http://www.youtube.com/watch?v=iWpmp4W4__0quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik had ook nog wat open staan, ik zal 'n compilatie van m'n berichten maken
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had beloofd om 't nummer even in te zingen o.i.d. maar ik ben op 't moment de precieze melodie kwijt. Zo veel mee bezig geweest de afgelopen dagen dat ik 'm nu gewoon even vergeten benZodra ik 'm heb, zal ik 't inzingen/fluiten
Deze zoek ik dus ook, niets gevonden, ik weet niet of Rune - Calabria het nummer is dat je zoekt maar ik iig niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik had ook nog wat open staan, ik zal 'n compilatie van m'n berichten maken
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had beloofd om 't nummer even in te zingen o.i.d. maar ik ben op 't moment de precieze melodie kwijt. Zo veel mee bezig geweest de afgelopen dagen dat ik 'm nu gewoon even vergeten benZodra ik 'm heb, zal ik 't inzingen/fluiten
Dit nummer misschien?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:10 schreef Invert het volgende:
Ik zat net Eddie Murphy - Raw weer even te kijken en daar kwam een stuk in voor dat z'n vader bezopen thuis zit en liedjes van Motown verkeerd zingt. een van die nummer kent iedereen wel denk ik qua melodie maar ik heb dus geen idee wat de correcte woorden zijn en wie de echte artiest is. wat eddie murphy "zingt" is: Watching when the ships roll in ... then you watch'em roll away again"
iemand enig idee?
Jungle Boogie (van Kool & the Gang) is te horen in de 2e scene (in de auto)quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:30 schreef DuranK het volgende:
[..]
Uit vorig topic. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit Jungle Boogie. Kan ook dat dit nummer ergens anders in de film voorkomt.
Is er al iemand die deze weet?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:35 schreef verbeelding het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat iets weg heeft van ATB, maar het voor zover ik weet niet is. Het was ooit gebruikt in een World of Warcraft filmpje dat ik had gedownload, samen met Outside World van Sunbeam (die had ik er wel uit weten te vissen met redelijk wat ge-Google).
Het begint met een sample waarin steeds "And here comes the two to the three and one!". Ergens middenin, voordat de über-melodie begint, zit een sample uit een film (als iemand de film weet, dan zou dat helemaal geweldig zijn, maar da's bijzaak), "What time has passed since I began my quest?", gevolgd door "Finally they can tell it. I have found my freedom.". Het nummer duurt 6:26.
Sample uit de film
Hoofd melodie
Andere melodie (verderop in het nummer)
Melodie aan het einde
Youtube werkt op dit moment niet mee, dus ik zal 't later even luisterenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=iWpmp4W4__0
die na 1.27m ?
Nee, Rune - Calabria is 't zeker niet. Daar komt ook veel te veel andere muziek in. 't Is alleen trompetmuziek, verder geen instrumenten. Gelukkig ben ik niet alleen in m'n zoektocht naar 't nummerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:30 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Deze zoek ik dus ook, niets gevonden, ik weet niet of Rune - Calabria het nummer is dat je zoekt maar ik iig niet.
OMFG.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:22 schreef seto het volgende:
[..]
El Mudo - Macarron Chacarron
http://youtube.com/watch?v=9l__l5GJN0A
Het is niet die na 1m27.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Youtube werkt op dit moment niet mee, dus ik zal 't later even luisteren
[..]
Nee, Rune - Calabria is 't zeker niet. Daar komt ook veel te veel andere muziek in. 't Is alleen trompetmuziek, verder geen instrumenten. Gelukkig ben ik niet alleen in m'n zoektocht naar 't nummer
Geen idee van de melodie (het is jaren geleden dat ik Raw voor het laatst gezien heb), maar de tekst neigt naar Otis Redding - Sitting on the dock of the bay.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:10 schreef Invert het volgende:
een van die nummer kent iedereen wel denk ik qua melodie maar ik heb dus geen idee wat de correcte woorden zijn en wie de echte artiest is. wat eddie murphy "zingt" is: Watching when the ships roll in ... then you watch'em roll away again"
Ik heb degene die ik zocht, ik hoop dat het dezelfde is die jij ook zoekt!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Youtube werkt op dit moment niet mee, dus ik zal 't later even luisteren
[..]
Nee, Rune - Calabria is 't zeker niet. Daar komt ook veel te veel andere muziek in. 't Is alleen trompetmuziek, verder geen instrumenten. Gelukkig ben ik niet alleen in m'n zoektocht naar 't nummer
Neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:34 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Ik heb degene die ik zocht, ik hoop dat het dezelfde is die jij ook zoekt!
Touch and Go - Would You
ik mail m effe naar jequote:Op donderdag 27 juli 2006 00:13 schreef SilverBullet het volgende:
Deze zoek ik nog:
[..]
En ik zoek (de remix ofzo) van de Star Wars theme song uit dit filmpje.
Dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
NeeDie werd vorig topic ook al genoemd, maar dat is niet degene die ik zoek
royce 5 9 - boomquote:Op zondag 23 juli 2006 21:11 schreef SilverBullet het volgende:
Ik ben op zoek naar de muziek die voor deze freestyle is gebruikt.![]()
bedoel je met 'hal computer' die supercomputer uit a space oddesey? (hal9000 geloof ik)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:11 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zoek een liedje waar iemand ooit op de basisschool een dansje op deed verkleed als robot. Ik dacht er ineens aan, geen idee waarom. Het was een soort robot achtige muziek, en er kwam de tekst "I'm a hal computer" in voor. Met google vind ik niks, weet iemand het?
dat is volgens mij toppertje van guillermo en tropical dannyquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef satecl het volgende:
...
en ik zoek nog een nummer, die komt de laatste tijd wle eens op 538, feest muziek, nederlandstalig
ze zingen 'dan gaan alle remmen los' ofzo... weet iemand dit...??
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |