Phunk-a-delic - Rockin'quote:Op zondag 30 juli 2006 21:36 schreef sioux_ het volgende:
ik zoek een nummer dat nu vaak op de radio is
het begint met een stel kinderen die zingen "we're gonna get this party started" (vaak achter elkaar herhalen) ofzo. het is een relaxed dancenummer volgens mij. ik heb niet echt veel aanknopingspunten, sorry. misschien dat iemand het toch weet.
Ik Meen Hetquote:Op maandag 31 juli 2006 01:49 schreef PauldeMunnik het volgende:
Een nummer van Andre Hazes, het is een bekend nummer, met een vrij snel tempo. Meer weet ik er even niet van, maar kan iemand me helpen?
Marshall masters - Stereomurderquote:Op maandag 31 juli 2006 01:09 schreef Hendrik_ het volgende:
Hmm, hoe heette dat nummer met "Don't touch that stereo, oaaaah, don't touch that stereo"... Ik krijg alleen maar hardcorenummers wanneer ik erop zoek?
Ik ben een gokker?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:49 schreef PauldeMunnik het volgende:
Een nummer van Andre Hazes, het is een bekend nummer, met een vrij snel tempo. Meer weet ik er even niet van, maar kan iemand me helpen?
Iemand stuurde hem net naar me toe, op een onbewoond starteiland van de De Koėlboksen heet iequote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:00 schreef AlwaysConnected het volgende:
De eigenaar van het Starteiland hier in Sneek de heer Hans Vellinga wil dit jaar het gevoel anders laten zin dan de afgelopen jaren. Dus mag het Blauhuster dakkapel niet meer spelen op harzeildag van de Sneekweek. Nu hoorde ik vandaag dat een leraar een ludiek lied heeft gemaakt op
Op een onbewoond Eiland, Op een onbewoond Starteiland![]()
Alleen zou ik graag hier van tekst cq muziek willen hebben
Wie kan mij hier aan helpen ?
Phunk-A-Delic - Rockinquote:Op zondag 30 juli 2006 21:36 schreef sioux_ het volgende:
ik zoek een nummer dat nu vaak op de radio is
het begint met een stel kinderen die zingen "we're gonna get this party started" (vaak achter elkaar herhalen) ofzo. het is een relaxed dancenummer volgens mij. ik heb niet echt veel aanknopingspunten, sorry. misschien dat iemand het toch weet.
Geen toch? Ik dacht dat ik zoiets hier op fok gelezen had.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:29 schreef Sabinee het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van de Sensation Black anthem 2006
Kan het nergens op internet vinden, wie helpt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |