Eindfeest was mooi....quote:
Ik denk het danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:33 schreef PAA-053 het volgende:
Volgens mij niet!
Zeg Tara, ik heb ff gekeken naar een huis met een trapgeveltje bij het Here-torentje maar die kan ik niet vinden hoorOf maak ik nu een foutje?
Hahah, duh! Die van mij komt uit de jaren 30, en uiteraard ook niet zelf genomen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Deze heb ik niet zelf genomen hoor
Bij mijn weten is dit de situatie in 1906
Ik neem maar aan dat je niet bedoeld dat zij zelf deze foto heeft geschoten... Wel een mooie idd, 1906 gaat mijn huis niet redden ben ik bang...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:46 schreef MaxPower het volgende:
Wauw, mooi plaatje Tara. Ik heb zelf ook nog ergens 1 vanaf het viaduct genomen(niet digitaal), waar mijn huis dus opstaat.
zij?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik neem maar aan dat je niet bedoeld dat zij zelf deze foto heeft geschoten... Wel een mooie idd, 1906 gaat mijn huis niet redden ben ik bang...
Wat als hij nou je hitman is?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Al 25 jaar, Fotoboek is nu ff leeg vanwege WaterWars, maar daar stonden normal foto's genoeg, evenals duidelijk 'man' in mijn profiel
Vanaf de binnenstad naar Haren is mijn huis aan de rechterkant, dus niet links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |