hoeveel op de schaal van Richter?
Was net iemand van het KNMI aan de telefoon.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:54 schreef Loki.Nya het volgende:
Er mag voor de grap wel nog 1 komen... was wel apart, nog nooit eerder meegemaakt
Volgens komt er om 9 uur weer wat meer info op Radio Noord.
We nemen het mee naar achter..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:44 schreef Gollemrulez het volgende:
Die beving had wel wat harder gemogen... ik moest er om 7 uur uit, maar werd pas om 9 uur wakker...
Ik hoop dat jullie de moeite nemen om een bezwaarschrift in te dienen (* pierce woont er precies tegenoverquote:Naam aanvrager: SIG REAL ESTATE B.V.
Dossiernummer: 200503404
Datum ontvangst: 01-08-2005
Soort vergunning: Bouwvergunning
Status: Ontvankelijk
Omschrijving bouwwerk: het oprichten van een woongebouw (2 fasen)
Adres bouwlocatie Hoendiepskade 16
9718BE Groningen
-
Hoendiepskade 22
9718BG Groningen
Ja, op de westersingel (mediamarkt). Maar dat is om de hoek.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:12 schreef MaxPower het volgende:
staan daar niet al meer hoge gebouwen?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:17 schreef MaxPower het volgende:
Wat voor woontoren wordt het, heb wellicht interesse in een appartementje.
Die vrouw van die paaltjes moet een grote steen op zich krijgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:35 schreef Sebasser het volgende:
ik kijk nu naar RTV noord, daar hebben ze het nu over paaltjes of zo.
Das toch mooi? Beetje skyline geeft een stad aanzien, alhoewel een metertje of 40 niet echt hoog is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:29 schreef pierce het volgende:
[..]
![]()
Eentje met 14 verdiepingen, precies voor mijn deur![]()
Dát is gaaf!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:15 schreef nietzman het volgende:
Ik was gewoon op de televisie in het mensen-moeten-vier-en-een-half-uur-in-de-rij-staan-voor-Noorderzon-kaarten-omdat-de-organisatoren-een-stelletje-prutsers-zijn item!
Hu? Gaan ze die oude huizen daar dan slopen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:29 schreef pierce het volgende:
[..]
![]()
Eentje met 14 verdiepingen, precies voor mijn deur![]()
Waar is het dan precies?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Hu? Gaan ze die oude huizen daar dan slopen?
Die huizen daar op het eind zijn behoorlijk verrot vind ik, maar om er nou een 14 verdieping hoog gebouw neer te zetten?
eh, nietz is een manquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:22 schreef Gollemrulez het volgende:
ben je nog geinterviewd....? of was je niet de helemaal-achter-in-de-rij-staan-en-dom-voor-zich-uit-kijken-en-denken-dat-er-10-mensen-voor-haar-staan vrouw?
en ja ik weet het antwoord al...
Inderdaad, geen van beide.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:22 schreef Gollemrulez het volgende:
ben je nog geinterviewd....? of was je niet de helemaal-achter-in-de-rij-staan-en-dom-voor-zich-uit-kijken-en-denken-dat-er-10-mensen-voor-haar-staan vrouw?
en ja ik weet het antwoord al...
ja dat weet ik ook wel. ik bedoel er meer mee dat ik alleen dat domme mens gezien heb in die 'reportage' en waar hij dan te zien is.quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind snack"hal" een beetje overrated, voor die paar vierkante meter
Whehequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind snack"hal" een beetje overrated, voor die paar vierkante meter
Anywho, het was niet vanaf het begin duidelijk dat de boel op z'n kont lag. Pas na een uur of twee hadden ze die storing, waarna het voor geen meter meer opschoot. En als je ergens al twee uur voor wacht ga je natuurlijk niet weg voordat je die kleutekaarten hebt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:38 schreef Gollemrulez het volgende:
ja dat weet ik ook wel. ik bedoel er meer mee dat ik alleen dat domme mens gezien heb in die 'reportage' en waar hij dan te zien is.
en herkansingenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:59 schreef zijle het volgende:
En vanaf morgen KEI-week dames en heren![]()
Zuiderpark, wauw. Vast niet in 1 van die villa's daarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zou gaarne bijgeschreven worden in de OP. Vanaf morgen woon ik in de Oosterpoortbuurt met Zuiderpark, sterker nog, aan de straat Zuiderpark. Leuk wonen!
De reden van mijn verhuizing is natuurlijk dat ik ga studeren aan de RuG, American Studies.
Ja, de huizen aan de hoendiepskade van nummer 16 t/m 22 worden gesloopt...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Hu? Gaan ze die oude huizen daar dan slopen?
Die huizen daar op het eind zijn behoorlijk verrot vind ik, maar om er nou een 14 verdieping hoog gebouw neer te zetten?
Nou eigenlijk woon ik wel in zo'n villaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zuiderpark, wauw. Vast niet in 1 van die villa's daar
Dan wonen we vlakbij elkaar trouwens.
Ik zet je in de wiki's zodat bij de eerstvolgende update van de OP je erin staat.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:59 schreef zijle het volgende:
En vanaf morgen KEI-week dames en heren![]()
Idd, dikke kutzooi....Maarja aan de andere kant kan ik die drie herkansingen alleen mezelf verwijten.. Ach dan ga ik zondag toch niet op stap in de kei-week, blijven dan nog genoeg dagen overquote:
Volgens mij is niets verplicht dus je kan zelf weten waar je aan meedoet of nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef PAA-053 het volgende:
Is dat dan echt zo super die KEI-week? Ik ga natuurlijk ook maar weet nog niet wat ik me erbij voor kan stellen........het programma is sowieso niet dagvullend, toch?
Jawel hoor... stappen tot 's ochtends vroeg, uitslapen tot 17:00 en dan weer de stad in.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef PAA-053 het volgende:
Is dat dan echt zo super die KEI-week? Ik ga natuurlijk ook maar weet nog niet wat ik me erbij voor kan stellen........het programma is sowieso niet dagvullend, toch?
Komt me echt eng bekend voor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jawel hoor... stappen tot 's ochtends vroeg, uitslapen tot 17:00 en dan weer de stad in.
Ik dacht dat al die losstaande villa's kantoorpanden warenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk woon ik wel in zo'n villaStudentenhuis hoor, maar toch wel mooi. Groter huis dan de thuisbasis, dat sowieso.
Ik ga morgenochtend en dan komen de spullen zoals meubilair zaterdag. Ik moet trouwens nog wel alles leren kennen in de buurt, weet niet eens waar de supermarkt zit. De binnenstad ken ik al wel aardig.
En woon jij in dat torentje aan het begin van de Rijksstraatweg/Hereweg naar Haren?![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jawel hoor... stappen tot 's ochtends vroeg, uitslapen tot 17:00 en dan weer de stad in.
Good old days.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Je vergeet het onbijten @ New York Pizza
Ik ontbeet elke keer in het restaurant waar we met het KEI-groepje gingen eten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Je vergeet het onbijten @ New York Pizza
wij spraken inderdaad meestal om 5 uur met de keigroep af, met de lui met wie ik het beste op kon schieten zat ik meestal rond 12 á 1 uur weer op het terrasquote:
ik heb 7quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd, dikke kutzooi....Maarja aan de andere kant kan ik die drie herkansingen alleen mezelf verwijten.. Ach dan ga ik zondag toch niet op stap in de kei-week, blijven dan nog genoeg dagen over![]()
Eindfeest was mooi....quote:
Ik denk het danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:33 schreef PAA-053 het volgende:
Volgens mij niet!
Zeg Tara, ik heb ff gekeken naar een huis met een trapgeveltje bij het Here-torentje maar die kan ik niet vinden hoorOf maak ik nu een foutje?
Hahah, duh! Die van mij komt uit de jaren 30, en uiteraard ook niet zelf genomen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Deze heb ik niet zelf genomen hoor
Bij mijn weten is dit de situatie in 1906
Ik neem maar aan dat je niet bedoeld dat zij zelf deze foto heeft geschoten... Wel een mooie idd, 1906 gaat mijn huis niet redden ben ik bang...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:46 schreef MaxPower het volgende:
Wauw, mooi plaatje Tara. Ik heb zelf ook nog ergens 1 vanaf het viaduct genomen(niet digitaal), waar mijn huis dus opstaat.
zij?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik neem maar aan dat je niet bedoeld dat zij zelf deze foto heeft geschoten... Wel een mooie idd, 1906 gaat mijn huis niet redden ben ik bang...
Wat als hij nou je hitman is?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Al 25 jaar, Fotoboek is nu ff leeg vanwege WaterWars, maar daar stonden normal foto's genoeg, evenals duidelijk 'man' in mijn profiel
Vanaf de binnenstad naar Haren is mijn huis aan de rechterkant, dus niet links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |