Ik snap best wat je bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op zeg, je moet na vanavond toch wel een beetje begrijpen wat ik bedoel?
Voor het wereldklasse materiaal wat ze hebben spelen ze laf kutvoetbal en is het een drama. Dat betekent niet gelijk dat ze degradatiekandidaat zijn, alleen dat ze Ajax van het kastje naar de muur zouden moeten kunnen spelen.
Wat zijn ze aan het oogsten dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu zijn ze toch mooi aan het oosten
True..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:49 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan het oogsten dan?
Milan is afgezien van het feit dat hun baas de grootste 'maffia-baas' van Italie is, vorig jaar niet voorbijgekomen hoor op de ranglijst. Dat heeft AC genekt.
Noem al dat talent is op dan bij Inter, jonger dan 25jaar
Noem al die Italianen is op dan in de selectie
Hoe hoog is de schuld? Wat betalen ze aan salaris per jaar? Wat geven ze de afgelopen jaren per jaar uit aan transfers? Voor wat voor spelers? Net-niet toppers of oude (nog net niet) versleten vedettes. Daar kopen ze dan ook niet doelgericht voor in, maar gelijk 10.
Ik ben nu benieuwd naar de stats![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Alleen wie dat nog niet gedaan hebben toch zeker??
Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Er worden prijzen gepakt en daar gaat begint het mee.
Ik noem een stevengerrard, Afunados, A.Petacchi en een ZIOPPAquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:04 schreef dndiek het volgende:
Willen de mensen die meedoen aan de toto hun deelname even bevestigen?
Sinds er een nieuwe voorzitter zit gaat het erg bergopwaartsquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:06 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Lekker makkelijk![]()
Inter gaat met dit beleid zichzelf tegenkomen de komende jaren![]()
quote:'Onmisbare' Luca Toni blijft toch bij Fiorentina
8/8/2006 18:06
De voetballiefhebbers in Florence kunnen opgelucht ademhalen: Luca Toni blijft bij Fiorentina. 'Luca heeft begrepen dat hij onmisbaar is.'
Toni twijfelde of hij nog bij Viola wilde blijven, zeker gezien de belangstelling die bijvoorbeeld Internazionale had voor de Europees topscorer van afgelopen seizoen, en ook omdat Fiorentina dit seizoen met negentien strafpunten aan de competitie moet beginnen.
Vorige donderdag had Toni nog tijdens een speciale persconferentie laten weten weg te willen omdat hij prijzen wilde winnen. Maar na een onderhoud met voorzitter Diego Della Valle besloot de spits ook komend seizoen in het paarse tenue te spelen.
'Ik weet genoeg', zei de dertigjarige international na het gesprek. 'Ze hebben me overtuigd om te blijven en om van Fiorentina een grote club te maken', aldus Toni op de website van zijn club.
'Luca heeft begrepen dat hij onmisbaar is', reageerde Della Valle. 'Binnen vijf minuten was het duidelijk, zonder ook maar over geld te hebben gesproken. Men begrijpt vaak niet dat een speler een goede club belangrijker vindt dan een vetter contract. Het is een mooie geste.'
ik noem een Dirkie Kuyt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor de mensen in Firenze, maar ik vind het niet slim van Toni. Het oogsten van prijzen, waar je als voetballer toch voor speelt kan hij vergeten nu. Jammer.
Ik denk dat Toni niet zoveel keus had.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor de mensen in Firenze, maar ik vind het niet slim van Toni. Het oogsten van prijzen, waar je als voetballer toch voor speelt kan hij vergeten nu. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |