en herkansingenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:59 schreef zijle het volgende:
En vanaf morgen KEI-week dames en heren![]()
Zuiderpark, wauw. Vast niet in 1 van die villa's daarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zou gaarne bijgeschreven worden in de OP. Vanaf morgen woon ik in de Oosterpoortbuurt met Zuiderpark, sterker nog, aan de straat Zuiderpark. Leuk wonen!
De reden van mijn verhuizing is natuurlijk dat ik ga studeren aan de RuG, American Studies.
Ja, de huizen aan de hoendiepskade van nummer 16 t/m 22 worden gesloopt...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Hu? Gaan ze die oude huizen daar dan slopen?
Die huizen daar op het eind zijn behoorlijk verrot vind ik, maar om er nou een 14 verdieping hoog gebouw neer te zetten?
Nou eigenlijk woon ik wel in zo'n villaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zuiderpark, wauw. Vast niet in 1 van die villa's daar
Dan wonen we vlakbij elkaar trouwens.
Ik zet je in de wiki's zodat bij de eerstvolgende update van de OP je erin staat.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:59 schreef zijle het volgende:
En vanaf morgen KEI-week dames en heren![]()
Idd, dikke kutzooi....Maarja aan de andere kant kan ik die drie herkansingen alleen mezelf verwijten.. Ach dan ga ik zondag toch niet op stap in de kei-week, blijven dan nog genoeg dagen overquote:
Volgens mij is niets verplicht dus je kan zelf weten waar je aan meedoet of nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef PAA-053 het volgende:
Is dat dan echt zo super die KEI-week? Ik ga natuurlijk ook maar weet nog niet wat ik me erbij voor kan stellen........het programma is sowieso niet dagvullend, toch?
Jawel hoor... stappen tot 's ochtends vroeg, uitslapen tot 17:00 en dan weer de stad in.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef PAA-053 het volgende:
Is dat dan echt zo super die KEI-week? Ik ga natuurlijk ook maar weet nog niet wat ik me erbij voor kan stellen........het programma is sowieso niet dagvullend, toch?
Komt me echt eng bekend voor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jawel hoor... stappen tot 's ochtends vroeg, uitslapen tot 17:00 en dan weer de stad in.
Ik dacht dat al die losstaande villa's kantoorpanden warenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk woon ik wel in zo'n villaStudentenhuis hoor, maar toch wel mooi. Groter huis dan de thuisbasis, dat sowieso.
Ik ga morgenochtend en dan komen de spullen zoals meubilair zaterdag. Ik moet trouwens nog wel alles leren kennen in de buurt, weet niet eens waar de supermarkt zit. De binnenstad ken ik al wel aardig.
En woon jij in dat torentje aan het begin van de Rijksstraatweg/Hereweg naar Haren?![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jawel hoor... stappen tot 's ochtends vroeg, uitslapen tot 17:00 en dan weer de stad in.
Good old days.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Je vergeet het onbijten @ New York Pizza
Ik ontbeet elke keer in het restaurant waar we met het KEI-groepje gingen eten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:10 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Je vergeet het onbijten @ New York Pizza
wij spraken inderdaad meestal om 5 uur met de keigroep af, met de lui met wie ik het beste op kon schieten zat ik meestal rond 12 á 1 uur weer op het terrasquote:
ik heb 7quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd, dikke kutzooi....Maarja aan de andere kant kan ik die drie herkansingen alleen mezelf verwijten.. Ach dan ga ik zondag toch niet op stap in de kei-week, blijven dan nog genoeg dagen over![]()
Eindfeest was mooi....quote:
Ik denk het danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:33 schreef PAA-053 het volgende:
Volgens mij niet!
Zeg Tara, ik heb ff gekeken naar een huis met een trapgeveltje bij het Here-torentje maar die kan ik niet vinden hoorOf maak ik nu een foutje?
Hahah, duh! Die van mij komt uit de jaren 30, en uiteraard ook niet zelf genomen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Deze heb ik niet zelf genomen hoor
Bij mijn weten is dit de situatie in 1906
Ik neem maar aan dat je niet bedoeld dat zij zelf deze foto heeft geschoten... Wel een mooie idd, 1906 gaat mijn huis niet redden ben ik bang...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:46 schreef MaxPower het volgende:
Wauw, mooi plaatje Tara. Ik heb zelf ook nog ergens 1 vanaf het viaduct genomen(niet digitaal), waar mijn huis dus opstaat.
zij?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik neem maar aan dat je niet bedoeld dat zij zelf deze foto heeft geschoten... Wel een mooie idd, 1906 gaat mijn huis niet redden ben ik bang...
Wat als hij nou je hitman is?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Al 25 jaar, Fotoboek is nu ff leeg vanwege WaterWars, maar daar stonden normal foto's genoeg, evenals duidelijk 'man' in mijn profiel
Vanaf de binnenstad naar Haren is mijn huis aan de rechterkant, dus niet links
Kan niet, ik ben inmiddels dood, moet alleen nog foto's terug plaatsenquote:
hij of zij wat maakt het uit, tis allemaal één pot natquote:
Een natte pot is zeer zeker een 'zij'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
hij of zij wat maakt het uit, tis allemaal één pot nat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |