Nog iets nuttigs te posten?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:38 schreef valek het volgende:
De sport in Italie en vooral voetbal is helemaal verrot.
Italie, verrot kutland, zo corrupt als de tering.
Alleen het eten is er heerlijk.
Welcome backquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Kampioen.
Ben net terug van vakantie
Tsja, als het op de gewone manier niet kanquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Kampioen.
Ben net terug van vakantie
Als ze naar de burgerrechter gaan, kan het allemaal wel eens wat uitgesteld worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:29 schreef TimoBasso het volgende:
Het zal toch niet zijn dat de Serie A & B pas in September/Oktober van start gaat?
Ja, uiteraard. Hij schuift weer door naar de volgende, jammer ook dat Palermo zo kort heeft kunnen genieten van haar CL-avontuur.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:09 schreef DeVinger het volgende:
Dat zou wel hard zijn voor Italiaanse bond(afgang)
Maarre, als AC Milan zijn plek in de CL na dit spoedberaard alsnog kwijtraakt, dan schuift die door naar Palermo toch?
Kutquote:Lens want Milan spot
French club Lens are ready to do battle with UEFA in a bid to replace scandal-hit Milan in next season’s Champions League.
The outfit have sent all necessary documentation to the European football governing body and will appeal to the Court of Arbitration for Sport if necessary.
After the emergency meeting held on Thursday, UEFA decided to include Milan in Friday’s preliminary round draw on a provisional basis.
UEFA are considering their options on ethical grounds and the panel will meet again on August 2 to confirm its final decision.
If Milan were not admitted, France could add a name to the list of teams for the next Champions League and Lens, who finished fourth in Ligue 1 last term, argue they should benefit.
“I didn’t think that the Italian teams would be allowed to take part in the European competitions next year,” stated Lens director general Francis Collado.
“On the other hand, I find it reassuring that UEFA itself questions if it would be appropriate to admit Milan to the next Champions League,” he concluded.
Lens have asked UEFA to examine the issue carefully and have stressed the importance of the ethical and moral aspects of the controversy.
Lens President Gervais Martel said he will do all that is in his power to protect the rights of his club and of all French football.
A simple end to this story is very unlikely given that Lens are threatening an appeal to CAS in case the August 2 decision is not the one hoped for.
quote:We’re innocent, insist Reggina
Reggina President Pasquale Foti has denied any wrongdoing after he was questioned on Thursday in the second phase of the Calciopoli inquiries.
Reggina, placed 15th in the past season, are being investigated with respect to six matches played in the 2004-05 season.
Investigators believe Reggina were one of the clubs involved in the so called 'Moggi-system', aimed at predetermining match results by rigging referee designations.
Foti was also called to answer on his relationship with former Juventus directors Luciano Moggi and Antonio Giraudo, as well as the phone calls that took place between the two parties before the Reggina-Juventus match of the campaign in question.
“Juventus and Moggi? I believe Reggina have always proved to be autonomous and independent,” said Foti after he left the Italian Football Federation building following his two hour hearing.
“I’m calm, we always behaved correctly and have nothing to fear,” went on Foti as he looked to reassure the fans.
“It was a normal interrogation, I answered the questions precisely and am confident that there is no reason to fear an indictment for the team,” added the Amaranto President.
The inquiry commission have also heard from referees Massimo De Santis and Pietro Dondarini, as well as former referees' chief Paolo Bergamo, all implicated in the first trial, that sentenced Juventus, Milan, Lazio and Fiorentina.
The commission ended the auditions on Thursday afternoon and chief Francesco Saverio Borrelli is now called to submit his report, which should be ready before the end of the week.
That document will then be passed on to the FIGC prosecutor Stefano Palazzi who may call for new indictments for Reggina and possibly Arezzo, Messina, Siena and Lecce.
All clubs involved have pleaded their innocence and denied wrongdoing.
En op welke basis zou Lens het dan verdienen, en niet een willekeurige Europees gekwalificeerde ploeg?quote:
Klopt maar het zal nog best wel eens 'erger' kunnen worden als ze door blijven procederenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:54 schreef A.Petacchi het volgende:
-tekst-
Er zijn alweer geruchten voor de volgende strafvermindering bij aanhoudende protesten/beroepen want inderdaad, als er dan moet worden gekozen voor de competitie later beginnen of Juve wat minder strafpunten of wat dan ook, dan is dat weer 'een mooi compromis'.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:49 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Klopt maar het zal nog best wel eens 'erger' kunnen worden als ze door blijven procederen
Diarraquote:Op zondag 30 juli 2006 13:57 schreef DIGGER het volgende:
Milan heeft morgen een gesprek met Diarra (Ex Vitesse) om hem over te nemen van Lyon. Prijs zou rond de 25 miljoen Euro moeten liggen.
En Real Madrid schijnt in de markt te zijn de De Rossi van Roma, prijs volgens de geruchten rond de 20 miljoen.
Ik k'ga voor het eerst een serie B wedstrijd mee maken..quote:Op maandag 31 juli 2006 11:46 schreef -Wolf- het volgende:
Wil komend seizoen een keertje naar Rome om een wedstrijdje van LAZIO mee te pikken.
quote:Op maandag 31 juli 2006 11:49 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik k'ga voor het eerst een serie B wedstrijd mee maken..
Juve - Napoli of Verona
lijkt me wel wat![]()
Altijd positief blijven,met de wetenschap dat we volgend seizoen weer terug zijnquote:
Goede zaakquote:Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zlatan mag of bijtekenen en salarisverhoging van 5miljoen per jaar of een club vinden die 40miljoen voor hem wil betalen![]()
quote:Serie A kick-off delay?
Reports in Italy suggest that it is very unlikely that the Serie A and Serie B championships will start on August 27 as scheduled.
The probable starting date may be September 10, after an almost four-month break, considering that the Azzurri will play their first Euro 2008 qualifying matches on September 2 and 6.
Federal Commissioner Guido Rossi had guaranteed there would be no delay, but the appeals of the teams involved in the Calciopoli scandal and the evolving second phase inquiries will probably take up most of August.
Earlier today the trio of Juventus, Fiorentina and Lazio presented their appeals to the CONI Court of Conciliation and Arbitration, the highest degree in sporting justice, hoping to overturn the verdicts handed down on July 25.
CONI’s decisions should arrive within August 10 and if the clubs and officials involved are still not satisfied they may decide to appeal to the civil courts, namely TAR.
The commission who was assigned the second phase of the Calciopoli inquiries ended its inquiry on Thursday afternoon and chief Francesco Saverio Borrelli submitted his report on Monday.
FIGC prosecutor Stefano Palazzi may call for new indictments for Reggina and possibly Arezzo, Messina, Siena and Lecce before the end of the week, while the first degree verdicts are expected for mid-month.
Reggina are the ones risking the most and are being investigated with regards to six matches played in the 2004-05 season.
The clubs involved have pleaded their innocence and denied any wrongdoing, but it will be very difficult to wrap up all the appeals before the end of August.
Ik denk niet eens dat ze erop achteruit gaan zeg tov vorig seizoen, sterker vooruitquote:Op maandag 31 juli 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Geruchten:
- Cristiano Zanetti lijkt op weg naar Palermo
Salarisverhoging van 5 miljoen?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zlatan mag of bijtekenen en salarisverhoging van 5miljoen per jaar of een club vinden die 40miljoen voor hem wil betalen![]()
Waarom is die vent uberhaupt naar Juve gegaan?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
- Cristiano Zanetti lijkt op weg naar Palermo
Is wel eens eerder voorgekomen (kan me zo even geen geval voorhalen).quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef zjroentje het volgende:
Mag dat, 2 keer binnen 1 transferperiode van club wisselen?
Ja hoor. Als het allemaal maar netjes en officeel gebeurd.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef zjroentje het volgende:
Mag dat, 2 keer binnen 1 transferperiode van club wisselen?
Het zou wel een verlies zijn.. Viera is rond de 20 miljoen euro binnen gehaald 1 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef DIGGER het volgende:
Da's dan een stuk minder dan de 13 miljoen waarover eerst gesproken werd.
Maar er zijn ook berichten over Vieira en SCUM......
En over sommige spelers blijven geruchten opduiken terwijl ik Buffon al meermaals heb horen zeggen dat ie bij Juve blijft, punt. Dus dat Buffon nog verkast, dat denk ik van niet.
Maar wel opvallend dat Juve bij Livorno informeert naar Amelia.
http://www.gazzetta.it/Ca(...)osto/01/vieira.shtmlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:43 schreef dndiek het volgende:
Volgens vi.nl tekent Vieira vandaag voor 4 jaar bij Inter
Niet slim van Milan, ondanks ik een Zlatan fan ben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:35 schreef DeVinger het volgende:
Zlatan dus de opvolger van Sheva?
Zeker niet, maar daar lijkt het wel op, of willen ze ook Toni DIGGER?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niet slim van Milan, ondanks ik een Zlatan fan ben.
Is dit Pizarro niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:51 schreef DIGGER het volgende:
Pizarro wordt gelinkt aan Roma en Inter.
Klopt.. aangezien Trezeguet bij Juve blijft,zoekt Roma een andere spitsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:04 schreef dndiek het volgende:
Misschien de spits van Bayern München?
Wie wil z'n carierre nou zo afsluiten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Ik zou het juist andersom logischer vinden daaaaan.
Dat 30-plussers als Del Piero en Nedved die alles al hebben gezien dus gewoon blijven.
Iemand als Nedved die het altijd prima naar z'n zin gehad heeft, goede relaties ook heeft met de medische staf en mensen om Juve heen en besluit omdat het mbt interlandloopbaan helemaal niet nodig is, uit liefde voor de club en alles er omheen, gewoon te blijven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wie wil z'n carierre nou zo afsluiten?
http://www.acmilan.com/InfoPage.aspx?id=27164quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef dndiek het volgende:
DIGGER, wie is Borriello? Is dat een talent of zo? positie ed?
quote:Toni wants Fiorentina exit
Luca Toni has revealed he wants to leave Fiorentina so that he can complete his dream of fighting for the Scudetto and the Champions League.
The Azzurri striker held a media conference at the Artemio Franchi Stadium on Thursday, along with his agent Tullio Tinti, where he explained why he’s at war with his current club.
“I need to meet President Andrea Della Valle and make clear what my needs are,” said the 30-year-old.
“The past season has been a wonderful one for me, probably my best ever. I won the Golden Boot and the World Cup, but now has come the time for me to choose.
”I have received several offers from important teams, who compete for their championship titles, who play in the Champions League, and I’m not only referring to Inter.
“There is also interest from Spain and England,” he noted.
“Considering my age, I think I need to consider the options carefully,” added the former Palermo player who only joined the Tuscan club last summer.
“I want to win something, I am not 20-years-old anymore and I would l like to fully exploit the last years I have before I end my career,” he continued.
“Last season Fiorentina won a place in the Champions League, but unfortunately we were handed a very severe verdict [in the Calciopoli probe].
“There will be no Champions League football and we will start Serie A with a 19-point deduction, this makes the situation very difficult.
“I hope Della Valle will agree to meet me, so we can discuss a solution that is suitable for both parties, but until now he has refused to speak to me,” added last year’s Serie A top scorer.
“I know I signed a contract and if the club officials refuse to sit down and speak with me, I will acknowledge that fact, but the relationship with the club would be forever jeopardised.
”I’m not going to run away, as long as I feel that the team, the Coach and the fans trust me I will give my best for the outfit I wear.
“However, I don’t think it’s right for the President to act the way he is right now.”
The Viola have dismissed all rumours linking Toni with an imminent move to Inter and reaffirmed that the player was not on sale in an official statement on Wednesday.
However, Football Italia understands that Toni will join Inter this summer which should then see Udinese’s Vincenzo Iaquinta move south to replace him in Florence.
Goed, Zlatan is sowieso een kutjanus dus ik sta hier niet zo van te kijken hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:21 schreef daaaaan het volgende:
Je kunt nu duidelijk het verschil tussen de spelers zijn die echt trouw zijn aan hun club en de Zlatans.
Idd. Zlatan is een geweldige voetballer maar ook een van de grootste walgelijke klootzakken op het voetbalveld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed, Zlatan is sowieso een kutjanus dus ik sta hier niet zo van te kijken hoor.
Opmerkelijk. Vorig seizoen hebben ze hem nog naar Reggina laten vertrekken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Gaat er gezellig aan toe Bij Livorno.
Livorno wou graag Cristiano Lucarelli's broertje, Allesandra, van Reggina halen maar Livorno wil niet aan de eisen van Reggina voldoen.
Reflecteer je de strafpunten op de uitslag van vorig jaar, wordt Milan weer gewoon kampioen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:27 schreef DeVinger het volgende:
Moeten ze toch Milan voorbij, iets wat ze ook al jaren niet lukt toch?
Dat zou ik nog wel een toffe transfer vinden. Alsie dan wel z'n kans krijgt in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Gaat er gezellig aan toe Bij Livorno.
Livorno wou graag Cristiano Lucarelli's broertje, Allesandra, van Reggina halen maar Livorno wil niet aan de eisen van Reggina voldoen.
Juve vist naar Lucarelli in de wetenschap dat Zlatan weg wil/gaat. De president van Livorno is hier boos over.
Lucarelli wil weg maar mag het niet van hem. Maar Lucarelli kwam na het falen van de transfer van zijn broertje niet opdagen op een crisis meeting rond zijn positie.
Juve zou 7 miljoen moeten betalen, minus een kleine prijs voor Legrottaglie die dan andersom zou veruizen. Als bonus zou Juve dan Zalayeta uitlenen aan Livorno.
Nu zijn ze toch mooi aan het oostenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:18 schreef DeVinger het volgende:
Inter koopt vaak alleen maar oude (nog net niet) versleten vedettes.
Amper leuk (Italiaans) talent.
Met zo'n team kun je niet bouwen aan iets moois.
Ik heb het gemerkt vanavond. Wat een triest kutteam is dat tochquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar nu is Inter een stuk sterker
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:41 schreef twi het volgende:
Ik heb nog nooit een kampioen van Italie zo slecht zien voetballen inderdaad. Wat een drama. En dat dan aan de vooravond van het seizoen van de waarheid voor Inter.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:52 schreef twi het volgende:
Ik snap niet wat iedereen er bedroevend aan vindt. Het is en blijft wel Inter, ploeg met 8 verdedigend ingestelde spelers waarvan het overgrote deel gewoon A-klasse is. Van de twee aanvallers kan er zelfs eentje in de verdediging spelen, en is de andere een aanvallende middenvelder. Daar kom je echt niet zomaar doorheen. Als het nou een of andere laagvlieger uit de Serie A was, ok. Maar ondanks hun laffe passieve spel speel je er gewoon gelijk tegen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt vanavond. Wat een triest kutteam is dat tochEn nog triester als je naar zoiets treurigs moet kijken als supporter
Kom op zeg, je moet na vanavond toch wel een beetje begrijpen wat ik bedoel?quote:
Ik snap best wat je bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op zeg, je moet na vanavond toch wel een beetje begrijpen wat ik bedoel?
Voor het wereldklasse materiaal wat ze hebben spelen ze laf kutvoetbal en is het een drama. Dat betekent niet gelijk dat ze degradatiekandidaat zijn, alleen dat ze Ajax van het kastje naar de muur zouden moeten kunnen spelen.
Wat zijn ze aan het oogsten dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu zijn ze toch mooi aan het oosten
True..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:49 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan het oogsten dan?
Milan is afgezien van het feit dat hun baas de grootste 'maffia-baas' van Italie is, vorig jaar niet voorbijgekomen hoor op de ranglijst. Dat heeft AC genekt.
Noem al dat talent is op dan bij Inter, jonger dan 25jaar
Noem al die Italianen is op dan in de selectie
Hoe hoog is de schuld? Wat betalen ze aan salaris per jaar? Wat geven ze de afgelopen jaren per jaar uit aan transfers? Voor wat voor spelers? Net-niet toppers of oude (nog net niet) versleten vedettes. Daar kopen ze dan ook niet doelgericht voor in, maar gelijk 10.
Ik ben nu benieuwd naar de stats![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Alleen wie dat nog niet gedaan hebben toch zeker??
Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Er worden prijzen gepakt en daar gaat begint het mee.
Ik noem een stevengerrard, Afunados, A.Petacchi en een ZIOPPAquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:04 schreef dndiek het volgende:
Willen de mensen die meedoen aan de toto hun deelname even bevestigen?
Sinds er een nieuwe voorzitter zit gaat het erg bergopwaartsquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:06 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Lekker makkelijk![]()
Inter gaat met dit beleid zichzelf tegenkomen de komende jaren![]()
quote:'Onmisbare' Luca Toni blijft toch bij Fiorentina
8/8/2006 18:06
De voetballiefhebbers in Florence kunnen opgelucht ademhalen: Luca Toni blijft bij Fiorentina. 'Luca heeft begrepen dat hij onmisbaar is.'
Toni twijfelde of hij nog bij Viola wilde blijven, zeker gezien de belangstelling die bijvoorbeeld Internazionale had voor de Europees topscorer van afgelopen seizoen, en ook omdat Fiorentina dit seizoen met negentien strafpunten aan de competitie moet beginnen.
Vorige donderdag had Toni nog tijdens een speciale persconferentie laten weten weg te willen omdat hij prijzen wilde winnen. Maar na een onderhoud met voorzitter Diego Della Valle besloot de spits ook komend seizoen in het paarse tenue te spelen.
'Ik weet genoeg', zei de dertigjarige international na het gesprek. 'Ze hebben me overtuigd om te blijven en om van Fiorentina een grote club te maken', aldus Toni op de website van zijn club.
'Luca heeft begrepen dat hij onmisbaar is', reageerde Della Valle. 'Binnen vijf minuten was het duidelijk, zonder ook maar over geld te hebben gesproken. Men begrijpt vaak niet dat een speler een goede club belangrijker vindt dan een vetter contract. Het is een mooie geste.'
ik noem een Dirkie Kuyt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor de mensen in Firenze, maar ik vind het niet slim van Toni. Het oogsten van prijzen, waar je als voetballer toch voor speelt kan hij vergeten nu. Jammer.
Ik denk dat Toni niet zoveel keus had.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor de mensen in Firenze, maar ik vind het niet slim van Toni. Het oogsten van prijzen, waar je als voetballer toch voor speelt kan hij vergeten nu. Jammer.
Lijkt er wel een beetje op, al speel je met Feyenoord toch bijna altijd wel tot 3 kwart van het seizoen mee om de prijzen, Toni's club is geen titelkandidaat.quote:
Tsja, Kuyt wil prijzen pakken. Ondanks z'n vele doelpunten en assists staat hij nog steeds met lege handen. Vandaar dat hij aan een vertrek denkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op, al speel je met Feyenoord toch bijna altijd wel tot 3 kwart van het seizoen mee om de prijzen, Toni's club is geen titelkandidaat.
Logisch dat ie daar aan denkt. Maar Florentina in Spanje is eerder te vergelijken met Heerenveen hier ofzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Tsja, Kuyt wil prijzen pakken. Ondanks z'n vele doelpunten en assists staat hij nog steeds met lege handen. Vandaar dat hij aan een vertrek denkt.
2 Scudetto's.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Logisch dat ie daar aan denkt. Maar Florentina in Spanje Italia is eerder te vergelijken met Heerenveen hier ofzo.
2!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoel Italie ja
Mnou ja, misschien meer AZ?
Ik ben benieuwd of AC de volle pot voor Zlatan gaat betalenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat Toni niet zoveel keus had.
Inter koos voor Crespo. AC Milan lijkt voor Zlatan te gaan.
Dat waren zo ongeveer Toni's opties in Italie. En ik snap best dat Inter en AC Milan niet de hoofdprijs gaan betalen voor iemand van zijn leeftijd. Zouden ze nooit terugverdienen dat geld.
Ik ben benieuwd of hij daar gaat renderen. Als hij doorgaat met dat irritante stilstaand poortvoetbal zoals hij al anderhalf jaar etaleert, dan zit hij binnen twee weken op de bank denk ik. Itt Capello die zijn lievelingetje tot in den treure toe beschermde.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:05 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of AC de volle pot voor Zlatan gaat betalen
Ja Fiorentina zou teveel geld vragen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat Toni niet zoveel keus had.
Inter koos voor Crespo. AC Milan lijkt voor Zlatan te gaan.
Dat waren zo ongeveer Toni's opties in Italie. En ik snap best dat Inter en AC Milan niet de hoofdprijs gaan betalen voor iemand van zijn leeftijd. Zouden ze nooit terugverdienen dat geld.
Ben er niet bij dit jaar.. volgens mij wil Afunados wel mijn Fiorentina overnemen. Zo laat ik het tenminste in goede handen achter. Hier in Firenze alles goed, vrijdag een oefenwedstrijd in het stadion tegen Grossetto, gaan Toni eens met een mooi applaus begroeten!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik noem een stevengerrard, Afunados, A.Petacchi en een ZIOPPA
oh god.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren werd nog gemeld dat een transfer naar AC Milan nagenoeg rond was, maar nu meldt Juventus op haar officiële website dat Zlatan Ibrahimovic is verkocht aan Internazionale.
Interquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren werd nog gemeld dat een transfer naar AC Milan nagenoeg rond was, maar nu meldt Juventus op haar officiële website dat Zlatan Ibrahimovic is verkocht aan Internazionale.
Goddamn,waarom nou naar INTER?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Met een elftal waar de leefdtijd zwaar tegen de 30 zitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef the_legend_killer het volgende:
De toekomst
Geniet maar van je 1 jaartje suc6quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja in de verdediging, maar dat moet.
Middenveld ook een brok ervaring, maar met Adriano en Zlatan ( Martins ) heb je weer een jonge, leipe en snelle voorhoede.
Moggi is vijf jaar geschorst hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:15 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Geniet maar van je 1 jaartje suc6
he dank je... nu zie ik dat ik net een week te laat ben met m'n 1-jarig jubileum.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:41 schreef Capetown het volgende:
Verrek, ik zie net dat ik vandaag mijn vijfjarig jubileum op FOK! vier.![]()
Van de ene kutclub naar de anderequote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:47 schreef -Wolf- het volgende:
Zlatan, naar de nerazzurri... nu krijg je van mij een duim omlaag.
quote:
Q.E.D.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
![]()
Jij kijkt graag naar een bende Argentijnen, negers, zigeuners die ''ondersteund'' (geslagen) worden door ,voor een club van de grootte van Inter, schandalig slechte supporters?
Ga toch lekker die scudetto van 2006 vieren.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ook zonder Moggi,blijft Juventus de club uit het noordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:37 schreef Capetown het volgende:
[..]
Moggi is vijf jaar geschorst hoor.
Ik ben helemaal niet overtuigd van dat Inter, ja leuke namen allemaal, maar dat hebben ze al 10 jaar achterelkaar. Elk jaar wordt er weer een buslading aan sterren naarbinnen gereden en nooit succes. Allemaal eilandjes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:35 schreef BramKVO het volgende:
ben blij dat Zlatan niet nr Milan gaat. En laat Inter eerst maar es een ECHTE titel behalen, dan spreken we nog eens. Indien Milan volgend seizoen de Scudetto zou pakken voor Inter, houden de Nerazurri er een levensgroot trauma aan over.
Samuele Dalla Bona? zo'n talent wat nog ooit bij het "oude,autoglass" Chelsea heeft gespeeld?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
Luis Antonio Jimenez lijkt dichtbij een akkoord met Lazio, de Chileense middenvelder van Ternana werd de tweede helft van afgelopen seizoen verhuurd aan Fiorentina en Samuele Dalla Bona (AC Milan) vertrekt hoogstwaarschijnlijk naar Napoli, mooie aankoop voor de club van DIGGER!
quote:Ook voor Reggina dreigt terugzetting Serie B
13/8/2006 22:02
Net als Juventus hangt Reggina terugzetting naar de Serie B boven het hoofd als gevolg van fraude. Bovendien moet de club als het aan aanklager Stefano Palazzi ligt ook nog eens bestraft worden met een aftrek van vijftien punten.
Nieuwe telefoontaps brachten aan het licht dat ook Reggina geprobeerd heeft scheidsrechters te beïnvloeden. Het betreft drie wedstrijden (tegen Atalanta Bergamo, Sampdoria en Palermo) uit het seizoen 2004/05.
Naast een straf voor de club, werden er ook schorsingen geëist voor Reggina-voorzitter Lillo Foti en de scheidsrechters Paolo Dondarini en Tiziano Pieri. De arbiters ontkennen elke betrokkenheid.
www.gazzetta.itquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Wat is eigenlijk de Italiaanse VI-achtige site? Zou graag het Italiaanse voetbal beter volgen dan enkel via FOK! en Teletekst.
Als je de Italiaanse taal niet machtig bent, moet je het doen met: Football Italiaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:40 schreef DeVinger het volgende:
Nou doet zich het feit voort dat ik niet zo goed ben in Italiaans, is er ook iets waar je Engelstalig kan kiezen?
Hij is dikverdiend idd! En dan te bedenken dat ik hem ooit ook twee keer in de wacht heb gesleept in zo'n gezelschap...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je de Italiaanse taal niet machtig bent, moet je het doen met: http://www.channel4.com/sport/football_italia/
DIGGER, gefeliciteerd met je Marcello Lippi-award (voor de grootste liefhebber/kenner van Italiaans voetbal)!![]()
Ah mooizo, kijken of ik daarmee DIGGER voorbij kan strevenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je de Italiaanse taal niet machtig bent, moet je het doen met: Football Italia
Ben er erg blij mee, pas 25, voor 4 jaar getekend, ervaring, goeie aankoop. Ben blij met alle aankopen tot nu toe, zeker de Zerbi is een goeie geweest maar op elke linie is goed ingekocht met Cannavaro en Bucchi en ook Domizziquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
Samuele Dalla Bona (AC Milan) vertrekt hoogstwaarschijnlijk naar Napoli, mooie aankoop voor de club van DIGGER!
No thanks..quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Christian Vieri heeft zchzelf aangeboden bij Juventus, zou hij ineens last krijgen van clubliefde?
Je kan niet voor 11 clubs in 1 seizoen uitkomen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Christian Vieri heeft zchzelf aangeboden bij Juventus, zou hij ineens last krijgen van clubliefde?
Breng ze nou niet op ideeen en laat ze lekker Ronaldo kopenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:14 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom maakt AC Milan geen werk van Luca Toni? Natuurlijk heeft hij aangegeven te blijven bij Fiorentina, maar je weet wat een berg euro's kunnen doen.
Lekker dat Franse netwerk van Deschamps. Gewoon twee WK-gangers gehaald.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:29 schreef dndiek het volgende:
Boumsong heeft voor 4 jaar getekend bij Juve
quote:uve zet door en is doof voor dreigementen
24/8/2006 14:44
Juventus trekt zich niets aan van de gevolgen die een gang naar de burgerrechter kan hebben. De club uit Turijn zet gewoon door en hoopt te ontsnappen aan de 'veel te zware straf' die het van de Italiaanse voetbalbond (FIGC) heeft gekregen voor zijn aandeel in de grote fraudezaak. De bianconeri zijn teruggezet naar de Serie B met zeventien minpunten.
De FIFA had de FIGC al duidelijk gemaakt dat een dergelijke stap buiten een internationale schorsing voor Juventus ook gevolgen kan hebben voor andere Italiaanse clubs en de nationale ploeg. Ook zij riskeren een verbanning uit het internationale voetbal.
De Italiaanse bond hoopte Juve ervan te weerhouden zijn recht buiten de bond om te zoeken. Maar De Oude Dame luistert niet omdat het meent in verhouding veel zwaarder te zijn bestraft dan andere clubs die hebben gesjoemeld bij het aanstellen van scheidsrechters.
De wereldvoetbalbond duldt geen inmenging van buitenaf en blijft erbij dat het eigen rechtssysteem voldoet. Clubs die elders hun recht zoeken, kunnen rekenen op een schorsing voor internationale competities voor meerdere jaren.
Zeker niet voor 30 miljoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:36 schreef twi het volgende:
Mooi dat Ronaldo waarschijnlijk niet naar Milan gaat. Een te dikke spits met een kapotte knie moet je nooit kopen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:35 schreef DIGGER het volgende:
Milan heeft bekend gemaakt uit de 'race' voor Ronaldo te zijn.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef jojomen4 het volgende:
Sevilla heeft Oliveira verkocht aan AC Milan voor 15 miljoen euro.
Camoranesi ging toch naar Lyon of Valencia, of is dat al weer van de baan? En hoe zit het met Trezeguet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:09 schreef DIGGER het volgende:
Nope, bleef bij geruchten.
Huidige 1e elftal:
16 CAMORANESI Mauro German
17 TREZEGUET David
Camoranesi is de meest waarschijnlijke speler van de oude garde die waarschijnlijk nog wel weg gaat, maar nog niet weg is in elk geval.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Camoranesi ging toch naar Lyon of Valencia, of is dat al weer van de baan? En hoe zit het met Trezeguet?
Inter is nergens vanavond; alleen maar kansen voor AS tot nu toequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
Voor wat het waard is: Tussenstand Supercup...
Internazionale - AS Roma 0-1
'13 Mancini
Ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Damzkieee het volgende:
Nog voor rust of niet?
Waar kijk jij trouwens, stream of heb je Rai Uno?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:12 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Inter is nergens vanavond; alleen maar kansen voor AS tot nu toe
Rai Uno (bijna rust)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar kijk jij trouwens, stream of heb je Rai Uno?
Zat al te foeteren dat ik hem niet kon zien kom ik er net achter dat zelf ook gewoon Rai Uno hebquote:
Chivuquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:52 schreef DutchGooner het volgende:
en daar gaat Chivu met rood na demonstratief applaudiseren nadat ie een vrije trap tegen krijgt
Zo ziet Cristiano Ronaldo er over tien jaar ook uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Figo, wat een nare man is dat toch.
FIGC heb ballen, pak Juve harder aan ivm de stap naar de TAR van Lazio en verhoog het aantal strafpunten ipv voor een akkoordje te gaan en jezelf belachelijk te maken.quote:Juve-FIGC to call truce?
Juventus have confirmed that they are in negotiations with the Federation to halt their legal battle, which could see them remain in Serie B without a points penalty.
“We are in talks with the FIGC,” announced Bianconeri President Giovanni Cobolli Gigli this evening. “We are ready to negotiate with the CONI Olympic Committee.”
The club had sparked an increasingly vicious legal battle in a bid to have their Serie A status restored following the Calciopoli scandal.
A conciliation meeting failed and they lodged an appeal to the TAR tribunal, asking for £92m in damages if they were forced to remain in Serie B.
The FIGC reacted by threatening their own court case and further sanctions against the Turin giants, but new reports suggest there is a new strategy in place.
It’s believed that Juventus were using the TAR option in order to force the Federation’s hand and step down from their original strict view of the issue.
The Bianconeri’s lawyer had stated during the match-fixing trial that they’d accept Serie B without a handicap, so while Juve may publicly claim they will not stop until their top flight status is restored, their real aim is to have the 17-point penalty wiped out or at least drastically reduced.
This figure is already a ‘discount’ on the original Calciopoli verdict of a 30-point handicap.
Eigen doelpunt dus?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
Leuke fout op teletekst vanmorgen, Roberto Mancini zou hebben gescoord voor AS Roma.
noteer maar, AC Milan kampioenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigen doelpunt dus?4-3, mooie uitslag. Internazionale de nieuwe kampioen van Italië? Zal toch wel?
Camoranesi heeft z'n zaken bij Juve in elk geval weer geen goed gedaan met z'n elleboogstoot gisteravond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:53 schreef ruudbackus het volgende:
http://www.channel4.com/sport/football_italia/aug27k.html
Trezeguet naar Manchester?Als Camoranesi en trezeguet nog vertrekken bij Juve wordt het al aardig moeilijk. En het zou nog moeilijker worden als juve inderdaad naar de burgerrechter stapt en daardoor meerdere jaren europees voetbal gaat missen.
Sja, Camoranesi heeft al aangegeven weg te willen - bij voorkeur naar Inter.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:36 schreef DeVinger het volgende:
Ik lach mij de piemel uit de pantalon, waarom haalt Inter niet meteen ook nog ff Trezequet?
quote:AC Milan in beroep
Uitgegeven: 29 augustus 2006 15:13
ROME - AC Milan gaat in beroep tegen de straf die de club kreeg wegens het beïnvloeden van wedstrijdresultaten. De Italiaanse voetbalbond FIGC bestrafte Milan met acht punten in mindering het komend seizoen.
De club uit Milaan heeft beroep aangetekend bij de arbitragecommissie van het Italiaans Olympisch Comité CONI. Het besluit daartoe volgt op een mislukte bemiddeling van het CONI bij de FIGC. De bond blijft bij de straf.
Het CONI is de hoogste Italiaanse sportautoriteit. Het kan van alle sportbonden straffen ongedaan maken. Ook Fiorentina (negentien punten in mindering) ging bij het CONI in beroep. Lazio Roma overweegt dat nog.
Eerder stapte Juventus, de club die met terugzetting naar de Serie B het zwaarst werd bestraft, tevergeefs naar het instituut. De straf werd weliswaar wat milder, maar de verplichte afdaling naar een lagere divisie werd niet teruggedraaid.
Nope, lijkt zelfs af te ketsen. Vucinic komt wel. En Cufre verhuist naar Monaco.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Lee zou al rond zijn met Roma
Op zich natuurlijk wel héél ideaal, beide keren AS Roma en Livorno achter elkaar treffen. Jammer dat het niet een keer beide thuis en beide uit is, toch maar even kijken wat er mogelijk is!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:06 schreef DIGGER het volgende:
Lazio - Roma 10 December, return 29 April.
Milan - Inter 29 Oktober, return 11 Maart
En voor alle politiek geinteresseerden:
Lazio - Atalanta staat voor 24 September, return 11 Februari
Livorno - Lazio voor 17 December, return 6 Mei. Yep, precies 1 week na de Romeinse derby. MONTANA, je weet wanneer je je reisje moet boeken
Milan schijnt nog bezig te zijn met Oddo en heel misschien zou ook Iaquinta nog komen. Udinese weigert (ondanks een bod van 15 miljoen Euro) maar de namen van Amauri (Chievo - ook in de belangstelling van Palermo) en Bogdani (Siena) zijn al gevallen als vervangers voor Iaquinta.quote:Milan have signed forward Ricardo Oliveira from Spanish club Betis. Johann Vogel has gone in the other direction.
Marcio Amoroso has left Milan after six unhappy months with the Rossoneri and has joined Corinthians on a free transfer.
Ascoli have agreed to take Albanian international striker Ervin Skela from German club Kaiserslautern.
Messina have reinforced their defence with the acquisition of former Juventus and Italy defender Mark Iuliano. He was a free agent after quitting Sampdoria.
More to follow as deals are confirmed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |