Dankuuuuquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:21 schreef teigan het volgende:
volgens mij is het zo veranderd Ladylicious, had de OP gepakt dmb quoten, maar het is veel handiger om hem uit de wiki te halen...
Welkom in Grunn
quote:
ff lekker onze mooie stad inquote:
ik had de foto's al gezien, en al gegokt dat het vinkhuizen was.....quote:Op zondag 30 juli 2006 23:07 schreef tvdleur het volgende:
Rechtstreeks verhuist vanuit de oosterpark naar vinkhuizenBest te doen hier moet ik zegggen!
Oeh, welk nummer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:24 schreef Roellio het volgende:
M'n ex woont een paar huizen vóór DeTulp50 in de staat.
Lijkt me best geinig... Ik heb er alleen geen tijd voorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wil FOK! WaterWars ook hier even promoten. Als een grote delegatie uit Groningen meedoet hoef je minder ver te reizen en heb je bijna een WaterWars an sich hier in de stad
http://waterwars.fok.nl
De TT alleen niet echt, Groningen stadquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En? Klopt de OP nu weer helemaal?
hoezo? Dit topic is echt specifiek voor de stad en de stadjers. De provincie neemt maar een eigen topicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De TT alleen niet echt, Groningen stad
'Groningen stad en omstreken' lijkt me al beter
welke selwerdflat woon je eigenlijk? Ik kijk hier uit op de blauwe..........quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:27 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life woont in Selwerd.
Iemand trouwens nog een kamer vrij in Groningen? Graag minimaal 14m2!! Ben 2e jaars student aan de Hanze Hogeschool.
Wat is nou de beste manier om aan een kamer te komen zonder dat je via kamernet zo'n kut kamertje krijgt? Is het te doen om bij een woningbouwvereniging aan te melden? (anders dan IN-Groningen). Ik heb nu wel een kamertje, maar da's 11m2 in zo'n Selwerd flaten hospiteren kan pas weer over een paar maanden als het wat rustiger is met al die eerstejaars.
Ik heb je in de wiki in de OP gezet. Zodra ene moderator de OP (startpost) vanuit de wiki bijwerkt sta je erinquote:
Ik vind dat je dan ook even moet vertellen waarquote:
Mooi plaatsje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:22 schreef zijle het volgende:
Oké, bij deze dan mijn uitzicht vanaf ons balkon:
[afbeelding]
![]()
Zeker wetenquote:
Chillllquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:09 schreef pannaking_ het volgende:
Chillend, eind september samen met (vanaf dan) roommate in onze begane grond etage aan de BloemstraatHeb er zin in!vet chillen daar
Yep.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
MaxMark, da's de Schildersbuurt neem ik aan?
En rechts de A-kerk van A-kerkhof in Monopolyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:20 schreef MaxMark het volgende:
[afbeelding]
Mijn zicht op de Martini Toren en A-Kerk, vanaf het dak(terras)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |