Ik snap best wat je bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op zeg, je moet na vanavond toch wel een beetje begrijpen wat ik bedoel?
Voor het wereldklasse materiaal wat ze hebben spelen ze laf kutvoetbal en is het een drama. Dat betekent niet gelijk dat ze degradatiekandidaat zijn, alleen dat ze Ajax van het kastje naar de muur zouden moeten kunnen spelen.
Wat zijn ze aan het oogsten dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu zijn ze toch mooi aan het oosten
True..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:49 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan het oogsten dan?
Milan is afgezien van het feit dat hun baas de grootste 'maffia-baas' van Italie is, vorig jaar niet voorbijgekomen hoor op de ranglijst. Dat heeft AC genekt.
Noem al dat talent is op dan bij Inter, jonger dan 25jaar
Noem al die Italianen is op dan in de selectie
Hoe hoog is de schuld? Wat betalen ze aan salaris per jaar? Wat geven ze de afgelopen jaren per jaar uit aan transfers? Voor wat voor spelers? Net-niet toppers of oude (nog net niet) versleten vedettes. Daar kopen ze dan ook niet doelgericht voor in, maar gelijk 10.
Ik ben nu benieuwd naar de stats![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Alleen wie dat nog niet gedaan hebben toch zeker??
Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Er worden prijzen gepakt en daar gaat begint het mee.
Ik noem een stevengerrard, Afunados, A.Petacchi en een ZIOPPAquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:04 schreef dndiek het volgende:
Willen de mensen die meedoen aan de toto hun deelname even bevestigen?
Sinds er een nieuwe voorzitter zit gaat het erg bergopwaartsquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:06 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Lekker makkelijk![]()
Inter gaat met dit beleid zichzelf tegenkomen de komende jaren![]()
quote:'Onmisbare' Luca Toni blijft toch bij Fiorentina
8/8/2006 18:06
De voetballiefhebbers in Florence kunnen opgelucht ademhalen: Luca Toni blijft bij Fiorentina. 'Luca heeft begrepen dat hij onmisbaar is.'
Toni twijfelde of hij nog bij Viola wilde blijven, zeker gezien de belangstelling die bijvoorbeeld Internazionale had voor de Europees topscorer van afgelopen seizoen, en ook omdat Fiorentina dit seizoen met negentien strafpunten aan de competitie moet beginnen.
Vorige donderdag had Toni nog tijdens een speciale persconferentie laten weten weg te willen omdat hij prijzen wilde winnen. Maar na een onderhoud met voorzitter Diego Della Valle besloot de spits ook komend seizoen in het paarse tenue te spelen.
'Ik weet genoeg', zei de dertigjarige international na het gesprek. 'Ze hebben me overtuigd om te blijven en om van Fiorentina een grote club te maken', aldus Toni op de website van zijn club.
'Luca heeft begrepen dat hij onmisbaar is', reageerde Della Valle. 'Binnen vijf minuten was het duidelijk, zonder ook maar over geld te hebben gesproken. Men begrijpt vaak niet dat een speler een goede club belangrijker vindt dan een vetter contract. Het is een mooie geste.'
ik noem een Dirkie Kuyt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor de mensen in Firenze, maar ik vind het niet slim van Toni. Het oogsten van prijzen, waar je als voetballer toch voor speelt kan hij vergeten nu. Jammer.
Ik denk dat Toni niet zoveel keus had.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor de mensen in Firenze, maar ik vind het niet slim van Toni. Het oogsten van prijzen, waar je als voetballer toch voor speelt kan hij vergeten nu. Jammer.
Lijkt er wel een beetje op, al speel je met Feyenoord toch bijna altijd wel tot 3 kwart van het seizoen mee om de prijzen, Toni's club is geen titelkandidaat.quote:
Tsja, Kuyt wil prijzen pakken. Ondanks z'n vele doelpunten en assists staat hij nog steeds met lege handen. Vandaar dat hij aan een vertrek denkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op, al speel je met Feyenoord toch bijna altijd wel tot 3 kwart van het seizoen mee om de prijzen, Toni's club is geen titelkandidaat.
Logisch dat ie daar aan denkt. Maar Florentina in Spanje is eerder te vergelijken met Heerenveen hier ofzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Tsja, Kuyt wil prijzen pakken. Ondanks z'n vele doelpunten en assists staat hij nog steeds met lege handen. Vandaar dat hij aan een vertrek denkt.
2 Scudetto's.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Logisch dat ie daar aan denkt. Maar Florentina in Spanje Italia is eerder te vergelijken met Heerenveen hier ofzo.
2!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoel Italie ja
Mnou ja, misschien meer AZ?
Ik ben benieuwd of AC de volle pot voor Zlatan gaat betalenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat Toni niet zoveel keus had.
Inter koos voor Crespo. AC Milan lijkt voor Zlatan te gaan.
Dat waren zo ongeveer Toni's opties in Italie. En ik snap best dat Inter en AC Milan niet de hoofdprijs gaan betalen voor iemand van zijn leeftijd. Zouden ze nooit terugverdienen dat geld.
Ik ben benieuwd of hij daar gaat renderen. Als hij doorgaat met dat irritante stilstaand poortvoetbal zoals hij al anderhalf jaar etaleert, dan zit hij binnen twee weken op de bank denk ik. Itt Capello die zijn lievelingetje tot in den treure toe beschermde.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:05 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of AC de volle pot voor Zlatan gaat betalen
Ja Fiorentina zou teveel geld vragen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat Toni niet zoveel keus had.
Inter koos voor Crespo. AC Milan lijkt voor Zlatan te gaan.
Dat waren zo ongeveer Toni's opties in Italie. En ik snap best dat Inter en AC Milan niet de hoofdprijs gaan betalen voor iemand van zijn leeftijd. Zouden ze nooit terugverdienen dat geld.
Ben er niet bij dit jaar.. volgens mij wil Afunados wel mijn Fiorentina overnemen. Zo laat ik het tenminste in goede handen achter. Hier in Firenze alles goed, vrijdag een oefenwedstrijd in het stadion tegen Grossetto, gaan Toni eens met een mooi applaus begroeten!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik noem een stevengerrard, Afunados, A.Petacchi en een ZIOPPA
oh god.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren werd nog gemeld dat een transfer naar AC Milan nagenoeg rond was, maar nu meldt Juventus op haar officiële website dat Zlatan Ibrahimovic is verkocht aan Internazionale.
Interquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren werd nog gemeld dat een transfer naar AC Milan nagenoeg rond was, maar nu meldt Juventus op haar officiële website dat Zlatan Ibrahimovic is verkocht aan Internazionale.
Goddamn,waarom nou naar INTER?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Met een elftal waar de leefdtijd zwaar tegen de 30 zitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef the_legend_killer het volgende:
De toekomst
Geniet maar van je 1 jaartje suc6quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja in de verdediging, maar dat moet.
Middenveld ook een brok ervaring, maar met Adriano en Zlatan ( Martins ) heb je weer een jonge, leipe en snelle voorhoede.
Moggi is vijf jaar geschorst hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:15 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Geniet maar van je 1 jaartje suc6
he dank je... nu zie ik dat ik net een week te laat ben met m'n 1-jarig jubileum.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:41 schreef Capetown het volgende:
Verrek, ik zie net dat ik vandaag mijn vijfjarig jubileum op FOK! vier.![]()
Van de ene kutclub naar de anderequote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:47 schreef -Wolf- het volgende:
Zlatan, naar de nerazzurri... nu krijg je van mij een duim omlaag.
quote:
Q.E.D.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
![]()
Jij kijkt graag naar een bende Argentijnen, negers, zigeuners die ''ondersteund'' (geslagen) worden door ,voor een club van de grootte van Inter, schandalig slechte supporters?
Ga toch lekker die scudetto van 2006 vieren.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ook zonder Moggi,blijft Juventus de club uit het noordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:37 schreef Capetown het volgende:
[..]
Moggi is vijf jaar geschorst hoor.
Ik ben helemaal niet overtuigd van dat Inter, ja leuke namen allemaal, maar dat hebben ze al 10 jaar achterelkaar. Elk jaar wordt er weer een buslading aan sterren naarbinnen gereden en nooit succes. Allemaal eilandjes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:35 schreef BramKVO het volgende:
ben blij dat Zlatan niet nr Milan gaat. En laat Inter eerst maar es een ECHTE titel behalen, dan spreken we nog eens. Indien Milan volgend seizoen de Scudetto zou pakken voor Inter, houden de Nerazurri er een levensgroot trauma aan over.
Samuele Dalla Bona? zo'n talent wat nog ooit bij het "oude,autoglass" Chelsea heeft gespeeld?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
Luis Antonio Jimenez lijkt dichtbij een akkoord met Lazio, de Chileense middenvelder van Ternana werd de tweede helft van afgelopen seizoen verhuurd aan Fiorentina en Samuele Dalla Bona (AC Milan) vertrekt hoogstwaarschijnlijk naar Napoli, mooie aankoop voor de club van DIGGER!
quote:Ook voor Reggina dreigt terugzetting Serie B
13/8/2006 22:02
Net als Juventus hangt Reggina terugzetting naar de Serie B boven het hoofd als gevolg van fraude. Bovendien moet de club als het aan aanklager Stefano Palazzi ligt ook nog eens bestraft worden met een aftrek van vijftien punten.
Nieuwe telefoontaps brachten aan het licht dat ook Reggina geprobeerd heeft scheidsrechters te beïnvloeden. Het betreft drie wedstrijden (tegen Atalanta Bergamo, Sampdoria en Palermo) uit het seizoen 2004/05.
Naast een straf voor de club, werden er ook schorsingen geëist voor Reggina-voorzitter Lillo Foti en de scheidsrechters Paolo Dondarini en Tiziano Pieri. De arbiters ontkennen elke betrokkenheid.
www.gazzetta.itquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Wat is eigenlijk de Italiaanse VI-achtige site? Zou graag het Italiaanse voetbal beter volgen dan enkel via FOK! en Teletekst.
Als je de Italiaanse taal niet machtig bent, moet je het doen met: Football Italiaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:40 schreef DeVinger het volgende:
Nou doet zich het feit voort dat ik niet zo goed ben in Italiaans, is er ook iets waar je Engelstalig kan kiezen?
Hij is dikverdiend idd! En dan te bedenken dat ik hem ooit ook twee keer in de wacht heb gesleept in zo'n gezelschap...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je de Italiaanse taal niet machtig bent, moet je het doen met: http://www.channel4.com/sport/football_italia/
DIGGER, gefeliciteerd met je Marcello Lippi-award (voor de grootste liefhebber/kenner van Italiaans voetbal)!![]()
Ah mooizo, kijken of ik daarmee DIGGER voorbij kan strevenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je de Italiaanse taal niet machtig bent, moet je het doen met: Football Italia
Ben er erg blij mee, pas 25, voor 4 jaar getekend, ervaring, goeie aankoop. Ben blij met alle aankopen tot nu toe, zeker de Zerbi is een goeie geweest maar op elke linie is goed ingekocht met Cannavaro en Bucchi en ook Domizziquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
Samuele Dalla Bona (AC Milan) vertrekt hoogstwaarschijnlijk naar Napoli, mooie aankoop voor de club van DIGGER!
No thanks..quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Christian Vieri heeft zchzelf aangeboden bij Juventus, zou hij ineens last krijgen van clubliefde?
Je kan niet voor 11 clubs in 1 seizoen uitkomen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Christian Vieri heeft zchzelf aangeboden bij Juventus, zou hij ineens last krijgen van clubliefde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |