Jij bent best wel bekend met de stad hequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ramptoerist?Ik sta 5km verderop te kijken hoe groot de rookontwikkeling is, ik ga niet naar Hoogkerk ofzo
Anyway, het was behoorlijk goed te zien, als ik het een beetje in kon schatten komt de rook (nog) niet over de lijn Emmaviaduct-A28 heen (noord/zuid), maar al wel over de Zuidelijke ringweg/A7 (oost/west), vooral de wijken Peizerweg, Stadspark, Corpus Den Hoorn en misschien Laanhuizen en Grunobuurt zullen last hebben van de rook.
De wijken Hoornse Meer, Hoornse Park, Piccardthof en De Wijert zullen er misschien zometeen mee te maken krijgen.
Kom ik met m'n 8 maanden ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb in Groningen gewoond van 1981 tot 1983, daarna van 1999 tot 2002 en sinds eind 2005 woon ik er weer. Mijn oma woont al 45 jaar in de stad, en sinds 1996 kom ik zelf nagenoeg dagelijks in de stad, ook toen ik er niet woonde.
Rook gaat nog wel 'n eindje van de grunobuurt vandaan, helemaal geen last van gehad; blijft meer ten westen van de stadquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ramptoerist?Ik sta 5km verderop te kijken hoe groot de rookontwikkeling is, ik ga niet naar Hoogkerk ofzo
Anyway, het was behoorlijk goed te zien, als ik het een beetje in kon schatten komt de rook (nog) niet over de lijn Emmaviaduct-A28 heen (noord/zuid), maar al wel over de Zuidelijke ringweg/A7 (oost/west), vooral de wijken Peizerweg, Stadspark, Corpus Den Hoorn en misschien Laanhuizen en Grunobuurt zullen last hebben van de rook.
De wijken Hoornse Meer, Hoornse Park, Piccardthof en De Wijert zullen er misschien zometeen mee te maken krijgen.
De wijk waar al die huizen staan is in de wijk : Gravenburgquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Welke wijk is dat waar je die eerste foto's hebt genomen Londenmapmp (ik neem aan dat dat de wijk is waar je woont)
Ik heb wat foto's gemaakt vanaf het Herewegviaduct, komen er zo aan
Nee hoor hoeft niet, ik woon er vlakbij maar mijn ramen staan ook open.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Moet ik de ramen en deuren al sluiten op de Parkweg?
Neh toch?
En gelijk aanspraak van vrouwelijk schoon zag ik...quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb wat foto's gemaakt vanaf het Herewegviaduct, komen er zo aan
Ik woon in het ommeland :p westerkwartier -> Grootegast.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, de originele Slaperstil ligt er niet meer. Het is niet de brug van de Friesestraatweg over het Aduarderdiep. Anyway, daar ligt die stok helemaal niet
Zie de hints in het FOK!stok topicIk kwam met Slaperstil omdat het me een leuke plaatsnaam leek om die stok weer neer te leggen.
Trouwens JohanTop, welke wijk woon jij eigenlijk?
Huh? Je kwam net voorbij toen ik daar foto's aan het maken was ofzo?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En gelijk aanspraak van vrouwelijk schoon zag ik...
Ik heb er even een paar gepikt voor op de Frontpage, geen probleem hoop ik?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:07 schreef Londemanmp het volgende:
Yo pic's
Nope, kijk vanuit mijn huis op het viaduct uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Huh? Je kwam net voorbij toen ik daar foto's aan het maken was ofzo?
Doe ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Huh? Je kwam net voorbij toen ik daar foto's aan het maken was ofzo?
Oh en Duderinnetje, de rook komt niet over de Parkweg heen, dus laat alles maar open. Hou het wel ff in de gaten als de wind gaat draaien.
Is keine problemo.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:35 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik heb er even een paar gepikt voor op de Frontpage, geen probleem hoop ik?
Whahaha, dan wonen we vlakbij elkaar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nope, kijk vanuit mijn huis op het viaduct uit.
He *TARAraboemdijee kon je daar geen foto van maken ofzo. / da's toch veel belangrijker dan een fikkie.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En gelijk aanspraak van vrouwelijk schoon zag ik...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Whahaha, dan wonen we vlakbij elkaar.
Aan welke kant woon je, bij Glaude, aan de zuidkant Hereweg (daar woon ik), Lodewijkstraat of Viaductstraat/Driehovenstraat?
Van dichtbij was ze anders lang zo mooi nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:46 schreef Londemanmp het volgende:
[..]
He *TARAraboemdijee kon je daar geen foto van maken ofzo. / da's toch veel belangrijker dan een fikkie.
Om de hoek dusquote:
dat zeggen ze echt ALTIJD.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:33 schreef Londemanmp het volgende:
ongevaarlijke stof zeggen ze.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Om de hoek dus
Ik zet je in de OP bij Rivierenbuurt
Omdat het ook bijna ALTIJD zo isquote:
Gebeurt toch wel eens dat ze waarschuwen ramen en deuren gesloten te houden? En indien nodig evacueren ze de hele regio. Niet zo negatief doen over de hulpdiensten hequote:volgens mij als ze een keer zeggen dat er gevaarijke stoffen zijn vrijgekomen ben je al dood..![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:59 schreef KaMo het volgende:
ow Groningen
daar Woont de liefste Fokker of all
laten we dat maar niet hier doen hebben we zometeen een banquote:
ojaa.. op msn kan ik niet met je praten. j staat op offline.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:59 schreef KaMo het volgende:
ow Groningen
daar Woont de liefste Fokker of all
Whehe, daar woon ik ook sinds uhm.. 5 daagjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:26 schreef Ladylicious het volgende:
* Loert op het perkeerterrein van de Nas en Mazzel..Verder kan ik ook een stukje Martinitoren zien in de verte
En, bevalt het?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:56 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Whehe, daar woon ik ook sinds uhm.. 5 daagjes.
Moet alleen nog wel wat worden ingericht
Of je leest het op de FP:quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:51 schreef Miss_kausalaya het volgende:
vanaf mijn huis in paddepoel was ook de rookwolk te zien, weet nog steeds niet wat het allemaal was daar, hoe het is gebeurd enzo, maar ja zal ik wel weer lezen in de stadskrant ...
Beetje jammer dat we niet mogen boren/verfen >(quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
En, bevalt het?
Ik ben ook druk met de inrichting bezig, ga vant weekend denk ik definitief over..
Van dat boren is kut idd..quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:25 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we niet mogen boren/verfen >(
Ik heb alleen de meubels er tot nu toe in, donderdag lampjes ophangen. En dan de rest van m'n zooi er nog heen.
Maar ik vind het er niet slecht uitzien tot nu toe
En u?
In welke wijk woon je dan? (voor de OP).quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:29 schreef invasionofheads het volgende:
wat saai 2 pagina's over die brand. ik woon in het zuiden van de stad maar het is me nooit opgevallen eigenlijk. waar gaat iedereen heir eigenlijk altijd uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |