Phunk-a-delic - Rockin'quote:Op zondag 30 juli 2006 21:36 schreef sioux_ het volgende:
ik zoek een nummer dat nu vaak op de radio is
het begint met een stel kinderen die zingen "we're gonna get this party started" (vaak achter elkaar herhalen) ofzo. het is een relaxed dancenummer volgens mij. ik heb niet echt veel aanknopingspunten, sorry. misschien dat iemand het toch weet.
Ik Meen Hetquote:Op maandag 31 juli 2006 01:49 schreef PauldeMunnik het volgende:
Een nummer van Andre Hazes, het is een bekend nummer, met een vrij snel tempo. Meer weet ik er even niet van, maar kan iemand me helpen?
Marshall masters - Stereomurderquote:Op maandag 31 juli 2006 01:09 schreef Hendrik_ het volgende:
Hmm, hoe heette dat nummer met "Don't touch that stereo, oaaaah, don't touch that stereo"... Ik krijg alleen maar hardcorenummers wanneer ik erop zoek?
Ik ben een gokker?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:49 schreef PauldeMunnik het volgende:
Een nummer van Andre Hazes, het is een bekend nummer, met een vrij snel tempo. Meer weet ik er even niet van, maar kan iemand me helpen?
Iemand stuurde hem net naar me toe, op een onbewoond starteiland van de De Koėlboksen heet iequote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:00 schreef AlwaysConnected het volgende:
De eigenaar van het Starteiland hier in Sneek de heer Hans Vellinga wil dit jaar het gevoel anders laten zin dan de afgelopen jaren. Dus mag het Blauhuster dakkapel niet meer spelen op harzeildag van de Sneekweek. Nu hoorde ik vandaag dat een leraar een ludiek lied heeft gemaakt op
Op een onbewoond Eiland, Op een onbewoond Starteiland![]()
Alleen zou ik graag hier van tekst cq muziek willen hebben
Wie kan mij hier aan helpen ?
Phunk-A-Delic - Rockinquote:Op zondag 30 juli 2006 21:36 schreef sioux_ het volgende:
ik zoek een nummer dat nu vaak op de radio is
het begint met een stel kinderen die zingen "we're gonna get this party started" (vaak achter elkaar herhalen) ofzo. het is een relaxed dancenummer volgens mij. ik heb niet echt veel aanknopingspunten, sorry. misschien dat iemand het toch weet.
Geen toch? Ik dacht dat ik zoiets hier op fok gelezen had.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:29 schreef Sabinee het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van de Sensation Black anthem 2006
Kan het nergens op internet vinden, wie helpt mij?
Prince had ook een nummer met dat zinnetje. Maar dat is m vast nietquote:Op maandag 31 juli 2006 01:09 schreef Hendrik_ het volgende:
Hmm, hoe heette dat nummer met "Don't touch that stereo, oaaaah, don't touch that stereo"... Ik krijg alleen maar hardcorenummers wanneer ik erop zoek?
ik heb em nu ook of van jou gehad of van de zelfde persoonquote:Op maandag 31 juli 2006 11:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Iemand stuurde hem net naar me toe, op een onbewoond starteiland van de De Koėlboksen heet ie
De enige anthem dit jaar was van Sander Kleinenberg- This is Sensationquote:Op maandag 31 juli 2006 12:29 schreef Sabinee het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van de Sensation Black anthem 2006
Kan het nergens op internet vinden, wie helpt mij?
Bob Dylan - Lay Lady Lay ????quote:Op maandag 31 juli 2006 23:11 schreef keezert het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat constant zo gaat:
laylaylay laylaylay laylaylaylay
het is een rustig nummer die ik hoorde op de camping volgens mij is ie uit de jaren 80?
verder is er geen tot weinig tekst in te horen
hoop dat iemand het weet
greoten!
Je hebt het filmpje nergens? Is zo aardig lastig.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef friemel het volgende:
Ik heb de live clip van Smoke on the water gedownload, van 1973. Daarin word in het intro stevig ge improviseerd door de gitarist (geniaal trouwens). Maar hij speelt eerst een stukje crossroads, dan een solotje, en dan 2 introtjes van volgensmij bekende nummers. Kan iemand mij vertellen welke nummers dit zijn? de clip is sowiezo een aanrader...
Heb het al.....waanzin - domino... lkkr nummerquote:Op maandag 31 juli 2006 20:39 schreef alvave het volgende:
Clouseau - Domino.. maar dan daar de remix van.. heeft iemand suggesties???
Mister mister - Broken wingsquote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef donroyco het volgende:
*Nummer met de volgende zin "My heart wants to die [...] till the end of time..." oud nummer iig
Ik zt meer te denken in de richting van Jay & The Americans met Cara Mia.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef donroyco het volgende:
*Nummer met de volgende zin "My heart wants to die [...] till the end of time..." oud nummer iig
Zal wel de remix van Lucien Foort zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:46 schreef Sannelie het volgende:
en ik had ook ergens een hele gave remix van sean paul met ever blazing gehoord.. Iemand enig idee?
Dj Adrian - No Competitionquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef Nashje het volgende:
Ik zoek een hardcore nummer. Iets met there is no competition.
welke was het nou van je vorige vraag??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef donroyco het volgende:
Ook weer een oldie (niet anders op mijn werk):
The road is loooong... maar van wie is het origineel (Google brengt me in verwarring)..
Stenders Vroeg heeft het ook gebruikt als jingle 's morgensdie kan ik wel meezingen.. deze niet ..
![]()
Bvd![]()
*edit
heb 'm al: The Hollies - The road is long
![]()
Held! bedankt... mijn vader vindt die echtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zt meer te denken in de richting van Jay & The Americans met Cara Mia.
Herb alpert & the trijuana bass - Spanish fleaquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik had ook nog wat open staan, ik zal 'n compilatie van m'n berichten maken
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had beloofd om 't nummer even in te zingen o.i.d. maar ik ben op 't moment de precieze melodie kwijt. Zo veel mee bezig geweest de afgelopen dagen dat ik 'm nu gewoon even vergeten benZodra ik 'm heb, zal ik 't inzingen/fluiten
Da's toch : He ain't heavy, he's my brother ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef donroyco het volgende:
Ook weer een oldie (niet anders op mijn werk):
The road is loooong... maar van wie is het origineel (Google brengt me in verwarring)..
Stenders Vroeg heeft het ook gebruikt als jingle 's morgensdie kan ik wel meezingen.. deze niet ..
![]()
Bvd![]()
*edit
heb 'm al: The Hollies - The road is long
![]()
Kutnummer, hoe heet iequote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:06 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarin de muziek op een gegeven moment op houdt en dat er verder word gegaan met 'Like romeo and juliet'
Meer kan ik niet herinneren, maar heb geen flauw idee welk nummer dit zou kunnen zijn
Het is af en toe op skyradio te horen![]()
Pointer Sisters - Firequote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:06 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarin de muziek op een gegeven moment op houdt en dat er verder word gegaan met 'Like romeo and juliet'
Meer kan ik niet herinneren, maar heb geen flauw idee welk nummer dit zou kunnen zijn
Het is af en toe op skyradio te horen![]()
ah, ik zie het al ik luister te weinig naar Skyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kutnummer, hoe heet ie
Babyface - Fire
En zeggen ze op het eind (And That is kickin your ass)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Thomzzzzz het volgende:
Nou, gaan we 't maar eens proberen... ik ben op zoek naar een nummer dat werd gebruikt in de film Charlie's Angels (ik weet alleen niet in welk deel... volgens mij gewoon de eerste, maar ik kwam er midden in en niet afgekeken dus ik weet het niet zeker...)
Halverwege de film hoor je een nummer dat begint met een intro, een akoestische gitaar die vrij ver weg met veel galm klinkt. De gitaar speelt een stukje en na een aantal maten "ver weg" gitaar, valt ineens relatief vrij hard de "echte" gitaar in, ook akoestisch en die begint het echte nummer te spelen...
Ik weet niet wat het was, maar ik wil dit nummer graag nog eens horen. Ben al via IMDB.com bezig geweest met zoeken naar de soundtrack en de OST geluisterd, maar volgens mij staat ie daar dus niet op (of ik heb er overheen geluisterd)
WIE OH WIE weet welk nummer ik bedoel??
En @ 4.10.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:31 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het nummer bij 3.03
http://youtube.com/watch?v=g6eOiG0pYFM&search=cribs%20mtv
Heb 'm volgens mij gevonden 'Tecno Fes'. Misschien is er wat verwarring ontstaan door mijn manier van tellen, in plaats van 1-2-4-1 is het 1-2-1-4quote:Op zondag 30 juli 2006 20:48 schreef Thijsssss het volgende:
Ben afgelopen week naar een set van Gigi D'Agostino geweest, die na een (te) rustig begin op het einde toch wel goed los barste. Helaas zijn niet alle nummers me bij gebleven anders zat ik hier nog te trippen.
Een nummer dat ik me nog wel deels kan herinneren is had lyrics in de vorm van 'Uno Due Tre Quattro, Uno Due Quattro Uno' waarbij heel de toko meetelde op de handen. Het was in ieder geval niet Super van Gigi met de beroemde lyrics 'Un Deux Trois Tarari Comme Ci Comme Ca'.
Iemand enig idee welk nummer dit geweest zou kunnen zijn?
Volgens mij Clipse ft Pharrel - Grindin'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:31 schreef El_Rolando het volgende:
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's toch : He ain't heavy, he's my brother ?
BassHunter - Boten anna...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:40 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Dat zweedse nummer ofzoDat ubervrolijke nummer wat je nu vaak hoort
Heb de titel enzo al vaak gehoord maar kan er telkens niet opkomen
Delinquent Habits - Return Of The Tresquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:53 schreef mikey99 het volgende:
ik zoek het nummr dat onder dit filmpje word gedraaid
http://video.google.com/videoplay?docid=-2207096522607756850&q=zlatan
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Delinquent Habits - Return Of The Tres![]()
Nee is ie ook niet helaas. Ik mis nu ook de creativiteit om iets in te fluiten of zo. Ik ben 't nummer zelfs helemaal kwijt in m'n hoofdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:06 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Herb alpert & the trijuana bass - Spanish flea
Stuur me maar een mailtje voor een sample
Edit :
Hier een preview op amazon.com : http://www.amazon.com/gp/product/B00005ABMY/002-7400684-2289639?v=glance&n=5174
Nummertje 6
Het doet mij een beetje denken aan "Got some Teeth" van Obie Trice, dus mss is het een ander liedje van hem.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:31 schreef El_Rolando het volgende:
Nee, is 'm niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:45 schreef Koepert het volgende:
[..]
Volgens mij Clipse ft Pharrel - Grindin'
Titel commercial: Rockquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zoek de mannelijke/rock versie van "I'd like to teach the world" uit de coca cola reclame.
Nee dus niet de jaren 70 versie van The new seekers, the hilltops of what ever, en niet de huidige soulversie van Berget Lewis.
Weet iemand een artiest?
Op de site staan alle playlists, maar dit is die van uur 3 van toen:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:14 schreef anisubs het volgende:
Weet er iemand hoe dit liedje in zijn origineel heet?
Alvast bedankt voor het antwoord.
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vpro/28578591/surestream.rm?start=3:00.000&end=8:48.000 (Realplayer)
Ik weet niet of ie hier bij staatquote:UUR 3 (Van 4.00 tot 5.00 uur)
Titel cd: 'Trįfico'
1) Titel track: Aai (D. Bovée) 4'53
2) Titel track: Feira de mangaio (Sivuca) 4'16
3) Titel track: Tirar onda (D. Cila/Į. De Beber) 3'08
Uitvoerende: Think of one
Label: Crammed Discs CRAW 30
Titel cd: 'Je vois venir...'
4) Titel track: Les choses les plus simple' (G. Yacoub) 4'57
5) Titel track: Rźves ć demi (G. Yacoub) 4'22
Uitvoerende: Gabriel Yacoub
Label: Roseau ROS 101.02
Titel cd:'La marea'
6) Titel track: La marea (M. Topferova) 5'45
7) Titel track: Semana Azul (M. Topferova) 4'49
Uitvoerende: Marta Topferova
Label: World Village 468040
Titel cd: 'Gardiens de verbes et de vaches'
8) Titel track: Trigenda Linda (B. Garcia/J. Sosa) 2'49
9) Titel track: El carretero (G. Portabales) 4'12
Uitvoerende: Repentistas
Label: Accord Croises AC 110
Titel cd: 'Master of the Russian Gypsy violin'
10) Titel track: I'll tell you why (O. Ponomarev) 4'54
11) Titel track: Odessa (O. Ponomarev) 4'14
Uitvoerende: Oleg Ponomarev
Label: ARC EUCD 1977
Titel cd: 'Trad. Songs From Georgia'
12) Titel track: Phirosmani (Trad.) 3'26
Uitvoerende: Ensemble Kereoni
Label: ARC EUCD 197
Het lijkt heel erg op The Set up van Obie Trice van het album Got Some Teeth. Denk alleen dat het óf een remix is, óf een nummer dat er erg op lijkt!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:31 schreef El_Rolando het volgende:
Crash test dummies - Mmm mmmquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:51 schreef Xtremerides.nl het volgende:
Ik zoek een nummer van een paar jaar geleden met de titel mmm mmm
Echter kan ik hem in de hitlijsten niet terug vinden maar volgens mij is het wel een hit geweest. Zanger is mij niet bekend.
Het is een rustig nummer met een zware mannen stem die meer verteld dan echt zingt. Titel hoorde ik wel op de radio echter naam van de band of zanger niet.
Misschien heeft iemand hier idee, en dan ook uit welk jaar dit nummer komt?
alvast bedankt voor de aandacht![]()
Idd! Heel erg bedankt! Je bent vast een goede top 40 kenner?quote:
Youre welcomequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:00 schreef Xtremerides.nl het volgende:
[..]
Idd! Heel erg bedankt! Je bent vast een goede top 40 kenner?
En the Lawyer idd, ken ik ook. Die doe ik er ook even bij. Was dan wel niet de goede maar toch een leuk nummer!
Ik heb al gezocht en hij staat er niet in.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Op de site staan alle playlists, maar dit is die van uur 3 van toen:
[..]
Ik weet niet of ie hier bij staat
doe ik meestal ook wel eens. als ik een nummer op de radio hoor. en er word in gezongen. dan typ ik een paar van die woorden in en dan met songtekst of inderdaad lyrics. en zo kan je er ook achter komen. paar woorden die opvallen is meestal al genoeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:04 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Youre welcome![]()
En ik wist wel welke je bedoelde maar wist geen titel of wat dan ookIk heb gewoon op google ingetoetst 'lyrics mmm mmm' en huppa! Misschien idee voor volgende keer?
[Muziekstad2000-modus]quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:52 schreef Keiichi het volgende:
TopDie zocht ik.
Ze zijn allebei goed, zelfde nummer eigenlijkDie van Pointer Sisters is degene die me bestaat iig
![]()
DJ Kool - Let me clear my throatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef Streetdancer het volgende:
Hoi hoi, ik heb een probleempje want ik zoek een liedje alleen is het een klein stukje het is namelijk afkomstig van een remix.. ik weet al wel wie de zanger is volgens mij dat is: Fatman Scoop .. maar de titel weet ik niet.. heb liedjes van hem gedownload is het niet erbij zouden jullie me kunnen helpen? Hierondern zet ik de link neer als je er op klikt kom je bij het stukje liedje!
KLIK HIER
Het enige nummer wat ik me uit Charlie's Angels kan herinneren in Leonard Cohen - A Girl Like You, die voldoet ook nog wel een klein beetje aan jouw beschrijving...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Thomzzzzz het volgende:
Nou, gaan we 't maar eens proberen... ik ben op zoek naar een nummer dat werd gebruikt in de film Charlie's Angels (ik weet alleen niet in welk deel... volgens mij gewoon de eerste, maar ik kwam er midden in en niet afgekeken dus ik weet het niet zeker...)
Halverwege de film hoor je een nummer dat begint met een intro, een akoestische gitaar die vrij ver weg met veel galm klinkt. De gitaar speelt een stukje en na een aantal maten "ver weg" gitaar, valt ineens relatief vrij hard de "echte" gitaar in, ook akoestisch en die begint het echte nummer te spelen...
Ik weet niet wat het was, maar ik wil dit nummer graag nog eens horen. Ben al via IMDB.com bezig geweest met zoeken naar de soundtrack en de OST geluisterd, maar volgens mij staat ie daar dus niet op (of ik heb er overheen geluisterd)
WIE OH WIE weet welk nummer ik bedoel??
de loop eronder is iig van sugarhill gang s rappers delight... maar wat er allemaal overheen schreeuwt geen ideequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:21 schreef Streetdancer het volgende:
En dan heb ik nog een liedje die ik niet weet ( haha ) hier onder zet ik weer de link neer als je het weet ben ik je heel dankbaar
KLIKHIER
Kan je de clip omschrijven?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:56 schreef frenkiejjj het volgende:
Ik ben op zoek naar een hip hopr/rap nummer. Dit nummer heeft de melodie van een oud house nummer en kan zo gauw geen kenmerken ervan geven. Hij word wel regelmatig gedraait op radio en tv. Iemand een idee?
T.I. - Why You Wannaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:56 schreef frenkiejjj het volgende:
Ik ben op zoek naar een hip hopr/rap nummer. Dit nummer heeft de melodie van een oud house nummer en kan zo gauw geen kenmerken ervan geven. Hij word wel regelmatig gedraait op radio en tv. Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |