Lijkt er wel een beetje op, al speel je met Feyenoord toch bijna altijd wel tot 3 kwart van het seizoen mee om de prijzen, Toni's club is geen titelkandidaat.quote:
Tsja, Kuyt wil prijzen pakken. Ondanks z'n vele doelpunten en assists staat hij nog steeds met lege handen. Vandaar dat hij aan een vertrek denkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op, al speel je met Feyenoord toch bijna altijd wel tot 3 kwart van het seizoen mee om de prijzen, Toni's club is geen titelkandidaat.
Logisch dat ie daar aan denkt. Maar Florentina in Spanje is eerder te vergelijken met Heerenveen hier ofzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Tsja, Kuyt wil prijzen pakken. Ondanks z'n vele doelpunten en assists staat hij nog steeds met lege handen. Vandaar dat hij aan een vertrek denkt.
2 Scudetto's.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Logisch dat ie daar aan denkt. Maar Florentina in Spanje Italia is eerder te vergelijken met Heerenveen hier ofzo.
2!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoel Italie ja
Mnou ja, misschien meer AZ?
Ik ben benieuwd of AC de volle pot voor Zlatan gaat betalenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat Toni niet zoveel keus had.
Inter koos voor Crespo. AC Milan lijkt voor Zlatan te gaan.
Dat waren zo ongeveer Toni's opties in Italie. En ik snap best dat Inter en AC Milan niet de hoofdprijs gaan betalen voor iemand van zijn leeftijd. Zouden ze nooit terugverdienen dat geld.
Ik ben benieuwd of hij daar gaat renderen. Als hij doorgaat met dat irritante stilstaand poortvoetbal zoals hij al anderhalf jaar etaleert, dan zit hij binnen twee weken op de bank denk ik. Itt Capello die zijn lievelingetje tot in den treure toe beschermde.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:05 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of AC de volle pot voor Zlatan gaat betalen
Ja Fiorentina zou teveel geld vragen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat Toni niet zoveel keus had.
Inter koos voor Crespo. AC Milan lijkt voor Zlatan te gaan.
Dat waren zo ongeveer Toni's opties in Italie. En ik snap best dat Inter en AC Milan niet de hoofdprijs gaan betalen voor iemand van zijn leeftijd. Zouden ze nooit terugverdienen dat geld.
Ben er niet bij dit jaar.. volgens mij wil Afunados wel mijn Fiorentina overnemen. Zo laat ik het tenminste in goede handen achter. Hier in Firenze alles goed, vrijdag een oefenwedstrijd in het stadion tegen Grossetto, gaan Toni eens met een mooi applaus begroeten!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik noem een stevengerrard, Afunados, A.Petacchi en een ZIOPPA
oh god.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren werd nog gemeld dat een transfer naar AC Milan nagenoeg rond was, maar nu meldt Juventus op haar officiële website dat Zlatan Ibrahimovic is verkocht aan Internazionale.
Interquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren werd nog gemeld dat een transfer naar AC Milan nagenoeg rond was, maar nu meldt Juventus op haar officiële website dat Zlatan Ibrahimovic is verkocht aan Internazionale.
Goddamn,waarom nou naar INTER?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Met een elftal waar de leefdtijd zwaar tegen de 30 zitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef the_legend_killer het volgende:
De toekomst
Geniet maar van je 1 jaartje suc6quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja in de verdediging, maar dat moet.
Middenveld ook een brok ervaring, maar met Adriano en Zlatan ( Martins ) heb je weer een jonge, leipe en snelle voorhoede.
Moggi is vijf jaar geschorst hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:15 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Geniet maar van je 1 jaartje suc6
he dank je... nu zie ik dat ik net een week te laat ben met m'n 1-jarig jubileum.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:41 schreef Capetown het volgende:
Verrek, ik zie net dat ik vandaag mijn vijfjarig jubileum op FOK! vier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |