Het zou wel een verlies zijn.. Viera is rond de 20 miljoen euro binnen gehaald 1 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef DIGGER het volgende:
Da's dan een stuk minder dan de 13 miljoen waarover eerst gesproken werd.
Maar er zijn ook berichten over Vieira en SCUM......
En over sommige spelers blijven geruchten opduiken terwijl ik Buffon al meermaals heb horen zeggen dat ie bij Juve blijft, punt. Dus dat Buffon nog verkast, dat denk ik van niet.
Maar wel opvallend dat Juve bij Livorno informeert naar Amelia.
http://www.gazzetta.it/Ca(...)osto/01/vieira.shtmlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:43 schreef dndiek het volgende:
Volgens vi.nl tekent Vieira vandaag voor 4 jaar bij Inter
Niet slim van Milan, ondanks ik een Zlatan fan ben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:35 schreef DeVinger het volgende:
Zlatan dus de opvolger van Sheva?
Zeker niet, maar daar lijkt het wel op, of willen ze ook Toni DIGGER?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niet slim van Milan, ondanks ik een Zlatan fan ben.
Is dit Pizarro niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:51 schreef DIGGER het volgende:
Pizarro wordt gelinkt aan Roma en Inter.
Klopt.. aangezien Trezeguet bij Juve blijft,zoekt Roma een andere spitsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:04 schreef dndiek het volgende:
Misschien de spits van Bayern München?
Wie wil z'n carierre nou zo afsluiten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Ik zou het juist andersom logischer vinden daaaaan.
Dat 30-plussers als Del Piero en Nedved die alles al hebben gezien dus gewoon blijven.
Iemand als Nedved die het altijd prima naar z'n zin gehad heeft, goede relaties ook heeft met de medische staf en mensen om Juve heen en besluit omdat het mbt interlandloopbaan helemaal niet nodig is, uit liefde voor de club en alles er omheen, gewoon te blijven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wie wil z'n carierre nou zo afsluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |